بازدید 5524
با حمایت دانشجویان ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) از نامه فعالان فرهنگی؛

تأکید بر مطالبه منویات رهبری از رسانه ملی

چشم انداز آینده حرکت فعالان مسجدی تشکل های مذکور این را می نمایاند که نامه فعلی اولین قدمی است که در ماه های پیش رو باید انتظار امتدادش را برای نقد سایر سازمان های فرهنگی داشت.
کد خبر: ۱۳۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۴ 15 November 2010
هفتاد و دو دانشجوی بسیجی دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) با انتشار بیانیه ای از نامه فعالان فرهنگی و تشکل های بسیجی و جهادی سراسر کشور پیرامون عملکرد سازمان صدا و سیما حمایت کردند.

 به گزارش «تابناک» متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمعه تعالی

«راديو تلويزيون از تمام رسانه هايي كه هست حساس تر است. راديو تلويزيون مي تواند يك مملكت را اصلاح كند و مي تواند به فساد بكشد. اين را نه روزنامه مي تواند، نه سينما مي تواند، نه تئاتر مي تواند، نه تبليغات لفظي كه در منابر است مي تواند؛ براي اينكه اينها همه شعاعشان محدود است... تبليغات تلويزيون مي تواند راه سمع مردم را يا تربيت كند يا اينكه منهدم كند.» امام خمینی(ره)

در هفته گذشته نامه جمعی از تشکل های مردمی سراسر کشور به رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون عملکرد سازمان صدا و سیما منتشر شد.

 این نامه از این رو حائز اهمیت فراوان است که اولا از سراسر کشور تشکل های مردمی و دانشجویی در انتشار آن مشارکت داشته اند و در راستای امر مطالبه گری و احیای اصل هشتم قانون اساسی، گامی مهم و موثر به شمار می رود و ثانیا کانون این نظارت از مرکز تهران خارج شده و اقصی نقاط کشور ـ که از سوی اربابان زر و زور و صاحبان رسانه هیچ یا ناچیز انگاشته می شوند ـ را دخیل در مطالبه و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نموده است.

لکن همانگونه که انتظار می رفت پس از انتشار این نامه، دست اندرکاران و متولیان مربوطه به جای ایفای وظیفه پاسخگویی به پاک کردن صورت مساله پرداخته و کوشیدند با تماس ها و پیگیری های مکرر، تشکل های مزبور را ترغیب به «خاموشی» و «بازپسگیری امضای حمایت خود از این نامه» بنمایند؛ البته این رفتار متصدیان دستگاه های کلان فرهنگی و رسانه ای نظام برای ما غریب نیست چرا که پاک کردن مسئله برای حفاظت از وضع موجود و امتداد روزمرگی سازمانی به یک عادت در منش ایشان تبدیل شده که بر همگان روشن است.

ما دانشجویان بسیجی دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) ضمن اعلام حمایت از این نامه و محکوم نمودن فشارهای وارده به تشکل های بسیجی و جهادی امضاکننده آن که در گام نخست شمارشان به بیش از یکصد تشکل مختلف رسیده به مسئولان سازمان صداوسیما پیشنهاد می دهیم به جای صرف انرژی در جهت اعمال فشار برای راکد کردن مطالبه های فرهنگی فرزندان مسجدی انقلاب با همتی مضاعف به سازمان دهی ظرفیت های پنهان و آشکار تحت اختیارشان در جهت مطالبات رهبری اقدام کنند.

 چشم انداز آینده حرکت فعالان مسجدی تشکل های مذکور این را می نمایاند که نامه فعلی اولین قدمی است که در ماه های پیش رو باید انتظار امتدادش را برای نقد سایر سازمان های فرهنگی داشت.

والسلام علیکم و رحمه الله

مرتضی آخوندی، مجتبی احمدی، سجاد اردی، مجيد اسماعيل‌زاده، امین امین‌آبادی، بهنام امینی، محمدحسین باباخانی، محسن بدره، حسین براتی، عبدالحمید بیات، محمدتقي تفرجي، محمد تقوي، عبداالمجید تناور، محمدامين تولي، رامین چابکی، میلاد حاجی‌پروانه، مسعود حسن‌لو، محسن حقیقی، محمدمهدی حیدری‌دلگرم، بشير خالقي‌پور، حمید درویشی، مهدي دعایی، محسن دلبریان، علی دهقان منشادی، امیر حسین ذوالانواری، محمود رئوفی، محمدرضا رضاییان، محمد رضاخاني، مسعود رضي، مهدی زاده‌حسین، ابوذر زارع‌درخشان، علی‌رضا زارعی، حامد سهرابی، محمد سوزنی، علي‌اکبر سياح‌طاهري، محمدحسین شاه‌آبادی، محمد شکرایی، سيدمحمدعلي شکيب، حسین شیعه، احسان صفرزاده، محمدرسول طالبی، محمدکاظم طاهري، مصطفی طاهری، ميلاد عرفان‌پور، سیدعبدالرسول علم‌الهدی، سیدمحمدعلی غمامی، محمدحسن فرج‌نژاد، میثم فرخی، حامد فروزان، شهاب فصاحت، علی‌رضا قصری، ميثم قميشيان، محمد کازرانی، سیدسعید کسایی‌زاده، سیدمحمدصادق کشفی، سعید خورشیدی، محمدحسين لطفعلي‌زاده، ايمان مقرب، احمدرضا معصومی، کاظم موذن، سیداحمد موسوی‌صمدي، مصطفی موسی‌پسندی، حسين مهرباني‌فر، حسين مهدي‌پور، سیدحامد میرخانی، احسان میهن‌دوست، محمد نوریان، سعید نعمتی، محمدساجد هاشمی، حسین همازاده ابیانه، محمد همدانی، سیدجواد یوسفی
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان