بازدید 460157

اکبر رحیمی داماد کیست؟ همسر رحیمی چه دارایی‌هایی دارد؟

در آن زمان، پدر وی، محمدرحیم رحیمی، مدیریت شرکت چای دبش را بر عهده داشت. اکبر رحیمی در ابتدا در بخش فروش شرکت فعالیت می‌کرد و سپس به تدریج مسئولیت‌های بیشتری را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹ 08 December 2023

تصاویر دیده نشده از مدیرعامل مرموز چای دبش

به گزارش «تابناک»، در سال ۱۳۸۵، اکبر رحیمی به عنوان مدیرعامل شرکت چای دبش منصوب شد. وی در طول دوران مدیریت خود، این شرکت را به یکی از بزرگترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولید و توزیع چای در ایران تبدیل کرده است.

شرکت چای دبش در حال حاضر با ظرفیت تولید بیش از ۶ هزار تن چای در سال، یکی از بزرگترین کارخانه‌های چای سازی در قاره آسیا است. این شرکت علاوه بر تولید چای در ایران، در کشورهای آفریقایی نیز اقدام به کشت و فرآوری چای می‌کند.

شرکتهای مرتبط با اکبر رحیمی درآباد مالک چای دبش

شرکت سهامی خاص فرآورده های غذایی نیکو فراز

شرکت سهامی خاص افرند کلبه ایرانیان

شرکت سهامی خاص گروه صنعتی سرزمین سپید عرفان

شرکت سهامی خاص راشا سانا پرگاس آروند

شرکت دبش سبز گستر

شرکت آسان توان تولید

شرکت شهد زر نوش

شرکت طلوع تجارت ستاره

شرکت ظهور تک ستاره

شرکت پخش سراسری دبش نیکو گستر شرق

شرکت پخش سراسری دبش نیکو گستر غرب

شرکت پخش سراسری دبش نیکو گستر البرز

شرکت فرآورده‌های غذایی و ساخت ماشین آلات صنعتی پزشکی نیکو فراز

شرکت پیشرو تجارت عرفان

مژگان عیدی اکبر رحیمی چای دبش

اکبر رحیمی داماد خانواده عیدی است و همسرش نیز در چندین شرکت سهام و نقش دارد. 

«گروه کشت و صنعت دبش» با برند تجاری «چای دبش» یک بیزینس خانوادگی و موروثی است که توسط یک خانواده ثروتمند اداره می‌شود. مدیر عامل این کارخانه اکبر رحیمی درآباد عضو هیات مدیره عرفان رحیمی درآباد عضو و نایب رییس هیات مدیره مژگان عیدی است که همگی از یک خانواده هستند. 

شرکتهای مرتبط با مژگان عیدی همسر اکبر رحیمی

شرکت آلوارس پرواز ایرانیان

شرکت سهامی خاص فرآورده های غذایی نیکو فراز

شرکت سهامی خاص افرند کلبه ایرانیان

شرکت سهامی خاص شهد زر نوش

شرکت سهامی خاص گروه صنعتی سرزمین سپید عرفان

شرکت سهامی خاص راشا سانا پرگاس آروند

شرکت آسان توان تولید

بازداشت اکبر رحیمی رئیس کارخانه چای دبش

مدیرعامل گروه کشت ‌و صنعت دبش از اواخر ماه گذشته (آبان) پس از تعیین وثیقه ۵۰۰۰ میلیاردی از سوی بازپرس دادسرای ویژه جرائم اقتصادی تهران، بازداشت و روانه زندان شده است.

حجت الاسلام درویشیان رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور دوشنبه ۱۳ آذر درباره اقدامات و پیگیری های دولت در تخلف یک شرکت وارد کننده چای تصریح کرد: اواخر سال ۱۴۰۱ به دنبال برخی اطلاعات واصله از جمله نامه جمعی از فعالان صنعت چای به معاون اول رئیس‌جمهور، دستور پیگیری به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی صادر و همزمان بازرسی ویژه رئیس جمهور و وزارت اطلاعات نیز پیگیری های لازم را به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه کارت بازرگانی این شرکت حسب رسیدگی های سازمان تعزیرات تعلیق شده است، گفت: آن بخشی که بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بوده در دادگاه انقلاب مطرح و در حال رسیدگی است و متهم نیز با قرار وثیقه بازداشت شده و اکنون در زندان به سر می برد و در یکی از شعب دادگاه‌های عمومی تهران، پرونده وی مطرح رسیدگی است.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور گفت: با ورود به‌موقع دولت جلوی این کار گرفته شد و فرد متخلف ممنوع‌الخروج و دستگاه های نظارتی دولت اعم از وزارت اطلاعات، بازرسی ویژه و دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی این فساد را کشف و پیگیری امز را انجام دادند و پرونده از سوی وزارت اطلاعات به عنوان ضابط به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی گفت: دادستان عمومی و انقلاب تهران نیز این موضوع را به جد دنبال کرد و در مقطعی مدیر شرکت را ممنوع الخروج کرد و اخیرا و هم وزارت اطلاعات به عنوان ضابط قضایی مسأله را پیگیری کرده اند و در حال حاضر فرد مورد نظر با قرار وثیقه در بازداشت قرار دارد و پرنده وی در دست رسیدگی است.

سازمان بازرسی کل کشور شنبه یازدهم آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد که «بر اساس وظایف ذاتی خود به موضوع واردات چای ورود کرد و عملکرد دستگاه‌ها پیرامون واردات چای از سال ۱۳۹۸ تا پایان سال گذشته را مورد بررسی قرار داده است.

بررسی‌های سازمان بازرسی حکایت از آن دارد که کل ارز دریافتی یک شرکت خاص از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ (در قالب واردات چای و ماشین آلات) معادل ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون دلار بوده که از این مبلغ حدود یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون دلار از ارز نیمایی تامین شده برای ماشین آلات و مابقی آن برای واردات چای بوده است.

با بررسی عملکرد گروه مذکور در نقل و انتقال ارز و واردات چای، سوء جریانات عدیده‌ای شناسایی شد و در نهایت سازمان بازرسی برای آن گروه تجاری به دلیل عدم رفع تعهدات ارزی پرونده تشکیل داد.

پرونده دستگاه‌هایی که به این شرکت ارز تخصیص داده بود نیز به دلیل احراز برخی تخلفات در حال ارسال به دادسرای عمومی و انقلاب تهران است. هم اکنون بخشی دیگر از این پرونده در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در حال رسیدگی است.»

آدرس دفتر مرکزی چای دبش: استان تهران- تهران – ضلع شمال غربی تقاطع اشرفی اصفهانی و پل حکیم ساختمان گروه کشت و صنعت چای دبش

آدرس کارخانه چای دبش : استان البرز- شهرک صنعتی اشتهارد- بلوار غزالی غربی- خیابان چای دبش- قطعه ۱۳۶۵ شرکت دبش سبز گستر ( چای دبش)

منبع: افکار نیوز

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲۰۳
ثبت شرکت از آب خوردن آسونترِ .
پاسخ ها
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
!!!!!!البته برای خواص
مهرآور
| Switzerland |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
جالب اینه که من به عنوان تولید کننده چایی با هزار بدبختی و منت چای تولید میکنم باهزار التماس چای سبز رو از من کیلویی ۱۳ تومن میخرن که هزینه هاش و کم کنی کیلویی پنج هزار تومن برای من سود داره که با دو هکتار باغ چایی یه خانوار رو هم نمیتونه بچرخونه اونوقت چرا باید دولت اصلا محوز واردات چای بده که ما بدبخت بشیم. شما مطمئن باش این بابا فقط یه واسطه بوده
اگر من هم با مافیای قدرت زد و بند داشتم صد شرکت هم ثبت و فعال می کردم..من برای وام صد میلیونی فقط چهارده میلیون توان به دایی خودم پول دادم تا سند آپارتمان را وثیقه گذاشت
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
من باشم به اون دایی سلام هم نمیکنم
حق ایشان اعدام هم کمه چرا نظارت نیسته این قدر بی حسابی تو مملکت هسته
قبل از مالکین چای دبش باید کسانی که در سازمانها و نهاد های دولتی موجبات اینجور فسادها را فراهم کرده اند و می کنند باید به مردم معرفی وبه اشد مجازات محکوم و اجرا شود در غیر اینصورت هر روز بیشتر از دیروز شاهد چنین فسادهایی خواهیم بود.
پاسخ ها
فرهاد
| United States of America |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
آفرین....تو مملکت ما اگر هم فسادی کشف شود و برخوردی صورت بگیره با فرد خاطی هیچ وقت با دستگاهها و عواملی که زمینه ساز سفاد و تخلف بودن هیچ برخوردی نمیشه
من واقعا توی یه مسعله گیر کردم که میخاست اخرش به کجا برسه مگه یک انسان بخواهد در رفاه کامل زندگی کنه چقدر نیاز داره پس حق الناس چی میشه مگه همه تو بیت المال حق ندارند واقعا که؟ برای گرفتن این همه پول فکر میکنم اینا به اندازه افراد معمولی که میخان وام یگیرند زحمتشکمتره
پاسخ ها
Ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
یکی از مواردی که انسان خیلی حریصه همینه که فقط خاک قبر سیرش می کنه
از مسئولین دولتی چه کسانی دخیل این فساد بودند!!!
مدلی از این بی وجدان گفتید که انگار از زمان اشکانیان پدرش ثروت داشته اما وقتی صحبت از ارز نیمای وغیره وامها پیش میاد ادم به این نتیچه می رسد که هیچ پوخی نبوده بلکه توسط کدام رانت به اینجا رسیده انهارا معرفی کنید به عنوان یک رسانه .والا ما اگر پنچ ملیون وام بخواهیم هزار مسیر را باید برویم واخر نه بشنویم
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
الله اکبر.خدایاتوبه...
سه میلیارد ودویست میلیون دلار دزدیده بعد قاضی 500 میلیارد تومان وثیقه گذاشته یعنی الان وثیقه شو بده دولت وفرار کنه سه میلیارد دلار زده به جیب اونم قانونی پیدا کنید پرتقال فروش را
پاسخ ها
ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
دقیقا همینه،۱۶۰هزارمیلیارد خورده بعد وثیقه ۵ هزارتایی براش گذاشتن حتی ۱۰٪ ازش نخاستن.جالبترش اینه که میگن
تو زندانه یعنی ۵ هزار میلیارده ندادن بیارنش بیرون تا دادگاه
حبیب
| United States of America |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
چرا هر کسی هیچی نمیدونه نظر میده اولا ایشان ارز نیمایی خریده و پولش رو به نرخ نیمایی پرداخت کرده و چون تفاوت نرخ ارز نیمایی با آزاد حدودا ۲۵ درصده قاضی همون مبلغ ۲۵ درصد ارز رو که برنگردونده رو باید از ایشان بگیره پس ایشان اگر ارز خریده پولش رو داده فقط چون جنس به داخل ایران برنگشته باید ۲۵ درصد نرخ ارز نیمایی سه میلیارد و دویست میلیون رو پرداخت کنه ه
اب ازاب تکون نمی خوره حتی اقای رحیمی تشویق هم میشه اما افزایش حقوق قانونی کارگران وبازنشستگان تامین اجتماعی نباید حقوقشون طبق تورم سالیانه بانک مرکزی افزایس یابد تورم ۵۰درصدی افزایش ۲۰درصدی این کجاس عدالت هست جناب ریسی ونمایندگان مجلسس این شخص باخانوادشون ببین چکارها کردن یکی مثل من خانواده ۵نفره خود مریض بازنشسته تامین اجتماعی باحقوق ۸تومان بسازم وبسوزم این خانواده این طور سرمایه وحق ماررو بخورند عدالت مرده
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
وثیقه ۵۰۰۰میلیارده. نه ۵۰۰تا.
یک پرسش آیا زندانی چنین افرادی که زندگی چندین میلیون نابود وفقرتاکمرمارونابودکرده فرقی داره امیدوارم نفس خوش نگشد بچه های چنین افرادی حس فقررا بچشنند
مراقب باشید .نره پیش طبری
کار خیلی بیشتر از اینها حرف داره، باید همه این باند و مرتبطین دستگیر و محاکمه و به مردم معرفی شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
چشم دیگه فرمایشی ندارین.
پول گندم یک سال کشاورزان که بالغ بر 10 میلیون تن گندم به دولت دادند 150هزار میلیارد تومان شده و پولی که این اختلاس کرده نزدیک به 160هزار میلیارد تومان هست حالا این قاضی با قرار 5هزار میلیاردی این آدم را روانه زندان کرده پس بقیه پول دست چند تا از آقایون و آقازاده‌هاشون هست که اسمی ازشون نیست.
پاسخ ها
علي محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
اين جور ادمها خون ملت را خوردن جاي دبش از وزنش كم ميكرد دورود بر دولت عزيز وسربازان اقا جان
فردا آزاد میشه میشه ریش شرکت قوری کتری نلعبتی
پاسخ ها
ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
بنظر من میره تو کار قند و شکر سودش بیشتره.
اگر مشکلات مالی پارسال مشخص شده است چرا بعضی سازمانها دیر ورود کرده اند؟ و چرا این اختلاس به این بزرگی دیر کشف و دیر اعلام شده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
چون کارهای مهمتر داشتن.
وی از چه پشتوانه.حقیقی وحقوقی برخوردار بوده که توانسته به این مراحل برسد الله اعلم بارون.بیاد وای بحال مردم.برف بیاد وای بحال مردم.طوفان وزلزله وریژگرد بیاد وای بحال مردم .اگر برف وبا ران هم نیاد باز وای بحال مردم.
تازه کیخاستم برم چایی دبش بگیرم
عزیز غصه نخور یه چند ماه دیگر آزار میشوی ودباره نهضت را ادامه میدهی
چرا تمام کارخانجات تعطیل ویانیمه فعال اختلاسها و قراردادهای نفتی که لغو شدن وقراردادی که منجربه جریمه صنعت نفت ایران شدهمه اواخردوران خاتمی واوایل دولت احمدی نژاد رخ داده.والبته دولت 11و12هم جاسوس وخاوری و طبریها زیاد داشته.این چای دبش هم از دولت نهم پا گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
انشاالله دولت ۱۴ تون، رکورد ۱ تا ۱۳ رو میزنم.
اعدامش کنید حق ما بدبخت ها رو خورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
یعنی قرار بود ۳/۲۰۰ بدن شما که حق شما رو خورده مال خودشون بوده جیب به جیب کردن.
اقا بنده یاد کارخونه روغن موتور زمان بهار افتادم اینهمه نوشتی نگفتی چکار کرده ،
؟؟؟؟؟؟
اولا چای دبش مزخرف‌ترین چایی که من تابحال خوردم .!ثانیا مهم اینه که به کجاوصله ؟!
اینقدر از این شرکتا تو ایران هست که هنسون اختلاس میکنن کسی هم ... نداره اسمسون روبیاره
سه میلیارد و نیم ارز دولتی دادند که این چای کنیایی وارد کنه ؟ آخه کدوم وحشی از کنیا چای وارد کردن اون هم در این حجم . اصلا مصرف سالانه چای خارجی چقدر هست که این حجم ارز به این شرکت داده‌اند . این پرونده هم شبیه علی انصاری و امثال اون فسادهای عجیب و غریب و پول نفتی که به این راحتی هدر میرهد
پیچاره ملت مظلوم و مستضعف ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
تازه از مظلومین دنیا هم حمایت میکنیم
خدا می داند این اولین اختلاس بود یا آخرین اختلاس.
الله اکبر. خداوند. همه ما رو به راه راست هدایت فرمایند.
اینکه این تخلف به این بزرگی پس از ۴ سال الان کشف ورسانه ای شد جای تعجب وتاسف دارد.ولی چرا جریانی سعی در گمراه کردن رسانه ها ومردم دارند.اقای خاندوزی وزیر اقتصاد اعلام کرد ابن خبر نباید رسانه ای می شد.این پرونده در سال‌های قبل کشف و بسته شده بود.
در واقعا این اظهارات آقای خاندوزی کاملا دروغ و لاپوشانی این فساد بزرگ است.
مملکت رو گرفتار چه معضلاتی کردن، اختلاس پشت اختلاس، اونم با این وضع اقتصادی بسیار بد کشور.
گردنشون‌کلفتر ازینه که زده بشه،دزدای بی ناموس
با سلام مفسد فی الارض باید اعدام شود ما داریم به سختی زندگی میکنیم آن وقت این آقایان در نازونعمت روزگار سپری میکنند
قبح دزدی تواین کشورریخته.
فسادستیزی کیلوچند؟؟
جای سئوال هست چه کسانی چنین مبلغ بسیار سنگینی را به یک شخص برای واردات داده اند در صورتیکه کشور هم در تحریم هست
ناراحت نباشید ، ملت ما دیگه به اختلاس واکسینه شده، اصلا درد و مرضی احساس نمیکنه
واقعآمتاسفم ازاین مدیریت بیکفایت دولت مردمی که خودراکارامدوخادم مردم ایران میدانست اقایان پاک دست این بودوعدهای انتخابی که دلار۱۵هزارتومانی بشود۵۰هزارگرانی مسکن ومعیشت مردم صدبرابرشده ازبرکات دولت شماست اختلاس گرهاهروزدارندزیادوزیادترمیشوندنشانه پاکدستی این بودنون سفره مردم رااجرسنگ کردیدخداخداخداخداهزاربارخدایابه دادمون برس شرمنده زن وبچه هایمان شدیم
سلام این فرد کله اعضا خانوادش باید اعدام بشه تا درس عبرتی باشد برای دیگران
تمام ارزها به همراه سود انها را از اینها بگیرید و او و بانیان دادن وام و ارز به او را هم به همراه او محاکمه علنی کرده و اعدامشان کنید
ما هم باور کردیم
علاوه بر برخورد قانونی تسویه حساب شخصی هم باید انجام بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
فردا یجا قرار بزاریم میاریمیش شما بزنش.
بار کج به منزل نرسد عوامل بخور بخور را هم باید بگیرن
بعداز انتخابات اعلام میکنند که ما رحیمی را زندان کرده بودیم ولی نمی‌دونیم که چطوری تمام اموال خود را به پول تبدیل کرده ودرکانادا زندگی می‌کنه وپولهارو هم با گونی برده در حال تحقیق هستیم.در عوض قراره پدر تتلورو در بیاریم چون مفصده وروبدنش تتو داره
تابناک چقدر خااصه وسریع از نسبت فانیلی گذشتی ؟ عیدی کیه ،عیدی کدومه ؟ بیشتر توضیح میدادی تا ببینیم عیدی به کی وصله وآخرش به کجا وصل میشه یه آدم معمولی نمیتونه اینقدر سرعت داشته باشه
یک کارخانه ارج دیگه هم تعطیل شد
بگیرن پدرشودربیارن .پولا رو ثروتشو ازش بگیرن .خ اازش نگذره
متاسفانه هرکه در ایران درجهت تولید وکسب سرمایه موفق باشد.نبایدباشد.وهرکس سرپایی خود یاعلی گوید وتولیدسرمایه کند نباید باشد.ویا دست ورشکسته وتولیدکننده باید همواره گریان باشد.ودست استسمارموفقیت رانمیخواهد
واقعا باعث تاسفه که در مملکت اسلامی اجازه میدن که هر کس به مقامی رسید اختلاس کند وجالبتر اینکه دست آخر معلوم نمیشه که اموال وداراییهای اختلاس شده چی میشه
اگر این مبلغ را به اسکناس 50هزار تومنی تبدیل کنن،، حجم این پول در کل شرکت جا می‌گیرد، این حجم اسکناس، 3/5میلیار دلار چن تن می شود هر ده هزار دلار 1 کیلو، خودتون حساب کنید،،،
حرف نزنید خیلی بهتر است شرم کنید محض خدا
چرا ننوشتید داماد کیست؟
بخاطر اینکه یک مدیر موفق و با اقتدار بوده وهمچنان شرکت‌های تحصیص نموده چون رشوه نداد برایش پرونده سازی کرده اند ،چرا از رئیس فدراسیون فوتبال مطالبه نمی کنید وبا تمام گستاخی جلوی دوربین چنان صحبت می کند ؟؟؟؟؟؟
اقای ااکبر رحیمی فکر نکن خیلی زرنگ بودی خودت زیر دین همه مردم کردی که فقط خانواده خودت در رفاه باشند من نمی دانم این اختلاس گرها چرا از پول حرام تو دهنشون مزه می کند سعی می کنند بیشتر کلاه سر مردم بگذارند به خدا اخرش همه را می گذاری می روی ۲ متر کفنی که اون همپولش از حق الناس با خودت می بری نمی دانم این ها چه جوابی دارند برای این کار هاشون بدهند به مردم هر چه حق الناس گردنتون هر کس می خواهد باشد تا ریال اخرش خرج دوا دکتر کنند وجواب نگیرند اون دنیا هم با خداوند طرف هستند خداوند مثل ما بنده ها نیست که رشوه بگیرد ولشون کند
خداقوت ظابطین محترم مقتدر بازرسی واطلاعات دولت اقای رئیسی ،مرگ بر فساد گران
داماد کی بود؟!؟
تیتر چه ربطی به متن مقاله داشت؟!؟!
حالا پول این اختلاس را میخواهند از جیب کارگران و کارکنان مظلوم کشورمان با افزایش سن بازنشستگی یه جوری پر کنند
انتخابات نزدیک است حالاازخواب بیدارشدی
در این اوضاع بد اقتصادی که اکثر مردم از تامین حداقل پرو تئین لازم محروم هستند آیا سزاوار است که این دولت مردم فریب اینهمه ارز در اختیار اکبر رحیمی ( چای دبش ) قرار دهد که کالای غیر ضرور است ولی سه سال است که لایحه همسان سازی بازنشستگان را به بهانه پول نداشتن بایکد کرده است
مطلب را از وسط نوشتید و این خیانت است.
ارز ووام را به سفارش چه کسی به این شرکت داده اند؟
ماشاالله فقط رانت خواری است که در مملکت میبینیم ...!!
انشالا که این مفید اقتصادی چند صباحی بعد به بهانه مرخصی ومریضی وووواز زندان نرود بیرون از کشور خارج نشود فرار نکند به کمک های دستهای پنهان .به سزا ی اعمالش برسد تاکه درس عبرتی شود بر دشمنان داخلی وخارجی
خیلی نبوده چکارش ذارید. می خواسته خوش بگذارد
مسببان و جاده صاف کنهای امثال رحیمی و خاوریها و همه دزدان و کسانی که مجوز صادر کرده اند دشمن خاک ایران و مردم ایران هستند کسانی که موجبات اختلاس و دزدی را فراهم کرده اند جرمشان سنگین ترین جرم و خیانت نسبت به کشور و مردم هست آنها باید محاکمه بشن
فساد اقتصادی در دستگاه های دولتی هم دیگه چیزی عادی شده...
سلام هموطنان عزیز من قیافه ایشان را ندیده ام خدا کنه پیشانی پینه بسته نداشته باشند که از اینها زیاد دیدیم .من نظر دیگری دارم وان اینکه ایشان وامثال ایشان هرچه دارایی دارند از خانه واملاک ونقد و.... به نفع بیت المال مصادره شود و به عنوان کارگر یا بازنشسته با حقوق تامین اجتماعی به زندگیش ادامه دهد وار بابت حقوق بشر بین الملل هم مشکلی پیش نیاید تا تحریمها اضافه نشوند.
اختلاس کلمه عجیب و غریبی که برای خیلی‌ها حکم قرآن دارد اما در این میان باید اقای خاوری را جوجه اختلاس گر نامید مبلغ هایی گفته شده که پولی که خاوری برده پول خرده بیت المال بیت المال بیت المال کلمه فراموش شده
بجز اختلاص کلی چای فاسد و...داده خورد ملت
تو هر سوراخی بری پر از این دزداست
خلاصه اختلاس که شده عینه چایش دبشه
هیچ هم نیاز نیست اعدامش کنم ،چرا اعدامش کنن،اونهایی باید اعدام بشن که این هم امتیاز رو به ایشون دادن و در قبالش رشوه گرفته اند،مقصر اونها هستند،حالا که به جایی رسیده و عملکردش به مزاق که باهاش هم کاسه نبوده نیومده،گرفتنش،شما هم بیخود میگی اعدام،اونهایی باید اعدام بشن که معلوم نیست تا حالا کجا بودن و چه میکردن،اتفاقا باید تشویق بشه.
اولا عیدی کدوم است؟ثانیا افراد دخیل دراین اختلاس را چرا رسوا نمیکنید مگرنفرمودید از سال 98 شروع شده خوب حداقل چند تا از این ها که دست داشتن از کارمعلق ومعرفی کنید.......
چرا پشت پرده راافشا نمی‌کنید وهمیشه قهوه چی افشا میشه؟!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
" اواخر سال ۱۴۰۱ به دنبال برخی اطلاعات واصله از جمله نامه جمعی از فعالان صنعت چای به معاون اول رئیس‌جمهور، دستور پیگیری به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی صادر شد " ،
زیرآبِ ببخت رو زدن ، بیخودی نیست هیچ سرمایه گذار خارجی ، مایه نمی کنه بیاد توی ایران پول و وقت بزاره
در شرایط اقتصادی امروز کسی که اینگونه ثروت و ارتباط دارد یا دزد است یا وارث دزد
سلام. کدوم زندان .برو ببین الان داره پاسور بازی میکنه غذای لاکچری میارن .تازه رفیق پیدا میکنه قول میده بیاد بیرون استخدام کنه رفیقهای توی بازداشگاه
مال پارسال بوده هر چه خاستند کشش ندهند و گندشو پاک کنن نتونستن مجبور شدن علنی کنند ایران پر شده از اختلاس و فساد
این افراد را باید حذب کرد و آز شم اقتصادی شأن استفاده برد
مشاور رییس جمهور مشاور وزیر و. .
یک قانونی رو نمایندگان انقلابی مجلس تصویب کنند که اگر محرز بشه فردی از نمایندگان از زمان ورود تا خروجش از مجلس مشخص بشه که فسادی کرده و یا دزدی متعهد بشه که کل اموال و دارایی‌هاش تا خانواده درجه ۲ همگی ضبط اموال و به نفع بیت المال مصادره بشه . چرا نماینده ۱۰ میلیارد هزینه میکنه که بیاد حقوق ۱۰۰ میلیونی بگیره ؟ یک جای کار خرابه ؟ حکم اکبر رحیمی هم مصادره کلیه اموال نسبی و سببی و بعنوان‌ مفسد فی الأرض اعدام هست .
چند سال پیش. اداره بهزیستی گفت. برای مشاغل ،،،5تومن وام میدیم. به شرطی مدرک از فنی و حرفه ی داشته باشید من با چه زحمت وچقدر هزینه. 2تا مدرک از فنی و حرفه ی گرفتم ،برای وام ثبت نام کردم چهار من را بردنند واورنند چقدر کرایه تاکسی وبلیط مترو دادم ،باید از ادارت مختلف نامه می‌بردم چقدر کرایه دادم برای اینکار،،،بعد از مدتی گفتند خبر میکنیم هنوز من منتظر خبرتون هستم ،،جناب رییس بهزیستی شما زمین خدا سجده میکنید. چطور میخواهی جواب من بدیید
روزگاری خواهد رسید که اونایی که زیر دست ستمکاران هستند به بالا میرسند و بچه های همین ستمکاران به زیر دست ستم دیدگان خواهند افتاد زمین گرده بد جوری هم گرده خیلی سریع به نقطه سر خط میرسیم و اعمال اشتباه خود را در همین دنیا باید پاس کنیم و گرنه همه قوانین روزگار به مسخره گرفته خواهد شد خطاب به ستمکاران منتظر اون روز باشید آدمهایی هستند برای بچه های خود یه دوچرخه نمی توانند بخرند آدمهایی هستند که هر روز بچه های آنها برای خرید شرکت های بزرگ رقابت میکنند ......خدا بزرگه
مردم ....پول فساد میاره ..
هرکی از مال و اموال پول داری که به اینا وصله اطلاعاتی داره رسواش کنه تا بررسی بشه از نماینده و صنعتگر گرفته تا وزیر و وکیل ..اینا حق شما رو خوردن
تا دلار سه نرخی بنزین سه نرخی وگازوییل سه نرخی ودارو دو نرخی ووو باشه اختلاص ودزدی تو این کشور هست اگر همه اطلاعات ونیروی انتظامی وقویه قضاییه تما م انرژیشون را بزارن روی این کار باز هم فساد واختلاس وقاچاق هست راه اشتباه را باید برگردی ولی ما هی ادامه می دهیم چرا ما از تجربه دیگران استفاده نمیکنیم
مگه میزان مصرف چای در این مملکت چقدره که فقط یکی از شرکتها سه میلیارد دلار ارز بگیره!
نگران نباشید اینم مثل طبری و خاوری و .... چند روزی سره ملت رو گرم میکنن بعد هم تمام
می‌ره کانادا و انگلیس برای ادامه محاکمه
اینم یدونه از چند هزار تاییه که دارن میبرن فقط دارن باهاش سره مردمو گرم میکنن
وثیقه خیلی جالبه
۵۰۰ میلیارد بابت ۱۵۰ هزار میلیارد
اگه ما خدا داریم تما دوزذهای مملکت را بزن که بچه من امروز پول نداشت بره مدرسه گرسنه رفت خدایا ازاین بی عدالتی چقد ما و بچه همون زجر بکشیم خدا کجایی
عادلانه تری کار مصادره کل اموال این شرکت وتخصیص به محرومان مملکت و اخراج از کار وزندان طولانی مدت عاملین در اداره های مربوطه می باشد.
ما چقدر مردمان ساده اییم عزیزان این اقا مهره سوخته است مگه میشه این مبلغ اختلاس بشه ولی کسی خبر دار نشه اینا که میگن مکس پر بکشه رصد میکنند یعنی نمی دونستن این اقا چکار میکنه ؟
خداوندا ای خدای مهربان توآگاهی به همه چی خودت فقط خودت تقاص کارگران زحمت کش وبازنشستگان مظلوم ایران زمین راازاین ثروتمندان نوکیسه دزد بی رحم حرام خور رابگیر ای خدا بی عدالتی تا کجا تو اون کارخانه لعنتی کارگرهای کار میکردند به شام شب محتاجند مستاجر بچه دار با ای گرانی با ماهی هفت تمن دلشان خوش بود که دوسه ماه یکبار باکلی حق خوری یه حقوق میگیرند تا فقط بانان وسیب زمبنی شکم بچه هایشان سیر کنند نگو صاحبکارشان عزیزدردونه مقامات ودست اندرکاران نظام بانک داری کشور بوده
اگر اعدامش کنید با هم دستانش .ما از حق خودمان می گیریم. ومی دانیم عدالت هنوز پا برجاست..نه مثل خاوری فرار کنهوبیخیالش شوید
خسته نباشی این نه اولین اختلاس نه آخرین
دلار باید تک نرخی بشه،تا دلار چند نرخی وجود داشته باشه یک عده همیشه دنبال دزدی میرن.قوانین هم برای قالپاق دزدها هست.مرگ یکبار شیون هم یکبار
کشور چین با یک میلیارد و دویست پنجاه میلیون نفر نه دزدی میشود نه اختلاس اونا چه جوری کشور اداره می‌کنند از اونا الگوبرداری کنیم..اگر بخواهیم.
اینا و تمام کسانی که تو این اختلاس دست داشتن،چه وزیر باشن چه وکیل چه پسر فلان مقام و...باید اعدام بشن و بخاطر این دزدی بی نظیر در تاریخ بشریت کمر مقابل ملت خم بشن و عذر خواهی کنن ...فردا ملت باید جور جبران این پول رو با بالا بردن قیمت بنزین و....بدن...بس کنید ...
آن کسانی که این رانت رابرای اکبررحیم مهیا کرده ندوبه اینجا رساندنش ازاینجا هم ردش میکنن چندروزدیگه اعلام میکنن که اشتبا شده بودمبلغ خیلی جزیی بودواین بداخلاقی رسانه ای بودبزرگ نمایی کرده چندنفرازمسولین رسانه بازداشت میشن آبدارچی بانکی که به ایشون ارزدا ده هم اعدام میشه وهم چیزبخیرخوبی تمام میشه واعلام میکنن که دولت مقتدر به موقع اقدام کرده وقابل ستایش وقدردانی هست وسلام
اختلاس این اقایون وامثال ایشان هیچ لطمه ای به تورم وگرانی نمیزند فقط اقایون دولتی ها ومجلس محترم مواظب افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتمایی باشند که ضرری متحمل کشور واقتصاد نشود
آقا من سربازم..اما گمنامم ببخشید .یک لحظه چرت زدم ...کی..! کجا...! چقدر...!. برده..!
دزدیده....!. بیت المال ..یا است..! نشان بدید ما بگیریم.....! آهای.. بابیلون....!
آقا قرار شد فقط یک مرجع تقلید فتوا دهد چای دبش نجس است...! من دیگرنمیخرم..
تا کی باید فساد و رانت شما را رو ببینیم
۳ میلیارد دلار میشه ۱۵۰ هزار میلیارد تومان
دو ساله که با بهانه شفافیت مالی همه تراکنش‌های رو بردند زیر کنترل ، تمام حساب‌های بانکی تو اداره مالیات چک میشه.... من ۱۰۰ میلیون می خوام قرض بگیرم تن و بدنم با لرزه میفته با اداره مالیات چکار کنم . ۳۰۰ میلیون تومان می خواهی جابجا کنی نمی توانی بابد کلی سند و مدرک بیاری ... بعد طرف ۱۵۰ هزار میلیارد تومان را تو همین ّشبکه بانکی جابجا میکنه ، نه اداره مالیات نه بانک مرکزی صداش در میاد ... پس با این قوانین فقط کسب و کار را برای ما خرده فروشآن تنگ کردند... والا با وجود این قوانین خودشون بخواهند می توانند هرکاری بکنند...
قدیمیا عقیده داشتن ؛ وقتی آب میخورید بگید سلام بر حسین ، لعنت بر یزید
حالا دیگه وقتی چایی میخرید باید بگید : سلام بر حسین ، لعنت بر .... !!!
???
برای همینه که اینقدر بیکاری وتورم کودکان دوره گرد و زباله جمع کن ودزدی نا هنجاری در این کشور هست خواهشاً دیگر منتشر نکنید،،،،،
دوستان تا سیستم بانکی و واحد‌های تخصیص دهنده ارز یا اعتبار یا تسهیلات به بعض از صاحبان ثروت چراغ سبز نشان ندهند از این سلطان ها در کشور پیدا نمی شود. آنعا با بهره مندی از قوانین و راهکارهایی که در قانون پیش بینی شده که البته قانون برای تسریع امور مجوزهایی را داده است اما سوء استفاده از قانون چنین فجایعی را به بار می آورد.
یک دیالوگ سریال هزار دستان هیچ وقت یادم نمی ره آنجا که ابوالفتح به رضا تفنگچی گفت:از آسمان که زر نباریده به سرش یا خودش دزد بوده یا پدرش.
چون شرکت خانوادگی است پس باید خانوادگی مسئولیت قبول کنند نادیده گرفتن اونای دیگه اگر باشه غلط و نابجا است شما در قاچاق مواد اعدام‌ها و مجازات‌های خانوادگی دارید این از آن هزینه گذارتر است
آقا اینا همش زیر سر آمریکا واسرائیل است شک نکنید
وای بر این ملت .و باید گریست . باور نکنید اینها همه اش سیا بازیه دستهای بزرگتری پشت این ماجراست
چرا نمی تونیم چای ایرانی را مثل چای خارجی عمل بیاریم. ما که موشک درست میکنیم. این پولها را هم بدیم به کشاورزای خودمون.
سلام هیچ کس ازپول بدش نماید وام دهنده باید اعدام شود
خدای‌من‌کجا‌داریم‌میرویم‌اخه‌یکی‌مثل‌من‌و‌خواهرم‌داریم‌از‌گرسنگی‌زجر‌میکشیم‌یکی‌اینجوری‌‌خدا‌شاهد‌از‌بس‌قالی‌‌بافتیم‌‌جای‌سالم‌نداریم‌دیگه‌داریم‌تو‌باغ‌مردم‌کار‌میکنیم
چراسفارش کنندگان ووام دهنده گان را معرفی نمی‌کنید؟
آخرش معلوم نشد داماد کیه یه فامیلی گفتن رد گم کنی
این فرد و همدستانش را بازداشت کنید ثروت به یغما برده ازشون بگیرین و بعدش اعدامشون کنید اگه راست میگین میخواین با فساد مبارزه کنین
بنظرم اینهمه تکرار شده ،که با قرار وثیقه در زندان است ،کمی اغراق آمیز و شبهه نامه بعیده کاری باش بشه، کمی صبر کنید و ببینید
اینها ا هم مثل خاوری تبعید کنید به کانادا تا دل مردم خنک بشه و درس عبزتی بشه واسه کسانی که قصد اختلاس دارن
چکار کرده ؟ علت این همه سرو صدا چیه نگه سرمایه دار بودن جرم لطفا جرمشان را اعلام کنید
هر شخصی یا اشخاصی که سرمایه ملی مملکت اسلامی را به هر نحوی بدزدد، ومردم ان مملکت برای امرار معاش در مضیقه سخت باشند، بنحوی که تهیه شیر کودکان به سختی، وحتی تهیه نمیشود، سزای او استرداد مال و اموال، حساب های ارزی و غیر ارزی، مصادره املاک و داریی های انها، برگزاری دادگاه علنی، در کمتر از سی روز، و اعدام میباشد، چنانچه به کسی وصل نباشد اینچنین باید مجازات شود
ارز تدریجی مشکل فساد تو کشور هست کسی اصلا گوشش بدهکار نیست
به خداوندی خدا من چهل سال دارم صد بار رفتم بانک برای وام گفتن نداریم بفرماید میخواستم خونه بخرم لنگ 50میلیون بودم گفت نداریم
این همه نماینده روانه مجلش شدن ایا نمیتونن قانون بزارن واینها همه رو به عنوان مفسد فی الارض اعلام واعدام کنن.اقایون تو مجلس جاهایی که نباید دخالت میکنن ولی کار اصلیشون که قانون گذاری واصلاح قوانین هست رو فراموش میکنن.چرا.
چون همچین قانونهایی یقیه اکثر خودشون یا اطرافیانشون رو میگیره
اگرواقعا این بگیرو ببندها تاثیر داشتن این همه اختلاسگر سبز نمی شدن وقتی قانون الهی را به پول فروختن نتیجه همین میشه صد رحمت بدزدان قدیم حداقل زحمت بالا رفتن از دیوار وترس از کتک خوردن و دست و پا شکستن به خودشان میدادن من۳۰سال خدمت کردم صد میلیون پاداش تیک تیکه دادن اگرتمام پول اینا را بگیرن فقط ۱۰۰۰میلیارد براشان بمانه باز هم ارزش دارد مگر اونایی که صادقانه زحمت میکشن در معدن و...چقدر پول میدن
از فعالیت زیاد مدیران این شرکت بود که این اختلاس ودزدی بزرگ شکل گرفت؟
اولا از ماست که بر ماست. من بیچاره سالیانه یه قسط سی میلیونی دارم تو همه زندگیم موندم تعجبم اینا از سال ۱۴۰۱ پیگیر اینا بودن تا حالا که همه دنیا رو خوردن تازه گیر افتادن . خیلی چاییش دیر دم بوده
اگر یکی از اینها اعدام بشناموالش هم مصادره بشه همگی حساب دستشون می‌یاد اما چند روز دیگه آزاد میشه
باسلام.ازاین دسته اشخاص کم نیستند که یک شبه ره صد ساله را پیمودند .وقتی لاوی و پارتی بازی توی این مملکت باب شده به همین سادگی جلوی این کارها گرفته نمی‌شود مگر اینکه از قانون یکسان برای همگان اجرا شود نه اینکه قانون گزینشی باشد .دراین چند دهه همگان هم دیده اند وهم شنیده .بنده به سهم خود از مسئولینی که باعث چنین دزدی های که می‌شود نمیگذرم .شما براي خدمت آمده اید .پس جوابگوی این همه خون هایی که ریخته شده هستید .والسلام
فکر کنم چند وقت دیگه این آقا خودش رو کاندید کنه
اقایانی که نظر دادین. ؟؟؟؟؟؟ خب حالا پروند این یارو هم کشف شد. آیا بهتر نیست؟ مسببین اصلی جریان پشت اختلاسها رو شناساییی کنید؟
آیا بهتر نیست؟ مسببین اصلی این کارها رو ب مردم معرفی کنیددددددد؟

توی این مملکت چرا نباید رسانه ها و روزنامه ها و خبرگزاری ها آزاد باشن و مستقل باشن
تا مسببین اصلی و آقازاده ها و مسئولین دانه درشت رو به مردم معرفی کنن؟

تا ریشه اصلی این فسادها خشکانده نشود. مملکت درست نمیشود.
اقایانی که نظر دادین. ؟؟؟؟؟؟ خب حالا پروند این یارو هم کشف شد. آیا بهتر نیست؟ مسببین اصلی جریان پشت اختلاسها رو شناساییی کنید؟
آیا بهتر نیست؟ مسببین اصلی این کارها رو ب مردم معرفی کنیددددددد؟

توی این مملکت چرا نباید رسانه ها و روزنامه ها و خبرگزاری ها آزاد باشن و مستقل باشن
تا مسببین اصلی و آقازاده ها و مسئولین دانه درشت رو به مردم معرفی کنن؟

تا ریشه اصلی این فسادها خشکانده نشود. مملکت درست نمیشود.
سلام

جالبه که خیلی ها میگن باید اعدام بشه من هنوز دقیقا تخلف این بنده خدا رو نفهمیدم

ارز نیمایی بهش دادند که چای وارد کنه ایشون هم وارد کرده

حالا حق حساب کسی رو باید می‌داده که نداده یا هر موضوع دیگری چرا دقیقا گفته نمیشه مشکلش چیه
سلام، خدا رحمت کنه امام خمینی رو که با مسأله های احتکار واختلاس خیلی محکم برخورد می‌کردند وعلنأ حکم اعدام برای محتکران درزمان جنگ داده بودند، الان هم اگه چندتا اختلاس گر گردن کلفت رو اعدام کنند دیگه کسی جرأت نمیکنه به بیت المال خیانت کنه، /تمام اعدام نکنیدها وسنگسار نکنید ها وهمه همه زمینه ساز اینجور بدبختیهایی است که مشاهده می کنیم.
گنج افسانه ای هیتلر که سالهاست تمام دنیا دنبالشه که پیداش کنه،سه میلیارد دلار ارزش داره که کوهی از شمش طلا بوده که پنهانش کردن.این بی همه چیز به تنهایی به اندازه ارزش گنج هیتلر که بانکهای کل دنیا رو غارت کرد،دزدیده.به خدا اختلاسهایی که تو ایران دیدیم،نگاهمون رو به اعداد و ارقام عوض کرد.میلیارد و ملیون دیگه ارزششون رو از دست دادن.
مجوز توسط چه کسی صادر شده ؟؟؟؟؟
و چرا در برابر این همه اختلاس و لفت و لیس اصحاب تزویر ،فقط ۱۵ سال زندانی برای رستمی صفا صادر شد؟؟؟؟؟
یکی باید برای تامین پیش پول خونش کلیه شو بفروشه یکیم مثل آب خوردن وام ۳/۵میلیارد دلاری دریافت کنه واقعا عجب عدالتی
این اختلاس ها و غارتگری ها نشانه حمایت از تولید و خودکفایی است زیاداز این دزدیها طی سالها دیدیم و لی بدبخت مردم گرفتار
پول چای صلواتی ها رو یکجا حساب کردن
اون کارمند های دولتی که به این آقا از پول مردم دادند اول باید محاکمه بشن .برای خشک کردن علف حرز باید ریشه رو درآورد.قوه قضائیه قددت داره ولی در برابر خواسته عموم مردم ضعیف عمل میکنه.حکم الله تعالی در قرآن قطع دست دزد هست
آقای رحیمی دلارها را گرفته که در بازار آزاد بفروشد و پس از کسر حق الزحمه خود به آقایان برگرداند ولی بنا به دلایلی نتوانسته است حالا این بنده خدا را بی آبرو میکنند که چه بشود ؟
مردم سرچشمه فساد جای دیگر است آن را خشک کنید و سیستماتیکی است.ازمن گفتن بود
شما با گذاشتن این تیتر که اکبر رحیمیداماد کیست میخایین مخاطب جذب کنیم واقعا براتون متاسفم،مردم را مسخره فرض کردین
اینقدر از این کثافت کاریها هست که اصلا هیچ رقمی را براش نمیشه اعلام کرد هر یک مدت هم یکی از دزداشون رو معرفی می‌کنند خودشون هم حل و فصلش می‌کنند تمام میشه فقط فکرهای بیهوده را تو سر ما می‌گذارند
خداییش خیلی حرفه
سلام در اصل باید ببینید پشت پرده دست چه کسی در کار است وگرنه یک شرکت هیچوقت نمی تواند چنین ارزی دریافت کند تا پشتیبان نداشته باشد
من یه بازنشسته یه مغازه ۹متری دادم اجاره هر سال پیامک میاد برای مالیات
سلام علیکم
دوستان چون دزدنیستم خرجی نداریم منتظریارانه هستم شکایت به خدا می کنم
دزد و اختلاس گر واقعی رو معرفی کنید و بگید چرا بعضیا به آسانی آب خوردن اختلاس و دزدی میکنن سرشون تو کدوم آخوره ..حاشیه پردازی نکنید
بنظرتون با کسی که اختلاس... کرده چکارمیکنند؟ هنوز یادمون نرفته طبری با اونهمه دزدی با چه احترامی از زندان به سفر حج مشرف شدند آیا این امکانات برای مردم عادی هست؟ چرا همش صحبت از این دزد کوچک میکنید؟ چرا اسم آقازاده هایی که منشا این فساد بودند رو اعلام نمیکنید؟
اعدامش کنید درس عبرت بشه تمام هست و نیستش هم بکیرن
انشالله این عزیز دل برادر با گذاشتن وثیقه ۵۰۰۰ میلیاردی از زندان خارج و در یک چشم بهم زدن از یکی از درهای گوشه و کنار فرودگاه امام تشریف می‌برند کانادا و مثل سلف خودشان بردار گرامی خاوری به زندگی عادی خود ادامه و روزگار می گذارند علی برکت الله
مملکت پر هست از این افراد و شرکتها و تنها راه اتمام دونرخیها هست. دو نرخی یعنی رانت و فساد. البته اگه به این دو نرخی ها دست بزنن همین شرکتها و افراد اوضاع کشور رو به آشوب می‌کشانند که رانتشون از بین نره
حق الناس ۸۰ میلیون وخورده باید تمامی مسیولین در ارتباط با این پرونده اعدام شوند
خوش بحال خودش و خانواده اش. من امسال بازنشست شدم و با دوتا پسر وقت ازدواج و یه دانش آموز در حال تحصیل و حساب پس انداز صفر دنبال یه شغل دومم تا خودم و خانواده ام گرسنه نمانیم بنظر شما خدا هم هست؟
خداداند‌همه‌سرکاریم
چای دبش اختلاص دبش . تازه داشت جا می افتاد تازه دم کشیده بود چرا خوانواده دبش را ناراحت میکنید . . چرا چرا. ؟؟؟؟؟ ایکاش یک بار هم شده وصیت شهید باکری را مطاله می‌کرد ایکاش. . ببخشید دوستان .
سلام
حق ایشان احدام است
اگر سرگرمی نباشه بایدهمه مراحل سریع و صریح به اطلاع عموم برسد اعدام حبس ابد مصادره اموال و انفصال از امور دولتی همه احکام به صورت گروهی وفی الفور در غیراینصورت سرگرمیه بعد هم فراریش میدن آب از آب تکون نمیخوره .راهحل کارزار کارزار ز.
انیمیشن آرزو جدیدترین ساخته ی والت دیزنی جالبه !
اینجا در این انیمیشن مقصود از استار یا ستاره نیروهای کیهانی هستند !
آشا در این انیمیشن درخواست نیروهای کیهانی رو می کنه و از نیروهای کیهانی و فراطبیعی کمک می گیره و درخواست کمک می کنه !

منظور از استار یا ستاره نیروهای کیهانی و فراطبیعی هستند
خداروزی‌رسان‌کشاورزکیناواوگاداونیجریه‌ببین.
کشاورزماهم‌ببین
وثیقه یه تخلف۱۶۸هزار میلیاردی چرا باید ۵هزار میلیارد باشه
با سلام خدا وکیلی مماشات نکنید چون با سلامت مردم بازی میکنند. امام خمینی ره فرمودند هرجا کاخی ساخته شد کوخی خراب شده است. حکم خدا را اجرا و اموال بیت المال را برگردانید و حامیان آنها را رسوا کنید. سپاسگزارم
من فردی هستم جانباز صعب العلاج بابت جانبازی ۲۰تومان وام به بانک صادرات نوشتن به چند نفرالتماس کردم ضامن بشن ولی صادرات هیچکدام راقبول نکرد قید وام رازدم این باید اعدام بشه
گول نخوریداین اسامی برای ردگم کردنه اصلیه کس وکسان دیگه هستند که میخان هجمه انتقادات ودهن رسانه های داخلی که بسته است دهن رسانه های خارجی راببندند...
به نظر می‌رسد این شخص یک واسطه است کسانی که چندین میلیارد آنهم دلاری ، وام داده اند را باید گرفت و طبق قانون رسیدگی کرد .
اینو باید اسم اش رو گذاشت اختلاص دبش !
ساله90 خاوری سه هزارمیلیاردتومان یعنی سه میلیارددلارپول ازاینکشوربردتاسال95تحت تعقیب بودخاوری گفته بودمن فقط
واقعیت این بوده که چای ایرانی را بار می‌زده می برده خارج از کشور ودوباره به عنوان چای خارجی وارد کشور کرده به قیمت بالا می فروخته وارز یارانه از دولت می گرفته و داخل کشور می فروخته وسود سرشاری به جیب بزنه حتما پشت این آقا کسی یا ارگانی بوده ‌حالا اگربه بیت المال بر گرده چه فایده جای دیگری خرج میشود
رحیمی هیچ کسی نیست فقط یک مهره در سیستم فساد سیستمی متفاوت ووزرا
ما اگه این پول رو تبدیل به تومن بکنیم و به ۸۰ملیون تقسیم بکنیم به هر نفر ۲۰۱۸۷۵۰۰۰۰۰۰میشه دویست و یک میلیاردو هشت و هفتادو پنج میلیون تومن چه کارها که میشه انجام داد
مسولان باید قاطع برخورد کنند این گونه شرکتها لقمه ی همه رو خراب می‌کنند و اسباب فساد رو فراهم ميکنند
سلام تمام بدبختی ملت واسه اینه که دزدارو اعدام نمیکنن تا کسی جرات دزدی نکنه.
این باید به
راستی بابک زنجانی شهرام جزایری کجاست
اینا رکورد زنی هست ناراحت نباش
بنام آرامبخش دلها .
باسلام ، لطفاً یک سر ی به سازمان نظام مهندسی ساختمان بزنید تا حیرت کنید از این حجم از دزدی و غارتگری ، چگونه جان خانواده ها را بخطر می‌اندازند ؟ همه از جزئیات آگاهند ، همه مردم از این همه دزد و دزدی شاکیند . تا دیر نشده کاری کنید .
حالا بشینید چانه زنی کنید حقوق کارگر و کارمند برای سال آینده 20درصد زیاده بشه 18 درصد ... چون پول نیست !!!!!!! واقعا که
از زاویه دیگر به این قضیه نگاه کنید، معمولا اگر قضیه ای به نفع منافع کشور باشد معمولا توسط نفوذی ها شناسایی شده و بی اثر میگردد، در شرایط تحریم سخت همین افراد هستند که با لطایف الحیل از بحران جلوگیری کرده اند، افرادی مانند اکبر رحیمی دیسیپلین شدید مالی و انظباطی دارند و هیچگاه چنین خبطی نمی کنند.و از ظاهر تا باطن ره بسیار است
هرثبتی ثبتی نیست وقتی یک خانواده 25شرکت دارن
ودرطول سال همیشه در سفر اروپا باشند تعجب می کنم این همه اختلاس یک شبه انجام شد 10میلیون نیرو امنیتی داریم پس چرا از ابتدا مو شکافی نشده هر وقت پولها از این خارج می شوند اعلام می شود
ای بابا ما ذود قضاوت کردیم شرکت در قاره آفریقا هم فعالیت دارد ارز را برای اونجا گرفته
مملکت اسلامی اما پر از فساد و اختلاس!!!!
باید تمامشون اعدام بشن ولا غیر
خدایا ااااااا
وقتی صد میلیون وام می خواهیم که خوش حساب ترین ها کشور هستیم هزار تا پیچ و خم را رد میکنیم چه کسانی از اختلاس گران حمایت می‌کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این پول‌ها از کجا آمده اینا به کیا وصل اند که اینقدر دلار گرفتند از جیب کی اینا میخورند اختلاس میکنند وبانکها می‌کشند روی سود وام ودیر کرد وامی که یک کارگر میگیرد تا مشکلات زندگی شو حل کند وپولی که بابت دیرکرد وام این کارگران به زور ازشون گرفته شده میره بالای اختلاس این لاشخور ها تا گندشون درنیاد حالا حساب کنید چند خانوار باید از همه چیز زندگی شون کسر بذارند تا جور گنده کاری این افراد را بکشند
راستی کیا يادشانه صدا و سیما چه تبلیغات برای چای دبش به راه انداخته بود با همین پول‌هاو با چه جایزهای
چرا مدیران دولتی که نقش اصلی این اختلاس بودن را معرفی نمیکنید
حالا برادرش شرکت چای داره چقدر کارگر رو بدبخت کرد از کارگر دو سه ماهی کار میکشه بعد اخراجش میکنه اینا کلا اینجورین
تورا بخدا ۴تااز این کله کنده های مفسد اقتصادی را بزارید سینه دیوار تابقیه سواستفاده کنندها از قانون وبیت المال حساب کار خودشان را بکنن
به قبر پدر مادر هر چه دزد لعنت که ملت را چاپیدند و بدبخت کردند
تا ریشه فساد پاک نشه این چیزا ادامه دار خواهد بود، دارییم میبینیم تو چند دهه دیگه،فقط اعداد اسم ها فرق داشتن
سلطان سکه رو گرفتن سکه سه میلیونی شد سی میلیون سلطان پراید گرفتن پراید بیست میلیونی شد سیصد میلیون ،حالا سلطان چای رو گرفتن ، دگه نون چایی شیرین هم نمیتونیم بخوریم ، ......
دست عزیزی که می فرمایند تفاوت نرخ آزاد با نرخ نیمایی در سالهای ۹۸الی ۱۴۰۱ فقط ۲۵ درصد بوده ظاهراً نه قیمت ارز نیمایی را می داند ونه قیمت ارز آزاد را ضمنا برابر قانون تشدید مبارزه با اختلاس وپول شویی ضمن رد مال باید دوبرابر مبلغ تحصیل کرده از موضوع تخلف وتقلب به علاوه حبس محکوم می شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی