بازدید 35280

شایعه غیراخلاقی درگذشت علی نصیریان

علی نصیریان واقعا دیروز در تصادف جان خود را از دست داد اما این علی نصیریان آن علی نصیریان بازیگر نیست بلکه استاد دانشگاه آزاد اندیمشک بود که در اثر سانحه رانندگی در جاده اندیمشک به اهواز، مرگ دلخراشی داشت به گونه‌ای که نه جسد او قابل شناسایی بود نه جسد کودک چندساله‌اش و تنها از روی مدرک شناسایی به دست آمده تشخیص هویت شدند. این مرگ دلخراش حتی به گوش مسئولان خوزستانی هم نرسید چه برسد به مجازات عاملین و قاصرین!
کد خبر: ۱۲۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۶ 07 November 2010
برخی سایت‌های خبری روز شنبه 15 آبان ماه در شیطنتی آشکار با فرستادن مطلبی بر روی فضای وب، با تیتری گمراه کننده خبر از مرگ علی‌نصیریان، بازیگر پیشکسوت و سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون ایران دادند.

به گزارش خبرآنلاین، خبر فوق برای مدتی در صدر خبرهای پر بیننده این سایت‌ها قرار گرفت این تنها ظاهر ماجرا بود زیرا کاربران پس از باز کردن صفحه خبر که با تیتر «علی نصیریان درگذشت» تنظیم شده بود، متوجه می‌شدند منظور از علی نصیریان فردی است که تنها مشابهتی اسمی با این بازیگر دارد و قضیه از اساس جور دیگری است. به این نحوه تنظیم خبر توجه کنید:

«اگر بفهمید علی نصیریان بازیگر زبردست «هزار دستان» در جاده پرخطر اندیمشک - اهواز به همراه زن و فرزند جان خود را از دست داده چه واکنشی نشان می‌دهید؟ واکنش مسئولین نسبت به این خبر چه می‌تواند باشد؟ احتمالاً مسئولان خوزستانی با فشارهای بی‌امان مواجه شده و در نطق‌های غرای خود ضمن تسلیت، خواهند گفت که مقصران را مجازات می‌کنند.

به گزارش فرهنگ جنوب، علی نصیریان واقعا دیروز در تصادف جان خود را از دست داد اما این علی نصیریان آن علی نصیریان بازیگر نیست بلکه استاد دانشگاه آزاد اندیمشک بود که در اثر سانحه رانندگی در جاده اندیمشک به اهواز، مرگ دلخراشی داشت به گونه‌ای که نه جسد او قابل شناسایی بود نه جسد کودک چندساله‌اش و تنها از روی مدرک شناسایی به دست آمده تشخیص هویت شدند. این مرگ دلخراش حتی به گوش مسئولان خوزستانی هم نرسید چه برسد به مجازات عاملین و قاصرین!

آقایان مسئول! حتما باید شخصیت مهم و مشهوری در جاده‌های خوزستان بمیرد که شما اقدامی کنید!»

اتفاقی که در جاده اندیمشک به اهواز افتاد به راستی جگرخراش بود اما دوستان و همکارانی که با این نحوه تنظیم خبر و استفاده از تیترهای گمراه کننده پنجه بر قلب خانواده و دوستداران افرادی چون علی نصیریان می‌کشند مجازات‌شان چیست!؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۹
یک سوال: خون آقای نصیریان به عنوان یک بازیگر از خون آقای نصیریان (روحش شاد) به عنوان استاد دانشگاه رنگین تره؟
خب مگه چيه؟؟؟؟ اتفاقا خبرش هم خيلي خوب بيان شده... مگه عوارضي كرج نبود؟؟؟ حتما بايد نصف يه اتوبوس آدم كشته ميشد تا به فكر بيفتن مسولان؟؟؟؟؟ حالا فحش ناموس ندادن كه..... مرگ هم حقه .... توهين هم نشده.... پس برا چي بايد به كسي بربخوره؟؟؟
خوب چه اشکالی دارد که مسوولان را اینگونه متنبه کنند. کجای این کار غیر اخلاقی بوده است؟.
ولی یادتون باشه که: ناگهان بانکی برآمد، خواجه مرد"
اگر یکبار با اشاعه دهندگان اینگونه اخبار برخورد محکم صورت بگیرد و همه هم از این برخورد آگاه شوند دیگر کسی جرات این گونه اموزر را بخود نمی دهد .بازی کردن با روان مردم از قاتل بودن سخت تر است
چرا جامعه درچند سال اخیر اینقدر غیر اخلاقی شده؟؟؟؟؟؟
واقعا كار بد و به دور از اخلاقي بود اميدوارم كه سايتهائي كه دست به اين كار غير اخلاقي زدند از طرف مسئولين مربوطه تنبيه بشند.
یعنی جان این استاد دانشگاه به اندازه یک هنرپیشه اهمیت ندارد؟؟؟
مگر توی این مملکت جونه مردم ارزش داره؟ با این ماشینای بی کیفیت و با اون قیمتاش، با این جاده های مزخرف و .....
مرگ یک استاد دانشگاه آن هم به خاطر تصادف مهم نیست؟
مشکل این همه تصادف و کشته در جاده های ایران چیست ؟ چه کسانی مسئول هستند ؟
ایران خودرو یا سایپا یا وزیر راه یا رئیس جمهور یا اون کارگری که جاده ها را آسفالت کرده یا مهندس راه سازی و شاید هم پیمانکاری که شرکتی که آسفالت می سازه و
چه فرقی می کند. جان همه انسانها عزیز است. درد خبر و خبرگزاری نیست که این حرفه همیشه به این بدبختی ها دچار بوده و هست. درد جان ارزان انسانهاست که پشیزی در این مملکت نمی ارزد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۶
چند روز پیش مدیرکل راه و ترابری استان مازندران هم بر اثر تصادف کشته شد. شاید با این اتفاقات کمی توجهات بیشتر جلب جاده های خطرآفرین بشه.
هیچ مجازاتی که ندارند هیچ چه بسا باید از آنان تقدیر و تشکر به عمل آید چرا که هشداری به جا و منطقی بود و برای مسئولین خوزستانی جز این اینگونه تذکرات چیزی نمی‌تواند بیدارشان کند تا به فکر جاده‌های خوزستان و بالتبع جان و مال مردم بی‌نوا باشند. حال تصور کنید خبر تصادف و درگذشت یک مرجع تقلید بزرگوار یا یک مسئول سیاسی خیلی مهم و تأثیرگذار در کشور در این جاده‌ها اتفاق بیفتد چه قشقرقی بپا می‌شود. ولی چه فایده این تذکرات هم افاقه نمی‌کند.
تابناک تو هم قرتی شدی یه خبر زدن دیگه چرا گندش می کنید
ظاهرا خون علی نصیریان (بازیگر پیشکسوت و سرشناس سینما !!) از بقیه مردم رنگینتره.
جاده اندیمشک اهواز جاده ی صافی داره اینکه نوشتید پرخطر دروغ محض است
وای به حال کشوری که در چشم حتی مطبوعاتش استاد دانشگاه اهمیتی ندارد
من از دوستان مرحوم علي نصيريان هستم. واقعا طرح اين صحبتها تنها باعث ناراحتي بيشتر خانواده ايست كه 5 عضوش را در اين سانحه از دست داده است. آقاي نصيريان فارغ التحصيل مهندسي مكانيك و استاد دانشگاه انديمشك و انسان آرام و بسيار شريفي بودند. لذا خواهش مي كنم آبرو و حيثيت افراد را فداي مطامع ژورناليستي خود نكنيد
وا!خیلیم توپ تیتر زده متن خبرشم خیلی اثرگذار بوده مگه چیه!نگفته که علی نصیریان بازیگرسینما
جاده های خوزستان که از لحاظ منابع یکی از ثروتمند ترین استان های ایران است واقعا افتضاحه
ما هم توی یکی از جاده های خوزستان تصادف کردیم هر کس ماشین ما رو میدید تعجب می کرد زنده موندیم یکی از مهمترین دلایل اون هم عرض کم جاده و ارتفاع بیش از حد نسبت به کناره های جاده که امکان پایین رفتن از جاده را نمیداد بود جالبه به همین دلیل همیشه توی اون جاده پر رفت آمد تصادف میشد ولی کسی رسیدگی نمیکرد
تنها کاری که میتوانم انجام بدهم تسلیت به خانواده ان استاد محترم میباشد واقعادردبالاترازاین کهیک عمررنج تحصیل بکشی بعدزمانیکه باید فیض ان زحمتهاراببری ازدنیابری بعدیک مشت ادم نفهم به خاطر تشابه اسمی سوئ استفاده کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی