بازدید 12942

قتل يکي از اعضاي ناراضي پادگان اشرف

اين گزارش مي‌افزايد: خانواده‌هاي متحصن در برابر پادگان اشرف که ده ماه است به اميد ديدار با فرزندان خود به انتظار نشسته‌اند از شنيدن اين خبر بسيار ناراحت و برآشفته شدند ضمن اين که نفرات جدا شده که براي کمک به ساير اسراي فرقه رجوي در جمع خانواده‌ها حضور دارند از اين اتفاق بسيار متأثر شدند.
کد خبر: ۱۳۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۹ 21 November 2010
در پي تهديد مسعود رجوي ـ سرکرده‌ي گروهك تروريستي منافقين ـ مبني بر اين كه در صورت تنگ شدن عرصه بر منافقين، اقدام به قتل عام نيروهاي داخل اشرف خواهد کرد، يکي از اعضاي ناراضي توسط سرکردگان اين فرقه كشته شد.

به گزارش ايسنا، در پي تهديد سرکرده گروهك تروريستي منافقين، اولين قسمت از اين نمايشنامه روي صحنه رفت و سرکردگان منافقين پس از آن که حضور ده ماهه خانواده‌هاي نيروهاي گرفتار در پادگان اشرف، منجر به فرار چند تن از اعضاي ناراضي اين پادگان شد،‌ اقدام به مغزشويي گسترده اعضاي فرقه كردند تا از خانواده‌هاي خود که پشت درهاي پادگان اشرف در انتظار ديدار و آزادي فرزندان‌شان هستند برائت بجويند اما شکست اين سياست و گسترش اعتراضات داخلي در اين پادگان، سرانجام منجر به قتل يکي از اعضاي ناراضي توسط سرکردگان اين فرقه شد.

اين حادثه در سحرگاه شنبه گذشته اتفاق افتاد و طي آن احمد رازاني از اعضاي فرقه رجوي، توسط سران اين فرقه در داخل پادگان اشرف به قتل رسيد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور کشور)، اطلاعات به دست آمده حاکي از آن است که صبح پنج شنبه جنازه مقتول توسط چند تن از اعضاي سازمان به بهداري در خروجي پادگان منتقل شد و سران منافقين در پادگان اشرف اعلام کردند نامبرده خودش را به‌وسيله طناب در آشپزخانه حلق‌آويز کرده است. پزشک عراقي بيمارستان پس از معاينه اوليه اعلام كرده است که علت فوت وي خودکشي نيست و از صدور جواز دفن خوداري كرده و جسد مقتول را جهت کلبد شکافي به بغداد منتقل كرده‌اند.

اين گزارش مي‌افزايد: خانواده‌هاي متحصن در برابر پادگان اشرف که ده ماه است به اميد ديدار با فرزندان خود به انتظار نشسته‌اند از شنيدن اين خبر بسيار ناراحت و برآشفته شدند ضمن اين که نفرات جدا شده که براي کمک به ساير اسراي فرقه رجوي در جمع خانواده‌ها حضور دارند از اين اتفاق بسيار متأثر شدند.

در همين رابطه يکي از نفرات جدا شده که با احمد رازاني آشنايي داشته اعلام کرد: «احمد اهل لرستان و از نفرات قديمي سازمان بود و به‌خاطر اين که انقلاب مريم (ازدواج نامشروع مسعود و مريم رجوي) را قبول نداشت مدت‌ها تحت برخورد بود، ضمن اين که او علاقه زيادي به خانواده‌اش داشت و همين امر نقطه ضعف او و علامت بريدگي تلقي مي‌شد.»

وي افزود: او دو فرزند دو قلو به نام‌هاي بهرام و شهناز دارد که سران گروهك تروريستي منافقين آن‌ها را از خارج کشور به بهانه ديدار با پدر به عراق آورده و به اجبار در پادگان اشرف نگهداري مي‌کنند و اجازه خروج به آن‌ها نمي‌دهند.

اخبار به دست آمده از داخل پادگان اشرف حاکي است که فرقه رجوي تمامي افراد داخل پادگان را به شدت تحت فشار قرار داده تا نسبت به خانواده‌هاي خود ابراز انزجار كرده و طي گزارشاتي که به مسوولان خود تحويل مي‌دهند آنان را مورد تهمت و ناسزاگويي قرار دهند و هر عضو موظف است در گزارش خود خانواده‌اش را با زشت‌ترين الفاظ معرفي كرده و از وجود آنان ابراز تنفر کند.

افرادي که نسبت به خانواده خود اظهار علاقه نشان بدهند و يا حاضر به نوشتن گزارش کتبي و ناسزا گويي به آن‌ها نشوند تحت شديدترين فشارهاي رواني قرار گرفته و حتي بازداشت و بازجويي و تهديد به قتل مي‌شوند و درباره مقتول احمد رازاني هم همين اتفاق افتاد و مسوولان فرقه بعد از نااميد شدن از فشارهاي وارده بر وي و مطمئن شدن از اين که او به‌طور کامل مغزشويي نمي‌شود اقدام به قتل او كرده و تلاش دارند هم‌چون عادت ديرينه خود با وارونه جلوه دادن قضايا مسووليت را متوجه خانواده‌ها كنند.

اين اخبار حاکي است که مسوولان بالاي گروهك تروريستي منافقين بارها عنوان كرده بودند که بايد کاري کنند تا هر چه زودتر از شر خانواده‌هاي متحصن خلاص شوند زيرا که حضور آنان در بيرون از قرارگاه و شنيده شدن صداي آن‌ها تأثيرات زيادي روي اعضاي داخل پادگان گذاشته است.

فرقه رجوي در گذشته بارها و بارها افرادي را به قتل رسانده و اعلام داشته که آنان خودکشي يا خودزني کرده يا در حين شليک ناخواسته يا بمباران کشته شده‌اند. موارد قتل بسياري در پرونده قطور اتهامي سازمان منافقين و مسعود رجوي در قوه قضاييه عراق منعکس است که برخي جريانات وابسته و جنگ طلب در حاکميت عراق با اعمال نفوذهاي خود مانع از پيشبرد آن مي‌شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
مرگ بر منافقین
دندشون نرم, این عاقبت کسانی هست که به مردم ایران خیانت کردند و خیلی ها رو در داخل کشور داغ دار کردند.
مرگ بر رجوي هاي مزدور..... بابا دوتا شهاب و سجيل مايه شونه چرا نميكوبيدشون؟؟؟؟ طبق قوانين بين الملل دفاع از خود حساب ميشه....
آخه منافقین آدمند که شما ازشون خبر میذارین واقعا که!
لعنت خداوند بر اين مسعود رجوي ملعون كه چند هزار خانواده را چشم براه فرزندانش نگه داشته است.
اوه اوه اینا دیگه چه موجوداتیند. نمیدونم این رجوی نیم وجبی(آقای قاب عکس) چی میخواهد .یه روز تو دامن شوروی یه روز تو دامن پدر خواندشون صدام یه روز اسراییل یه روز انگلیس. عجب رویی دارندا
الان بهترین موقع است که کشور ایران فرزندان خود را از دست این افراد شرور نجات دهد و با یک حمله به پادگان اشرف آنها را از آنها آزاد کند . این تاثیرش خیلی بهتر از موضع گیری های دیگری ست که آنان را دشمن صرف تلقی می کند ، تاثیر روحی و روانی اش هم روی مخالفین حکومت بهتر و گسترده تر است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار