بازدید 7092

نمایش 25 فیلم سینمایی و تلویزیونی

کد خبر: ۱۳۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۶ 15 November 2010
در ایام عید سعید قربان و تعطیلات آخر هفته فیلمهای سینمایی و تلویزیونی مختلفی از شبکه­ های سیما پخش خواهد شد.

فیلم­های سینمایی و تلویزیونی «بره کشون»،«ابراهیم و آتش»، «دوازده راند»، «مردی به نام ایپ 2»، «یکی بود یکی هست»، «گروه ویژه»، «مسیر آسمان»، «سلاح‌ها (قسمت اول)»، «سلاح‌ها (قسمت دوم)»، «قلقلک»، «تنها در جنگل»، «دیواره شمالی»، «بانتی و بابلی»، «گیوتین 2»، «خارج از دید»، «خاطرات خانوادگی»، «گرگ»، «قلعه پنهان»، «دارودسته پیرزن‌ها»، «خواستگاری در وقت اضافه»، «ماجراهای خانه ما»، «شرور»، «شکارچی گنج»، «حبیب» و «کارشناس» در ایام عید سعید قربان و تعطیلات آخر هفته از شبکه­­‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، قرآن و سیمای استان­ها پخش می­ شود.


شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «بره کشون» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی رضا جودی در روز عید سعید قربان ساعت 15 /8 از شبکه یک سیما پخش­ می‌شود.

داستان فیلم تلویزیونی «بره کشون» درباره بره‌ای است که متعلق به یک دختر روستایی ا‌ست، این بره به اشتباه همراه دیگر گوسفندان به شهر آورده می‌شود، ورود این بره به خانواده‌های مختلف ماجراهایی را به دنبال دارد.

فیلم تلویزیونی «بره کشون» با بازی ارژنگ امیر فضلی، رابعه اسکوئی، افشین سنگ چاپ، احمدرضا اسعدی، سارینا مبینی، شهره سلطانی و رامین ناصرنصیرازتولیدات سال 88 گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه یک سیما می‌باشد.

از دیگر عوامل می‌توان به: مدیرتصویربرداری: بابک بذرافشان، صدابردار: سیامک نیازی، طراح گریم : ندا میقانی، طراح صحنه و لباس: مهسا عظیمی، موسیقی: آرمان موسی‌پور، برنامه­ریزودستیار کارگردان: خسرو نصیری خواه و مدیر تولید: شهاب علی‌بخشی اشاره کرد.

*****************

فیلم تلویزیونی «ابراهیم و آتش» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه­ کنندگی رمضان بندری و هانیه امیدی در روزعید سعید قربان ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش­می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: خشکسالی چند سالی است اهالی را دچار سختی کرده است. همگی نذرمی‌کنند، هریک گوسفندی را در عید قربان به حرم حضرت عبدالعظیم بفرستند، شاید بارانی ببارد. قرعه به نام ابراهیم می­‌افتد تا گوسفندها را به حرم برساند. چراکه نمی‌خواهد شرمسار نداری‌اش باشد. با اسماعیل پسرش راهی می­‌شود و به سمت ری در راهی سخت حرکت می‌کند.

فیلم تلویزیونی «ابراهیم و آتش» از تولیدات سال جاری گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه یک سیما می‌باشد.

****************

فیلم سینمایی «دوازده راند» به کارگردانی رنی هارلین، یک بامداد روز پنجشنبه 27 آبان از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: یک افسر پلیس به نام «دنی فیشر» طی عملیاتی، موجب کشته شدن زنی می‌شود که نامزد یک تبهکار خطرناک به نام «مایلز» بوده است. مایلز توسط دنی دستگیر و روانه زندان می‌شود. یک سال بعد، مایلز از زندان گریخته و در پی انتقام از دنی بر می‌آید.

 فیلم سینمایی «دوازده راند» با بازی آیدان جیلن و جان گنا محصول سال 2008 در آمریکا ساخته شده است.

*************

فیلم سینمایی «مردی به نام ایپ 2» به کارگردانی ویلسون یپ پنجشنبه 27 آبان ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش ­می‌شود.

درا ین فیلم خواهید دید: «استاد ایپ» که مربی کنگ فو است و در این سبک از ورزش‌های رزمی بسیار ماهر است، مدتی است که بیکار بوده و روزگار سختی را سپری می‌کند تا اینکه با پخش اعلامیه‌هایی تعدادی شاگرد جدید برای آموزش کنگ فو نزد او می‌آیند، اما در حین برگزاری این کلاس‌ها، شاگردان او با شاگردان و افراد استاد «هنگ» که افراد سرشناس شهر و با نفوذ در دولت و دستگاه پلیس هنگ کنگ می‌باشد، درگیرمی شوند.

فیلم سینمایی «مردی به نام ایپ 2» با بازی دانی ین و لین هونگ محصول سال 2010 هنگ کنگ می‌باشد.

********************

فیلم تلویزیونی «یکی بود یکی هست» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه­‌کنندگی مجید یاسر جمعه 28 آبان ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش­ می‌شود.

در این فیلم می‌بینیم : تورج جوانی سی و پنج ساله است که پس از فوت پدر طبق وصیتنامه آن مرحوم آماده اعزام به خانه خدا می­‌شود، ولی از آنجا که نسبت به این مسائل بی‌تفاوت است، با همکاری خانواده و دوست پدر مرحومش شرایطی برایش ایجاد می‌شود که نگاهش نسبت به محیط و جامعه بازتر و عمیق‌تر می­‌شود.

اسماعیل خلج، محسن قاضی مرادی، مریم امیرجلالی، هومن حاج عبدالهی، رضا توکلی،
علی صالحی و مجید یاسردرفیلم تلویزیونی «یکی بود یکی هست» از تولیدات سال جاری امورحج و زیارت ایفای نقش کرده‌اند.


شبکه دو

فیلم سینمایی «گروه ویژه» روزعید سعید قربان ساعت 45/ 17 از شبکه دوسیما پخش­خواهد شد.

داستان فیلم در مورد موش­‌های مسلح شده به سلاح‌هايی است كه با آخرين تكنولو‍ژی روز هماهنگ می‌باشد، تيمي كاملا مخفي با آموزش­‌ها و تمرينات فراوان، متشكل از همسترهاي آزمايشگاهي تربيت شده که از طرف اف بي آي مامور مي‌شوند تا دنیا را از دست بیلیونر شیطانی نجات دهند.

فیلم سینمایی «گروه ویژه» به کارگردانی هویت یتمان و تهیه کنندگی جری براک هیمر محصول سال 2009 آمریکا است.

*******************

فیلم تلویزیونی «مسیر آسمان» روز عید سعید قربان ساعت 30 /21 از شبکه دو سیما پخش می‌‌شود.

در این فیلم خواهید دید: مرتضی کارگر خدمات ترمینال حجاج است و در رؤیاهای خود می‌­بیند که به حج مشرف می­شود، روزی درفرودگاه، کیسه­ای ازسوغات مسافران جا می­ماند و مرتضی در صدد برمی­آید، آن را به صاحبش برساند، در ادامه ماجرا مرتضی تصادف می‌کند و در عالم بی هوشی به حج می‌رود.

امیرحسین مدرس، خاطره حاتمی، مهران رجبی، شهرام عبدلی درفیلم تلویزیونی «مسیر آسمان» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه کنندگی سید محسن طباطبائی پوربازی کرده‌اند.

*********************

قسمت اول فیلم سینمایی «سلاح‌ها» با بازی کولم فیور، الیشا کات برت و گریگوری اسمیت پنجشنبه 27 آبان ساعت 30 /23 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

این فیلم درباره محله‌ای از آمریکا می‌باشد که مدتی است دراین محله تیر اندازی‌هایی توسط اوباش خیابان‌ها به سمت مردم صورت می‌گیرد. مردم از وقایع پیش آمده بسیار ناراحت و غمگین هستند. آنها از دولت و شهردار انتظار دارند به وضعیت آنها رسیدگی کند و کمک کند تا این وضعیت بهبود یابد.

دیوید ساترلند کارگردانی فیلم سینمایی «سلاح‌ها» محصول سال 2008 کانادا را برعهده داشته است.

********************

قسمت دوم فیلم سینمایی «سلاح ها» جمعه 28 آبان ساعت 18 از شبکه دوسیما پخش می‌شود.

داستان فیلم از این قراراست که دوستان سیاستمدار و دولتمرد پل ازیک رسوایی بزرگ در هراسند، به همین دلیل به او اخطار می‌دهند در صورتی که معاملات غیرقانونی او افشا شود، از او حمایت نخواهند کرد.


شبکه سه

شب عید سعید قربان ساعت 30 /22 فیلم سینمایی «قلقلک» به کارگردانی مسعود نوابی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

اين فيلم داستان داوري است كه جايش قبل ازمسابقه با شخص ديگري عوض مي‌شود كه اين موضوع حوادث خنده داری را سبب می‌شود.

 سیامک انصاری، رضا شفیعی جم، شقایق فراهانی، بیژن امکانیان و سحر ولدبیگی درفیلم سینمایی «قلقلک» بازی کرده‌اند.

*********************

فیلم سینمایی «تنها در جنگل» به کارگردانی جان چوچ روزعید سعید قربان ساعت 30 /10 از شبکه سه سیما پخش می­‌شود.

در خلاصه داستان فیلم خواهید دید: دختر فردی ثروتمندی توسط آدم رباها دزدیده می‌شود، این افراد قصد اخاذی ازخانواده دختر را دارند. در همین زمان پسر خانواده‌ای که در حال سفر هستند به صورت اتفاقی سوار ماشین آدم رباها می‌شود. این پسر بچه شیطان با نقشه‌هایی که می‌کشد، باعث حوادث خنده دارو مهیجی می‌شود.

لرین نیومن، پک وینرا و ماتیاس هویس درفیلم سینمایی «تنها درجنگل» بازی کرده‌اند.

*****************

فیلم سینمایی «دیواره شمالی» به کارگردانی فیلیپ استولزِل و تهیه کنندگی بنجامین هِرمان پنجشنبه 27آبان ساعت 30/10 ازشبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

در این فیلم خواهید دید: «تونی» و «آندریاس» دو صخره­‌نورد آلمانی هستند که تخصص ویژه‏ای در زمینه کوه‏نوردی و صخره‏نوردی دارند. آنها تا به حال دیواره‏ها و نقاط صعب‏العبور زیادی را فتح کرده‏‌اند. المپیک مونیخ در راه است و دولت آلمان برای مهیج‏‌تر کردن این بازی‏ها اعلام می‏کند که به صعودگران دیواره شمالی مانند قهرمانان المپیک مدال طلا اهدا می‏‌کند.

بِنو فورمان، فلوریان لوکاس و جوآنا وُکالِک در فیلم سینمایی «دیواره شمالی» محصول مشترک کشورهای آلمان، اتریش و سوئیس درسال 2008 ایفای نقش­‌کرده­‌اند.

**********************

فیلم سینمایی «بانتی و بابلی» ساخته شادالی ساگان پنجشنبه 27 آبان ساعت 20 ازشبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: یک دختر و یک پسر هندی که در پی کار هستند، پس از اینکه کاری پیدا نمی‌کنند، تصمیم به کلاهبرداری و سرقت می‌گیرند.

آمیتا پاچام در فیلم سینمایی «بانتی و بابلی» محصول سال 2005 هند ایفای نقش کرده‌اند.

********************

فیلم سینمایی «گیوتین 2» جمعه 28 آبان ماه ساعت 30 /10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: درچین قدیم یک امپراطور زورگو و ستمگر با در دست داشتن سلاحی به نام گیوتین، تمام مخالفان خود را از بین می‌برد. جنگجویان و آزادی طلبان در چین دور هم جمع می‌شوند و مبارزه‌ای جمعی را شروع و با نیروهای مسلح امپراطوری مبارزه می‌کنند.

 چن کان تای و کیوفنگ درفیلم سینمایی «گیوتین» به کارگردانی هو مینگ هووا محصول کشورهنگ کنگ بازی کرده­اند.


شبکه چهار

فیلم سینمایی «خارج از دید» به کارگردانی استیون سودربرگ چهارشنبه 26 آبان ساعت 30 /20 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: جک فولی سارق حرفه‌ای بعد از سرقت از بانک به دلیل روشن نشدن ماشینش دستگیر می‌شود و به زندان می‌افتد. او از زندان فرار می‌کند اما توسط یک پلیس زن به نام کارن دستگیر و به زندان می‌افتد. جک فولی بعد از آزادی بارها و بارها با کارن روبرو می‌شود.

جرج کلونی، جنیفر لوپز و لوییس گوزمن در فیلم سینمایی «خارج از دید» محصول سال 1998 آمریکا ایفای نقش کرده‌اند.

*******************

فیلم سینمایی «خاطرات خانوادگی» به کارگردانی زورلینی پنجشنبه 27 آبان ماه ساعت 45 /15 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم می‌بینیم: مردی در تنهایی و به دور از خانواده زندگی می‌کند که ناگهان برادر کوچکترش بدون اطلاع قبلی به سراغ او می‌آید. درابتدا به نظر می­‌رسد که برادر جوانتر به دلیل اختلاف با ناپدری خانه را ترک کرده است و برادربزرگتراستقبال مناسبی از او نمی­کند، اما بعد ازمدتی تلاش می‌کند که همواره حامی و پشتیبان برادرش باشد.

مارچلو ماسترویانی و ژاک پرن در فیلم سینمایی «خاطرات خانوادگی» محصول سال 1962 ایتالیا به ایفای نقش پرداختند.

*********************

فیلم سینمایی «گرگ» به کارگردانی میگوئل کاورتویس محصول سال 2004 اسپانیا جمعه 28 آبان ساعت 30/20 در قالب برنامه «سینما 4» ازشبکه چهارسیما پخش می‌شود.

داستان فیلم سینمایی «گرگ» با بازی ادواردو نوریه گا، ژوزه کاروندو، ملانی داوتی و سانتیا گوراموس درمورد جمالوی گوری یک خرابکار از اهالی باسک است که با نام گرگ فعالیت می‌کند. او به خاطر خطرناک بودن فعالیت هایش در حال جدایی از همسرش است.


شبکه تهران

فیلم سینمایی «قلعه پنهان» در روزعید سعید قربان چهارشنبه 26 آبان ساعت 30/ 8 از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جروم لیک لرک، کوتور، ماتیو دوپویس و رکسانه گودت لویزیو آمده: بین دو کمپ تابستانی مدیران و کارمندان، جنگی چند ده ساله برقرار است. البته جنگ بین بچه‌های دو کمپ برایشان جنبه سرگرم کننده دارد. اما امسال بچه‌های کمپ مدیران که نقش اسپانیایی‌ها را بازی می‌کنند حسابی کلافه شده‌اند، چون هر بار که حمله می‌کنند سرخپوستان (بچه‌های کمپ مقابل) منتظرشان هستند و بدتر آنکه آنها اصلاً نمی‌دانند مخفی گاه سرخپوستها کجاست.

فیلم سینمایی «قلعه پنهان» به کارگردانی راجر کانتین محصول سال 2001 کانادا در ژانر کمدی و ماجراجویی ساخته شده است.

******************

فیلم سینمایی «دار و دسته پیرزن ها» به کارگردانی كنگ هيو - جين در روزعید سعید قربان چهارشنبه 26 آبان ساعت 30 /13 از شبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم خواهید دید: سه پيرزن كه همسران خود را مدتي است از دست داده‌اند، با جمع آوري پول و مجموع سرمايه‌شان، قصد دارند به مسافرتي تفريحي،‌ سياحتي به سواحل اقيانوس بروند. آنها براي ثبت نام در تور مراجعه مي‌نمايند؛ ولي قبل از اينكه پول را به حساب بانك واريز نمايند، چند دزد با دستبرد به بانك، پولهايشان را مي‌ربایند.

نا موون هی، کیم سو می‌و کیم هیو اوک درفیلم سینمایی «دارو دسته پیرزن­ها» محصول سال 2010 کره جنوبی در ژانر حادثه‌اي، كمدي و درام به ایفای نقش پرداخته‌اند.

********************

فیلم تلویزیونی «خواستگاری در وقت اضافه» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی سید امیرسید زاده روز عید سعید قربان چهارشنبه 26 آبان ساعت 15 /22 از شبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: منیرخانم سالهاست که همسرش فوت کرده، او مستاجر آقا صادق است که او هم همسرش را از دست داده و با دخترش ملیحه زندگی می­‌کند. ملیحه مخالف ازدواج مجدد پدرش است و از هم‌کلامی و ارتباط منیر خانم و آقا صادق به­شدت ممانعت­  می‌نماید. منیر خانم با استخدام سیما که یک پرستار خانگی است، می‌خواهد از او سواد بیاموزد، ولی جدای این مطلب، قصد دارد تا به واسطه سیما، روابط بین خود و آقا صادق را بهتر کند.

رزیتا غفاری، حسن پورشیرازی، نادرسلیمانی، محسن قاضی مرادی، حسن جوهرچی و آزیتا لاچینی درفیلم تلویزیونی «خواستگاری در وقت اضافه» ازتولیدات سال 87 شبکه تهران بازی کرده‌اند.

****************

فیلم سینمایی «ماجراهای خانه ما» به کارگردانی پاتريشيا روز ما پنجشنبه 27 آبان ساعت 30/ 13 از شبکه تهران سیما پخش می­شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: كيت دختر باهوشي است كه در كنار والدينش زندگي خوبي دارد. او علاقه فراواني به نوشتن دارد و مقاله‌هايي را كه مي‌نويسند به دفتر روزنامه مي‌برد و از آنها مي‌خواهد كه مقاله‌هايش را بخوانند و اشكالاتش را درآورند و در صورت امكان چاپ نمايند. ولي هر دفعه مسئولين روزنامه از مقاله‌هايش ايراد مي‌گيرند.

ابي گيل برسلين، جوليا آرموند و كريس اودونل در فیلم سینمایی «ماجراهای خانه ما» محصول سال  2008کشورهای کانادا و آمریکا در ژانر خانوادگی و درام ایفای نقش ­کرده‌اند.

**********************

فیلم سینمایی «شرور» محصول سال 2003 کشورهای سوئد و دانمارک به کارگردانی مايكل هافشتروم 40 دقیقه بامداد روزجمعه 28 آبان از شبکه تهران پخش می­‌شود.

داستان فیلم درباره اريك پونتي، نوجواني است كه به دليل تنبيه‌ها و بدرفتاري­هاي ناپدري اش، پرخاشگرشده و درمدرسه مشاجراتي مي‌كند كه منجربه اخراجش ازمدرسه مي­شود. اكنون، براي ادامه­ي تحصيل يك امكان براي اريك وجود دارد وآن تحصيل درمدرسه شبانه روزي به نام استيارف برگ است. در اين مدرسه او با پسري به نام پيرتانگي كه درس خوان و از نظر فيزيكي ضعيف است هم اتاقي مي‌شود و به زودي روابط دوستانه و صميمانه‌اي بين اين دو برقرارمي شود. اما در اين مدرسه قوانيني حكمفرماست كه هزاران مرتبه وضعيت اريك را نسبت به وضعي كه درخانه داشته است بدترمي كند.

آندریاس ویلسون وگوستا واسکارسگارد دراین فیلم به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده‌اند.

*******************

فیلم سینمایی «شکارچی گنج» جمعه 28 آبان ماه ساعت 30 /13 ازشبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: گنجي در مكان تاريخي در ميان صحرا پنهان است. گروهي پيش از اين براي يافتن آن اقدام كرده‌اند، ولي تنها يك نفر از آنها زنده مانده است. در اين ميان جنگجوي داستان كه در نبرد صحرا ازعقاب شكست خورده است، براي يافتن محل اختفاي گنج به سفارش پدر دختري كه نامزد اوست به صحرا مي‌رود.

جي چوا، جي لينگ لين و اريك تسنگ درفیلم سینمایی «شکارچی گنج» به کارگردانی ين پينگ چومحصول سال 2009 تایوان در ژانرحادثه اي، فانتزی و ماجراجویی به ایفای نقش پرداخته‌اند.


شبکه قرآن

فیلم تلویزیونی «حبیب» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی بهروز مفید روز عید سعید قربان ساعت 30 /14 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم تلویزیونی«حبیب» درمورد جوان فقیری به نام حبیب است که برای رسیدن به ثروت بیشتر به کار قاچاق روی می‌آورد.او دستگیرشده و به زندان می‌افتد و به اعدام محکوم می‌شود. در زندان حبیب پی می‌برد که قانونی وجود دارد که اگر موفق به حفظ قرآن شود، می‌تواند از طناب دار رهایی یابد.

حمید فرخ نژاد، آشا محرابی، توران مهرزاد، مهدی فقیه و امید روحانی درفیلم تلویزیونی «حبیب» محصول مرکزسیما فیلم بازی کرده‌اند.
 

سیمای استان‌ها

فیلم سینمایی «کارشناس» به کارگردانی گرنرت گارونی جمعه 28 آبان ماه ساعت 30 /13 از سیمای استان‌ها پخش می­‌شود.

در این فیلم خواهید دید: خواهر جانی به طرز وحشیانه توسط یک قاتل زنجیره‌ای روانی به قتل می‌رسد. جانی که یک افسر گارد ویژه و تعلیم دهنده نیروهای ویژه است، بعد از این که قاتل را به بیمارستان روانی می‌فرستند، برای انتقام شخصی به سراغ او می‌رود.

جف اسپیک من و جیفر رولی درفیلم سینمایی «کارشناس» محصول سال 2008 هندوستان در ژانر پلیسی ایفای نقش کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست