به‌روز شده در: ۰۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۱۰۵۰۸۶
تعداد نظرات: ۲۰۵ نظر
وی که به تازگی در آمریکا به صورت زنده کشف حجاب نموده، در کارنامه خود، همکاری با مرکز تحقیقاتی و آموزشی جامع مدنی ایران، صندوق اعانه ملی برای دمکراسی(NED)، عضویت در خانه آزادی وابسته به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، همکاری با رسانه های فارسی زبان خارج از کشور و وابسته به بنیاد ایفوس، رسانه های وابسته به سازمان اطلاعات هلند و ... را دارد، چندی پیش متواری شده است.
کد خبر: ۱۳۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۶
فریبا داودی مهاجر، خبرنگار اصلاح طلب فراری و مادر زن علی افشاری، عضو شورای عالی مرکزی دفتر تحکیم وحدت که به آمریکا پناهنده شده، از سازمان دهندگان فعالیت های افراطی فمینیستی زنان در جدیدترین خوش خدمتی، اقدام به برپایی کارگاه های آموزشی (بخوانید براندازی نرم) برای اقشار گوناگون در ایران کرده است.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، وی که به تازگی در آمریکا به صورت زنده کشف حجاب نموده، در کارنامه خود همکاری با مرکز تحقیقاتی و آموزشی جامع مدنی ایران، صندوق اعانه ملی برای دمکراسی(NED)، عضویت در خانه آزادی وابسته به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، همکاری با رسانه های فارسی زبان خارج از کشور و وابسته به بنیاد ایفوس، رسانه های وابسته به سازمان اطلاعات هلند و ... را دارد، چندی پیش متواری شده است.

پناهندگی محمد مصطفایی، وکیل خودخوانده سکینه محمدی آشتیانی (محکوم به مرگ به جرم قتل و زنا) و ادعاهای کذب هوتن کیا، وکیل دیگر سکینه آشتیانی که چندی است خوراک رسانه های بیگانه را فراهم آورده، ناشی از ارتباط با وی است که بنا بر شنیده ها در چند ماه اخیر، ارتباط گیری های گسترده فریبا داودی مهاجر با همجنسان خود از میان وکلای جوان دادگستری نیز رو به افزایش است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
انتشار یافته: ۲۰۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
400
125
چادر بیشتر بهش میومد..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
162
557
تابناک عوضی : فقط میگم خفه شو!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
153
734
درود بر این زن آزاده
مرگ بر تابناک ساندیس خور
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
613
127
حيف كه بعضي از زنان باعفاف ايراني پشت به عفاف خود زده و خود را ارزان ميفروشند! اميدوارم خداوند متعال از سرتقصيرانت او و امثال او كه خود فروخته شدند بگذرد زيرا كسي كه خود را ارزان بفروشد بدرد استفاده از آبكش مي‌باشد (اصطلاح ديپلماتيك آلماني). با تشكر از تابناك
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
84
292
از تابناک بیشتر از این نوشته انتظار میره ؟! نه والا ...

تایید نکن ، میدونم تایید نمیکنی
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
879
149
باور کنید بعضی موقع ها دلم برای این بیچاره ها میسوزه! فکر می کنند بالاخره خبری خواهد شد و یه موقعی به ایران بر می گردند. نمیدونن که برای همیشه باید اونجا بمونن. حداقل به سرنوشت اونهایی که 30 سال پیش رفتن برای مبارزه! با نظام نگاه نمیکنند که همشون منزوی شدند... ای خدا عاقبت ما رو ختم به خیر کن...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
افراد زیادی هستند که به دلسوزی جنابعالی نیاز دارند. مانند کودکانی که سر چهار راه آدامس می فروشند، زنان تن فروش، معتادین. بعید می دونم این خانوم در آمریکا به دلسوزی شما نیازی داشته باشد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
434
71
کثافتهای نون به نرخ روز خور.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
43
295
حالا چه ربطی داره به اصلاح طلبیش؟ آدم خائن ، اصلاح طلب و اصول گرا بودنش هم از روی ریا و منفعت طلبیه و اصلاً مشروعیت نداره.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
86
471
تابناک مزدور ! ...
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
57
554
واقعا برای تابناک متاسفم. خبر فقط قصد تخریب داشت . اجرکم عندالله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
463
84
براش متاسفم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
614
78
خانم مهاجر برو به درک چون به احترام یک نفرهم که بود میتونستی حجابت رو برنداری!! حالا هم که در جنگ نرم بر علیه ملت ما داری چه غلتی می کنی ؟ حال که به نقل از امام راحل که ... هیچ غلتی نمیتواند بکند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
البته غلت غلته!!!! غلط درسته دوست جنگ نرم من!
ناشناس
|
CANADA
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
414
66
آدم ریا کار و دو رو، واقعاً متاسفم براش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
54
500
خوب به شما چه ربطی داره؟؟؟ آهان یادم افتاد داریم میرسیم به آخر برج و حق و حقوق و کیک و ساندیس و ....!!!!
تنگستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
486
44
مبارک است اصلاح طلبان آب ندارند تا شنا خوب بلد نیستند و گرنه آب باشد شنا گر مهاری هستند در همه زمینه ها علی الخصوص بی عفتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
34
404
چه قدر اراجیف نوشتی
ناشناس
|
MALAYSIA
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
41
456
یعنی هر کی روسری نداره آدم بدیه؟
'Administrator' نه ولی هر کی خیانت کنه حتما آدم بدیه
ناشناس
|
CANADA
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
316
47
از کوزه همان برون طراوت که در اوست!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۸:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
از کوزه همان برون تراود که در اوست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
طراوت؟ ان شاءالله منظورتون تراود بوده دیگه. نه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
35
422
هر کس اختیار خودش را دارد.شما را....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
30
315
خوب که چی ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
36
474
شما هرکسی را که با شما و برای شما نباشد. خائن می دانید چرا؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
239
36
هرکس باز گردد به اصل خویش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
27
321
تابناك اين خبرنگارتو كخ از اونجا خبر تهيه ميكنه اخراج كن . نفوذي كيهانه با اين ادبيات سخيف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
218
33
بالاخره قطاریه که داره توی هر ایستگاه چند نفر را پیاده میکنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
381
39
چشم خاتمي روشن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
14
348
چه حجاب کاملی هم داشته قبلا!
آدم رو به فکر می اندازه که چند نفر از این با حجاب کامل های فعلی این شکلی فکر میکنند!؟!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
7
123
چه جالب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
38
346
ببخشید کشف حجاب به صورت زنده یعنی چی اونوقت؟شما آزادی می دونید یعنی چی؟
'Administrator' یعنی تو یه برنامه تلویزیونی زنده. نه فقط شما می دونید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
14
340
چرا تا تو ایران هستند معلوم نمی شهکه با سازمانهای اطلاعاتی در ارتباطند و خیلی چیزای دیگه . همین که پناهنده می شند تازه می گید ......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
35
446
بتوچه فضول مگه حجابش ربطي به تو داره نخود
faateme
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
15
300
این مسایل درجه چند است در کشور ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
28
391
تابناک لطفا خفه شو
آخه احمق جان
یه وکیل چرا باید پناهندگی بگیره و از کشورش بره
وکالت یک وکیل ایرانی به جه درد یک کشور دیگه می خوره
حتی افغانستان
یه کم به اون مخت فشار بیار وقتی خبر می نویسی
چاپ هم نکنی خیالی نیست چون لا اقل دل من خنک شده
پاسخ ها
امید
| CANADA |
۲۰:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
یه وکیل نه و یه خائن و وطن فروش. چیه تا یکی از دوستاتون دستش رو شد، فحاشی میکنین و دری وری میگین!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
459
37
خيلي از حاميان سبزها اين گونه اند تعجبي ندارد
بترسيم از روزي كه بعضي هاشون عريان شوند
ع.ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
395
31
سئوال ميكنم و خواهش ميكنم جواب دهيد : آن دولتي كه امثال اين خانم را سركار آورد و به آنها مسئوليت سپرد اكنون چه جوابي در قبال اينگونه خيانتهاي آشكار و رفتارهاي وطن فروشانه اين افراد (كه از همان ابتدا هم براي ما روشن بود) دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
هر وقت بذل و بخشش خانه ی میلیاردی میراث فرهنگی رو به جاسوس مسلم خارجی دولت محبوب شما جواب داد!
اعتراض
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
24
370
هر کسی در بیان عقاید ونظراتش ازاد است .انان که مخالف اندیشیدن وازادی هستند روزی به زباله دان تاریخ خواهند پیوست. زنده باد ازادی
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
23
366
ما داشتیم منحرف میشدیم خیلی ارشاد شدیم با این خبر دستتون درد نکنه... پس همه دروغ میگن فقط شما راست میگین ... خب خدا رو شکر
برکت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
23
200
وااسلاماو وامصیبتا!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
189
23
عکس این مستهجن رو بردار فیلتر می شیا!!!
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
218
10
شما حالا هی کشش بدین اعدامش کنین با تا بره پیش امریکایی های دیگه تا سکینه محمدی زنده است تبلیغات بر ضد ایران ادامه داره اگه قصاص بشه ÷روندش بسته می شه ودشمن می زه دنبال کسی دیکه که پیدا کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
20
310
شیرتون خشک نشه یه وقت کیهانی ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
28
331
مسایل شخصی مردم به شما چه مربوطه ؟
'Administrator' مسائل شخصیشون ربطی نداره ولی رفتار بیرونی کسانی که سال ها نون این مردم و نظام رو خوردند و الان با دشمن همین ملت فالوده می خورن، چرا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
13
157
به گزارش خبرنگار تابناک، وی که اخیرا در آمریکا به صورت زنده کشف حجاب نموده،... پناهندگی محمد مصطفایی وکیل خودخوانده سکینه محمدی آشتیانی... لطفا برای من اصطلاحات "به صورت زنده کشف حجاب کردن" و "وکیل خودخوانده بودن" را به فارسی ترجمه کنید تا کسانی که معلوماتشان در سطح خبرنگار شما نیست هم از این خبر بهره های کافی و وافی را ببرند!
'Administrator' ببین به فارسی می شه این: در برنامه تلویزیونی و طوری که همه ببینند خانمی که قبلا محجبه بوده کشف حجاب می کنه. اون یکی هم یعنی اینکه وکیل گرفتن دو حالت داره یکی اینکه متهم یا مجرم خودش اختیار کنه و دومیش اینکه سیستم قضایی به طور تسخیری براش وکیل می گیره اما اگه یه نفری برا اینکه به مقاصد سیاسی خودش برسه به دروغ خودشو وکیل یه مجرم معرفی کنه به این می گن وکیل خودخوانده.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
جناب تابناک محمد مصطفایی وکیل تسخیری سکینه آشتیانی بوده . اینو که می تونید از قوه قضاییه بپرسید؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
به صورت زنده کشف حجاب کردن یه معنی دیگه هم می ده. یعنی این که این خانم با حجاب وارد استودیو شده، بعد طی مراسمی، حجاب خود را جلو دوربین برداشته. فکر می کننم همه چنین برداشتی کرده اند. ضمنا این که محمد مصطفایی به دروغ خود را وکیل سکینه آشتیانی نخوانده. ایشون واقعا وکیل این خانم بوده. حداقل کمی مستدل تر حرف بزنید تا بیشتر باورتون کنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
16
309
سوختیدا :)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
14
308
واقعا شماها مسلمان هستيد تا كي تهمت تهمت تهمت؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
اگه یه ذره چشاتو به دور و برت باز کنی میبینی تهمت نیست. سرتونو اگه از برف بیرون بیارید....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
25
101
خاک بر سر بی غیرتتان .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
14
288
تعبیری که نوشته بالا می توان داشت:حرص حرص بغض بغض کینه کینه نسبت به اصلاح طلبان امیدوارم از این حرص سکته کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
247
21
می شه بپرسم این تصاویر تحریک آمیز و خلاف شرع چیه که از یک زن منافق منتشر کردید؟ شما تابناک هستید یا پلی بویز؟ به خدا روح امام از شما در عذابه عبرت بگیرید
a
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
12
238
الا اون كشف حجاب كرده به شما مربوط مي شود آنها در آن طرف دنيا دلشان مي خواهد همينطور بي حجاب بروند به توچه مربوط تابناكي حتماً اينجا شما مجبورش كرده بوديد اينطور يلباس بپوشه ولي در كشور ديگه هر طوري بخوان مردم لباس مي پوشن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
12
277
گندشو در آوردید شماها دیگه. چی می خواید از جون این ملت؟ نه مسلمونید نه انسان نه خبرنگار
هادي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
253
17
خانم مهاجر مصداق عيني كلام الهي است كه هركه را بخواهد هدايت ويا گمراه مي كند ايشان ار رحمت الهي بدور شده ويكدفعه شاخص الگوي خود را از فاطمه زهرا (س) به زنان هاليبوردي تغيير داده كه اصلا قابل مقايسه نيست وهمچنين چهره واقعي منافق را در اين زن مي توان ديد تاكي؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
11
279
واقعا که آدمهای بدبختی هستین..اولا چه لزومی داشت صحبت از این به میون بیارین که این خانم مادرزن علی افشاریه.ثانیا بابا به شما چه که مردم کشف حجاب میکنن.اگه با دیدن زن بی حجاب ایرانی حمام بر شما واجب میشه هر چه سریعتر به دامپزشک مراجعه کنین!
mohammadreza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
278
15
کسی که از زناکار دفاع کرده و عمل نا مشروع وی را قبیح نمیداند الله اعلم در خفا چه کارها که نمیکند .!
پاسخ ها
حسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
به به جنا ب متشرع تشریف آوردند!دفاع از متهم است نه مجرم و حق متهم است
ALI
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
10
165
چاييدي !!!!
ali
|
UNITED STATES
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
244
30
کارش خیلی زشت بود . فیلمش رو دیدم . حرکتش خیلی کثیف و زشت بود . اصلا بحث حجاب نیست . حرکت ایشون زشت بود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
ببخشید اگه بحث حجاب نیست کجای کارش زشت بود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
224
25
چقد چادر آدم ها را خوشگل می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
بد سلیقه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
16
123
آنهايي كه بين زن ومرد فرق قائل مي شوند ودر لواي حمايت از زنان مشكلات وبدبختي هاي فراوان به زنان فراهم مي آورند به جامعه بشري خيانت مي كنند هيچ كسي بيشتر از شوهر هر زن او را دوست ندارد وقدمي براي خوشبختي او بر نمي دارد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
آخی چقدر عاشقانه! مرگ بر آمریکای طرفدار حقوق زنان !
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
258
13
سلام تابناک عزیز بیش از این کوس رسوایی این حضرات را نزن که ما خود دیدیم در فتنه سبز امثال اینها و عشیره وعبیره شان با چه شکل وشمایل و بی ابروئی در جامعه ظاهر می شدند اصلا یکی از اهداف این گروه همین بوده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
13
221
مگه قرار تو رو با اون یک جا بخوابونند؟!
نکنه گناه اون پای توهم هست؟!
بیدارشو افسر جنگ نرم متوهم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
96
10
دمت گرم خیلی بحالی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
8
178
خوب نيست با آبروي ديگران بواسطه خطاي كس ديگري بازي مي كنيد. شما تو فاميل هاتون از دور و نزديك آدم خلاف كار نداريد و نداشتيد؟ ! همه پاك پاك هستند ؟ خوبه عكس طرف رو بندازن و آبروش رو ببرن بعد هم بگن مثلا پسرخاله دختر دايي شماست ؟ اين از تقوا بدور است.
فراز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
175
12
با سلام و تشکر بابت اطلاع رسانی خوب شما، این خبر برای من خیلی مفید بود که خیلی ساده انگار نباشیم و بدانیم هنوز هستند کسانی که با ظاهری فریبنده اعتقاد جندانی به آنچه نشان میدهند ندارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
177
7
اينم تاريخ مصرفش گذشته بوده خودش را به اونوريا غالب کرده!اين جماعت هم عجب راهي کاسبي پيدا کردند.
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
114
27
ولی خودمونیم آب و هوای آمریکا خوب بهش ساخته رنگ و روش بهتر شده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
182
8
... سیاسی وطن فروش...!!!
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
141
9
یک روز در قالب آدم های مذهبی و یک روز در قالب آدم روشنفکر مخالف مذهب !!!!!! چی می شد آدم ها یکرنگ بودند ؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
11
194
ما نفهمیدیم کجاش ضد ایرانیه دوستان فهمیدن مارا هم ارشاد کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
155
13
آخه اينها مگر آدم هاي مهمي هستند كه آنها را مهم جلوه مي دهيد. اون زن روستايي هزاران مرتبه شرف دارند به اين خود فروخته ها.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
11
172
تا چشمتون در بیاد .........
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
15
210
محمد مصطفایی، وکیل خودخوانده!
خودخوانده شمایید که خودتان را به خریت زده اید.
دایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
162
10
تاریخ نشان داده که کشور عزیز و مظلوم ایران در تمام دوره های تاریخی خود از زمان کورش گرفته تا الان خائن زیاد داشته
به خاطر پول و قدرت گرفته تا بهانه هایی مثل ازادی و حقوق بشر
ننگ و لعنت خدا بر وطن فروشان و خائنان
مخاطب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
6
135
یکی خودخوانده یکی ادعای کذب میکنه نکنه وکیلش شما هستید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
122
13
یعنی چه؟ عکس آدم بی حجاب می زارید گه چه؟ خودتون ترویج فساد می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
یکی باید بیاد تو رو جم کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
11
180
..." برپایی کارگاه های آموزشی (بخوانید براندازی نرم)"... شما هم که شديد عين کيهان ! من نميدونم اين چه نظام مردمي ايه که هي در خظر براندازيه؟! اونم نررررم....
داريوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
96
18
به نظرم كشف حجاب نمي كرد خوش تيپ تر وتو دل برو تر بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
10
183
بابا جان کشف حجاب کرده به من و شما چه ؟ شما می خواهید تو گورش دراز بکشید ؟
انصاف کجاست ؟
نادري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
9
131
گفتند سياست پدر و مادر ندارد! ولي فكر نمي كردم اينقدر چندش آور باشد. كه در بازيهاي آن شرم و حيا به كناري رود .وبراي خراب كردن مخالف دست به هر كاري بزنند.
از خدا بترسيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
9
113
شما که جرات ندارید اجازه بدید نظری زیر این خبر گذاشته بشه بیجا می کنید این خیر رو منتشر می کنید
REZA
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
10
155
خوب اینها که نوشتید ناشی از عقده های روانی شماست وگرنه هیچیک از این مطالب مشکلی ندارد خاک تو سرهای بدبخت.
شما همونهایی هستید که رییستون 40 هزارتا رای بیشتر نیاورد انوقت اینطور چرند میگویید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
7
121
به تو چه مربوطه آخه، مردم بیدارن سوء استفاده نکن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
152
10
تبارنامه سیاه قبیله اصلاحات کجاست تابرکرانه ننگی دگربیفزاید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
143
9
فقط می تونم بگم باورم نمیشه خانم داوودی....متأسفم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
8
140
متاسفم. کور شود آنکه نتواند دید!! مرگ بر تابناک جنایت کار. امیدوارم که بزودی در چاه فاضلاب مانند صدام پناهنده شوید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
7
133
با ابروی مردم بازی نکنید .
ابرو حق الناس هست .
درسته که ایشون کشف حجاب کرده ولی گذاشتن عکسش کار خوبی نبود .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
5
123
تابناکی گوگولی مگولی گویا شما یک چند ماه از دنیا عقبی ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
11
195
خیلی سعی کردید بگید که ایشون خیلی خیلی آدم بدی هستش..
این همه چیزی که نوشتی، کدومش اشکال داره؟
'Administrator' والا هیچ کدومش!!!
hasan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
12
206
اين خبر كجاش مهم بود؟
بي حجاب بودن ايشان؟ همين ؟ هر كي بي حجاب بود ديگه كلا غلطه؟ اين هم دانشمند در جهان كه بي حجابند. دنيا زير رو شده؟ محتواي كلام افراد مهم است نه ظاهر نه دين نه جنسيت نه قوميت و..
'Administrator' حسن آقا اتفاقا در این خبر بحث حجاب ایشون فرع قضیه است، اصل بحث ما ارتباطات او با دشمنان ملت و رفتار براندازانه اوست حالا شما نمی خواهید متوجه این مسئله بشید اون یه بحث دیگه است.
كيشو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
93
20
اصلا اسمش روشه1 فريبا! اونور آب چه خبره كه مادرزن هم بره ده سال جوونتر مي شه! بابا اين عكسارو نشون ندين بقيه هم شيطون ميره توجلدشون برن اونور!بهترين پيشنهاداينه سكينه روول كنين بفرستينش تايلند تبعيد ! دكون بازار بعضي هاروهم تخته مي كنين!
خ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
131
10
بشینیم ببینیم چند نفر از قبل این خانم قاتله به نون و نوا می رسن!!!
سیاوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
9
183
مگر شما نماینده خدا روی زمین هستید شما اول برید خودتون رو درست کنیدواعظانی که بر منبر نشستید ببینید در خلوت هاتون چی میگید و عیان چه چیزی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
158
16
اين را هم اضافه كنيد كه ايشان از مشاوران اقاي خاتمي بودند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
خیلی بی وجدان و پستی. میزان حال افراد است. و هیچکس از بالا تا پایین در این مملکت معصوم نیست. تو گوشت این رو فرو کن و بفهم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
166
11
... بر سرش
sh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
222
12
تف به روش
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
تابناک از شما پرسشی دارم
درج نظری مثل این صحیح است؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
94
9
باش تا صبح دولتت بدمد
كاين هنوزازنتايج سحراست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
6
171
وقتی حجاب کنار رود چقدر قیافه ها خندان می شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
12
97
تابناك سكوووووووووووووووووووووت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
7
147
به من چه دوست داره اون توری باشه
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
8
139
خیلی دلت می خواهد مردم برات کامنت مثبت بزارند؟آخی
وطن پرست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
7
136
تابناک تو واقعآ نون به نرخ روز خور هستی.گاهی اصلاح طلبان معتدل الان هم فراری.حالم ازت به هم میخوره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
3
141
کشتید مارو با این جنگ نرمتون. ول آگااهی دادن به مردم رو اسمشو گذاشتین جنگ نرم...
salahshoor
|
FRANCE
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
4
162
این ادبیات، تهوع آور است
کاش تابناک، به اندک اعتبار باقیمانده محسن رضایی چوب حراج نمی زد و گوی سبقت از کیهان نمی ربود
هانیه
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
7
189
اولا در کشوری است که حجاب اجباری نیست دوم اینکه مادر زن یک قاتل هم بودن دلیلی‌ برای مجرم بودن کسی‌ نیست سوم اینکه طبق کدوم قانون همکاری با شبکه‌های فارسی زبان جرم است و بالاخره اگر در ایران اجازه کار داشتند فرار نمی‌کردند که کشف حجاب کنند و با شبکه‌های فارسی زبان همکاری کنند یا با سیا رفت و آمد کنند
'Administrator' با سلام خدمت شما
اولا ما هم نگفتیم چرا کشف حجاب کرده فقط اطلاع رسانی کرده ایم که ایشون به حجاب و در نتیجه به اسلام اعتقادی ندارد تا مخاطب تکلیف خود را بداند. دوم اینکه کجای خبر ما گفته ایم مادر زن قاتل بودن جرم است؟ سوم اینکه ما هم نگفتیم جرم ایشان صرف همکاری با این شبکه هاست بلکه رفتار براندازانه ایشان را ملاک قرار داده ایم و بالاخره اینکه بر فرض اینکه حرف شما مبنی بر اجازه نداشتن کار در کشور درست باشد، به نظر شما آیا این مسئله توجیهی منطقی برای کشف حجاب و همکاری با دشمن این ملت است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
تابناک یادت باشه که این اعمال می تواند ناشی از برخورد غلط ما با مخالفینمون باشه که در نهایت منجر به خروج آنها از کشور و گرفتار شدنشان در دام دشمن می شه.
ناشناس
| SWITZERLAND |
۱۹:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
ایشون به حجاب و در نتیجه به اسلام اعتقادی ندارد
چه نتیجه گیری احمقانه ای
ناشناس
| MALAYSIA |
۱۹:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
تابناک اینجا همه میفهمن که این صرفا جحت اطلاع این چندتا جمله را به هم نچسبوندی!!!
ناشناس
| SPAIN |
۲۰:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
از بی حجابی دفاع نمی کنم ولی این جمله اشتباه است که هر کس حجاب نداره به اسلام اعتقادی ندارد.
'Administrator' خب می شه درستشو بگین ما هم بدونیم. برادر من حجاب ضروری دینه مگه می شه گفت من مسلمونم و به ضروری اون اعتقادی ندارم.
mehdi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
برادر تابناکی ضروریات دین خیلی زباد است از جمله عدم دروغ - عدم تهمت - حفظ حرمت مومنین - دقت در مصرف بیت المال و . . . .
با تفسیر شما اغلب بزرگان قوم از مسلمانی خارج شده اند
'Administrator' نه عزیزم مسائل رو با هم خلط نکن. هر دین و مسلکی از سه قسمت اعتقادات، فقه و اخلاق تشکیل می شه که هر کدومش بار معنایی و رفتاری خودشو داره. به هر حال اینجا جای بسط این مسئله نیست ولی در همین حد باید عرض شود که ضروری دین در حوزه اعتقادات است و لذا گرچه دروغ، تهمت، حفظ حرمت مومن و دقت در مصرف بیت المال همگی جزء گناهان کبیره اند و عقوبت بسیار دارند و حکومت نیز موظف است که با مظاهر آن برخورد کند اما هیچ یک الزاما به معنای نفی ضروری دین نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
9
186
خداييش برنامه هاي voa رو از دست نمي ديد همه رو خودتون مي بينيد
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
7
137
اين خبر بود؟ شما هم كم از حاشيه بي مورد درست كردن بدت نمي آد.
بخصوص اون پرانتز خنده دارتان: (بخوانید براندازی نرم)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
6
134
اينها همه حاصل اعمال خركي خود شماهاست وگرنه اين مادر مرده ها همه داشتند در كشور زير نظر شريف وزارت اطلاعات كارشان را مي كردند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
150
11
ای لعنت بر دشمنان دین و اسلام و ایران اسلامی
رضايي پور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
126
10
خاك بر سرت ! شرمت باد !
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
خاک بر سر کی؟؟ تابناک یا خانم مهاجر یا هر دو یا هیچ کدام؟؟؟ حداقل فحش میدی مرجعش رو مشخص کن دوست عزیز!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
10
166
تابناک احمق این خانم حدود یک ماه پیش این کار رو کرده الان داری می گی که چی بشه در ثانی یعنی چی که مادر زن علی افشاری
حالمم از سایت دروغ پردازی مثل شما بهم می خوره
شما چیزی مثل روزنامه کیهان و سایت رجا نیوز هستین
'Administrator' دوست عزیز حالا که این همه زجر رو تحمل کردی و اومدی تابناک و این خبر رو خوندی لااقل یه بار دقیق و درست بخونش!!
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
9
180
به ماچه که کشف حجاب کرده اونو توقبر خودش میذارند به فکر فقر و بیچارگی ملت باشید تمام مشکلاتمان حل شده ؟؟مانده کارهای خاله زنکی
علیرضا مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
21
43
دروغه دروووووووووووووغه

من با توجه به عکس این خانم و مشاهده زوایای بینی این شخص با استفاده از نظرات کارشناسان چهره شناسی به این نتیجه رسیدم که

درووووووووووغه

این بنده خدا یکی دیگه است
اسلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
154
12
آخر بدبختی یک زن ایرانی مرگ برمنافق
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
18
66
گلي به جمال مسئولين ببينيد چه ميكنيد كه عفت از دامن زنان ايراني جدا ميشود ومتاسفانه طي اين دوسال اين چندمين مورد است به حزبش كار نداشته باشيد دينش چه بود وچرا اينگونه شد؟
'Administrator' سلام به شما دوست عزیز
نکته مهمی که نباید آن را فراموش کرد اینکه اگر کسی مسلمان واقعی و معتقد باشد، بسته به اینکه حکومت یا هر کس دیگری چگونه عمل کرده به خود اجازه نمی دهد که ضروریات دین خود را زیر پا بگذارد، پس لطفا خلط مبحث نکنید و کشف حجاب یک نفر را متوجه مسئولین ندانید و بدانید که رفتار این و آن ملاک حق یا گریز از حق نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
15
164
خاک بر سر لجنت تابناک آشغال. هر چی از این انسان های آزاده و حق جو بیشتر بد بگی بیشتر به انحطاطت پی می برم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
آقا منم با شما موافقم نبايد خلط مبحث بشه
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
148
10
خدا را شکر که ماهیت «یکی» از واسطه ها در طرف آنوری ! افشا شد. به فرمایش امام راحل واسطه ها در هر دو طرف وجود دارند. ماهم از این قماش بی نصیب نیستیم ها!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
176
12
هر چی از این ادما از ایران برن خوشحال باشید که رفتن. اصلا ناراحت نشید. همون بهتر که رفت بقیه اشونم برن اینجا ما راحت باشیم از این بی بصیرتها
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
بابا گوللللللللللللله بصیرت!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
12
164
دمش گرم. خیلی باحالی خانم مهاجر. بیچاره شمایید که در جهل مرکب خودتون موندید
مسیح محمودی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
173
11
این نشان می دهد انقلاب اسلامی چقدر مظلوم است وچه افرادی خود را پیرو آن جا می زدند والان باچه کسانی حشر ونشر دارند در حقیقت با چنین افرادی ،پیاده سوار دشمن نیت هایشان بیشتر برملا خواهد شد اما بدانند بفرموده امیر مومنان علی (ع) من صارع الحق صرعه هرکه با حق دافتد حق اورا بر زمین گرم خواهد کوبید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
آره همه دنیا ناحقه فقط شما حقید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
7
82
نکته جالب این خبر اینه که چرا این خانم آشتیانی هر چی وکیل داره طرف یه جوری در میاد که ...
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
182
13
اگر لخت بودن نشانه تمدن هست پس حیوانات باید متمدنترین موجودات عالم باشند .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
حالا میشه بگید این خانوم کجا لخت اومده بیرون و بعدش هم گفته که من چون لخت بیرون اومدم متمدن ترم؟! در ضمن انسان ها نوعی حیوان تکامل یافته هستند.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
43
42
آقا تو رو خدا عکس بی حجاب ایشون رو بردارید و اینطوری با آبروی مردم بازی نکنید
والا بخدا ستار العیوبی هم چیز خوبیه برای چی آبرو بردن رو ترویج میکنید
بابا گور پدرش..اینکار شما که بدتره
'Administrator' اگر شما معتقدید که انتشار این عکس آبروی ایشون رو برده، پس بهتر است بدانید که اولین بار خود ایشون در برنامه زنده صدای آمریکا کشف حجاب کرد که اگر آن را مایه آبروریزی خود می دانست خود حرمت خود را نگه می داشت که چه خوب گفته اند که حرمت امامزاده به متولی آن است.
رقیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
150
9
واقعا براش متاسفم اونایی که رفتن دلشون لک زده واسه یه وجب از خاک ایران عزیزمون ایران کشور ماست دوسش داریم این ادما لیاقت زندگی توی این کشورو ندارن عقدهای شدن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
نه عزیزم اینها دارن از امثال شما فرار می کنن که توی هپروت هستید و حتی نمی خواهید این اصل ساده رو بپذیرید که آدم ها حق انتخاب نوع زندگی خودشون رو دارند و بقیه مجبور نیستند به ارزش های جنابعالی پایبند باشند
mellat
|
UNITED KINGDOM
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
16
155
تا کی میتوانید اینهمه کذب پراکنده کنید۰اقتصاد را که نابود کردید۰بهتر است به فکر سوراخ موش باشید۰چقدر وحشت کرده اید۰
'Administrator' دوست عزیز بهتر است مستند خود را درباره اینکه این مطالب کذب است بیان کنید نه اینکه کلی گویی کنید. ضمنا ما از چیزی وحشت نکرده ایم بلکه فقط اطلاع رسانی کرده ایم و اجباری هم نداریم که شما و امثال شما آن را بپذیرند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
17
94
خجالت نميکشيد عکسهاي خصوصي اين بنده خدا را اينطور منتشر ميکنيد.اگه راست چرا اون عکسي که در وسط چين سايت کنار خبر زديد را منتشر کنيد.شايد اين عکسو تو خونشو گرفته
'Administrator' دوست عزیز شما همه خبر رو ول کردی و چسبیدی به عکس ایشون؟ برای اطلاع بیشتر شما باید بگوییم که این عکس ایشون عکس خصوصی نیست و عکسی است که توسط ایشون و دوستانشون در فضای وب منتشر شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
ادرس وب رو بده ما هم لينکو ببينم يا برنامه voa و اون قسمتي که ايشون هستند را بزاريد رو سايت.بعد مثل اينکه شما همه اين مطالب رو از روي يه عکس نوشتيد شما هم مستندات خودتون رو بياوريد اينا همش فعلا از روي شکم حرف زدن.
remo
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
135
11
راستي اروپا يا امريكا هم خوب جايي تا بعضي ها هويت واقعي خودشون رو نشان بدن و هر آنجه هستند باشن تا بهتر بشناسيم بعضي ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
حالا بشناسید که چه بشود؟! من هم برم اروپا کشف حجاب می کنم به کوری چشم شما!!!!!!!!!!!!!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
140
11
فرهنگ و خود غرب روي اين افراد تاثير گذار نبوده بلكه ذات اين افراد از ابتدا خراب بوده و حالا نمايان شده و خدا كند ابروي انها هم در اين دنيا وهم در اخرت بريزد
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۹:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
شما هم خیلی به ذات خودت اعتماد نکن. اگر فرض کنیم که ذات این افراد خراب است ( که البته من کاملا مخالفم) چندی بعد احتمالا شما هم متوجه خرابی ذاتتون خواهی شد.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
12
156
مگه اجباری هست که همه جای دنیا حجابش را رعایت کند؟ اینجا را زوری کرده اید همه جا را هم می خواهید کنترل کنید؟ اینم شد اتهام آخر؟ مثلا می خواهید تحقیرش کنید؟ مسخره ها
'Administrator' با سلام خدمت شما دوست عزیز
پاسخ همه سوالات شما «خیر» است اما اولا ما شرح وضعیتی از ایشون دادیم که همش خبره و تحلیل ما نیست و اتفاقا هر آنچه در این خبر آمده با افتخار از سوی ایشون ابراز شده است. ثانیا با توجه به آنچه گفتیم، به نظر شما آیا بیان واقعیت یک فرد و اقدامات او مسخره بازی است؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
مساله اینجاست که واقعیت اینی نیست که شما می گی.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
به نظرم تابناک باید خبر اصلی رو تیتر می کردی چه کاری به حجابش داری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
3
81
من برای این خبر کامنت گذاشتم اگر غیر قابل انتشار تشخیص داده شد مشکلی نداره ولی حداقل یا اون عبارت "غیر قابل انتشار :0 " رو بردارین یا تعداد نظرات غیر قابل انتشار رو درست درج کنید و به شعور مخاطبتون که وقت می ذاره و سایتتون رو می بینه توهین نکنید یک سایت خبری اگه بازدید کننده ای نداشته باشه در واقع هیچی نداره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
9
35
با حجاب و بي حجابش به هيچي شبيه نيست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
89
9
چرا از نشتن اينكه ايشان همكار جناب خاتمي بود ابا كرديد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
کسی ابا نکرده . حرف بی ربطه. منم یه کلاهبردار میشناسم که طرفدار جریان فعلیه.حالا نتیجه گیری کن
علی
|
NORWAY
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
5
98
چرا جرات درج کامنت های مخالف را ندارید.
واقعا شما خجالت نمیکشید که با ابروی هر کسی بازی میکنید و هر اتهامی که شایسته خودتان هست به دیگران روا میدارید از نحوه خبرتان مشخص است که چقدر مغرض هستید و از اینکه میبینید نخبگان کشور یکی پس از دیگری از شما و خط فکری امثال شما رویگردان میشوند عقده کرده اید اگر واقعا شما مسلمانید به جای عیبجویی از دیگران به فکر اصلاح خود باشید چون دور یا زود دستتان برای ملت رو خواهد شد
پاسخ ها
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
دوست عزیز نخبگان کشور در مراکز هسته ای هستند، در مراکز علمی مثل رویان هستند، در دانشگاهها هستند، در مراکز صنعتی هستند. شما چرا این همه نخبه رو ول کردی به چند نفر وطن فروش میگی نخبه؟
یک ایرانی
|
CANADA
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
6
123
شما کی میخواهید بفهمید که حجاب یک امر شخصی است. هر کس دلش میخواهد میتواند داشته باشد و یا خیر. به شما چه ربطی دارد که کسی روسری اش را برمیدارد یا نه؟ کی میخواهید این چیزها را هضم کنید؟؟؟؟
'Administrator' ببخشید کجای این خبر آمده است که حجاب ایشان امری عمومی است؟ دوست عزیز بر فرض اینکه ما مثل شما متمدن نیستیم و توان هضم این چیزها را نداریم، ولی شما به عنوان یک انسان وطن دوست و روشنفکر آیا توجیهی بر رفتار براندازانه و همکاری ایشان با دشمنان این ملت دارید؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
تابناک بدون که گاهی مشکل از خودمونه که دیگران میرن تو دام دشمن. الان وضع داخل و برخوردهای حذفی که با منتقدین و نه معاندین میشه رو ببین. حتی از آبرو بری افراد هم هیچ ابایی نمیشه. شما به من بگو انها چه جور میتونن در کشوری که آزادی در حد مطلقه! نظراتشون رو بگن؟ این یکی از چند مورد توجیهی که تو ذهنمه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
6
118
عجب بدبختیه ها ! به شما چه طرف حجابش رو برداشته یا نه . برداشته . اصلن لخت شده . تابناک جان شما ماستتو بخور . از بی خبری کفگیرت خورده ته دیگ ها !
ناشناس
|
ITALY
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
5
63
چه عجب جواب بعضي كامنتها را ميدهد البته مواظب باشيد براي جوابها كارشناس بازجو از كيهان و... بهتون تحميل نكنند ضمنا باتوجه به اينكه درجه ايمان افراد متفاوت است چرا حاكميت بايد كاري كند كه موجب لغرش ودوري افراد ازصراط مستقيم شود وبعد شما بگوئيد اينها ضعف ايمان دارند شما چرا اينقدرترسوهستيد وهمه رفتارحاكميت را تائيد ميكنيد ميدانيم براي انتخابات بعدي است ولي مطمئن باشيد راي واقعي مردم نه باشماست و نه با حاكميت فعلي بلكه با پيروان واقعي امام ره است
بیطرف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
6
86
تابناک جان اصل خبری که شما دادید کاملا درست است اما شیوه بیان ان اصلا در سطح یک رسانه مدعی "خبررسانی مستقل و غیر مغرضانه "نیست بکار گیری الفاظی چون(عضویت در خانه آزادی وابسته به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا-سیا))(رسانه های وابسته به سازمان اطلاعات هلند)( متواری)(خوراک رسانه های بیگانه)(بنا بر شنیده ها )(افراطی فمینیستی)(اصلاح طلب فراری)و... برای هرخواننده منصف وبیطرفی مغرضانه بودن وجناحی خبررسانی کردن شما رااثبات میکند
'Administrator' دوست عزیز خب این مواردی که ما گفته ایم عین واقعیت است نه انگ و تهمت که شما برداشت مغرضانه بودن از آن کرده اید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
تابناک فکر نکن رسانه خوبی هستی همه به خاطر نظرات سراغت میان
'Administrator' ما کی ادعا کردیم برادر
شاهد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
جدی تابناک؟! خوبه فردا که شما مثلا برای حج از کشور رفتید ما بگیم متواری شدید؟! لحن خبر شما بویی از صداقت ندارد همان کیهانیسم است. من به نیت خیر شما باور دارم ولی راه را اشتباه می روید برادر!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
5
88
چرا فقط کامنتهای دلخواه خود را چاپ میکنید؟ شما هم عین کیهان شدید، خاک بر سر مسوول این سایت، خاک بر سر خود شما
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
4
92
اولا: رفتار یک فرد ملاک یک حزب نیست. همون طور که فرار دختر یکی از اصولگرایان و پناهنده شدنش به آلمان نباید ملاک شود.
دوما: ایشان که کافر نشده، شاید هنوز یک مسلمان باشند که به پوشوندن موی سر اعتقادی ندارند.
'Administrator' علی آقای عزیز بحث ما در این خبر اصلا موی سر نیست، بلکه روشن و شفاف گفتیم ایشون با این جریانات ارتباطات داره. همین
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
7
111
از کی تا حالا شما شده اید مرجع تشخیص خائنین به وطن ؟ شاید از دید وی شما خائنین به وطن باشید. اگر ادعایی دارید با خودش هم مصاحبه کنید و حرفهایش و دلایلش را برای ما هم بگذارید . آنوقت این مردم هستند که قضاوت میکنن شما خبرنگار هستید یا ...
'Administrator' داود جان اشتباه نکن ما مرجع نیستیم بلکه بر حسب وظیفه اطلاع رسانی تنها خبر از یک واقعیت داده ایم.
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
تابناک جان این دستگاه خیانت سنج شما احتملا چینی نیست برادر؟! یه خورده روغن کاری کن شاید درست کار کرد. بهرحال بهترین دستگاه خیانت سنج وجدان تاریخی مردم است که خواهد گفت این زن بی حجاب به این کشور خیانت کرده یا صاحبان اسکله های غیرقانونی، سلب کنندگان حقوق مردم و...
'Administrator' ببین محمد جان متلکتو بنداز ما نارحت نمی شیم ولی بدون ما همون طور که تو خبرای مختلف به اون قسم مفاسد هم اشاره داشته و همیشه پیگیر بودیم اعتقادمون اینه که هر دوش خیانته البته خیانت این خانم ربطی به حجابش نداره بلکه رفتار براندازانه و ارتباطاتش با دشمنان این ملت خیانته.
ایرانی
|
DENMARK
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
8
90
تابناک تحرکات ضد ایرانی یا ضد نظام؟؟ این دو کاملا از هم جدان. در ضمن مگه وقتی از بقیه بانوان به قول خودتون اطلاع رسانی میکنید راجع به حجابشون هم حرف میزنید ؟؟؟
'Administrator' جناب ایرانی از نظر ما ایران و نظام یکی هستند و ایران و اسلام با جمهوری اسلامی معنا پیدا می کنند. اما در مورد نکته بعدی اینکه راجع به حجاب ایشون گفتیم تا اونایی که نمی دونند بدونند که چه کسایی یه روزی تو این کشور به اسم مردم به قدرت رسیدند و الان دارن به همه داشته های این مردم خیانت می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
جناب تابناک کی گفته ایران با نظام معنی پیدا می کنه ایران کشوری است که صدها سال قدمت دارد آن زمانی که نه نظامی و نه اسلامی بود ایران بود. در ضمن من هم جزیی از این مردم هستم و اصلا این احساس را ندارم که این خانوم به داشته های من خیانت کرده اصلا مگه داشته های مردم با هم یکیست؟
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
44
7
دوست را وقتی که با تو دشمن شد باید شناخت و بالعکس
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
4
89
تابناک عزیز لطفا به این سوال من جواب بده
به من شما ربطی داره که کسی حجاب داره یا نداره ؟
شما میگی با دشمن همکاری کردن بده خوب درسته ولی به نظر شما دشمن این مملکت کیه امریکا یا بعضی ها که داخل نشستن ؟
دوستی خیلی از مسئولین این مملکت با این مردم و کشور دوستی خاله خرسه است این دوستی بخوره تو سرشون الهی حالا شما بگید آمریکای دشمن خوبه یا این دوستای احمق؟
من ترکیه رفتم اونجا داشتن حجاب آزاده هر کی روش پوشش خودشو داره والله به قرآن قسم دین هم سر جاشه سیاست هم سره جاشه اخلاق هم سر جاشه فساد هم سر جاشه ولی تو بیا یه تحقیق تو همین تهران بکن ببین چه فساد هولناکی حاکمه حالا بیا قضاوت کن دین باید از سیایت جدا بشه یا نه ؟
والله من که دیندار هستم اولین کسی هستم که به دولت لائیک و سکولار رای میدم حداقلش اینه که دیگه به اسم دین به اعتقاداتم توهین نمیشه خدا یارتون باشه
'Administrator' با سلام خدمت شما دوست عزیز
نه به ما ربطی نداره ما هم فقط واقعیت رو گفتیم که خود ایشون هم ابایی از ابراز اون ندارند. به نظر ما دشمن ملت ما هم آمریکاست و هم بعضیا که در داخل نشستند. نه دوست نادان خوبه و دشمن دانا. در مورد ترکیه و اون استدلال شما باید بگم که اگر جامع بنگری ترکیه هم مشکلات خودشو داره که الزاما نه پیشرفتش معلول لاییک بودنشه و فساد کشور ما معلول اعتقاد ما به یکی بودن دین و سیاسته. در پایان اینکه ما کاری به رأی و اعتقاد شما نداریم ولی معقتدیم اگر کسی در لباس دین یا حاکم دینی به اعتقادات هر کسی توهین کنه مشکل از اون دین نیست که بخواهیم با کنار زدن اون مشکلمون رو حل کنیم بلکه مشکل از اون آدم فرصت طلبه که در لباس دین، ریاکارنه داره به دین و مردمش خیانت می کنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
5
91
حجاب فقط گذاشتن چادر وجارقدنیست.همین خانم سال ها چادری بود.اما امروز چی .خیلی از ابن قبیل چادری ها هستند که بدلایل نامعلوم چادر میگذارند.بنابراین میتوان با چادر هم وطن فروش بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
6
83
عزیز دلم؛، می خوای عکس 100 تا هنر پیشه زن ایرانی رو بفرستم که در سفرهاشون به خارج از کشور حجابشون رو برداشتن؟ ولی چون عکسهاشون رسانه ای نشده، کسی به شون کاری نداره و هنوز دارن در فیلمهای این ممکلت برای من و تو بازیگری می کنن.
mahdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
118
9
اين زن از دين خارج شده بالاخره يك روزي ميميرن گيرم كه آيات حجاب را قبول نكردن يا دشنام دادن يا توهين كردن اصلا همه دنيا گفتن بي حجاب باشيم ولي يك روز معادي هم هست و پيشگاه خدا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
2
83
این جمله رو خوندم:
با سلام خدمت شما
اولا ما هم نگفتیم چرا کشف حجاب کرده فقط اطلاع رسانی کرده ایم که ایشون به حجاب و در نتیجه به اسلام اعتقادی ندارد تا مخاطب تکلیف خود را بداند
در آخر:
به نظر شما آیا این مسئله توجیهی منطقی برای کشف حجاب و همکاری با دشمن این ملت است.
تو که از اول تا آخرش به حجاب گیر دادی پس چی میگی
خدا هیچ کس رو مجبور نکرده با حجاب بشه
برای همتون متاسفم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
2
85
یه ایرانی با شخصیت میتونه نظراتش رو با احترام و با ادب بیان کنه نه با دعوا و بدوبیراه
مگه نه؟؟؟؟؟؟؟
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
4
157
من نمی فهمم چرا برخی راحت به دیگران برچسب خیانت می زنند اصلا مگر اینهایی که شما بهشون انگ خیانت و وطن فروشی می زنید با شماها عقد اخوت بسته اند که حالا چون مطابق منافع شما گام بر نمی دارند خائن باشند. جریان اصلاح طلب که من طرفدارش هستم از اول تکلیفش مشخص بود و مدرن تر، غرب گراتر و تاحدودی سکولارتر بود بدنبال آزادی های اجتماعی بیشتر و حقوق مدنی مردم بود حالا شما خوشت نمیاد بهش رای نده چرا به خیانت متهمش می کنی! شما برو به جریان انصار حزب الله کرمانشاه رای بده که کنسرت های موسیقی را لغو می کند یا به دولتی رای بده که گشت ارشاد (گشت حقوق بشری) راه میندازه. من هم که به حجاب اعتقادی ندارم به اصلاح طلب رای میدهم. تابناک گل لگد نمی کنیم بگذار این پیام مارو!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
درود بر علیرضا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
10
96
اولا نداشتن حجاب يك گناه است وهر مسلماني هم ممكن است گناه بكند راستي مدانيدگناه دروغي كه ما راحت ميگوييم كمتر از گناه كشف حجاب نيست اما چرا اين جورگناهان را كسي افشا نميكند چرا به اعمال خودمان نگاه نمي كنيم ثانيا چرا با بي تقوايي هر خطايي را سياسي جلوه ميدهيد اگه گناه هر كسي كه طرفدار اصلاحات بوده پاي اصلاحات نوشته ميشودقبول ميكنيد كه هرخطايي از هر طرفداراصولگرايان سربزند بپاي اصولگراين نوشته شود اين چه منطقي است اگه قبول داريد بسم الله پس بنويسد آن سرداري كه رفتارخلاف اخلاق كرده بود در نيروي انتظامي تهران پاي كي نوشته ميشود آن رئيس دادسراي انقلاب در ارتباط با خانه هدايت دختران دستگيرشد پاي كي نوشته ميشود تازه اگر به رده هاي پايين تر بياييد كه قضيه خيلي حادتر ميشود برويد از مجرمين ومحكومين دادگا ه ها بپرسيد به كي راي داده اند به هركه راي داده گناهش را پاي او بنويسيد ببينم به كجا مي رسيد لطفا اين سفسطه بازيها را كنار بگذاريد ولله قيامتي هم هست اگه اعتقاد داشته باشيد
'Administrator' اولا اصل خبر ما بی حجابی ایشون نیست و ما هم معتقدیم که گناه دروغ بالاتره و به همین دلیل به خیلی از اخبار دروغ اعتراض کرده ایم. ثانیا شما که اعتقاد به قیامت دارید و معتقدید نباید سفسطه کرد آیا متوجه هستید که این عبارت شما اصل سفسطه است چون اولا مگر ما گفتیم آن کارها خوب بوده؟ ثانیا در موارد مختلف آن موارد را هم به سهم خود گفته ایم ولی مشکل شما این است که انتظار دارید مثلا در همین یک خبر به خاطر اینکه امثال شما راضی باشند ما باید خطاهای آدم تا خاتم را بیاوریم تا برسیم به ایشون. نه خیر برادر من شما اگر قبول دارید که قیامتی هم هست یک بار خبر را بدون پیش داوری بخوانید و بعد انصاف دهید که آیا ما به جز یک خبر در مورد ماهیت و رفتار یک آدم حرف دیگری گفته ایم که برای شما اینقدر گران آمده است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
10
140
آخه به توچه که اون حجابش چجوری؟ مگه حق الناس کرده؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
12
147
فکر کنم همه اینها تقصیر بهشت زهراست که گفته بدلیل کمبود قبر دوتایکی مرده ها رو می خوابونیم، تابناک ترسیده که نکنه قبرش با این خانوم یکی بشه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
58
1
پس از خواندن کامنت های دوستان سبز و طرفداران این خانم تنها یک نتیجه مهم بدست می آید و آن اینکه این دوستان که مدعی آزادی بیان و اندیشه هستند نه تنها تحمل شنیدن حرف مخالف ندارند بلکه مهمتر از آن اینکه ادبیاتشان چیزی جز فحاشی نیست .... تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
محسن ایرانا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
48
2
ممنون تابناک جان خبر جالبی بود تشکر انشالله چشم دشمن نظام کور شه نبینه پیشرفت مملکتمون رو...
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
61
3
خیلی آدم خائن و بی معرفتیه که دین و کشورشو به پول و منافع آمیکایی فروخت در ضمن در جواب اونایی که میگن ساندیس خور ،بگم یه ایرانی که ساندیس تو خیابونای ایران بخوره و وطنشو نفروشه سگشون به آشغالایی که وطنشونو میفروشن تا ویسکی آمریکایی بخورن شرف داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
4
46
تابناک ساندیس خور جهت اطلاع ایشون تو برنامه پارازیت کشف حجاب کرده که زنده نیست ،انقدر دروغ نگو
انتظارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
45
4
مصداق بارز بی هویتی
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
4
37
خاك برسرت تابناك
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
3
44
در سرزمین قد کوتاهان معیارهای سنجش بر مدار صفر سفر میکنند.متاسفم برای تابناک واین همه سطحی نگری .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
2
46
تابناک عزیز!
من ابتدا خبر رو خوندم بعد کلیه کامنتها رو!
آنقدر تعداد کامنتها بالا هست که بتونی راجع به این خبر یک آمار موافق و مخالف در ست کنی و به صورت یک نمودار در انتهای خبر درج کنی. فکر کنم خودت به نتیجه ای که غالب کامنتها حول چه موضوعاتی هستش (زیاد هم خوشایندتون نیست) می رسی و رسیده ای!
البته در اکثر خبرهاتون، از روی کامنتها میشه تشخیص داد که طرز فکر خواننده هاتون (بخوانید مردم) چیه
mahdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
55
2
آقاي محترم من اين حرف را از خودم نزدم اين روايت اميرالمونين هست كه زني در اشكار بي حجاب است نسبت به گناهي كه در خانه دور از چشم مردم باشد گناهش بيشتر و ايمان از او جدا و از دين خارج شده چون گناه آشكار به مراتب از گناه مخفي بدتر است وگرنه هر دو گناه است . اما جنابعالي و امثال شما كه اين مسايل را فرعي ميدانيد تقصيري نداريد چون هر جا روايت و يا حديثي با عقل و اطلاع شما جور در نيامد فورا رد ميكنيد وگرنه قبلا هم گفتم اين خانم از دين خارج شده و مرتد است حكم خدا با حرفهاي شما ومن تغيير نميكند ما بايد پشت سر معصومين حركت كنيم نه اينكه جلوتر بيافتيم اميدوارم همه ما به دين و احكامش برگرديم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
4
22
این آنقدر اهمیت ندارد.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
4
36
در مورد کشف حجاب، ربطی به من و شما نداره. این موضوع کاملا شخصیه. اما درباره‌ی خیانت لطفا از خانم مهجر بخواین در این مورد توضیح بدن. متشکرم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
16
7
برات متاسفم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
36
5
شرم آور است ننگ باد
حزب الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
20
6
تابناک محترم با یک کار تحقیقاتی کو چک از نتایج ارائه شده بالا می توانی باور طیف مخاطبین خود را شناسائی کنی . فقط یاد اوری این نکته ضروری است که باور طیف مخاطبین خود را با کل جامعه و کشور اشتباه نگیری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
52
6
بدون گرايش سياسى خدمت تمام عزيزان ميگم كه هيچ فردى در هيچ شرايطى حق ندارد به ميهن، ملت و دينش پشت كرده و شبهه‌اى از خيانت در رفتارش ديده شود. اگر عرضه دارد بماند و با استفاده از ابزار قانونى و فراهم در جامعه به اهدافش برسد والّا دلار مفت هركسى را شجاع ميكند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
12
60
تابناک عزیز یک خبر منتشر کردی این همه آدم هم کامنت گذاشتند یک آمار بگیر ببین چند نفر با نظر تو موافقند چندنفر مخالف اونوقت با یک آمارگیری خیلی ساده میفهمی خبرهایی که منتشر میکنی چقدر مورد قبول و هم سو با افکار جامعه است درضمن مردم هم الحمدالله اینقدر حالیشون هست که خودشون خائن و غیر خائن راتشخیص بدهند
'Administrator' دوست عزیز با سلام خدمت شما ضمن اینکه در این مورد که مردم خودشون صاحب تشخیصند بحثی نیست اما باید عرض کنم که با این برداشت شما مخالفم که هم سویی با افکار جامعه ـ البته حتما قبول دارید که این تنها بخشی از افکار جامعه است نه همه آن ـ باید ملاک کار ما قرار گیرد چرا که ما معتقدیم رسانه نباید الزاما نمایشگاه افکار مخاطبین خود باشد بلکه باید با روشن کردن حقایق، به تنویر افکار جامعه کمک نماید چنانکه حضرت امام هم فرمودند رسانه باید دانشگاه باشد نه نمایشگاه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
3
52
ای ولله من فقط کامنت هایی رو خوندم که زیرش تابناک حاشیه یا جواب داده بود. شیوه خوبیه، حسّ تعامل رو بیشتر می کنه
نام:
ایمیل:
* نظر: