بازدید 5921

سردار نقدی: دعا كنيم تحريمها بيشتر شود

رئيس سازمان بسيج مستضعفين اظهار داشت: خدا را شكر مي‌كنم كه كشورمان در تحريم است . دعا كنيم كه هر روز تحريم‌ها بيشتر شود و اگر دانشگاه‌هاي كشورمان از نظر علمي به پيشرفت‌هاي بالايي برسند اين تحريم‌ها به نفع ما خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۷ 24 November 2010
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: ايران امروز يك كشور استثنايي است كه سنگر‌هاي جهان و قلوب مردم جهان را فتح كرده است و بخش اعظم انرژي جهان زير پاي پيروان حضرت آيت الله خامنه اي ولي امر مسلمين و شاهرگ‌هاي حياتي دنيا در دست پيروان ولايت است.
   
به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در دومين جشنواره علم‌پژوهان ‌آرمان‌خواه و تجليل از نخبگان تحصيلي دانشجويان بسيجي كه صبح امروز در دانشگاه هنر برگزار شد، با بيان اينكه روز غديرخم، روز گراميداشت انسان است، افزود: ملت ايران در دوران ستم‌شاهي زير چكمه‌هاي آمريكا قرار داشت و به دليل همراهي با رژيم‌صهيونيستي در بين مسلمانان جهان بدنام بود اما پس از برچيده شدن رژيم ستم‌شاهي، بي‌سوادي مطلق از كشور رخت بربست و اكنون به قله‌هاي بالاي فناوري رسيده و مستقل‌ترين كشور دنيا هستيم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه دشمنان انقلاب اسلامي پيچيده‌ترين فتنه را در سال گذشته عليه كشورمان راه‌اندازي كردند، تصريح كرد: با وجود اين فتنه پيچيده، ملت ايران با ظرافت و زيبايي از فتنه سال 88 عبور كرد و با صلابت به پيروزي رسيد.

وي تاكيد كرد: اگر قرار باشد به زنجيره اين پيروزي‌ها ادامه دهيم بايد تمسك به ولايت‌فقيه را ادامه دهيم.

سردار نقدي با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي مقدمه ظهور امام مهدي(عج) است، خاطرنشان كرد: شرط رسيدن به اين امر ماندن در مسير، مقاومت و صبر است، همانگونه كه خداوند هيچيك از مجاهدت‌هاي ملت ايران را تاكنون بدون جواب نگذاشته است.

وي افزود: ما از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون توطئه‌هاي بسياري را گذارنده‌ايم و هر جا زحمت كشيديم خداوند پاسخ آن را داده است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه امروز در كشور عرصه‌هاي جديدي براي فعاليت مطرح است، تصريح كرد: دانشجويان ما علاقه‌مند به شهدا و دوستدار شهدا هستند اما بايد توجه داشت كه امروز روز جهاد علمي است و اگر قرار است شهيد شويم بايد زير 'قلم ' شهيد شد.

سردار نقدي با تاكيد بر اينكه عشق به توليد علم و كشف حقايق، اكنون در بين جوانان كشورمان نهادينه شده است، خاطرنشان كرد: شتاب علمي ‌ايران امروز در دنيا بي‌نظير است اما كمبودهاي داريم كه ناشي از نداشتن علم است.

* دعا كنيم تحريمها بيشتر شود

وي با بيان اينكه مقام معظم رهبري در ايجاد نقشه جامع علمي كشور تاكيد دارند، تصريح كرد: حلقه‌هاي علمي از ايده‌پردازي تا بازار مصرف بايد پيوسته شكل بگيرد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين اظهار داشت: خدا را شكر مي‌كنم كه كشورمان در تحريم است . دعا كنيم كه هر روز تحريم‌ها بيشتر شود و اگر دانشگاه‌هاي كشورمان از نظر علمي به پيشرفت‌هاي بالايي برسند اين تحريم‌ها به نفع ما خواهد بود.

سردار نقدي با اشاره به اينكه بايد دست به فعاليت‌هاي توليدي داخلي بزنيم، خاطرنشان كرد: بايد فرهنگ عمومي در مصرف توليدات داخلي اصلاح شود . متاسفانه در كشور فرهنگ عمومي اين گونه جا افتاده كه كالاهاي خارجي مصرف مي‌شود.

وي افزود: اگر قرار باشد جوانان ما اشتغال داشته باشند بايد به توليد كالاهاي داخلي بپردازيم و چند ماهي است كه دولت در اين خصوص اقدامات مناسبي را انجام داده است.

سردار نقدي با بيان اينكه مسئول مستقيم اين‌گونه اقدامات بسيج نيست اما به فرموده مقام معظم رهبري بسيج بايد خلاء‌ها را پر كند، تاكيد كرد: به دنبال اين هستيم كه مراكز حمايت و هدايت تحقيقات و اطلاعات را راه‌اندازي كنيم كه اساسنامه آن تنظيم شده است و سعي داريم با راه اندازي اين مراكز، حلقه‌هاي توليدكننده دانش، صنعت و بازار و پژوهشكده‌هاي مجازي به هم پيوسته شوند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: وزارت علوم اكنون از به كارگيري نخبگان و برجسته‌هاي علمي كشور در هيئت‌هاي علمي دانشگاه‌ها استقبال مي‌كند و بسيج دانشجويي بايد در اين خصوص نفرات برتر تحصيلي و نخبگان خود را معرفي كند تا در اين هيئت‌هاي علمي حضور داشته باشند.

سردار نقدي در بخش ديگري از سخنان خود تصريح كرد: نمي‌توان انتظار داشت كه دولت به اشتغال‌زايي تمامي افراد اقدام كند و سياست كشور اين است كه كار به مردم و بخش‌هاي غيردولتي واگذار شود. پس بايد راه‌كارهاي ايجاد تعاوني‌ها مورد تاكيد قرار گيرد.

وي با تاكيد بر اينكه بايد نخبگان علمي دور يكديگر جمع شده و موسسه‌ها، تعاوني‌ها و شركت‌هايي را در رشته تخصصي خود تاسيس كنند، خاطرنشان كرد: در اين خصوص بايد در صدور وام‌هايي براي نخبگان علمي كشور در جهت تاسيس اين تعاوني‌ها اقداماتي صورت گيرد .

سردار نقدي افزود: كميسيوني براي اشتغال در بسيج پيش‌بيني شده و جشنواره‌اي نيز در نظر گرفته‌ايم كه تاكنون 100 مقاله به اين جشنواره ارسال شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی