بازدید 13853
۶

ماساژ حجاج قبل و بعد از مناسک حج

در نظر داریم که 100 مرکز دیگر در مکه مکرمه، مدینه منوره، منی، عرفات و مزدلفه تأسیس کنیم تا بتوانیم به تمام حجاج و عمره گذاران خدمات ارائه دهیم. خدمات ما مخصوص مراجعه کنندگان خاصی نیست بلکه افرادی از عربستان، لبنان، ایران، ترکیه، سوریه و تمام کشورهای اسلامی و غیر اسلامی به ما مراجعه می کنند.
کد خبر: ۱۳۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۹ 14 November 2010
به گزارش شیعه آنلاین، حدود چهار سال پیش کمیته ای تحت عنوان "جمعیت خیریه هدیه حجاج" در عربستان سعودی راه اندازی شد.

«منصور بن عامر» مدیر این کمیته طی گفتگویی در این باره گفت: از ابتدای تأسیس این کمیته تاکنون، ما به ارائه خدمات ویژه به حجاج مشغول بوده و هر سال تلاش می کنیم ابتکار جدیدی در این راه خرج کنیم. اقدامی که امسال برای حجاج در نظر گرفته ایم، ماساژ آنان قبل یا بعد از مناسک حج است.

مدیر "جمعیت خیریه هدیه حجاج" در ادامه افزود: در حال حاضر ما هزار نیرو مخصوص برای راهنمایی حجاج و افرادی که به عمره می روند در اطراف مسجد الحرام مستقر کرده ایم تا مردم را راهنمایی و به سالن های مخصوص ماساژ هدایت کنند.

«منصور بن عامر» در حال حاضر ما در مرکز "جمعیت خیریه هدیه حجاج" 27 صندلی ماساژ داریم و روزانه بیش از 2500 حاجی یا عمره کننده را ماساژ می دهیم. در آینده قرار است بر تعداد این کرسی ها افزوده شود. فعلا اولویت ما افراد پیر هستند. هر بار ماساژ چهار دقیقه به طول می انجامد. اما به درخواست خود فرد می توانیم کمی بر دقایق آن بیافزاییم.

مدیر "جمعیت خیریه هدیه حجاج" در ادامه افزود: بررسی هایی که انجام داده ایم نشان می دهد که بیش از 95 % مراجعه کنندگان با رضایت کامل از پیش ما می روند و احساس بسیار راحتی دارند به خصوص آنانی که بعد از انجام مناسک و در حالت خستگی به ما مراجعه کرده اند.

«منصور بن عامر» همچنین گفت: اخیرا هم دفتری مشابه در شهر مدینه منوره تأسیس کرده ایم تا همین خدمت را در آنجا نیز به مردم ارائه دهیم. در مرکز مدینه در حال حاضر 20 صندلی ماساژ وجود دارد و روزانه بیش از 1900 مراجعه کننده ماساژ داده می شوند. در مجموع طی سه ماه گذشته در هر دو مرکز ما به 47 هزار مراجعه کننده خدمات ارائه شد.

مدیر "جمعیت خیریه هدیه حجاج" افزود: در نظر داریم که 100 مرکز دیگر در مکه مکرمه، مدینه منوره، منی، عرفات و مزدلفه تأسیس کنیم تا بتوانیم به تمام حجاج و عمره گذاران خدمات ارائه دهیم. خدمات ما مخصوص مراجعه کنندگان خاصی نیست بلکه افرادی از عربستان، لبنان، ایران، ترکیه، سوریه و تمام کشورهای اسلامی و غیر اسلامی به ما مراجعه می کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
خیلی جالبه.. ایول
وسعيكم مقبوللللللللللللل
با همه ناخشنودیی که از اعراب دارم،در این باره بهشان دست مریزاد می گم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر