بازدید 65940

توضیحات خانم هنرپیشه درباره یک خبر و توضیحات «تابناک»

به هر حال، از آنجا که از یک سو به نفس کار خود ـ بیان کژی ها برای اصلاح امور ـ باور داریم و از سوی دیگر، دیدگاه های کاربران همچون همیشه برایمان اهمیت دارد، تا جایی که امکان داشت، نظریات را منتشر کردیم و صد البته هیچ گاه همان گونه که در متن خبر، نامی از کسی نبردیم، از درج نام کاربران محترم و اشخاص نیز پرهیز کردیم و امیدوار بودیم که شخص مورد نظر، به خطای خود پی ببرد که همین برای ما بسنده می کرد؛ البته بنا هم نداشتیم که ماجرا بیش از این کش پیدا کند، ولی...
کد خبر: ۱۳۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۷ 21 November 2010
سردبیر «تابناک» ـ پنجشنبه هفته گذشته، خبری منتشر کردیم با این عنوان: «فرار هنرپيشه سینما از صحنه تصادف!» و در آن بدون آوردن نام از کسی، اتفاقی را که به درستی کامل آن اطمینان داشتیم، نقل کردیم تا به حکم تکلیف و رسالت رسانه ای خود، تلنگری زده باشیم به خود و تک تک آحاد جامعه، چرا که برای رشد و تعالی جامعه ای که در آن زندگی می کنیم، تنها شعار کافی نیست و در هر جایگاه و منزلت اجتماعی که باشیم، باید عمل به قوانین و قراردادهای اجتماعی، نخستین سرلوحه رفتارمان باشد.

این خبر البته از آن جنس خبرهایی بود که به سرعت کلیک خورد و نظریات فراوانی را به خود جلب کرد. برخی فارغ از اصل مسأله، تنها به فکر حدس زدن نام آن هنرپیشه بودند و برخی نیز با فهم درست مسأله، این رفتار را محکوم کردند؛ عده ای همچون همیشه، مسأله را سیاسی دیدند و به دفاع از آن هنرپیشه پرداختند و برخی با دید تردید به اصل خبر نگریستند و ما را موآخذه کردند و عده ای هم... .

به هر روی، از آنجا که از یک سو به نفس کار خود ـ بیان کژی ها برای اصلاح امور ـ باور داریم و از سوی دیگر، دیدگاه های کاربران همچون همیشه برایمان اهمیت دارد، تا جایی که امکان داشت، نظریات را منتشر کردیم و صد البته هیچ گاه همان گونه که در متن خبر، نامی از کسی نبردیم، از درج نام کاربران محترم و اشخاص نیز پرهیز کردیم و امیدوار بودیم که شخص مورد نظر، به خطای خود پی ببرد که همین برای ما بسنده می کرد؛ البته بنا هم نداشتیم که ماجرا بیش از این کش پیدا کند، ولی... .

اما از آنجا که همواره ضمیر مرجع خود را پیدا می کند، در کمال ناباوری، صبح روز شنبه دیدیم که خانم بهاره رهنما، هنرپیشه سینما و تلویزیون در یادداشتی تند، بدون منطق و سرشار از احساسات، خبر «تابناک» را شایعه پراکنی و ناشی از دشمنی ادامه دار با خود تفسیر کرده اند!

بنابراین، ضمن آنکه بنا بر قانون، تکلیفی بر ما نیست که توضیحات ایشان را ـ چون اختصاصا برای ما نفرستاده اند ـ منتشر کنیم، اما به دلیل این که دیگر دوستان رسانه ای، با انتشار این مطلب در حد گسترده، اذهان مخاطبین و افکار عمومی را نسبت به ما مخدوش کرده و با قلب واقعیت، اصل ماجرا را وارونه نشان دادند، وظیفه خود می دانیم تا دست کم برای روشن شدن افکار کاربران خود، توضیحاتی دهیم:

ایشان در یادداشت خود که با تیتر زیر در رسانه ها منتشر شد، آورده است:

بهاره رهنما در یادداشتی اختصاصی نسبت به شایعه سازی های سایت تابناک و اخبار 20:30 واکنش نشان داد. در ادامه این یادداشت را خواهید خواند:

مدت هاست که زمان برایم مفهوم طلایی تری پیدا کرده، آنقدر که دیگر زمان های عمرم را با خساست خرج می کنم، از پس این دیدگاه بدیهی است خیلی جاها سرک نمی کشم، دنبال خیلی از موضوعات را نمی گیرم و در خیلی بحث و جدل ها حتی سکوت می کنم، انرژی که جنگ از من می گیرد، با توجه به این اعتقاد که هیچ کس و هیچ چیز عوض نمی شود، به نظرم سخت حیف می آید.

در همین راستا، خبر کذب سایت تابناک، مبتنی بر این که من از پس یک عمل جراحی به کما رفته ام. اگر چه موجب آزار و نگرانی حتی اطرافیان نزدیکم شد، اما حوصله پیگیری و تکذیب و بحث با سایتی که نقطه نظراتش برای مخاطبان آشکار بوده و هست را نداشتم.

تا این که چند روز پیش شنیدم با ذکر جزییات نوشته اند من خودروی یک شهروند را درب و داغان کرده و سپس با سرعت از صحنه تصادف فرار کرده ام. ابتدا باز هم خنده ام گرفت از دشمنی ادامه دار و علنی سایت مزبور با خودم، بعد دوباره ور خوش بین ذهنم آمد سراغم و رفتم برایشان کامنت گذاشتم و ماجرایی را که حدس می زدم این خبر کذب را از آن ساخته باشند، شرح دادم. با کمال تعجب دیدم کامنت من را تأیید نمی کنند. بعد پیمان قاسم خانی، همسرم مطلب مفصلی برایشان نوشت و با یکی از مسئولین سایت مزبور تماس گرفت تا خبر را بردارند و اصل داستان را گفت و گفتند که پیگیری می کنیم و نکردند و این در حالی است که خودشان به مردم جواب می دادند جالب است سایتی که ادعای مذهبی بودن دارد، راجع به نه یک بازیگر ـ نویسنده، بلکه راجع به یک زن شوهردار و تن و بدنش چیزها نوشتند که حتی از مرز وقاحت هم فراتر بود. به قول یکی از مردم، نمی دانم چه قانونی به این ها اجازه داده که بدون حضور پلیس و رأی و مدرک فقط به ادعای کذب کسی که معلوم است از دوستان خودشان است، آدم معروفی را بدنام می کنند.

البته به گمانم بدگویی برخی سایت ها و آدم ها به قدری روشن و کودکانه است که لااقل برای آنها که برای من مهمند، مسجل است که این خبرها کذب است.

و اما ماجرای احساس بی پناهی من از جایی اوج گرفت که  اخبار  رسمی «بیست و سی» هم خبر را علنی اعلام کرد.

جالب است که تا مدت ها بعد از ماجرای انتخابات، امثال من هنوز هم دارند گوشه و کنار جواب پس می دهند، در حالی که جانبداری شخص من در حوزه قانونی پیش از انتخابات بوده، اما در چنین جاهایی که پای امنیت و آسایش و اعتبار ما به میان است، حتی اخبار رسمی تلویزیون در هتک حرمت ما کمک هم می کند.

به کجا شکایت کنم؟ می دانید که خودم هم حقوق خوانده ام. از طرفی من مشخصاتی از فرد مزبور ندارم و از طرف دیگر، سایت ها قبول مسئولیت خبری نمی کنند و نشر شنیده هایشان را می کنند و اینها در حالی است که حتی برای دوستانم هم سوال شده که چرا سکوت می کنم؟

پس مثل همیشه چهاردیواری امنتر از خانه مجازی ام وبلاگ نه ساله ام ندارم. پس بخوانید و بدانید و مطلب را هر کجا به دستتان می رسد به بقیه بفرستید که مانند همیشه مهر، دوستی و حمایتتان را نیازمندم.

و اما شرح ماوقع: هفته پیش با پدرم عازم دکتر بودیم در پمپ بنزین اقدسیه توی صف بودم که خودروی دویست و ششی با سبقت غیر مجاز از سمت راست من خودش را انداخت جلوی من و از توی آینه نگاه کرد و به مسخره خندید. بیشتر به رعایت پدر هفتاد و چند ساله ام حتی بوق هم نزدم. او از آینه مرا با دقت و وقاحت می پایید و با فاصله از ورود به یکی از لاین های جایگاه امتناع می کرد، این بار دیگر بوق زدم. او باز هم خندید، فهمیدم مرا شناخته و به هر علتی قصد سر به سر دارد. پدرم خواست پیاده شود. نگذاشتم بالاخره ماشین ها بوق زدند و او کمی جلو رفت و من از کنارش رد شدم و رفتم در جایگاه بنزین. او هم در صف موازی من وارد شد و بنزین زد. بعد از دقایقی موقع خروج پیچید جلوی ماشین من و ادعا کرد که موقع رد شدن از کنارش ماشینش را داغان کرده ام و باید بایستم. تازه بعد حدود ده دقیقه از بنزین زدنمان، هر چه همه کارکنان جایگاه و حتی پدرم به او گفتند این چه دروغی است و آخر کجای این ماشین به تو خورده او سکوت می کرد و با نیشخند برای من به حالت تهدید دست تکان می داد.

ساعت حدود ۸ بود که من با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم و گفتم شخصی با چنین ادعایی قصد مزاحمت دارد. حتی خودم را هم معرفی کردم و آدرس جایگاه را دادم. گفتند مأمور می فرستیم. آمدن پلیس طول کشید. مردم در صف مانده بودند و همه بوق می زدند اما مرد دست بردار نبود تا این که با مساعدت خود مردم و جلوی چشم خود آن مرد، من عقب عقب و خیلی؟ آرام از پمپ درآمدم و و بعد هم رفتم از کنار او رد شدم و گفتم خودم با پلیس تماس می گیرم و البته آخرش یک «دیوانه» هم نثارش کردم و رفتم.

دررفتنی در کار نبود و حتی عجله ای. انصاف به کنار؛ آخر کدام عقل سلیمی من گاو پیشانی سفید در این شهر را به در رفتن از صحنه حکم می دهد؟ همین کار را هم کردم به پلیس زنگ زدم و گفتم: مردم و کارکنان کمک کردند تا من از پمپ دربیایم... بعد هم به همسرم گفتم و نیز به دوست وکیلمان و قضیه گذشت. دستم به جایی بند نبود، وگرنه در همین حد مزاحمت اگر قرار نبود پدرم را به دکتر ببرم واقعا قصد شکایت از او را داشتم.

و حالا جالب است که این آقا نمی دانم به کجا وصل است که در عرض چند روز حتی خبر رسمی تلویزیون را محمل عقده و نشر اکاذیبش کرده. از مسئولین محترم سوال دارم: این جور جاها ما ایرانی نیستیم؟ ما حقوق شهروندی نداریم؟ که حقوق هنرمندی مدت هاست پیش کشمان است! و با این اوصاف، من باید از خبر بیست و سی به کجا شکایت ببرم؟ آیا این موضوع  هم سیاسی است؟ یا یک دلخوری عمیق از جانب یک بازیگر نسبت به رسانه اش؟

به هر حال، این بار با وجود حرمت و ارزش بسیاری که برای وقتم قایلم، بسیار خوشحال می شوم که این آقا که ادعای شکایت از من را دارد و پشت اسم فرامرز. ح و دوستانش مخفی شده را در دادگاه ملاقات کنم تا بتوانم من هم از او شکایت کنم. ناامنی در این است که من هیچ نشانی از او ندارم و او از من همه چیز می داند!

این کار لازم است شاید برای این که فردا سر هر کوچه و بازاری امنیت و اعتبار آدم های شناخته شده توسط افرادی که به هر دلیلی از آنها دل خوشی ندارند و با استفاده از روابطشان به شکل رسانه ای خدشه دار نشود که البته کار ساده ای هم نیست.

توضیحات سردبیر «تابناک»:

سرکار خانم رهنما!

1) در یادداشت خود تلاش کرده اید با ترفندهای گوناگون، احساسات مخاطب را به نفع خود و به ضرر ما تحریک کنید که باید بدانید ناخواسته شعور مخاطب را نادیده گرفته اید، ولی به هر حال، این نافی چشم پوشی از رفتار خلاف قانون شما نخواهد بود.

2) در آغاز ورود به بحث، برای زمینه سازی منفی علیه «تابناک»، از درج خبری درباره عمل جراحی و به کما رفتن خود سخن گفته اید که ما هر چه در آرشیومان گشتیم، به چنین خبری برنخوردیم!

3) با لحن کنایه آمیزی گفته اید: «... سایتی که نقطه نظراتش برای مخاطبان آشکار بوده و هست...»، در شگفتیم از اینکه آشکار بودن نقطه نظریات یک رسانه برای مخاطبان را منفی قلمداد می کنید!

4) در کمال خودبزرگ بینی، انتشار این خبر را ناشی از دشمنی ادامه دار و علنی «تابناک» با خود دانسته اید که جسارتا باید عرض کنیم نه شما آنقدر در گستره مسائل روزمره خرد و کلان در حوزه های گوناگون، دارای وزن و اثرگذاری خاصی هستید که ما تلاش خود را مصروف دشمنی با شما کنیم و نه ما آنقدر بیکار که... ضمن اینکه کجای این مطلب، نشان دهنده دشمنی ادامه دار و علنی با شماست، همچنان برای ما جای پرسش است؟!

5) گفته اید که کامنت شما را تأیید نکرده ایم. در این باره، باید عرض کنیم، نخست این که کامنت شما در زیر خبر فرستاده نشده بود و در صفحه تماس با ما بود. دوم آن که صرف نوشتن دو خط که «به خدایی که نمی شناسیدش واگذارتان می کنم» آن هم با یک ایمیل مجهول، ما از کجا باید بفهمیم، این کامنت حتما از سوی شماست، که پس از آن هم مدعی نشوید که به دروغ به نام شما کامنت درج شده است؟!

6) درباره کامنت آقای قاسم خانی و تلفن ایشان که نوشته اید، نیز نکته ای است و آن این که ایشان حدود ساعت 7:30 تا 8 پنجشنبه شب با من تماس گرفت و البته با لحن و بیانی کاملا محترمانه، ضمن ابراز گلایه از درج این خبر، گفت که پس از دیدن خبر با شما تماس گرفته و شما هم از اساس منکر شده و تکذیب کرده اید. سپس هم خواهش کردند که خبر را برداریم. من در پاسخ به ایشان، گفتم: قصد ما جسارت به شما یا هتک آبروی کسی نبوده، ولی از آنجا که به درستی کامل خبر اطمینان دارم و هدفم از انتشار آن، مقابله با یک کژی بوده است، بنابراین، حق شما محفوظ است و می توانید توضیحات خود را ارایه دهید که ایشان گفتند: توضیحاتم همین است که گفتم و البته به صورت کامنت هم گذاشته ام، ولی تمایلی به انتشار آن ندارم و درخواستم حذف کل خبر است.

7) گفته اید که گفته ایم پیگیری می کنیم و نکرده ایم. البته اگر منظور شما از پیگیری، حذف خبر بوده که هیچ، ولی بهتر است بدانید هم در تیتر، هم در متن و هم در ترتیب خبر به حرمت خواهش جناب قاسم خانی، تغییراتی دادیم و البته باز هم پیگیری کردیم و بیش از پیش به صحت خبر مطمئن شدیم.

8) با بیانی زننده نوشته اید که ما درباره تن و بدن زن شوهردار با وقاحت سخن گفته ایم. لطف کنید مستند سخن خود را بگویید که کجای این خبر درباره تن و بدن شما سخنی به میان آمده است؟!

9) نوشته اید که بدون مدرک حکم داده ایم و چون طرف آشنای ما بوده، آبروی آدم معروفی را برده ایم. نخست اینکه مدرک برای اثبات تخلف شما داریم و در پایین همین صفحه آمده است؛ دوم، بر فرض که طرف آشنای ما باشد، آیا چون شما آدم معروفی هستی، او نباید احقاق حق کند؟ شما که قاعدتا باید مخالف شهروند درجه یک و دو باشید!

10) هرچند در جایگاه دفاع یا رد عملکرد خبر 20:30 نیستم، باید عرض کنم که حتی در آن بخش خبری هم نامی از شما برده نشد که شما این همه داد بی عدالتی درباره آن سر داده اید.

11) بی دلیل و برای شانه خالی کردن، مطلب ما را به بحث ها و اختلاف سلیقه سیاسی ربط داده اید که البته سستی استدلالتان آنقدر مبرهن است که نیازی به توضیح ندارد.

12) هرچند واقعا و از ته دل از این لحن و بیان شما متأثر شدم، ولی باز هم به شما یادآور می شوم که به حرمت جناب قاسم خانی، قصد ادامه بحث و دادن توضیحات را نداشتم، ولی چون سعی در مخدوش کردن حیثیت «تابناک» داشتید و از سویی لازم بود تا مخاطبین محترم شرح بیشتری از رخداد بدانند، مجبور به توضیح شدم؛ ضمن اینکه بدانید سیاق و منش همیشگی ما در «تابناک»، رعایت جانب اخلاق و انصاف بوده و مطمئن باشید که در این راه و برای کمک به رشد و تعالی جامعه مان، از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم؛ حتی اگر به جرم بیان نقاط ضعفتان این گونه ما را سرزنش کنید.

در پایان به حکم انصاف، روایت آقای «فرامرز حمیدپور» را هم از این اتفاق به شرح زیر می آوریم:

«همه چی آرومه»

با سلام و صبح به خیر. وارد دفتر شدم. سید مثل شیر دره پنج‌شیر نشسته بود. گفتم: چه خبر؟ گفت: همه چی آرومه! وقتی می‌گه همه چی آرومه، نمی‌دونم رو حساب ارادتم یا تلقینه که جدا همه چی آروم به نظر می‌رسه.

بعد از این ‌که کارهام رو سبک کردم، گفتم: آقاسید من امروز اسباب‌کشی دارم و فردا صبح می‌بینمتون. رسیدم خونه. تو کوچه‌ای که هفت یا هشت تا خونه بیشتر نبود، با حرفی هم که سید زده بود، انگار آروم‌تر هم به نظر می‌رسید. وقتی زنگ زدم تا کامیون و کارگر بفرستید با قیمت‌هایی که دادند، مهر تأییدی زدند بر آرامش همه چی. ساعت دو خواستیم درب منزل باشند، ولی یک و نیم زنگ ما را زدند. خلاصه با استفاده از آرامش، تمام اسباب و اثاثیه رو با کمترین تلفات منتقل کردیم به یک خیابان بالاتر و سه کوچه آن‌طرف‌تر، ولی جای جدید کمی شلوغ‌تر به نظر می‌رسید. بالاخره به مادر طاها گفتم: من با طاها جون می‌ریم بنزین بزنیم، شما هم راحت‌تر به کارهاتون برسید.

 فکر کنم برای بار دوم بود که با طاها به اتفاق بیرون می‌رفتیم. آخه اون همه‌ش یک و نیم ساله است. کمربند ایمنی طاها رو هم بسته به نحوی که کمربند سینه رو انداختم پشت سرش و کمربندی که دور شکم قرار می‌گرفت رو انداخت دور کمرش و راهی پمپ بنزین شدیم. از صف چند صد متری پمپ بنزین خبری نبود که گفتم قربون نفست سید که همه چی آرومه.

شاید شش هفت تا ماشین جلوی ما بود. خیلی زود رسیدیم جایی که صف واحد تبدیل به چند صف می‌شد که بایستی صف اصلی پمپ را انتخاب می‌کردیم. یه چشمم به طاها تنها پسرم و ثمره زندگیم بود و یه چشمم به پمپ بنزین و البته حواسم به جابجایی‌های پس از مراجعت به خانه و به نوعی آماده کردن خودم برای کار در منزل. توی همین افکار بودم که دیدم از پشت سر مدام چراغ و بوق می‌زنند. ابدا فکر نمی‌کردم پایان آرومی باشه که بالاخره به یکباره مثل این‌که ماشین از بند خلاص شده باشه، خودش رو رسوند به من و گرفت جلوی من، در حالی که حداقل سه صف دیگه وجود داشت. شیشه رو داد پایین و شروع کرد به کف زدن برای من و تحسین من به دلیل تعللم در انتخاب پمپ، خیلی زود شناختمش.

خانم «ب.ر»، بازیگر معروف. احتمالا طاها رو ندید آخه طاهای من در حدود دو، سه وجب بیشتر قد نداشت و در آن غرور و مستی شهرت البته خانم بازیگر به جز خودش هیچ‌کس دیگه رو نمی‌دید. گفتم: بی‌زحمت یه کف هم برای خودت بزن که نه صف و نه حقوق دیگران هیچ چیزی برات اهمیت نداره. کاملا هنگ کرده بودم، چون همین اواخر ایشون رو توی تلویزیون دیده بودم که چطور خودش رو مردمی و متعلق به مردم نشون می‌داد. شروع کردم به کارهایی که با رایانه هنگ‌ کرده می‌کنند، حتی ری‌استارت هم جواب نداد. شات داون کردم و یارو رو توی مخم کشتم و با نهیب وانت بغلی آنتی‌ویروس‌هام و غیره و ذالکم فعال شدند که می‌گفت آقا ماشینت رو داغون کرده ها!

گفتم: خانم بازیگر چون خیلی مردمی هستند و متعلق به ما آنچنان خودش رو به ما چسبونده که امکان رویت از ما سلب شده مگر کمی فاصله بگیرند تا ببینیم چی شده که بنده به ایشان صف خودم رو تعارف کردم و خودم رفتم صف بعدی که وقتی پیاده شدم نتیجه مردمی بودن ایشان رو با از بین بردن سپر و گلگیر سمت راست راننده کاملا حس کردم. فکر کنم سید هم اگر این صحنه رو می‌دید از این‌که نفسش شهید شده، شاکی می‌شد و این روی، پایانی بر آرومی همه چی اون شب می‌دیدم که از متصدی پمپ بنزین خواهش کردم کمی معطلش کند تا من با ماشین بیام و جلوش رو بگیرم که همین‌طوری هم شد. به پلیس 110 زنگ زدم و ماوقع رو تعریف کردم و ازشون خواهش کردم تا سریع‌تر یکی از عواملشون را عازم موقعیت کنند؛ با امید به این‌که شاید خانم «ب.ر» رو بتونم از اون باب مردمی بودنش وارد بشم نزدیک شیشه اتومبیلش شدم که با کلی درنگ شیشه رو پایین داد و گفتم زنگ زدم پلیس. لطفا اینقدر بوق و چراغ نزنید تا پلیس برسه.

 آنقدر دوست داشتم تا عذرخواهی کند و عصبانیتش رو گردن کار و ... بندازه تا من هم راهم رو پیش بگیرم و برم که متأسفانه امیدم ناامید و گفت: شما دیدی من یک بازیگر زن معروف هستم می‌خواهی شارلاتان‌بازی دربیاوری؟ من هم زنگ زدم حفاظت اطلاعات بازیگرها که الان می‌رسند.

رفتم نشستم پیش طاها نمی‌دونم حدود پانزده دقیقه گذشته بود یا نه که دیدم سرکار علیه دارند دنده‌عقب تشریف مبارکشون رو می‌برند. رفتم به چند تا از کاسب‌های مجاور پمپ بنزین گفتم که شما شاهد باشید ایشان به ماشین ما زده و فرار کرده. فقط نمی‌دونم از چی فرار می‌کرد؛ از پلیس، از شهرت، از مردم، از من یا از گرفتاری‌ که خودش به دلیل عدم عذرخواهی و غرور ایجاد کرده بود؟ طاها رو رسوندم به مادرش و گفتم خانم وکیل من هم یک پرونده دارم که اگر زحمت بکشید ممنون می‌شم و اتفاقات رو گفتم و بلافاصله رفتم پمپ بنزین استشهادیه تنظیم کردم و بعد کلانتری برای تنظیم صورتجلسه که با برخورد منطقی و مؤدبانه افسر نگهبان شب باور کنید همه چی آروم به نظر می‌رسید.

خدا رو شکر کردم که هیچ وقت نتونستم بازیگر بشم. پرودرگار متعال در سوره حج می‌فرمایند: بعضی مردم خداوند را عبادت می‌کنند در حد حرف.

و من هم دیدم که بعضی، ملتی رو فیلم می‌کنند در حد فیلم و سریال که متأسفانه پشت اون چهره به ظاهر مردم‌دار، کوچک‌ترین نشانه‌ای از مردم‌دوستی و مردم‌پرستی وجود نداره و هرچی که هست در حد ادعا و حرف است و بس.









تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶۶۱
بازیگران سینما سرشار از احساسات هستن شما به دل نگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
بی قانونی و اغتشاشگری در خون اینها هست.تابناک این حرکت خوب بود.دست درد نکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
فرار کردن یه نفر که ادعای قانون مندیش گوش فلک را پر کرده از سر صحنه جرم خیلی جالب است.
corei7@computer4u.com
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
سلام
خوب احساسات رو همه دارن . وقت همه واسه خودشون مهمه نه فقط واسه این خانم .در ضمن خانم رهنما برای کامنت گذاشتن و انحراف افکار عمومی نیازی به لشکرکشی سایبری نیست.
اگر صادق بودید صبر می کردید تا پلیس بیاد. مگه بقیه وقتی تصادف می کنند به دلیل تاخیر پلیس فرار می کننند که شما کردی؟
برای شما متاسفم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
دم تابناك گرم
با اينكه زياد باهاتون حال نميكنم اما اين يكي رو مردونه اومدين
پاسخهاي سردبير خيلي جالب بود
رهنما باي باي رهنما باي باي
تابناک مثل همیشه حقیر و عقده ای بودنت رو ثابت کردی.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
عقده ای بودن ناشی از محرومیته و محرومیت دست خود آنسان ها نیست خیلی از ما ایرانی ها محرومیت چشیدیم و این واقعا دست ما نبوده پس اصطلاح عقده ای بودن نمی تونه بار منفی داشته باشه
اگه میخوای یک فحش دیگه ای بهش بده
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
به نظرات گروهی شکست خورده ی مطرود شده از طرف ملت و امت حزب الله توجه کنید!اینها همان ها هستند که میگفتند ادب مرد کذا و کذا و هم زمان بانک و اتوبوس اتش میزدند کف خیابون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
جالبه كه تابناك هر كامنتي كه به ضررشه ،زيرش كامنتهاي پاسخ به نفع خودشو ميزاره
ولي بر عكس نه!
آقا شايد یه سایت دیگه درمورد ايشان مطلب نوشته است ، که ظاهرا از شهرت شما استفاده کرده و عده ای ممکن است دات کام را با دات آی آر اشتباه بگيرند ...
تابناک برو گم شوو دیگه نمی خونمت احمق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
خوب حالانخون مگه چی میشه؟ فقط خواهشا فضا را متعفن نکن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
دوست عزیز تو رو خدا بخون،اخه اگه نخونی تابناک بیچاره میشه!!!
در ضمن ادب مرد .....
ali
| - |
۱۳:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
اين نظر را يا خانم بهاره رهنما نوشته يا مديريت سايت تابناك . D:
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
به جهنم نخون .معلوم اغتشاش گری
ناشناس
| United States |
۱۴:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
یه بی ادب کمتر بخونه هم خوبه !
حالا ما حرف کدوم رو باور کنیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
حرف هیچکدام !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
دعوا سیاسیه عزیزم ! شما به دل نگیر.
آرش
| Canada |
۱۲:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
حرف اون که اسکن استشهادو گذاشته.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
حرف خق رو.یه گروه نمیخوان بی قانونی یه نفر رو قبول کنند.ایشون هم باید بره دادگاه جواب بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
دوربین های پمپ بنزین! این که دیگه پرسش نداشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
آدم های بی ادبی مثل شما باید برن گم شن . راستی نمی دونم اگه این بنده خدا دیگه تابناک نخونه جه گلی باید به سر بگیریم!
ناشناس
| United States |
۱۴:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
شک داری بازیگر ها فک می کنن از دماغ فیل افتادن...یادشون رفته اگه مردم نباشن اونا هیچ کارند...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
به نظر من هم سئوالی که باقی میمونه همینه! اما اگر متن کامل خانم رهنما رو بخونید، فکر می کنم حق رو به آقای فرامرز بدین!
خانم رهنما رو نمي‌دونم ولي من به عنوان كسي كه هر از چند گاهي به اين سايت سر مي‌زنه، تابناك رو به دروغگويي و ترور شخصيت از طريق درج خبر مي‌شناسم. نمونه‌اش: رضازاده، فارسي 1، حبيب خواننده، افتخاري و خيلي‌هاي ديگه كه تابناك تقريبا هر هفته چند خبر منفي با منابع ناموثق در موردشون مي‌نويسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
منظور شما از تابناک که این همه چرت و پرت بهش گفتی بزرگ ترین سایت سیاسی ایران نیست؟
تابناک خفه شو واقعا" که؟ من فکر میکردم چنان زده و در رفته که یارو مثلا" ماشین را نصف قیمت فروخته بدم امد از تو و دله دزدی هات؟
خریت که تنها علف خوردن نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
قابل توجه گروه بی قانون و اغتشاشگر

ادب مزد به ز دولت اوست ! این شعار شما بود مجیدها ! دلبندانم
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
من شخصا از تابناک در این خصوص راضی نیستم، ولی بیایید یاد بگیریم حرمت نگه داریم و حتی تند ترین مخالفت خود را بدون توهین و استفاده از الفاظ زشت بیان کنیم. تابناک نیز بهتر است برای حفظ حرمت خوانندگان خود، از انتشار نظرات حاوی الفاظ نا مناسب خودداری کند. اینگونه نمیتوانید برای خود ایجاد حق بنمایید. با آرزوی سلامت برای همه.
تابناکه عزیز و محترم

لطفا این قضیه را برای همیشه به دسته فراموشی سپرده و به جایگاه آدمها احترام بگذاریم و از اتفاقهایی که در گذشته افتاد و آبروی افراد خاص به خاطره شایعات و کینه ورزیهای شخصی برده شد پند بگیریم . ما در شرایطه کنونی به داشتن تک تک مردم ایران نیازمندیم. دشمن با دندونه تیز منتظره کندن از مرزها و اختلاف اندازیست.

تابناکه عــــزیز ممـــــــــنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
چی میگی . اگه از روز اول به بهانه شرایط و حرمت و ... هر مجرمی رو ازاد نذاشته بودیم حالا وضعمون این نبود
تابناک معلومه تو پستی دیگه ثابتش نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
چقدر بی ادب،
خيلي كثافت شده ايد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
دوست یه کمی محترم
اینجور کامنت دادن برازنده یک ایرانی نیست
ديگه تابناكو نمي خواهيم ... قاضي يكطرفه... تابناك مرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
من که میدونم باز فردا میای
شما در جهت گیریهای سیاسی از یک دریچه تنگ مشهور هستید.خودتان هم می دانید که درج آن خبر یک حرکت ژورنالیستی بوده است.به وجدان خود مراجعه کنید قبل از اینکه برای انسانها جوابیه بنویسید.
می دانم درج نمی کنید ولی می نویسم.واقعا نهایت سبکی وسخیفی یک سایت است که وارد این مسایل شود که روزانه به تعداد بسیار زیاد در این مملکت اتفاق می افتد.
من نمي دونم واقعاً جه اتفاقي افتاده ولي ظاهراً اين خانم هول برش داشته،‌ و فكر مي كنه كه كسيه!
با عرض پوزش ساعت اعلامی شاکی 19.45 وگزارش پلیس ساعت 21.40 که سرعت عمل پلیس بوده وضمنابه غیراز2مامور جایگاه کدام استشهاد ونفرسوم هم که در مکتوب خود عنوان شاکی را را فقط بیان کرده ونه رویت نظر خود را . اندکی شعور برای مردم قایل شویم.
پاسخ ها
هادي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
جناب باشعور
افرادثابت جايگاه پمپ بنزين فقط متصدي پمپ بنزينه.ميمونه نفرپشت سري اين بنده خداكه حتماتوقع داشتي كاروزندگيشوول كنه وخودشوتواون محوطه معطل كنه تااستشهاداماده بشه واون هم امضاءكنه.
با در نظر گرفتن همه توضيحات اظهارات خانم رهنما به حقيقت نزديك‌تر مي‌نمايد هرچند بعيد مي‌دانم اين كامنت را منتشر كنيد ولي بايد خجالت بكشيد از خودتان؛ مثلاً اين برگه شرح وقايع اوليه پليس چه چيزي رو قراره ثابت كنه يا اون استشهاد مضحك ، متاسفيم براي سايت تابناك كه حداقل يك اجتماع 50 نفري از دوستان پس از خواندن وقايع فوق تصميم به تحريم اين سايت گرفتيم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
شما هم همه چیو تحریم می کنین ...
تابناک هم روش ، مثلا با تحریم یه به قول خودتون اجتماع 50 نفری چه بلایی سر تابناک می آد؟ حقا که نسبت دادن غوغاسالاری به یک عده شعار و جو سازی سیاسی نیست و عین واقعیته
هادي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
توروخداتحريم نكنيد.اين تحريمهادودش ميره توچشم ملت!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
من عمداً به این نظر رأی مثبت دادم تا بازم توهم این سبزکا زیاد بشه. آره شما بیشما رید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
جالبه که چند تا پست اول تقریبا یه مدله!!
تعداد مثبتها هم یه مقدار مشکوک میزنه! کافیه مقایسه بشه با مهمترین خبرهای تابناک و مدت گذشتن از اون خبر!
الهی برای این همه مظلومیتت فرامز خان
جیگرمو کباب کردی
راستی نگفتی تو جایگاه پمپ بنزین چطور یک نفر خاطی می تواند دنده عقب فرار کند و با چه سرعتی به شما زده که داغون شده خودروی شما !!!!
برادر خدا روزیتون رو جای دیگه بده
به سردبیر محترم تابناک هم عرض کنم ادبیاتی که به کار برده اید و ادامه این مطلب واقعا از شان سایت شما دور بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
اگه نمیدونی بیا توی هر جایگاهی خواستی میتونم نشونت بدم چطوری میشه یه ماشین رو ترکوند. البته خسارت هر دو ماشین هم با خودته.
تابناک بابا سوختی عزیزم.
عقده ات تا چه حده تابناک.
از تابناک به دلیل ارائه مستندات طرفین دعوی و واگذاری قضاوت به خواننده سپاسگزارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
ایشون خیلی واگذار کرده ، خدا به داد خواننده های بی خبر برسه
مخدوش کردن حیثیت «تابناک» !!
:) جالب بود
ایشان چنین تصادف شدیدی کرده و متوجه نشده. چرا شعور مردم را زیر سوال میبرید. راننده وانت بغلی فهمید تو نفهمیدی که ماشینت تصادف کرده. آخه ما که اصلا نمیدونیم ماشین و تصادف چیه !!!
پاسخ ها
هادي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
كاري نداره
يه ذره دونسته هاوشعورتوببري بالاحل ميشه.
به نظرمی رسدباید درهرگونه اظهار نظر تقوا رارعایت کرد بدیهی است هر گونه تهمت عواقب جدی دارد .
امدی است حداقل انصاف را رعایت کنیم
حق با خانم رهنماست . متاسفانه شما هم مثل همه گروهها و دسته جات از هر روزنه اي براي تسويه حساب سياسي استفاده مي كنيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
بازی سیاسی و پرونده سازی ! تابناک رسانه دزد ها !
واقعا از تابناک متاسفیم. هیچ دلیلی ندارد که خانم رهنما چنین برخوردی کرده باشد. از متن روایت هردو هم معلوم است که ایشان صادقانه موضوع را بیان کردند. درست نیست با آبروی یک بازیگر اینگونه برخورد کنید و طعمه برای هشت و سی تهیه کنید
ایا اجازه میدهید ما هم به مقامات ارشد مملکتی با اول حرف اسمشان انتقاد کنیم؟ مثل همین ب. ر .شما؟
اگر نظر یک خواننده را بخواهید بدونید با خوندن مطالب خانم رهنما و آقای حمید پور فکر می کنم حق با خانم رهنما باشه.
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
ناشناس جان
خانم رهنما که 9 ساله وبلاگ داره اگه نتونه یه مطلب بنویسه که احساساته مخاطبشو تحت تأثیر قرار بده که دیگه واسه پوپک و مش ماشالله انتخاب نمیشه
منتظر مدارک خانم رهنما در وبلاگ 9 سالشون هم هستیم
تصادف فوق ويا احيانا" موارد فوق چه ربطي به تابناك دارد ؟!!
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
عزیزم
رسانه علاوه بر درج خبر باید فرهنگ سازی هم بکنه
درج خبر این جوری حداقل دوتا فایده داره:
1-جوانان عزیز تو انتخابه الگوهاشون بیشتر دقت می کنن
2-ادب از که آموختی از بی ادبان هم یادآوری می شه
امیدوارم یه کم از ربطشو فهمیده باشی
آقاي تابناك مي دونم كامنت من نمي زاري ولي با آبروي مردم چرابازي مي كني ؟ اصلا اين موضوع چه اهميتي داره معلومه كه حق با خانم بازيگره
من كلا از بازيگران خوشم نمياد ولي انصافا مستندات شما به مدرك سازي شبيه است تا واقعيت. متاسفم كه به اين راحتي ترور شخصيت ميكنيد.
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
دکتر عادل جان
اولاً مگه بازیگرها چشونه یعنی خداییش شما با پرویزخان پرستویی یا عزت الله خان انتظامی حال نمی کنی
دوما میشه بگین مستندات باید چه رنگی یا چه شکلی باشه که مدرک سازی بنظر نیاد؟
من حق رو فعلا به تابناک می دم چون مستندتر صحبت کرده ولی خانم رهنما هم می تونه راحت مستندات خودشو توی وبلاگش بزاره
واسه قضاوت هنوز زوده دکتر جان
ببین داداش من یه کلمه نه از حرف تو رو باور می کنم نه از حرف اون بازیگر رو.زور زیادی نزنید.
تابناک. با این خاله زنک بازی ها و اخبار سخیفت پاک از چشمم افتادی. حیف وقت که برای خوندن این خبرای به درد نخور صرف شه. این ماجرا بارها و بارها در همه ی روزها در همه یکوچه ها و خیابان های همه ی شهرهای همه ی استان های این کشور تکرار می شه. هیچ ربطی به بازیگر بودن یا نبودن و سید بودن یا نبودن راننده ها هم نداره. چهره ی زشت شهرهای ما و اخلاق زشت رانندگان ما و بی ادبی و بی فرهنگی همه ی آنها نسبت به دیگران چیز جدیدی نیست که بخواهید با این آب و تاب و با تمرکز روی یک نفر به آن بپردازید. من نه از طرفداران سینه چاک خانم رهنما هستم و نه از لحن نوشتن آقای حمید پور ، که متاسفانه ریاکارانهبه نظر میاد، خوشم میاد. می خوام بگم که کار شما و همین طور بیست و سی در سوژه کردن و رسانه ای کردن مطلب مربوط به یک خانم ایرانی (هرکه می خواهد یاشد) بشسیار زشت و زننده است. بارها و بارها از جانب آقایان و خانمهای راننده ی محترم هموطن مورد خسارت های اینگونه قرار گرفته ام ولی آبی از آب تکان نخورده است و ماجرا به خوبی یا بدی گذشته است. گر چه به احتمال زیاد این کامنت من هم مثل کامنتهای بسیار دیگرم نشان داده نمی شود ولی دوست دارم شما بپذیرید که در مورد بعضی ها مغرضانه و هتاکانه عمل می کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
سخییییف.اخی چون پته شما رو ریخت رو اب شد خبر سخیف اره؟اخی
ناشناس
| United States |
۱۳:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
این نظر خیلی منصفانه بود. به جای زدن این حرفای زشت به هم و نپذیرفتن حرف همدیگه، کاش بررسی می کردیم که ببینیم چرا این قدر اخلاق در جامعه ی ما افت کرده . نمونه ی بداخلاقی در کل جامعه را هم که می تونیم روزانه در خیابانها ببینیم . بوق های ممتد، تضییع حق دیگران، بد و بیراه هایی که راننده ها نثار هم می کنند ، در گیری ها و هزار چیز دیگر.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
نظر خوبی بود. ای کاش همه ی دوستان د ر بیان نظراتشان به همین شکل رعایت ادب را می کردند. متاسفانه این اتفاقات و موارد مشابه همگی از افول اخلاق در جامعه ما خبر می دهند. از تابناک نیز انتظار می رود در جایی که بدترین حرکات و زشت ترین الفاظ را از زبان بلند مرتبه ترین افراد جامعه می بینیم، با ریز بینی های این چنینی آبروی افراد رانبرد.
خانه از پای بست ویران است
خواجه در بند نقش ایوان است...
هادي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
ازيه طرف ميگي حيف وقتي كه صرف خوندن خبربشه ازطرف ديگه فكركنم طولاني ترين كامنت اين سايت رودرج ميكني!!!
جل الخالق
تابناك يه ذره انصافت كجا رفت! يادت باشد ماه هميشه پشت ابر نمي ماند
شرمنده ها ، ولي من حرفهاي خانم رهنما رو بيشتر از دلايل شما قبول دارم . ببخشيدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
دوست عزیز کافیه خبر اول تابناک با جوابیه خانوم رهنما را بخوانید تا ببینید کلی از اتهام هایی که ایشون به تابناک زدن اصلا تو خبر اول تابناک نبوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
بیچاره تابناک ، باز ملت دارن بش منفی می دن ، آی عمو کامنت خون ، برو به فکر یه کار آبرو مند باش ، یه کاری که سرتو بگیری بالا بگی کار کردم ، نه اینکه پول بگیری فحش بخوری
بابا من نمی دونم مگه بازیگری چه کار شاهکاری که بعضی ها تا وقتی که بازیگر می شن...زرودی فراموش میکنن.واقعا متاسفم واسه این جور دما.
از تمام پیام هایی که گذاشته شده معلومه یا خود خانم رهنما بوده یا رفیقاش.
از بازیگریش که نفرت داشتیم حالا از خودشم متنفر شدیم
پاسخ ها
سپیده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
مطمئنی همه کامنت ها رو خوندی .... همش به نفعه بهاره رهنما بود اااااااااا
به نظر حرفای خانم رهنما درست تر به نظر میرسه.این حملات پیش بینی میشد.اینا همش ترکشای شرکت ایشون و گرایش ایشون در انتخاباته.این آقا با مذهبی جلوه دادن خودش و بکارگیری آیات واحادیث سعی در پاک جلوه دادن خودش میکنه.شیوهای که امروزه مد شده.لطفا" اگرشهامت تابناکی دارین این کامنت رو بذارین.من از خواننده های قدیمی شما هستم.ممنون
خانم رهنما دوستت داریم به خاطر موضع گیری سیاسیتون ابتدا وسپس به خاطر نقش آفرینیهای زیباترتون
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
محمد جان
حالا موضع سیاسی شون که شخصیه ولی حضرت عباسی کدوم نقش آفرینیش زیبا بوده
من از طرف محمد عزیز از بازیگرهای خانمی همچون ثریا قاسمی و مهتاب نصیرپور و گوهر خیراندیش وژاله علو و مرحوم نیکو خردمند معذرت می خوام
سلام، بنظر من این رفتاری است که می توان هر روز شاهد آن باشیم. خیلی از ما خوبیهائی داریم اما بدی ها به چشم می آید و برای عده ای بزرگتر از بقیه به چشم می آید. حاضل این مباحث چیزی نصیب مای مخاطب نمی کند.
من از خوانندگان همیشگی تابناک هستم و معمولا بخاطر رعایت انصاف بویژه در عرصه سیاسی آن را می ستایم اما این خبر و نحوه برخورد با یک بازیگر بااخلاق درست نیست. شما در خبر اولتان نوشتید:«فرامرز. ح» شهروند تهرانی كه خودرويش به دليل بي احتياطي و بی توجهی به حق تقدم توسط هنرپيشه ياد شده، دچار خسارات جدي شده و...
واقعا آیا پذیرفتنی است یک ماشین در پمپ بنزین دچار اسیب جدی بشود بخاطر یک برخورد؟
در ثانی این که تصادف محسوب نمی شود. می شود؟ آن نحوه انعکاس خبر یعنی ایشان در جاده با یک ماشین تصادف و سپس فرار کرده و...
تابناک نباید احساسی برخورد می کرد
تابناک همه اینها از صفجه ابطحی تو فیس بوک میان نظر میدن.
وای بر جامعه ای که صداقت درش از بین بره وای بر جامعه ای که حق الناس درش مفهومی نداشته باشه
بابا دیگه بهاره رهنما هم شد واسه ما ....
منم یکبار تو خیابون دیدمش، کاملا این شرایطی که تو متن ازش خوندم رو خودم به چشم دیدم

من از تابناک متنفرم اما بابت اینکه خودم بهاره رهنما رو دیدم، این ماجرا رو باور می کنم.
بابا اين كه كاري نداره پمپ بنزين ها مجهز به دوربين هستند. دوربين ها بازبيني شوند معلوم ميشه حرف كي درسته!
نویسنده پست و عقده ای تابناک که عقده ها و کمبودهای دوران زندگیت تو را به نوشتن این سطور وادار کرده است . برایت متاسفم که از یک زورگیر که کاملا از نوشته ها معلوم است به زورگیری و مزاحمت پرداخته است حمایت میکنی .
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
ناشناس جان
اولاً بی ادب
دوما صمیمانه به خاطر این نظر عالمانه و عارفانه که باعث خندیدن بنده به مدت 30 ثانیه(اونم مداوم) شد ممنونم
باشد که ناشناس هایی همچون جنابعالی با این قلم توانایشان در موضوعات دیگر ما را مستفیذ گردانند.(البته بدون فحش)
الهی آمین
به نظر من پست فطرت تر و حقير تر از شما مطبوعاتي ها وجود ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
مابه مرزقانون ستیزی رسیدیم تنهایک موردازرفتارهرروزمااینطورموردتوجهقرارگرفته 80درصدمطالب ارسالی ناسزاوتهمت است سرازبرف بیرون اوریم .تابناک بهتراست علت اینگونه رفتارکردنرابررسی کنی شایدیکدلیل اینست که زیادی قربان صدقه هم میرویم وبه ان ایمان نداریم بدرفتاری وپرخاشگری عادت روز مره بخش زیادی ازماشده هیچ شخصی یا جناحی وحزبی مقصرنیست دررفتار روزانه خودتجدیدنظرکنیم کافیست همین فرداصبح در اولین چراق قرمز میبینیم چندیننفر با تجاوز به حقوق دیگران ازان عبورمیکنند
با سلام
خانم رهنما حق ندارند بدليل موقعيت ممتاز خود عمداً با ماشين مردم تصادف كنند اگر آن آقا آسيب جرحي ميديد چه مي كردند دادگاه با يد بدون در نظر گرفتن موقعيت ايشان به موضوع رسيدگي كند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
صلوات
ایشان که میفرمایند من عجله داشتم چطور است که فرصت شکایت را دارند! من به شخصه مدتیست که اخبار تابناک را میخوانم تا با عوض کردن داستان واقعیت رو بفهمم چرا که تابناک رسانه دروغ پردازی شده که جای تاسف است مطمئنم که این کامنت رو هم مثل هزاران کامنت دیگرم درج نمیکنید
تابناک دوستت دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
با عرض شرمندگی خدمت دوست عزیز من هم عرض می کنم تابناک از شما خوشم نمی آد
به این دلیل که چرب و شیرین دنیا رو چشبیدی به جای حق و حقیقت!
اتفاقا تابناک کار خیلی خوبی کرده تا بی ادبی یک عده رو که خودشون رو بالاتر ازهمه میدونند رو نشون بده انگار خانم رهنما نمیدونن که اگه این مردم نجیب ایران نبودن کسی براش تره هم خورد نمیکرد . واقعا جای تاسفه که اینطور رذیلانه از صحنه فرار کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
قضاوت بیجا نکن.همین کامنتت روز قیامت باید جوابگوش باشی.خودت تو اون صحنه بودی که اینطور قضاوت میکنی؟وای بر کسی که با آبروی مومنی بازی کند
زدن به گلگیرو سپر بنده خدا داغونشم کردن این بنده خدا نفهمیده یکی دیگه بهش گفته!!
در ضمن سایت تابناک عزیز شما از کجا به این اطمینان رسیدین که کی راست می گه؟؟؟
اصلا چرا باید شما این چیزا رو مطرح کنی؟؟مگه مملکت قانون نداره؟؟؟مگه دادگاه ندره؟؟؟واسه جذب مخاطب این خبرهای سخیف چیه می زنید؟؟من که روزی چند بار به سایت شما سر می زنم سالهاست از اون وقتی که Baztab بودین تا حالا دوستون داشتم البته چند وقت اخیر کمتر ولی چندمین دفعه هستش که سر لج و لج بازی میوفتین و واقعا متاسفم!!
با سلام. من نمي تونم بگم حق با كيه. تابناك رو هم دوست دارم. ولي به نظر من نوشتن اين مطلب با اين لحن در شان تابناك نيست و با عرض معذرت، جوابي است كه از روي عصبانيت و با لحن افراد عقده اي نوشته شده است. به نظر من اينگونه نوشتن را ادامه ندهيد كه بيشتر شبيه حرف زدن بعضي افراد سياسي تو ماهواره هاست. مگر اينكه شما هم بخواهيد مثل اونها بشين.
این مسخره بازی ها چیه . همه جایگا ها که دوربین دارن . نگاه کنین ببینین که راسته و که دروغ. مگه ۶۰ سال پیشه که ۲ تا کاغذ هوا کردید به اسم مدرک. می خواین منم یکی درست کنم از سردبیر شما که مثلا به ماشینه من زده و رفته . حرف با ادله بیارین هر دو طرف ندارین سکوت کنین. در ضمن تابناک کم خبر ندادی که بعدا خودتم تکذیب کردی. نکات نگارشی هم بیشتر رعایت کنید.
بالاخره زده . مگه اینا چه فرقی دارن. دستت درد نکنه تابناک
اين خانم گويا بدجوري توهم زده. حالا مگه كي هست؟ اگه بخواد اينطوري باشه، الان پرويز پرستويي بايد حكم تير همه ملت رو داشته باشه!!!
در این که تو این شهر پر از آدمهای حسوده شکی نیست ملت نانچیبی شدیم ... مطمئم که خانم رهنما درست می گه و مقصر نیست.. مطمئنم!
پاسخ ها
حق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
شما از کجا اینقد مطمئنی !؟ مگه علم غیب داری ؟ یا نه اصلا اونجا بودی !؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
آدم با خوندن چهار خط می فهمه کی داره کلاشی می کنه و کی به کجا وصله ، چشم کور هم نمی خواد چه برسه به شعور
سلام آقای سر دبیر
من نمی دونم کدوم طرف راست می گن ولی تو هر دعوایی 2 طرف مقصرن فقط درصدش فرق می کنه.و اینکه از شما انتظار استفاده از ادبیات بهتری میرفت.از سردبیر بعید بود!ممنون
اگه قرار باشه حرف يك نفر رو باور كنم، مسلما اون يه نفر تابناك نيست
براي دفعه دوم كامنت ميزارم يكي به من بگه كه توي صف پمپ بنزين بري ديگه نميتوني در بيايي چه برسه كسي بخواهد از پمپ بنزين به صورت دنده عقب دربياد شما مثل اينكه تا حالا پمپ بنزين نرفتيد بريد نون بازوتونو بخوريد ...
تابناک تو از همه دروغگو تری . ترسو . چرا تیتر خبرت رو اینجا یه چیز دیگه نوشتی . اون تیتری که من خوندم اونروز یه چیز دیگه بود.
از این که عده ای حق و حقیقت رو به ظواهر فروختند متاسفم
در دنیای خبر هیچ گاه بدون منبع نمیشه خبر کار کرد حتی تابناک
پس نباید تابناک رو به دروغ گویی متهم کنید
بهاره رهنما و بهاره رهنماهای سینمای ما فقط خودشون رو می بینند
آره مردم رو دوست دارند چون مردم براشون پول و سود دارند
والا هیچ گاه به شعور مردم احترام نگذاشته اند
تابناک به دل نگیر
از اسمشون پیداست بازیگرند
هر روز توی یه نقشند
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
صد در صد با کلام این دوستمون موافقم
بازیگر کسی است که نقش بازی میکنه
ياد اون عكسشون با مچبند سبز افتادم با خانم ل-ر در ايام انتخابات و صحبت هاشون در دفاع از قانون گرايي
اگر واقعاً می خواهید قانون گرایی را ترویج کنید نیازی به درج خبر آن هم در خصوص ولو تخلف بازیگران سینما ندارید.
جوابیه ارائه شده شما که تریبونی را در اختیار دارید، شبیه یک بگومگوی شخصی است که نمی دانم چرا در این سطح منتشر می کنید یا شاید هم خیلی به شما سخت آمده!
نظرم شخصی من به شما 80، 90 درصد برگشت..
سایتی به این فضولی و خاله ز..... ندیده بودم . خیلی بی کلاسید
يه آماري از خبرها كه بگيريم مي بينيم اين دست خبرها چقدر هواخواه و مخاطب داره و چه بحثهاي داغي هم ميكنند اگه توي دنياي مجازي نبود كار به دمپايي و گيس و گيس كشي مي رسيد.يكي يه اشتباهي كرد و بايد تاوانش را هم بده وسلام .ديگه اين همه حاشيه نداره
تابناک از نظر سیاسی لجن بودی از نظر فرهنگیم لجن شدی
طرز بیان خانم رهنما با ناراحتی و تشویش زیاد همراه است در صورتی که طرز بیان آقای حمید پور شبیه یک داستان ادبی است (مخصوصا به شروعش توجه کنید) که در کمال ارامش گفته شده است خودتون قضاوت کنید در حق کدوم یکی ظلم شده؟!
سلام به تابناکی های عزیز خوشحالم که محکم پای حرفتون ایستادید . خانم رهنما هم بهتر این همه ادعا رو کنار بزارن و بگذارن که مردم در مورد ایشان قضاوت کنند نه خودشان . خدا رحم کرده تو هالیوود بازی نمی کنید.
آقا مگه شما پليس هستيد كه مدارك رو چند بار!! بررسي كرديد؟ مگه شما قاضي هستيد كه اسم افراد رو منتشر مي‌كنيد؟ چه فرقي داره وقتي توي متن اسم نياورديد ولي توي كامنت آورديد بدون قطعي شدن حكم. الان در اخبار دادگاه‌هاي غير سياسي، اسم فرد را تا قطعي شدن حكم منتشر نمي‌كنن.
آقا شما چه كاره‌ي كشوريد؟
مدیر پایگاه دوست عزیز اولا ما برای رسیدن به صحت خبر مدارک رو بررسی کردیم. ثانیا همانطور که گفتیم نه در متن و نه در کامنتها اسمی نبردیم. سوم اینکه ما حکمی صادر نکردیم. چهارم اینکه کاره ای نیستیم ولی شهروند این مملکتیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
اخه ساندیس خور برگه شکایت یارو رو
رفتی اوردی میگی مدرک نیرو انتظامیه ؟
بعد رفتی از پمپ بنزینی امضا گرفتی ؟
چرا نرفتی از مسئول پمپ بنزین بگیری ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
این اقا به ما میگه ساندیس خور.والا ادم ساندیس وطنی بخوره مزدور امریکایی نشه.خیلی بهتره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
اتفاقا ما هم مدارک را بررسی کردیم دیدم شما دروغگو ، خائن به ملیت ، پست فطرت ، رزل ، حقیر ، بی آبرو و البته ساندیس خور هستیم ، این به اون در

جان تو بررسی کردیم ، مدارکشم موجوده
تابناک هیچ موقع جایگاهی نداشه است . خانم راهنما شما خودتان را اذیت نکیند شما هنرمندان واقعی همیشه در قلب مردم جای دارید. مردم همیشه شما را از خودشون می دانند بر اعصابتون مسلط باشید.
همین که سبزه از نگاه تابناک خیلی مجرمه
بیست و سی و تابناک که تکلیفشون مشخصه خانم رهنما به دل نگیرید اینا اگه بگن ماست سفیده کسی باور نمیکنه
پاسخ ها
میثم ثقفیان
| Netherlands |
۱۳:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
تکلیف همه مشخصه ، شما به حکم عقلت عمل کن.
شما که اصالت رو به افراد دادی معلومه که حکمت چی میشه ! عزیز من اصالت به حق است نه به افراد. شما اگه BBC این خبر رو منتشر میکرد یا اگر جای کاراکترهای این ماجرا عوض میشد گوش فلک رو کرد میکردید.
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
رابطه بین پینوکیو بیست وسی چوپان دروغگو وتابناک بر کسی پوشیده نیست !
با سلام
راستش منم وقتي نامه خانم رهنما رو خوندم كر كردم طرفش از اين آدماي الاف بوده كه قصد آزار داشته ودلم براي اين خانم سوخت ولي با مستندات ارايه شده حق چيز ديگري بود و اين آقا با اين همه پيگيري واستشهاد نميتونه آدم علافي باشه كه بخاطر سرگرمي اينكارو كرده باشه و طبق نظر اين آقا اگر يه معذرت خواهي كرده بود حتما بخاطر شهرتش گذت مي كرد ولي با اين كار حس خوخواهي و برتري طلبي رو به رخ كشيده مگر يك هنر پيشه چي بيشتر از بقيه داردكه پزش رو بده اگر مردمي نباشه خب اسمش روشه بازيگر
روي صحنه يه چيزي و پشت صحنه چيز ديگر
20.30 که ایران تلویزیونی بود تابناک هم شده ایران مجازی
به پا هم پیر شین
من كاري به اين خبر ندارم اما اكثر بازيگرها با چيزي كه در فيلم هاشون مي بينيم كاملا متفاوتند و شخصيت هاي درستي ندارند
با سلام
به قول استاد علامه محمد تقی جعفری که خداوند ایشان را با انبیا محشور فرماید که فرمودند خدایا به ما ظرفیت و لیاقت در همه امور قرار ده ، امیدوارم که خداوند این ظرفیت را در همه ما قرار دهد انشا..
خجالت هم خوب چیزی هست .با حیثیت مردم بازی نکنید . مردم را سر کار نگذاریید .
جوابیه تابناک کاملا مودبانه و عاقلانه وتیز بینانه بود
متاسفیم برای خانم رهنما که برای دفاع ازخویش
از کلمات ناشایستی استفاده نمود ( تن و....) چون به هیج وجه تابناک چنین مساییلی را طرح ننمود ودر بخش نظرات شخصی در مورد اضافه وزن ایشان گفته شدومتاسفم برای آقای قاسم خانی که باید
روی رفتار خانم رهنما ونوشته هایش کمی
نظارت داشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
همیشه سعی کن از یم جمع استفاده نکنی(متاسفیم!!) و از طرف خودت صحبت کنی این تو دستور زبان فاسی مهمه
به قول سید خندان زنده باد مخالف من
جناب تابناک آیا تمامی موارد نقض حقوق شهروندی را به همین منوال پیگیری می کنید ؟
آیا اگر شخص شاکی کسی غیر از این آقا بودند باز هم تیتر خبر می زدید؟
اگر دایه داری حقوق شهروندی را می کنید بهتر است دانید که خانه از پای بست ویران است جناب خواجه

هیچ می دانید روزانه داخل همین تهران بدون انار به چهاندازه ناقضین حقوق شهروندی عرض اندام میکنند و کسی پیگیر آنان نیس



خدایا ما را از شور به شعور برسان (دکتر مظلوم
پاسخ ها
farhad
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
چقدر هم خندان!!! نمردیم و معنی خندان بودن توامان با آشوب طلبی و قانون شکنی را فهمیدیم. انصافا چرا تا بحث پرداختن به تخلفات رایج اهالی کوچه شهرت مطرح می شود یکسر آن به اقلیت ورشکسته سبز گره می خورد؟
واقعا این خان بهاره رهنما یک ادم ... هستند بر من که ثابت شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
چجوری ثابت شد؟ بخاطر چیزی که نسبت به ان علمی نداری؟ این تذهبون؟
سلام
من مطمئنم حق با تابناکه
من قبلا" هم با این خانوم برخورد داشتم
متاسفانه باید بگم نه فقط این خانوم بلکه بیشتر هنرپیشه های سینما این رفتار ناشایست رو دارند و به اصطلاح فکر میکنند خودشان شهروند درجه یک هستند و بقیه درجه دو!!
من واقعا" از تابناک بخاطر پیگیری هاش ممنونم.
ضمنا" بیشتر کامنت هایی که توی این خبر گذاشته شده بخاطر طرفداری کورکورانه و بدون منطق بعضی ها از این خانومه بخاطر مسائل زمان انتخابات که همه میدونن.
با تشکر
با توجه به شناختی که از تابناک دارم وبررسی خبرهای آن و مقایسه با سایتهای خبری مختلف د ر بعضی اوقات , می توانم حدس بزنم که تابناک چقدر در بیان حقیقت صادق است, وای که چقدر مظلومی تابناک!!!!! جگر مرغ برات کباب]!!!!!!
ببين تابناك جان من تازه به جمع خوانندگانت اضافه شدم يه پيشنهاد برات دارم : هميشه سعي كن آشتي دهنده باشي تا ناخن به هم زن.
بابا معلومه یکی زا خودشونه بچه
ساندیسخور رفته از پمپ بنزین هم
یه زور پاسداری و اینها یه چیزی
گرفته والا کدوم سابت علاف و بیکاریه
بیاد مدرک رو کنه
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
ساندیس خوره ماه رمضون مثل اینکه قاطی کرده. کامنت گذاشته سر و ته کامنت مشخص نیست. خدا رو شکر که نقاب فیلسوف و روشنفکر و هنرمند آروم آروم از چهره مدعیان قانون گرایی کنار می ره. فقط باید خفاش باشی تا بتوانی از حماقت "اهل شهرت" جانبداری کنی.
این اتفاقات در حدی نبود که تابناک داره روش مانور میده...
سرکار خانم بهاره رهنما
من حدود سه ماه نبودم که به این سایت سر بزنم، امروز که دوباره برگشتم، می بینم که این عزیزان هنوز سر در آخور فساد دارند و کوتاه نمیآیند. متاسفانه این سایت دارای افرادی است که اگر هوایشان را نداشته باشید، همینطور رفتار می کنن.
خواهرم رقم را بپرش، حواله کن به حسابشان، ببین به چه سرعتی جای دوست و دشمن برایتان نشان می دهند.
به امید روزی که سربازان گمنام آقا امام زمان بفهمند که دارند چه می کنند قلم به مزدان مزدور در این کشور با صلاوت
پاسخ ها
میثم ثقفیان
| Netherlands |
۱۳:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
دوست عزیز اگر سواد داشتی صلابت رو صلاوت نمی نوشتی!!!! 2 تا حرف "و" و "ب" کنار هم نیستند که بگی اشتباه تایپ کردم. طرفداران این خانم هم باید از سربازان امام زمان دلخور باشند غیر از این انتظاری نیست.
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
دلقک بازی جلوی دوربین سینما قابل قبوله ولی جلوی چشم مردم حماقت باره.
ح ف
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
خیلی با حالین شما دوتا !!!
یکی با یکی دیگه تصادف کرده، یکی از شماها گیر دادین به تابناک، اون یکی هم به "سوات " آقا.
خیلی باحالین، خیلی !!!
کیه ..... کیه !
من تعجب می کنم جرا یکسری از افراد دائما میگن که از این به بعد تابناک رو نمی خوتنند ولی باز هم سر می زنند. سعی کنید به جای دعوا همدیگر رو قانع کنید.
بیست و سی تابناک کیهان رسانه های شیطان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
لابد bbc هم رسانه خداست!
ديگه تموم شد،تابناك را تحريم مي كنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
بابا موسوی چی!
تابناک خوشم میاد فحش خورت ملسه،تقصیر خودته دیگه آقاجان چرا اراجیف چاپ میکنی؟آخه امکان نداره یه بازیگر سینما وقتی همه دیدنش بزنه به یه ماشین وفرار کنه،اگه وایسه خسارت بده که براش بهتره،آدم نکشته که فرار کنه،آخه به چیزی بگو بگنجه.در ضمن فحشام نوش جونت،گوشت بشه بچسبه به شکمت.
دلقک بازی فقط واسه توی فیلمهاست نه توی شهر، توی شهر باید با انسانیت با مردم رفتار کنی والا مثل همون دلقک توی فیلم باهات برخورد میکنند.
سلام
آخه نميدونم واسه چي اينقدر ايشون عصباني شدن و رفتن .فقط اين رو ميدونم كه انشاءالله خدا مارو لحظه اي به خودمون وا نذاره.
اینکه حق با خانم رهنماست یا اقای حمید پور یه بحثی که دادگاه صالحه باید رسیدگی کنه اما انصافا تابناک اسم نبرد و 20 30 اسمس نبرد اگر خانم رهنما بی تقصیر بودند اصلا خبر رو به خودشون نمیگرفتند چون از این دست مشاجرات در یین ملت فهیم !! و بزرگوار ایران کم نیست روزی 100 ها بار شاهد یم

اما اصل قضیه تعلل پلیس است که جای سئوال دارد در قضیه سعادت اباد و حتی در این قضیه این تعلل پلیس داره جامعه رو سمتی میبره که هر کس خودش بخواد اعمال قانون کند که بسیار برای جامعه خطر ناک است
سلام. بهتر نيست به جاي اين همه نظرات متنوع و سلايق گوناگون فيلم پمپ بنزين بازبيني شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
اونوقت روسیاهی میمونه به سبزه ها!
تابناک اینا همشون همینن، فقط ادعا ادعا ادعا
1- اصل مطلب به نظر من اصلا مهم نیست. ما این همه مشکلات تو مملکت داریم که دیگه یک تصادف ساده خبر محسوب نمی شه.
2- بحث فرهنگی هم که باشه، خداوکیلی اگر شما هم باشین و در یک تصادف که مقصر هم هستین به فرار فکر نمیکنین؟ بابا خانه از پای بست ویران است.
3- نباید با آبروی خانم رهنما بازی میکرذین. دنبال رضایت ایشان باشین.
4- پیشنهاد میدم که یک نظر سنجی توی سایت بذارین با این مضمون که اگر شما دچار حادثه تصاددف و یا هر خلاف دیگر رانندگی شوید و بتوانید بدون دردسر فرار کنید، و بدانید که در آینده هم گیر نمی افتید چکارمیکنید.
تابي جون اين بحث رو تموم كن به خاطر امام حسين بگذر
من كامنت و پاسخهاي بعضي هموطنان عزيزم رو كه ميخونم ياد موبايل به دستهاي فيلمبردار حادثه سعادت آباد ميفتم و خونم به جوش مياد
قانون برای همه یکی هستش کسی از که صحنه تصادف فرار میکنید هیچ توجیهی قانونی نمیتونید داشته باشد. حالا ان رئیس جمهور یک کشور باشد یا یه بازیگر یا یه کارگر!
حالا شانس اوردیم آینها آل پاچینو و رابرت دنیرو نیستن.و گرنه چی کار می کردن.
دست تابناك درد نكنه . اين افراد قليل كه مي خوان حقوق مردم را فداي شهرت كاذب خود كنن را رسوا مي كنه. خدا قوت
طبق اظهارات آقای حمیدپور کل این ماجرا از اول میتونست با یک عذرخواهی کوچیک تموم بشه ولی بعضی از آدمها فکر میکنند چون توجامعه یک مقداری معروف میشنددیگه هر کاری بخواهند میتونند بکنندانگار تافته جدا بافتندودیگه هیچ کس غیر از اونها تواین دنیا آدم نیست ولی خانم رهنما باید بدونه که درسته ازنظر ما به دلیل هنرمند بودنش خیلی محترم هست ولی این دلیل نمیشه که ما همه از ایشون پست تر هستیم وهر کاری بخواهد میتونه انجام بده خانم رهنما شاید شما این جمله رو شنیده باشی ولی بنده من باب یادآوری مجددا عرض میکنم که درخت وقتی پربارتر بیشتر افتاده تر میشه.درست که در طول شبانه روز از این جور اتفاق ها تو سطح شهر خیلی پیش میاد که عنوان کردنشون تو سایت خبری بی اهمیت به نظر میرسه ولی وقتی همچنین حرکت نادرستی از یک هنرمند وفردی که خودش رو سرتر از دیگران میدونه ویک الگوی اجتماعی به حساب میاد سر میزنه اون موقع است که توجیه برای رسانه ای شدنش هم پیدا میکنه وگرنه خسارت مالی که به آقای حمیدپور رسیده فکر نمیکنم برای هیچ کس ویا حتی خود ایشون انقدر مهم باشه چه برسه به اینک بخواهد رسانه ای شود.
(قابل توجه خانم رهنما وتمام کسانی که به لطف این مردم وبا حمایت آنها به جایی رسیدن وحال به همین مردم بی احترامی میکنند ومردم رو بی ارزش میدونند.)
ای بابا. اینکه مشکلی نداره. اصلا شما نباید این خبر را می گذاشتید. این خانم حتما فکر می کنه که بزرگترین بازیگر جهانه. ایشان اگر قتلی هم انجام می دادند توقع داشتند بدون درج در رسانه های کاغذی و الکترونیکی، به حسابشون رسیدگی بشه. واقعا مسخره است. در تمام دنیا کوچکترین حرکت آدم های معروف رصد می شه تا بتونن نقطه ضعفی ولو کوچیک از آن شخص بدست بیاورند. ایشان نمی دانند اصولا هنرمندان چون دارای طرفدار هستند پس به نوعی الگو بقیه افراد قرار می گیرند و این الگوها می بایست واقعا کوچکترین مورد اخلاقی و اجتماعی نداشته باشند. ایشان باید ممنون تابناک هم باشند که با اینکار ایشون رو کمی به خود آورده و می بایست در رفتار اجتماعی خود تجدید نظر کنه. در مقابل قانون، وزیر و وکیل فرقی با کارمند و کارگر ندارند. با تشکر
این روشی که در پیش گرفته اید جواب نمیده ! همه میدونن این خانم سیاسی هست و این دعوا ها سیاسی است پس لطف ....
خدا وکيلي شما که با اين آقا فاميل نبوديد؟! ولي فکر نکرديد بد نبود کنار اسکن شکواييه و استشهاديه عکس اتوموبيل خسارت ديده را هم مي گذاشتيد تا ديگران کارشناسي کنند و ببينند خسارت وارده چقدر! بوده يا اصلا تصادف مال الان بده يا گذشته؟!!!
فکر نکنم اين کامنتو بذاري. چون شفاف سازي ميشه ؟ نه!
ببخشيد جناب تابناك ، شما كه اينقدر ادعاي احقاق حقوق مي كنيد، در نظريه خودتان جانب حق را رعايت كرديد؟؟؟" به خدايي كه شما نمي شناسيد...." آيا واقعا كساني كه نام نويسنده مطبوعاتي ما را يدك مي كشد، بايد اينقدر سخنان سخيف و از روي احساس بنويسند؟؟؟؟؟ واژه احترام ظاهرا معناي خودش را از دست داده است!!! در رابطه با چاپ كامنت ، بنده بارها در صفحات شما كامنت گذاشتم و فقط 1 بار چاپ آنها را ديده ام .....
مدیر پایگاه دوست عزیز ایشون تو کامنتشون این عبارت رو نوشته بود نه ما
قضاوت نکنید، توهین نکنید، فقط صبر کنید...
اینکه گفته اند گاو پیشانی سفید هستند را قبول دارم،اما اینکه ادعا کرده اند حقوق خوانده اند و گفته اند جانبداری شخص من در حوزه قانونی پیش از انتخاب بوده،بنده بعنوان یک شهروندی که شغلم آزاد است و الحمدالله وامدار هیچ کسی نیستم ازایشان میپرسم در کجای جهان به کسی که رئیس جمهور قانونی یک کشور است جرأت میکنند آشکارا آنهم جلوی دوربینهای فیلمبرداری به رئیس جمهور کشورشان اهانت کنند و این هم که تابحال با ایشان برخوردی نشده است از بزرگواری مسؤلان است.
ناشناسی گفته :"فرار کردن یه نفر که ادعای قانون مندیش گوش فلک را پر کرده از سر صحنه جرم خیلی جالب است."

جناب ناشناس گرامی! میشه به من بگید خانوم رهنما کجا ادعای قانون مندیش گوش فلک رو کر کرده؟! یا ما کریم یا شما گوشاتون خیلی قویه!- یه طوری حرف می زنید انگار بهاره رهنما هر هفته بیانیه در دفاع از قانون مندی میده! دو طرف سر قضیه ای که ما دقیقا نمی دونیم و هر روز به وفور در سطح شهر قابل مشاهده است دعوا کردند شاید هم خانوم رهنما مقصر باشه که اصلا مهم نیست چون من هم هفته پیش با همسایه ام سر مسائل ساختمان دعوا کردم اصولا یکی از خواص شهرنشینی همین است یعنی وقتی 7 میلیون انسان رو یکجا جمع کنید اینگونه مسائل اجتناب ناپذیره و اصلا هم مهم نیست که شما چه پیشه ای دارید چون یک بار شما مقصرید یک بار طرف مقابل. اما یه عده هم می خواهند تسویه حساب های شخصی با بهاره رهنما کنند بخاطر حمایت از موسوی در انتخابات. دیگه هر کی ندونه ما که می دونیم امثال 20:30 از کجا ریشه می گیرند یعنی مثلا آقای افتخاری که من بهشون ارادت دارم (علی رغم موضع گیری های سیاسیشون) تا الان جریمه نشدند؟! خطا نکردند؟! چرا خطا کردند مثل من، مثل شما. منتهی چون ایشون از جناح حاکم (که مورد حمایت تلویزیون هست) حمایت می کند دلیلی ندارد انسان های آزاده ای! که در 20:30 فعالیت می کنند به خطاهای ایشون بپردازند! . همه ما خطاکاریم ولی خدا ستارالعیوب هست. تابناک میون این همه کامنت های خشن کامنت من تقصیردار را هم بگذار!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۴:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
دوست عزیز حافظه مردم که مانند شما نم نکشیده!! مردم خوب یادشونه این خانم پارسال چه جووری حرف از قانون مندی میزد!مکرو و مکروالله ولله خیرالماکرین
سپیده
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
معلومه اصلآ تو باغ نیستی،اگه کامنت بالاسرت رو خونده بودی ادعای قانونمندیش رو میفهمیدی
هادي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
ادعاي قانونمنديش تومجموعه ورزشي آزادي (دوم خرداد88)گوش فلك روكركرده بود.ضمناكسي نميگه چراايشون به ماشين طرف زده .صحبت اينه كه رهنماواميستادتاپليس بيادوقضاوت كنه وپته اون مردشيادراروكنه.
بعضي از هنر پيشه هاي نو ظهور در هنر بسي پيشي گرفته اند و ما از دركشان عاجز! پس بزن كف قشنگه رو به افتخارشون....
تابناك جون كارت درسته من كه جز سايت سياسي خبري تابناك چيزي نميخونم و تا حالا هم خبر نادرستي هم در اين سايت نديدم .در ارتباط اين خبر هم كه بنده خدا كسي كه ماشينش آسيب ديده مدرك آورده و شاهد داره اونم متصدي جايگاه خوب مقصر ديگه كاملا معلومه .
همیشه حرف حق تلخه
البته در مورد دو رو بودن اکثر بازیگرا شکی نیست ، ملت رو فیلم خودشون کردن
آقا منظور از چاپ این خبر چی بوده؟ میشه اینو جواب بدین؟
مدیر پایگاه علی آقا هم تو خبر اول و هم اول همین خبر توضیح دادیم.
من دارم یک گزارشی از روند عجیب و مشکوک تغییر کامنتها تهیه می کنم بذارم توی وبلاگم. کاردرستی نیست وقتی متوجه شدید بیشتر خوانندگانتان حق را به خانم رهنما می دهند کامنتهای ساختگی بذارید و کامنت دیگران را منعکس نکنید. خوب که دقت کنید متوجه می شوید بدجوری دارید سوتی می دهید
پاسخ ها
وحيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
راست ميگي. قبلا يكي به تابناك گفته بود كه تابناك از مهندسي نظرات (يا يه همچنين چيزي) استفاده ميكنه. امروز من به اون باور رسيدم شماها روزنامه الكترونيكي نيستين روزي نامه الكترونيكي هستين
هادي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
واقعاحق باشماست!
بايدمواظب باشيم اسيراين صحنه ارايي خطرناك نشيم.
واقعا تابناک در یکماه گدشته عوض شدی. کامنتها رو که کاملا دلبخواهی جاپ میکنی.تو یک خبرت جمله خیلی قشنگی نوشته بودی که جریان جدیدی در خال شکلگیری است . جریان تابناکی.نمیگم بد شدیا. اما یه هدف خاصی داری . الله اعلم . چاپ نکنیا.جوهرت تموم میشه
تابناک برو بمیر
تابناك دقيقا كجات سوخته؟
زيتون بزن
به نظر ميرسه نويسنده عقده اي تابناك خيلي از اين پاسخ ها رو نوشته باشه!!!
از مثبت و منفي ها خيلي چيزها رو ميشه فهميد...
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۰۸:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
اگه اینحوری باشه که رای ها رو هم عوض میکنه برادر من!!!
دعوا نكنيد!
دوست باشيد با همديگه!
كشور در برهه‌ي خطرناكيه، دور تا دورمون رو دشمن‌ها گرفتند...
اقاي تابناك .شما فقط ادعا كرديد واين صورتجلسه هم چيزي را ثابت نميكند.لطفا نتيجه حقوقي قضيه را بنويسيد.ضمنا تا خود سردبير چيزي را نديده نبايد با اطمينان كامل صحت ان را تاييد كند.البته اگر اين مطلب را چاب كنيد.
در مورد توضیحات سردبیر محترم تابناک شماره 8
منظور خانم بازیگر در باره وقاحت سخن اولین کامنتی بود که بلافاصله بعد از درج اولین مطلب یکی از خوانندگان در مورد وضعیت ظاهری ایشان گفته بودند، که البته شما هم بعد از مدت کوتاهی پیام را حذف کردید .
تابناک خیلی کارت درسته ، شعور بازدیدکنندگانت خیلی بشتر از اونیه کسی بخواد ، وجهه شما رو خدشه دار کنه و زیر سوال ببره .
جناب تابناک کارتان عالی بود ولی اگر کسی غیر از این بنده خدا که بی سواد و عامه بود ایا واقعا پیگیری می شد ما همواره از بعضی مسئولین حرکاتی می بینیم که در هیچ جا انعکاسی نمی یابد . دستتان درد نکند با این مدارکتان
تابناک جان کسی که مثل کبک سرشو زیر برف بکنه وبه عبارتی نخواد بفهمه شب یا روز را به راحتی انکار میکنه وبا سفسطه جواب میده حالا هی سعی کنیم بفهمه با این وجود واگه قاضی هم محکومش کنه این خانم باصطلاح خودش هنرمند مشهوررا باز مگن قاضی از اونا بوده
سردبیر محترم تابناک
واقعا اون هدفی که از انتشار این خبر داشتین ارزش این همه بگو مگو های بالا رو داشت ؟؟
هم وقت خودتان را می گیرین و هم مردم را به نزاع کلامی با هم وا می دارین ...
سلام؛ البته من فكر مي‌كنم عمق ناراحتي خانم رهنما از بابت خبر 20:30 باشد. اما به دوستان ژورناليسم توصيه مي‌كنم: 1- متخصيصيني را جهت انتخاب خبر تعيين نموده و هر خبري را (ولو به بهانه احقاق حق) درج ننمايند. 2- از قضاوت كردن اجتناب كنند. در غير اينصورت مجادله نكنند، هرچند با مقدمه چيني معمولا مجادله را توجيه مي‌نمايند (به مقدمه دو طرف توجه شود) 3- از جانبداري پرهيز نمايند. يك سامانه خبري جاي تصفيه حسابهاي شخصي دوستان رسانه‌اي نيست 4- دنبال احقاق حقوق مردم باشند! نه دوستانشان
*اتفاقی را که به درستی کامل آن اطمینان داشتیم، نقل کردیم تا به حکم تکلیف و رسالت رسانه ای خود، تلنگری زده باشیم *
نه بابا؟ از كي تاحالا؟؟
تابناک فقط نظراتی که خوشش میاد منتشر میکنه.نظر منو منتشر کن.همون که آخرش نوشتم اگه نکنی نفرینت میکنم.
مشکل این خانم تنها حمایت نکردن از آقای محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری بوده و بس !!
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
اتفاقا این خانم شانس آور که از حامیان آقای رضایی نبود و گرنه تا الان هم خودش و هم خانوادش آماج حملات عقده ای های مدعی قانون گرایی و ادب بودند. (مثل قضیه افتخاری)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
حمایت نکردن این خانم برای محسن رضایی افتخاره.
سلام کار خانم رهنما در هر حال اشتباه بوده و ماهم نباید یکطرفه به قاضی بریم ولی چرا اینقدر جر و بحث
کسی که وقت این همه نامه نگاری و .. واسه تابناک داره یکم بیشتر سر سحنه تصادف صبر میکرد که این همه نخواد جواب پس بده و گله کنه
نویسنده تابناک خییییییییییییییییییلی عقده ای هستی ! یه سوال اگه مردی جواب بده اگر این خانم یک شخص عادی بود باز هم این خبر رو درج میکردی ؟ پس در پس این کار سوء نیت داشتی . اگر هم که مرد نیستی برو روسری سرت کن .
مدیر پایگاه نه. چون کار سوء یک آدم معروف اثرش خیلی بیشتر از یک آدم معمولیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
تابناک، پس قبول داری ایشون آدم معروفی هستند. آخه نوشته بودین:
«جسارتا باید عرض کنیم نه شما آنقدر در گستره مسائل روزمره خرد و کلان در حوزه های گوناگون، دارای وزن و اثرگذاری خاصی هستید که ما تلاش خود را مصروف دشمنی با شما کنیم و نه ما آنقدر بیکار که...»
هادي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
مگه هرادم معروفي وزن واثرداره؟
مثلابلندقدترين مردايران معروف هست اماآيادرمعادلات جامه داراي وزن واثري هم هست؟
عالی بود تابناک
بعد از خوندن متن خانم رهنما داشت باورم میشد حرفاشونو اما با دیدن این مدارک دیگه همه چیز روشنه.خانم رهنما و امثال ایشون باید از خودشون خجالت بکشن که اسمشونو گذاشتن هنرمند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
واقعا هم همینطوره
بابا بی خیال ... آشتی کنین و روی همدیگرو ببوسین :دی ... اما جدا دنیا ارزششو نداره .. خواهشا آقای فرامرز شما هم بی خیال بشین ..
امیدوارم تابناک در معرفی همه مقصرین در هر مقامی این قدر جدی باشد.
در هر صورت خداوند بالاترین قاضی است.
با سلام خدمت عزیزان سایت تابناک
فارغ از بحثهایی که درباره درستی یا نادرستی ادعای این فرد و خانم رهنما صورت می گیرد, به نظر می رسد با توجه به تکلیف اخلاقی و نه شرعی شما خوب بود به چند نکته توجه می کردید ( بخصوص که ادعای اصولگرایی را یدک می کشید و یکی از این اصول حفظ آبروی افراد می باشد. البته اگر منظور اصول سیاسی فقط نباشد)
1. درست است که به ادعای خودتان اسمی از ایشان نبردید ولی گاهی اوقات با هزار نشانه و علامت شخص مورد نظرتان را تخریب می کنید و البته جا را برای دفاع از خودتان در دادگاه باقی می گذارید ( با نیاوردن اسم)
2. جالب این است که در دفاعیه شما نیز اگر یکبار دیگر بخوانید سراسر توهین است و تحقیر خانم بهاره رهنما.
3.من حامی سرسخت ایشان نیستم و حتی یک گرایش منفی نسبت به همه بازیگران سینما پیدا کردم، ولی حداقل انتظار این بود که پس از اینکه ایشان بعد از چند روز جوابیه شان در سایتهای دیگر آورده شد، شما هم حداقل برای ساکت کردن مخاطبین خودتان آن را می آوردید نه اینکه دنبال ساختن جوابیه ( که البته بیشتر شبیه تحقیر نامه بود) باشید تا بهمراه آن بیاورید.
4. خود من بعد از خواندن جوابیه ایشان ، جوابیه ایشان را شاید به بیش از 5 خبر شما ارسال کردم و با خودم گفتم انشالله تا حالا ندیدن و با دیدن کامنت من آن را منتشر می کنند، اما بعدا متوجه شدم که وظیفه و رسالت رسانه ای شما ایجاب نمی کند ( گور بابای رسالت اخلاقی و انسانی)!!!!!!!!!!
5. اصلا توقعی ندارم که کامنت من را نمایش دهید ، چون آزاداندیشی شما و اجازه انتقاد را از شما بارها دیدم و لذا الان فقط بدین خاطر کامنت گذاشتم که بدانید منی که هر روز به سایت تابناک سر میزدم از این سایت بیزار شدم و متنفر!
نه فقط بخاطر این خبر که بخاطر خبرهای دیگر که طی مدت اخیر گذاشتید که اگر دوست داشتید با کد خبر برایتان بازگو می کنم!!!
میدونم براتون مهم نیست ولی خداحافظ تابناک

به امید بازگشت اخلاق به تابناک
واقعا جای تاسفه که کاربران سایت گاهی الفاظ بسیار بد را به کار میبرند چندی پیش مطلبی خواندم که«و لا تسبوا الذین یدعون من دون الله فیسبوا الله عدوا بغیر علم؛ و شما مؤمنان بر آنان که غیر خدا را می‌خوانند دشنام مدهید تا مبادا آن ها هم از روی دشمنی خدا را دشنام دهند.» اونوقت ما حرمت هموطن خود را نگه نمیداریم ، میشود اعتراض کرد اما ناسزا نگفت متاسفانه کار به جایی رسیده که برخی از گفتن ناسزا هیچ ابایی ندارند .از نگه داشتن ادب کسی ضرر نکرده همچنان که گفته میشود یکی از دلایل عاقبت به خیر شدن حر بن ریاحی ادب ایشان بوده است.
جالبه كساني كه چپ و راست شعار ادب مرد به ... رو به تمسخر مينويسند نگاهي به امتيازات مثبت منفي كامنت ها بندازند تا متوجه بشن كه اكثريت طرفدار چه طيف و طرز فكري هستند .ما كه ديگه از درج نظراتمون توسط سايت تابناك نااميد شديم سعي ميكنيم با امتياز دادن كه فعلا اون رو هم منوط به تاييد خودشون نكردن نظر همفكرانمون رو تاييد كنيم
پاسخ ها
هادي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
ازاينكه روشنمون كرديدممنونيم
پس ملاك حقيقت اكثريته!!!
ماروباش كه به خوردمون دادن حق باائمه بوده نه بني عباس وبني اميه!!!
بابا اصلا"مهم نیست کدوم راست میگه مهم اینه که اگه این خانم هنرپیشه یه کوچولو مرم دوستی داشت و متوجه انتظار مردم از رفتارش بود با کمی گذشت و خوشروئی کاری میکرد که موضوع به راحتی حل شه پس طلبکارانه رفتار کردن لاقل واسه کسانی که ادعای هنرمندی دارند زشته
در مورد توضیحات سردبیر محترم تابناک شماره 8
منظور خانم بازیگر در باره وقاحت سخن اولین کامنتی بود که بلافاصله بعد از درج اولین مطلب یکی از خوانندگان در مورد وضعیت ظاهری ایشان گفته بودند، که البته شما هم بعد از مدت کوتاهی پیام را حذف کردید .
تابناک من سه چهار ساله فقط و فقط تابناک میخونم . صد بار انقدر حرصم ازتون درومده که گفتم دیگه عمرا نمیخونمش . ولی نتونستم. لطفا خودتون تابناک رو تعطیل کنید تا امثال منی که همفکر شما نیستن ولی مجبورن شما رو بخونن خیالشون راحت بشه . گرچه نمیدونم طاقت دوریتو دارم یا نه.......
در میان تمام بازیگران سینما؛ از دو نفر بشدت متنفرم؛ یکی خانم بهاره رهنما و یکی آقای ... و علت تنفرم هم مشترک است، چون هر دوی آنها بشدت خودخواه و متکبر و مغرور هستند. البته با چندین نفر دیگر هم که مطرح کردم،‌ با بنده همراهی کردند.
چقدر خوب بود که یک نظر سنجی در مورد اینگونه رفتارها و معرفی بازیگران میگذاشتید.
ببین چه معرکه ای راه افتاده !! تابناک اصلا حق نداشتی جواب بدی ! فقط باید جوابیه رو منتشر می کردی ! مسلما انتظار نداشتی اون خانم ازت تشکر کنه! رسالت خبری و زیر سوال بردی!
کم شلوغش کنید و ادای عادل ها و منصف ها رو در نیارید
هزار تا اتفاق توی این چند ماهه افتاده که شما لال شدید و چیزی ازش نگفتید. رسالت رسانه ایتون هم هر جا بصرفه تعطیل میشه
حنای شما دیگه رنگی نداره تابناکی ها
مرگ بر تابناک :))))
به نظر اینجانب فقط با یک پیگیری قانونمندانه می توان واقعیت جریان رخ داده را معلوم کرد، که متاسفانه در جامعه ما این نوع پیگیری هازیاد عرف نیست. نه می توان صرفاً حرف تابناک را قبول کرد و نه حرف آن خانم را. حالا از این موضوع گذشته تو را به آن خدایی که همه ما به آن معتقدیم اگر این مورد برای هنرمند دیگری که مورد حمایت صدا و سیما است اتفاق افتاده بود برنامه 20:30 آن را رسانه ای می کرد؟؟؟؟؟؟ قطعاً تابناک کامنت اینجانب را درج نخواهد کرد.
نظر تابناک رو قبول دارم.
یکم شبیه در مسیر زاینده روده
تابناک دوست داریم هر چند مثل بقیه حوصله نداریم هی ای پی عوض کنیم به کامنت های که خوشمون میاد و هدف دار هست هی مثبت و منفی بدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
اینجوری یعنی تابناک تعداد محدودی بازدید کننده دارد!
یکی از طرفین خیییلی دروغگوست !!
با این خانوم برخورد قانونی بشه تا درس عبرتی برای سایرین بشود
اولا حرف تابناک منطقی تر به نظر میاد.ثانیا تابناک جون بهتر بود که کنار این اسکن ها فیلم ÷م÷ بنزینم میذاشتین که اینقدر همه به جون هم نیفتن.
اومدم جوابتو بدم تابناک دیدک خواننده ها با جواباشون خوب بهت نشون دادن که حق با کیه! برا خودم متاسفام که میام و خبر های شما رو می خوندم!
به نظر من کار تابناک در انتشار این خبر درست بود و البته کاره اون خانم نادرست. ولی اشتباه تابناک اونجاست که این خبر رو متاسفانه با بی احترام مخلوط کرد. مثلا گفت بازیگر پرمدعا (تابناک از کجا میدونه پرمدعاست؟ و اصلا به تابناک چه؟) یا مثلا در کامنتها راجع به...(که دیگه خیلی بده)
متاسفم كه سايت خود را وزين مي دانيد. اين همه مشكل ريزو درشت در مملكت هست و شما فقط به مسائل بي ارزش مي پردازيد. از خواندن تو توضيح فوق ميشه فهميد كه حق با خانم رهنما است و بس
جای تاسف است کسانی ازنام مقدس هنر وهنرمند سوء استفاده های مختلف می کنندو.....
ممکنه در نگاه اول خواننده با خانم رهنما کمی همدردی کند اما به تدریج از استدلالات بی منطق احساسی و گاه کذب خانم رهنما مشخصه که چه قدر ناشیانه و شتاب زده سعی در توجیه این عمل داشته اند هرگز یادم نمی یاد خبر به کما رفتن ایشون رو در تابناک دیده باشم اینها همه اش فرافکنی است ضمنا گفتن کلمه تن و... توسط یه خانم به هیچ عنوان در شان ایشان نیست ضمن این که من خودم اون کامنت رو دیدم چنین حرفی نزده بود به هر حال شاهدان و دوربین هم آنجا بودند و خود قضاوت خواهند کرد از تابناک عزیز هم متشکرم به خاطر اطلاع رسانی دقیق.
متشكرم تابناك.اين قماش فكر مي كنند چكاره اند كه هر بي قانوني كه دلشان مي خواهد مي كنند!؟همچنان رسوا كننده باش
من كاري با اصل مسله ندارم...ولي از سردبير سايت تابناك يه انتقادي دارم كه توضيحاتتون كمي احساسي بود انگار جواب شمشير با شمشير بود كه اين برازنده سايت شما نيست
هنرمند؟ حتما شوخی می کنید.
تابناك جان سلام
من كاري به مقصر بودن يا نبودن بازيگر ندارم ولي چند مورد رو بهت ميگم
1- در دين ما عيب كسي را عيان كردن بد است (شما كه داعيه دينداري داري) بخصوص كساني كه الگو ميشوند. شايد اگر موضوع رسانه اي نمي شد بهتر بود
2- خداوكيلي اگر بجاي بازيگر يكي از مسئولين نظام اين كار رو كرده بود جرات انتشار خبر (وظيفه رسانه اي ) رو داشتين يا بنا به دلايلي خبر مهمي نبود
3- اينكه ميبينيد در ساير كشورها با خبري آبروي بازيگري را ميبرند با مدارك فيلم و عكس هست
4- مرد و مردونه اگه من اخبار و اتفاقات خيلي مهمتر با مدرك معتبر بفرستم چاپش ميكني يا فقط اخبار سوخته و بي دردسر (براي خودت) چاپ ميكني؟
بهتر که فیلم صحنه مورد نظر که صد در صد در پمپ بنزین موجود می باشد را در سایت قرار دهید تا درستی ادعای شما اثبات شود. در غیر اینصورت اعتماد به گفته های هر شخصی قابل قبول نمی باشد زیرا ممکن است که آن شخص از آن خانم کینه ای به دل داشته باشد. در غیر اینصورت وای به حال ما و شما که چه آسان با آبروی دیگران بازی می کنیم. آیا احتمال نمی دهید که حتی 1 درصد این ماجرا واقعیت نداشته باشد؟ آیا شما فیلم آن صحنه را خود مشاهده کرده اید؟ تا زمانی که شما آن فیلم را در سایت قرار ندهید نظر بنده این مورد می باشد که شما در جهت تخریب آن خانم گام برداشته اید.
خدا جای جق نشسته و هرکه ادعایی بکنه امتحانش میکنه تا صدق گفتارش رو نشون بده ، خدا همه ما رو از امتحان های زندگی سربلند بیرون بیاره .
يعني شما تابناكيها اينقدر بيكاريد؟
این خانوم مردومو چی فرض کرده؟آخه استغفرا...
از ته دلم حالم ازتون بهم مي خوره مسئولين تابناك.
اينو از ته دلم مي گم.

اسم اون استشهاده؟؟

برگي كه تو كلانتري پر شده چي رو ثابت مي كنه؟

خدا جوابتونو خواهد داد.
حق با تابناک است از نظر من
و لیکن خدا عالم است
خداوكيلي شما سياسي بازي نمي كنيد تو اين قضيه... تابلو...
این خانم تقصیر نداره افسری که بهش تصدیق داده مقصره یک روز تو خیابان شریعتی نزدیک بود بمن بزنه که دررفتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
تابناک جان یه مدرک محکم دیگم پیدا کردی ، اینم تیترش کن
چقدر طرفدار داری تابناک!
ولی دمت گرم با وجود اینکه گذاشتن رای ها اثبات منفور بودن خودته باز هم رای ها رو می گذاری. از اینت خوشم اومد.
ولی بدون ، ملت میان سایتت رو می خونند چون جای دیگه ای نیست که برند و خبر جالب بخونند.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
اتفاقا برعکس. این رای گیری ها ثابت می کنه که تابناک موفق شده توجه عقده ای ها و اغتشاشگرها و ساندیس خورهای روز قدس رو به نحو احسن جلب کنه و این یک موفقیت رسانه ای است. تبریک تابناک!
بابا چه خبره...بس کنید .خسته نشدید.؟!!
یکی دیگه به یکی دیگه زده...
حال شما میخواین خانم بازگر را اخلاق مدار کنید...ایشون عجله داشتند نفهمیدید؟
آقای فرامرز هم اگه عجله داشتند میتونستند این کارو انجام بدن.
بحث اخلاق ومردم داری و سیاست نیست .عجله کاره شیطونه
این سوال همیشه در ذهنم هست که چرا بعضی از هنرپیشگان عزیز ، گمان میکنند خیلی در معادلات ایران دخیل هستند که یک سایت یا خبرگزاری بخواهد با او دشمنی یا دوستی خاصی داشته باشد .. !
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
کارکرد هنرپیشه ها بویژه هنرپیشه های طنز مثل کارکرد آجیل و تنقلاته. پر کردن اوقات فراغت مردم. این نشد یکی دیگه.
اگر بخواهیم عادلانه و بدون جانبداریبه قضیه نگاه کنیم به نظر می رسد صحبت های آقای فرامرز حمیدپور خلاف واقعیت است، چرا که 1) استشهاد معنی امضای فقط یک نفر را نمی دهد! 2) تصادف با این شدت در جایگاه پمپ بنزین آن هم بعد از جریاناتی که ایشان تعریف کردند بسیار بعید است 3) دنده عقب رفتن خودرو خانم رهنما هم در پمپ بنزین واقعا بعید است ! چه کسی می تواند در صف پمپ بنزین (که به ادعای طرفین خیلی هم خلوت نبوده) دنده عقب برود ؟
پاسخ ها
farhad
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
سلام ژورنالیست! ماشین سنگین همین که بماله به ماشین سبک مثل 206 به راحتی خسارت درست می کنه بویژه اگر رانندگی اون مثل بعضی خانومها باشه که با ماشین لی لی می کنن. (نیم متر نیم متر می پرن جلو.)
الحمدالله تمام مشکلات و رسیدگی به پرونده‌ها در کشور عزیزمان حل شد تنها این پرونده مونده که باید پیگیری بشه ! چقدر عقبیم .........
منظورتون از "ایمیل مجهول" چیست؟

:))
تعداد نظرات مثبت و منفی در مورد خبر ها جالبه. بهتره رای دهی رو بردارید وگرنه از این هم که هست بدتر میشه.
پاسخ ها
farhaf
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
تعداد نظر های مثبت و منفی صرفا بیان گر تیپ مخاطبین سایت میبشاد نه انعکاسی از افکار عمومی. البته اگر در افکار عمومی در مورد تیپ رفتاری هنرپیشه ها نظر سنجی شود همه هنرپیشه ها دپرس خواهند شد.
همه چیز آرومه من چقدر خوشحالم
دستت درد نکنه تابناک. حق را باید همیشه گفت و از توهین و هوچی گری هیچ ابایی نداشت. صد در صد رفتار سایت در این مورد را تأیید می کنم.
چقدر نامه خانم رهنما مرابه ياد احمق هاي جيغ جيغويي مي اندازد كه ايشان تا به حال بارها نقش آنها را بازي كرده است.
خیلی جالبه والا به خدا مردم واسه نون شبشون تو هزارتا مشکل دست و پا میزنن ، انوقت اینها نشستن چه چیزایی را گزارش میکنن رسانه های ما را باش
آقای یک سر برو باقرآباد و خانی آباد و خلاصه هرجا که تهش آباد که به حق آباد نیست ببین مردم چه چور زندگی میکنن و یک گزارش از اون جاها بگیر و از درد مردم بگو ، حالا تو پمپ بنزین اقدسه یک توسان زده به یک 206 مال هرکس و ناکس چه دردی از جامعه دوا میکنه برادر من تابناک / والا به خدا شما فردا روز در پیشگاه خدا مسئولید
الا که همه کامنت ها رو خوندم دیدم که مردم ما 2 دسته شدنو سر یه موضوعی که تو کشور ما خیلی اتفاق میفته با هم دعوا میکنند.این همان چیزی که کسانی که دشمن ایرانو ایرانین همینو میخواهن.متاسفانه ما با خودمون درگیر شدیم.به کجا چنین شتابان
دست شمادردنکند.مردم راباچهره واقعی مدعیان قانون مداری آشنامیکنید.راجع به کامنت های توهین آمیزهم مطمئن باشیدهمفکران ایشان هستندنه انسانهای منصف
گاهی اوقات شیطنت تابناک گل می کنه و حرفای جهت دار میزنه ، ولی سر این یکی حق با شما هست . متاسفانه هنر پیشه های تازه به دوران رسیده چنان خودبزرگ بینی دارن که آدمای یه متر جلوترشون رو نمی بینن.
ازتون خواهش می کنم که این کامنت ها رو هم جمع کنین بهتره . انگاری یا دار و دسته این خانم خیلی زیاده یا فیلترشکن ها زیاده که نظرات مثبت و منفی تغییر می کنه !!
اینقدروقتتون رو به خاطر چیزهای بی ارزش تلف نکنید.
از بازیگرهای جهان سومی از این بیشتر انتظار نمی ره
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
اشتباه نکن! جهان سوم و جهان اول ندارد. کلا طایفه هنرپیشه - خواننده - فوتبالیست در همه جای دنیا لنگه هم هستند. تعداد آدم های کم ظرفیت در اونها غلبه دارد. طرف ممکنه استاد آواز باشد ولی به خاطر یک تریبون زیر سایه انگلیس (بی.بی.سی فارسی)زندگی کنه.
براي من كه واكنششون تو پمپ بنزين اصلا عجيب نبوده.اين خانم بازيگر ،چهره معلوم الحالي در سينماي ايرانه .شخصيتشون دقيقا مشابه كاراكترشون در فيلم هاي چون سن پطرز بورگ و دايره زنگيه .يك عده از نويسنده هاي مطبوعاتي هم حسابي هواشو همه جوره در نشرياتي مانند شرق و چلچراغ دارند
تمامی جایگاه های سوخت از شروع سهمیه بندی بنزین بدلایل امنیتی مجهز به دوربین های مدار بسته شده اند. حتما باید تصاویر این برخورد در پمپ بنزین موجود باشه.
با تشکر از خبر شما. کامنتها خیلی یکطرفه به نظر می رسن. همه هم تحت تاثیر نامه خانم رهنما قرار گرفتن. نباید تعجب کرد که یک بازیگر قلم توانمندتری از یک شهروند عادی داشته باشه. همین قضیه یکطرفه رفتن مردم این کشور به قاضی رو نشون میده و به راحتی حکم صادر می کنن. حتی روشنفکرها هم سعی دارن اخبار رو به نفع خودشون فیلتر کنن و اون چیزی که به مذاقشون خوش میاد منتشر بشه و بقیه فیلتر. خسته نباشید از این وانفسای خبررسانی در ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
اون شهروند عادی که شما فرمودین ظاهراً مطبوعاتی تشریف دارن و قطعاً قلم توانمندتری نسبت به یه بازیگر دارن که البته با توجه به قدرت رسانه ایشون در سایت تابناک این مسئله شخصی رو برای رو کم کنی به سطح جامعه کشوندن. فکر میکنین اگه امثال من و شما به همون مدارک به تابناک مراجعه میکردیم تحویلمون میگرفتن ؟!!.... کجاست حضرت امیر تا ببیند که ما حق رو میگیم اما به شرط اینکه طرف مقابلمون هلاک بشه !!!!!!!!!!
تابناک عزیز که خیلی دوست دارم و هر روز بهت سر می زنم ولی بهتره تو انتخاب خبر ها ولحن مطالب بیشتر دقت کنی که هیچ شائبه ای پیش نیاد در ضمن رای مردم به کامنتها می تونه در انتخاب مسیر درست به تو کمک کنه.
این هنر پیشه ها بعضی هاشون فکر میکنن خبریه به خدا هیچی نیستن این هنر پیشه های الکی و بیخود ابروی هنرمندای دیگه را هم میبرن من بودم اشکشو در میاوردم اصلا رضایت نمیدادم
کلا از بهاره رهنما بدم می آید چه از شخصیتش و چه از کارش.هیچی نداره اینقدر مغروره .
آخه شما ملت همیشه در صحنه از کجا میدونید که ماجرا چی بوده که اینقدر نظر میدید !!!!
آیا بهتر نیست همه بجای اینکه از اسم و عنوان طرفداری نمایند ، بصورت عادلانه و منصفانه و بدون توجه به شهرت افراد ، به موضوع رسیدگی کرده و فرد خاطی را مشخص و متنبه نمایند؟
هر دو در این بازی کثیف بازنده اید کاش تابناک که ادعای درستی و منطقش میشه طرف مقابل رو دعوت میکرد و در دفتر بحث میکردند - هر چی باشه من طرفدار کسی نیستم ولی با این اتفاق هم تابناک و هم هنرپیشه رو مقصر میدونم .
دوستان يكم منطقي باشين.اصل خبر را از ارشيو مطالعه كنين.كجا صحبتي از تن و بدن شده بود!!اينقدر احساسي به بازيگراي سينماي ايران نگاه نكنيد.
با اون فيلماي مضحكشون.از بازيگراي سينماي طنز خنننننننننننننننننننك بيشتر از اين توقع نميشه داشت
کی اینهمه کامنت رو خونده و منتشر کرده ؟؟ خسته نمیشی ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
جمش کنید این خاله بازیارو خجالت بکشید
تابناک مدتی ابتدا وارد سایت شما می شوم اما هیچکدام از کامنت های مرا درج ننموده اید چرا؟
شاعر می گوید:"من بد کنم و تو بد مکافات دهی - پس فرق منو تو چیست یا ربی "اگر بازیگر رعایش شئونات اجتما عی را نکرده است ،اما از شما بعید است ،شما چرا رعایت نکردید؟
ایول به تابناک ..... انصافا خسته نباشید ... واقعا باید اینگونه خبرها منتشر شود تا برخی جوانان هنرمندان را الگوی خود قرار نداده و همچنین غرور زاید و اضافی این افراد شکسته شود .... . در ضمن خانم رهنما اگر خیلی حساس هستند چگونه به خود اجازه میدهند آن صحبت های زننده را بگویند ؟ تازه مگر در خبر تابناک از اینگونه موارد وقیحانه صحبتی شده بود .. واقعا متاسفم .
فکر نکن ما هم مثل بعضی ها بزیم نمی فهمیم این کامنت ها داره از کجا میاد ها.
درود
تابناک کارتون درسته.
ادامه بدین .
به امید اصلاح همه کژی ها.
یا حق
نتیجه اخلاقی که از این کامنت ها می گیریم این است که هیچگاه با هنرپیشه - فوتبالیت - مطرب (آوازخوان) درگیر نشویم. زیرا حماقت تصاعدی خوانندگان و بینندگان در جانبداری از "حماقت اهل شهرت" تو را پشیمان خواهد کرد.
من هم از اول از اینکار تابناک خوشم نیومد. چون واقعا در این جور موارد نمی شه نظر داد و در نهایت خدا خودش همه چی رو می دونه و می بینه. حساب هم رو هم میزاره کف دستشون.

اما واقعا به تابناک تبریک می گم که این آزادی بیان مطلق رو در قسمت کامنتها فراهم اوردند. شاید تعداد سایتهایی که چنین آزادی بیانی در قسمت نظراتشون داشته باشند کمتر از انگشتان یک دست باشه. آفرین با این کارتون یاعث می شید که مردم کمتر به رسانه های خارجی رجوع کنند و اراجیف اونها رو گوش بدند. الان حس خیلی خوبی دارم به سایتتون.
خطاب به کامنت های خیلی سیاسی: با این دعواهای سیاسی به هیج جا نمیشه رسید. یه کشور مصرفی که هیچ تولیدی نداره و درگیر مسائل داخلی فراوونیه به نفع دمشنه...
من این خانم بهاره رو فیلماشونو دیدم. فارغ از دعواهای سیاسی، یه عنوان به هنرمند و کسی که با فیلم هاشونو منو سرگرم می کنه، بهشون احترام می گذارم. امیدوارم به هر کس به اندازه زحمتی که می کشه، اگه دعا نمی کنیم، فحش هم ندیم!
یا علی
من کاری ندارم که این وسط حق با کیه یا کی راست میگه یا دروغ...ولی از جواب تابناک مخصوصا بند ((4)) واقعا خوشم اومد. عالی بود. اگه همه اینجوری فکر کنیم این هنر پیشه های به اصطلاح مردمی دیگه فکر نمیکنند که از اسمون افتادند و بقیه مردم هر کجا ابنها رو دیدند باید در هر موردی حق رو به اونا بدن .تابناک دمت گرم
خدا به همه چیز عالم است...
من موندم چرا اینهمه دست رد به تابناک میزنند این سایت طبق آمار مختلف جزو 10 سایت پربازدید ایران هستش !!!
دوست عزیز ناراحتی تشریف نیارید ، نخونید ... زورتون که نکردند ...
در اینجا...ایولللللللللللللللللللللللللللللل تابناک
ما باهاتیم(در اینجا البته!)
ما این مسئله رو سیاسی نمیکنیم اما شما هم ایکاش یک خط درباره دختر دانشجوی دانشگاه گرمسار که 8 نفره هتک حرمتش کردن مینوشتید! میدونم این نظرات من همسو با اهداف سایتتون نیست و از فیلتر رد نمیشه. اما ...
مدیر پایگاه http://www.tabnak.ir/fa/news/130068
حالم از رجا نیوز و 20:30 و تابناک و فارس و ... به هم می خوره.
همتون آشغال و ناشی هستین.
یک مشت آدم کثافت نون به نرخ روز خور.
این عوضی ها همون کسایی هستند که قانون قانون می کردند .
نميدانم هميشه چرا يك عده از اينكه اسم خلافكاران ( حالا تو هر زمينه اي) برئه بشه نارحتند و هي دم از آبرو ميزنند؟ بابا به قانون و حقوق ديگران احترام بگذاريد تا اسمتون برده نشه
به هر حال مرده شورت را ببرند تابناک
دليل چنين رفتارهايي(درصورت صحت) فخر ونخوت انسانهاست. از خداوند متعال ميخواهم كه هيچ وقت ما دچار فخرفروشي ،نخوت، كبر وغرور نگرديم ............................... ان شائ الله

از اهواز
مي دونيد يكي از مزخرفترين شغلهاي دنيا همين كار شماست.
شما کثافترین سایت روی کره زمین هستید اگر یک نفر برای مادر خواهر وهمسر شما پاپوش درست کند خوشحال میشوید درود بر بهاره رهنما نفرین مردم ایران بر شما و خا نواده هاتان
جالب است يك رفتار غير اجنماعي مي شود سياسي. !!!!!!!!
بابا این خاله زنک بازی ها چیه چاپ می کنی
من از وقتی این خبر رو زدی روش کلیک نکرده بودم چون ارزشی نداشت ولی حالا که دیدم اومده جزء پر بیننده ها روش کلیک کردم
جالبه که مردم ما هم از هیچ چیز بیشتر از خاله زنک بازی خوششون نمی آد
بسیار کار خوبیکردید.من خودم اخبار 20:30
را دیدم ودران هیچ اسمی از خانم رهنما برده نشد.
با اينكه شجاعت تابناك در درج نظرات نسبت به خبرگزاري هاي دولتي برام جالبه، ولي به نظر من اين نظراتي كه اكثرا مخالف تابناك و موافق خانم رهنما هست بيشتر بخاطر مخالفت با تابناكه كه اخيرا از مردم دور شده و تقريبا به جمع دولتي ها پيوسته!
چرا هر کسی که تصویرش یا صدایش از رسانه پخش شود را هنر مند مینامید ؟ این توهین به هنر وهنر مند واقعی است. این خانم یا امثال ایشان با کدام معیار هنر مند هستند یا بهرهای از هنر دارند ؟ هنر مند واقعی این روزها به کنجی خزیده . من اصلا به ماجرای تصادف کاری ندارم . تلاشم برای حفظ هنر و هنرمند است . شما ندانسته با اطلاق این عناوین به هر بی هنری حرمت هنر و هنر مند را خداشه دار میکنید .
بهتر است بجاي پرداختن به مسائل فرعي به مسائل اصلي بپردازيد واز انحراف اذهان خودداري فرمائيد
اگه فیلم ادا و اطوارهای این خانوم رو در برنامه انتخاباتی موسوی دیده باشین این جور رفتارها رو از او و امثال او بعید نمی دانید
درود بر تابناک ... واقعا دست مریزاد . خسته نباشید .
چنان این خانم مظلوم نمایی کرد که هر کی ندونه فکر میکنه واقعاً همه علیه وی توطئه کردند ولی خانم محترم تصادف شما در پمپ بنزین حالا مقصر یا بی تقصیر چه ربطی به انتخابات و مواضع شما و دیگران دارد؟ مردم اصلش را فراموش کردند شماها دنبال چی هستین؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها