بازدید 17202

امکان تحصیل همزمان دانشجویان در 2 دانشگاه

رئیس دانشگاه پیام نور کشور در دامغان با بیان اینکه با توجه به ظرفیت دانشگاه پیام نور بیشتر از متقا ضیان است و با هدف ایجاد رقابت بین دانشجویان ، طرح تحصیل در 2 رشته به شورای عالی گسترش آموزش عالی ارائه و کلیات آ ن به تصویب رسیده ، در صورت ابلاغ دانشجو یان دانشگاههای دولتی تمام وقت می تواننددر دانشگاههای نیمه حضوری و یا غیر حضوری نظیر دانشگاه پیام نور هم تحصیل کنند.
کد خبر: ۱۲۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۰ 07 October 2010
دانشجویان دانشگاهای دولتی می توانند به صورت همزمان در دانشگاه پیام نور هم تحصیل کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، رئیس دانشگاه پیام نور کشور در دامغان با بیان اینکه با توجه به ظرفیت دانشگاه پیام نور بیشتر از متقا ضیان است و با هدف ایجاد رقابت بین دانشجویان ، طرح تحصیل در 2 رشته به شورای عالی گسترش آموزش عالی ارائه و کلیات آ ن به تصویب رسیده ، در صورت ابلاغ دانشجو یان دانشگاههای دولتی تمام وقت می تواننددر دانشگاههای نیمه حضوری و یا غیر حضوری نظیر دانشگاه پیام نور هم تحصیل کنند.

حسن زیاری در خصوص غیر اجباری بودن پایان نامه در دوران کارشناسی ارشد پیام نور هم گفت : دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور با شیوه آموزش محوری به جای پایان نامه می توانند 6 تا هشت واحد اضافه بگذرانند.

زیاری خاطر نشان کرد: این طرح یکی از مصوبات شورای عالی گسترش آموزش عالی است و از همین ترم اجرایی شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور همچنین از در حال اجرا بودن 300 طرح عمرانی و آ موزشی با اعتبار سه هزار میلیارد ریال در دانشگاهها پیام نور کشور خبر داد و افزود: هم اکنون یک میلیون دانشجو در 512 مرکز پیام نور کشور در حال تحصیل هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
مدارك تحصيلي دانش آموختگان خارج جهت ارزشيابي با مشكل مواجه است لطفا" راهي براي تسريع در مشكلات آنها اتخاذ گردد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار