بازدید 50826

تاريخ «آل سعود» و روابط آن با «آل يهود»

نويسنده اين کتاب که تلاش داشته هيچ بخشي از جوانب و اقدامات «آل سعود» را از قلم نيندازد، در ادامه به جنايت و قتل‌عام‌هاي اين خاندان عليه قبايل عربستاني مي‌پردازد و براي اثبات گفته خود از برخي تصاوير و عکس‌هاي تاريخي که گوياي واقعيت امر بوده، استفاده مي‌کند.
کد خبر: ۱۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۹:۰۲ 28 May 2008
سرويس بين‌الملل ـ بررسي تاريخ آل‌سعود از برخي ارتباطات پنهاني سران اين خاندان قدرتمند با يهوديان حكايت دارد.

به گزارش «تابناک»، کتاب «تاريخ آل‌سعود» در دهه‌هاي هفتاد ميلادي قرن گذشته توسط «ناصر السعيد»، نويسنده سرشناس عربستاني به نوشته تحرير درآمد.

وي به رغم اقامت خارج از عربستان سعودي، اما پس از چاپ و منتشر کردن اين کتاب، با حمايت مالي مستقيم خاندان سلطنتي آل سعود، به دست مزدوران آل سعود ترور شد و جان باخت.

ناصر السعيد در کتاب هزار و چهل صفحه‌اي خود، به بررسي جوانب گوناگون تک تک اعضاي خاندان آل سعود از نظر فساد و انحرافات اخلاقي پرداخته و در کنار آن نيز با تحقيق و پژوهش کامل، تلاش کرده يهودي بودن اين خاندان را اثبات كند.

ناگفته نماند زمان تأليف اين کتاب به دليل هم عصر بودن با دوران پادشاهي «ملک فهد بن عبدالعزيز»، نويسنده تلاش کرده بيشتر به آشكار کردن رسوايي‌هاي اخلاقي اين پادشاه عربستاني بپردازد.

ناصر السعيد، سي صفحه نخست کتاب خود را به بررسي شجره‌نامه خاندان «آل سعود» اختصاص داده و در پايان اثبات مي کند که اصل اين خاندان به يهوديان سرزمين حجاز و مدينه بازمي‌گردد.

السعيد در ادامه کتاب خود چگونگي حمايت يهوديان از جنبش «محمد بن عبدالوهاب» را که به تأسيس «انديشه وهابيت» منجر شد، شرح مي دهد. وي سپس مراحل قرار گرفتن رهبري ديني در دست محمد بن عبدالوهاب و در کنار آن، واگذاري رهبري سياسي عربستان سعودي به خاندان «آل سعود» که توسط يهوديان طراحي و به اجرا درآمد را توضيح مي دهد.
نويسنده اين کتاب که تلاش داشته هيچ بخشي از جوانب و اقدامات «آل سعود» را از قلم نيندازد، در ادامه به جنايت و قتل‌عام‌هاي اين خاندان عليه قبايل عربستاني مي‌پردازد و براي اثبات گفته خود از برخي تصاوير و عکس‌هاي تاريخي که گوياي واقعيت امر بوده، استفاده مي‌کند.

در ادامه اين کتاب کمي نيز به ارتباط تنگاتنگ و عميق خاندان سلطنتي عربستان سعودي با انگليس‌ها در قرن گذشته ميلادي پرداخته شده است.

ناصر السعيد در کتاب خود همچنين به ارتباط نزديک، اما محرمانه ميان خاندان «آل سعود» با «بن گوريون» بنيانگذار رژيم اسرائيل پيش و پس از راه‌اندازي اين رژيم اشاره کرده و بيان مي‌کند: بن گوريون براي تأسيس رژيم مورد نظر خود، مورد حمايت مستقيم «آل سعود» قرار گرفت.


تصويري که روي جلد کتاب «تاريخ آل سعود» ديده مي‌شود، عکس ملک فهد بن عبدالعزيز آل سعود، پادشاه سابق عربستان در جواني را نشان مي‌دهد که در کنار وي، يک زن روسپي قرار گرفته و ملک فهد با قرار دادن دست خود در برابر صورت، تلاش دارد تا چهره‌اش در تصوير مشخص نشود.

نويسنده بر بالاي عکس نيز با هدف طعنه زدن به خاندان «آل سعود»، آيه 204 تا 207 سوره مبارکه بقره را با مضمون زير نوشته است: از مردم کساني در اين دنيا هستند که سخنشان مورد پسند تو قرار مي‌گيرد، اما خداوند بر آنچه در قلبشان است، شهادت مي‌هد؛ اينها بدترين دشمنان هستند و چون از نزد تو دور شوند، کارشان فساد و فتنه است و مي‌کوشند تا حاصل خلق را به باد فنا دهند و نسل بشر را قطع کنند و خداوند فساد مفسدان را دوست ندارد و اگر به آنان گفته شود تقوا پيشه کنيد، غرور و خودپسندي آنان را به بدکاري برمي انگيزد تا نصيحت نشنوند، جهنم آنان را کفايت کند که بسيار آرامگاه بدي است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۲۰
با سلام و درود،
شایسته است که مشخصات این کتاب و ترجمه های انرا به آگاهی هم میهنان برسانید تا مردم ایران آنروی سکه را نیز ببینند.
پاینده و سرفراز ملت ایران
باید این کتاب درایران ترجمه و منتشر شود تا ایرانیان در اینترنت توزیعش کنند
با سلام.
با تشکر از نویسنده محترم. خواهشمند است که نحوه تهیه این کتاب و انتشارات مربوطه (اگر در ایران چاپ شده است) معرفی گردد.
با تشکر
اولئك كالانعام بل هم اضل - خدا محمد بن عبدالوهاب و ابن‌تيميه را لعنت كند كه ميليون‌ها نفر را به ضلالت كشيدند.
نویسنده سعی می کند که اثبات کند شجره آل سعود به اقوام یهودی عربستان بر می گردد که البته زیاد نیازی به تلاش نیست با مراجعه به تاریخ می توان فهمید که اقوام عرب در سرزمین حجاز قبل از دین مبین اسلام اگر یهودی نبودند صد در صد بت پرست بوده اند.
در صورت امکان خلاصه ای 50تا100 صفحه ای از کتاب را در سایت بگذارید .یا نشانی انتشاراتی که کتاب را ترجمه کرده و ...
ببخشید، همین پرده داران کعبه، واگذارشان به خدا
اينها اولين خيانكاران به جهان اسلام هستند كه دست پرورده آنها همين وهابيت جاهل است كه از آستين آنها در جهان جنايت مي كنند
دسترسي به كتاب چگونه است؟آيا ترجمه فارسي شده است؟در مورد تناسبات فكري اين دو نيز بنويسيد.
سلام
ترجمه این کتاب منتشر شده؟ اگر شده لطفا انتشاراتش را معرفی کنید.
سپاسگزارم
با سلام و عرض تشكر از معرفي كتاب.لطفا نحوه تهيه كتاب را راهنمائي نمائيد
با سلام :در ابتدای ظهور اسلام در عربستان آل یهود یا یکی از اقوام انان (بنی قریضه) در آنجا سکونت داشتند و با تجارت های نا مشروع با عرب ها ثروت اندوزی آل اول با آل دوم که امروز می بینید نتیجه را به اینجا کشانده است 0شما اگر فیلم لورنس عربستان را که مشترک آل کندی و آل بوش می باشد ببینید همه مطالب را متوجه می شوید 0خدایا ما را از شر دشمنان اسلام حفظ فرما (آمین یا رب العالمین )
آنجا كه جهل مايه تمكين و سروري است بايد به روز مردم دانا گريستن
فکر نمی کنم با توجه به شرایط سیاسی موجود ...پرداختن به این موضوع توسط وب سایت شما کار درست و خردمندانه ای باشد. بهرشکل، در مشکل دار بودن شیوخ عربی کسی شکی ندارد ...اما باید شرایط رو سنجید، بقول امیرالمومنین:

المومن کیاس، مومن باید سیاست داشته باشه....این مطلب شما دردی از جامعه اسلامی دوا نخواهد کرد که شاید کمی آب رو گلالودتر بکنه.
مخالفان و معارضان آل سعود به اشاره يهودي بودن اين خاندان به آنها آل سلول مي گويند. ولي بنظر شما اين مطالب تا چه حد مي تواند تلاشهاي آل سعود عليه ايران در دنياي عرب را خنثي كند. من فكر ميكنم هيچ چون 80 تا 70 درصد روزنامه نگاران و خبرنگاران رسانه هاي تصويري و غير تصويري عربي از آل سعود پول مي گيرند.
سلام . این کتاب یا نسخه اینترنتیشو رو از کجا میشه تهیه کرد؟
به نظر من بر تك تك نويسندگان متعهد جهان اسلام فرض است تا با تمام توان جنايتها وتباه كاريهاي اين خاندان فاسدومزدوران پليد انهارا افشا ورسوا نمايند.خاندان كثيف ال سعود سردسته وهابيون گمراه مي باشند.
فايل pdf از آدرس زير قابل دريافت است
http://www.alhramain.com/text/kotob/Acrobat/40/f.htm
از اینجا بگیرید:
http://www.4shared.com/file/42636810/e1b53b4e/___online.html?s=1
به نظر شما آیا این کتاب نباید در ایران منتشر بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که ندیدم . اگه کسی خبر داره به ما هم خبر بده.
با سلام
سواي بررسي صورت گرفته توسط فرد مورد اشاره كه پرده از فساد آل سعود دارد تنها نيم نگاهي به عملكرد آل سعود مي توان به طور واضح و آشكار فاسد آنها را مشاهده نمود.به نظر من يكي از بزرگترين معضلات جوامع اسلامي حكومت افرادي نالايق و فاسد همانند آل سعود و قذافي و امير اردن بر آنها است. و مهمترين اقدام مردم اين جوامع سواي مبارزه با آمريكا و امثالهم به زير كشاندن يان حكام فاسد است.
اميدوارم اين پيام مانند بسياري ديگر از پيام هاي من سانسور نشود.
با احترام
دوباره باید اعتراف کرد که امام (ره) یکی از فرزانگان تاریخ جهان است. هم او بود که گفت پس از صدام نوبت آل سعود است
اگر اين كتاب در ايران موجود ميباشد راهنمائئ بفرمائيد از كجا ميشود تهيه كرد .
امام ره فرمودند اگر با آمریکا صلح کنیم با آل صعود نباید صلح کرد
از اندیشمندان مسلمان خواهشمندم تا این کتاب را تکثیر و ترجمه ودر اختیار مسلمین چه عرب و چه فارس قرار دهند تا دوست ودشمن خود را بشناسند تا بدانند چه کسانی بین مسلمانان رخنه کرده اند وخود رامسلمان جا زده اند
اجرت با امام حسین (ع) .
ترجمه هم شده؟
ممنون می شوم اگر در مورد این کتاب بیشتر بنوسید. چگونه می توان این کتاب را تهیه کرد؟
از این عربها هر چه بگوئید بر می آید . شیوخ عرب برای اینکه بتوانند بر مسند قدرت بنشیند هر کاری می کنند
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
اولا اینکه نسخه الکترونیکی کتاب رو لطفا جور بفرمایین. ثانیا از کجای این خانم معلومه که روسپی هستن ؟ شاید ما خیلی از قافله عقبیم !
بد نیست این کتاب را برایمان ترجمه کنید.
این کتاب را چاپ کنید مردم استفاده کنند
استراتژيك فكر كردن را فرا بگيريم تا كي

تاكتيكي فكر ميكنيم.
چطور ميشه اين كتاب رو گير آورد؟
افرين براين نويسنده غيرتمندعرب.
اگر سرای آخرتی باشد که هشت ، خداوندی که حق نام دارد می داند که با ایشان چه برخوردی نموده و چه حساب و کتابی با ایشان نماید .
خدا رحمت کند نویسنده این کتاب را وامیدوارم افراد جسور دیگری برای افشای چهره واقعی ال سعود و خیانتهاوجنایتها انها درحق اسلام و مسلمین پیدا بشود امین
سلام
آیا این کتاب به فارسی هم ترجمه شده و اگر شده از کجا میتوان خرید ؟باید خیلی جالب باشه
اگرترجمه این کتاب موجود است لطفا معرفی کنید
بسمه تعالی
این مطالب باعث می شود که نگاه بهتری به سیاستهای خارجی رژیم عربستان سعودی داشته باشیم. از این بابت تشکر میکنم. کاش پیوندهایی به مطالب تکمیلی ارائه میدادید
ردپاي استعمارراصرفادرآنسوي مرزهاو سايرمذاهب درگذشته هاي دورجستجو نكنيد.كمي هم به حلقه هاي نزديك خودمان حساس شويم.نوشته هاي دردمندانه،خالصانه ومستندآقاي عبدالله شهبازي رابادقت وفارغ ازتعصب بخوانيدتا پيچيدگي عناصرموجه ومشكوك وابسته به بريتانيادركنارمان رابهترلمس نماييم!!!؟
حالا از كجا با اين اطمينان گفته كه اين خانم روسپي است؟ ظاهرش كه حاكي از چنين چيزي نيست
ایا این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و در ایران در کجا فروخته میشود
خیلی ممنون ، خیلی عالی بود
خداوند در قرآن به مسلمانان هشدار می دهد که اگر تقوای الهی را فراموش کنند افرادی مانند بخت االنصر یهودی را برای آنها می آورد که حتی در منازلشان نیز از دست وی ایمن نباشند. تاریخ همیشه در حال تکرار است ....
لطفا راهنمایی کنید که این کتاب به فارسی ترجمه شده یا نه؟ اگر ترجمه شده با چه اسم و انتشاراتی میتونیم تهیه اش کنیم؟
گزارش بسيار خوبي بود
با تشکر آیا این کتاب به فارسی ترجمه و در ایران منتشر شده است؟
خداوندجامعه مسلمین راازفسادوتفرقه محافظت فرماید
آل سعود كه لعنت خدا بر آن ها باد عده اى احمق نافهم بي سواد وجرم هستند آمدند وبر سر مردم شريف عربستان حكومت كردند وبراي خود مملكت درآوردن.

نسب آنها كه فيصل پادشاه مقتول بدس آمريكا دهه هاى 70 به صراحت اعتراف كرد.و گفت : (ما پسر عموى يهوديان هستيم)

واما شجره نامه خبيث آنها به اين ترتيب است:
عبدالعزيز بن عبدالرحمن بن فيصل بن تركي بن عبدالله بن محمد بن سعود بن محمد بن مقرن بن مرخان بن إبراهيم بن موشى بن ربيع بن مانع بن المسيب

ودر واقع اصل كلمه (مرخان) معروف است بين باديه نشينان رياض مه اين اسم غريب است واو محرف (مردخاي) واصل مردخاي .
چون يهوديان بني قريضه بعد از تبعيد ايشان توسط رسول اكرم (ص) از مدينه منوره ، به درعيهء رياض كه از اين منطقه محمد بن عبد الوهاب ظهور كرد .

مصدع اوقات شما نشوم ، اگر با عربي آشنايى داريد به اين آدرس مراجعه كنيد:

http://www.al-ashraaf.net/all/hokok/2005.10/mn1.html

چگونه مستوان مطالب بیشتری از این کتاب دریافت نمود؟
لطفا کتاب را در معرض دید قرار دهید
امیدوارم دست کثیف این خاندان به سبب جنایاتی که مرتکب شده اند و همچنین کشتار مظلومانه حجاج ایرانی در حرم امن الهی، از حرمین شریفین هر جه زودتر کوتاه شود انشاءاله که این مهم وعده الهی است.
شکی در یهودی بودن آل سعود وجود ندارد. یک روستایی در عربستان وجود دارد که تمام سکنه آن یهودی هستند و اینها برای شفا بعد از نا امید شدن از معالجه به آنجا می روند.
با سلام چگوته به کتاب دسترسی داشته باشم
خبر وعکس خوبی بود ازاینکه نسل ایشان ممکن است به یهود برسد تعجب کردم . بعید هم نیست . رفتارو آدم کشی شان که مثل آنهاست . اگر اینگونه باشد وای ...
الله اکبر یا علی – ظلم الیهودی ینجلی

-------------------

جاء محرم شهر شهر العزة
الا تری الظلم شَهَر بغزة
یریدنا العدو بعین الذلة
نحن و بالحسین اهل العزة
نموت و لن نرکع للمذلة
هیهات منا الذلة
هیهات منا الذلة
خَلّیِ العدو یحطم البیوتِ
و یقتل الاطفال و الشیوخِ
لکی یری فینا من الرضوخِ
نموت بالعزة و الشموخِ
سوف یری عدونا المذلة
هیهات منا الذلة
هیهات منا الذلة
نحن نری الموت هو السعادة
و لا مصیرٌ خیر من شهادة
نابی الحیاة الذل و المذلة
هیهات منا الذلة
هیهات منا الذلة
حکامنا العرب هم الجمود
و صمتهم معونة الیهود
و شرهم اکبر من یهود
سوف یری هذا العرب مذلة
هیهات منا الذلة
هیهات منا الذلة
و رایة الحسین قد ترفرف
سائت لمن عن نصرنا تکفکف
و من تخلف عوننا تاسف
و نستعن بالله، نصر العزة
نحن نموت العز، لا المذلة
هیهات منا الذلة
هیهات منا الذلة
الیوم، یومٌ هاج فیه الظمِ
منع الیهود الیوم، حتی اللُقمِ
لا نستکدی الیوم، لقمة خبزة
نموت جوعاً، جوعنا المعزة
هیهات منا الذلة
هیهات منا الذلة
وقادة العرب هم الاذلاء
یظن انهم هم الاعزاء
لا عز لمن یسکت بالمذلة
هیهات منا الذلة
هیهات منا الذلة
الیوم غزة اصبحت کربلا
من صمت حکام العرب فی البلا
آل الیهود الیوم فی الملتقی
و یشربون دمنا فی الملا
لا خیر فی هذا الحیاة الذلة
هیهات منا الذلة
هیهات منا الذلة
نعلم ان الموت موت العزه
هذا مصیر کل من بغزه
نموت و لن نرکع للمذلة
هیهات منا الذلة
هیهات منا الذلة
یا اهل العالم اشهدوا اننا
جاهدنا فی الله بعین العنا
بایدی الیهود و العرب دمنا-
اُراق و لن خضعنا للمذلة
هیهات منا الذلة
هیهات منا الذلة
هیهات منا الذلة
هیهات منا الذلة


لطفا درمورد اوضاع کنونی آل سعود نیز بنویسید
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
اجر شما با آقای امام زمان
فکر نکن کاری که شما می کنید تاثیر کمی دارد مگر این آیه را نشنیدید که اگر یک نفر هدایت شود مثل اینست که بشریت هدایت شده است
لطفا کتابی را که در مورد شجره آل سعود گفتی برای دانلود روی سایت قرار بده و به مساله تبار شناسی وهابیت و آل سعود با بهود بیشتر بپردازید
موفق باشید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار