بازدید 31827

انتقاد مولوي عبدالحميد از محاصره نماز عید فطر اهل سنت

امسال با برگزاری حدود 10 مراسم نماز عید که در جاهای مختلف با 100 نفر، 200 نفر، یا 300 نفر در منازل یا سالن‏های کوچک برگزار می شد مخالفت شد و اجازه ندادند که شهروندان سنی مذهب در تهران نماز عید برگزار کنند در حالی که انتظار ما آن بود که برادران، مسجدی به ما در تهران بدهند.
کد خبر: ۱۱۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۴ 13 September 2010
به گزارش شيعه آنلاين،‌ «مولوي عبدالحميد» چهره سرشناس اهل سنت ايران سه روز پيش در سخنراني نماز عيد فطر زاهدان گفت: چندین سال است که مردم اهل سنت تهران بزرگ، به خاطر نداشتن مسجد، در 10 محله در منازل، نمازهای جمعه و عیدین را برگزار می‏کنند، که متاسفانه امسال ضمن محاصره بعضی از نمازخانه‏ها با شدت تمام از برگزاری نماز جلوگیری به عمل آوردند.

او افزود: ما انتظار نداشتیم در تهران، که به تعبیر مقام معظم رهبری، ام‏القری جهان اسلام است و امید همه مسلمانان محسوب می‏شود اقلیت سنی مذهبی که چندین سال است نمازهای جمعه و عیدین برگزار می‏کنند از برگزاری این نمازها باز داشته شوند.

امسال با برگزاری حدود 10 مراسم نماز عید که در جاهای مختلف با 100 نفر، 200 نفر، یا 300 نفر در منازل یا سالن‏های کوچک برگزار می شد مخالفت شد و اجازه ندادند که شهروندان سنی مذهب در تهران نماز عید برگزار کنند در حالی که انتظار ما آن بود که برادران، مسجدی به ما در تهران بدهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۰
خوب بیاند با شیعیان نماز عید بخوانند.

با این همه مسجد در استان های مختلف باز هم مدعی هستند؟

مگر شیعیان در عربستان مسجد دارند است؟

بعدش هم الان موقع این حرف ها است؟ مگر قرآن سوزی مدعیان آزادی را ندیدید؟
پس چگونه بدنبال وحدت هستند اگر مسجد جداگانه می خواهند.  
ایشان باید بجای تفرقه افکنی بین مسلمانان، باید برادران سنی را به شرکت واحد و متحد به امامت ولی امر مسلمین تشویق کنند.
جناب مولوی

توجه دارید که چه بر سر شیعیان پاراچنار پاکستان اوردند؟
زهی افسوس که از حلقوم هیچ مولوی فریادی در اعتراض به اینگونه رفتارهای غیر انسانی ندیدیم!!!
نماز عید فطر که جلوی سفارت پاکستان برگزار شد . پس ایشان چه می گویند؟
عربستان اجازه اذان دادن شيعيان را نميدهد. شما خيلي توي ايران ازاديد. البته رمز موفقيت و گسترش اسلام در طول تاريخ ازادي و ايجاد زمينه انتخاب براي مردم بوده است. مذهب شيعه هم از اين نظر موفق و رو به گسترش است
یعنی چی ۲۰۰ نفر خودشون رو از ۷ میلیون تهرانی جدا کرده و به تنهایی نماز جمعه برگزار کنند. همه جا باید وحدت باشه.من به عنوان یک شیعه اگر روزی به زاهدان سفر کنم مطمءنا به آقای مولوي عبدالحميد اقتدا کرده و نماز می خوانم و به این کار افتخار هم میکنم چون اینطوری قدرت اسلام و ایران را به رخ دشمنان میکشم.
از آقای مولوی عبدالحمید وهم کیشانش این انتظار بود که به احترام مقام رفیع مقام عظمای ولایت فقیه همه برادران اهل سنت در نماز عید فطر دانشگاه تهران شرکت می کردند لذا انقاد ایشان بی مورد است
با سلام جناب آقاي مولويبگيد جايي كه ولي امر مسلمين نماز را اقامه ميكنند متفرقه خواندن نماز عيد جاير است پس وحدت كجاست ؟
در نركيه مسجد هاي شيعه و سني كنار هم هستند و خيلي زيبا نماز برگزار مي كنند، از گلدسته هاي آنان مي توان از دور تشخيص داد كدام شيعه و كدام سني است! و هيچ مشكلي هم با يكديگر ندارند و با شكوه هرچه بيشتر نماز جماعت برگزار مي كنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها