بازدید 43755

واکنش افتخاری به بازتاب دیدار با احمدی نژاد

کد خبر: ۱۱۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۲ 13 August 2010
سایت برنا نوشت:

بعد از پخش تصویر علیرضا افتخاری از رسانه ملی در حالی که رییس جمهور را در آغوش گرفته و به او ابراز ارادت می‌کرد، علیرضا افتخاری در گفتگو با سایت برنا، به بیان برخی گلایه‌ها و توضیحات پیرامون دیدار با رییس جمهور پرداخت. بخش‌هایی از این گفتگو بدین شرح است:

* هر کس هر نیتی می خواهد داشته باشد، داشته باشد. من وقتی با رییس جمهورمان رو به رو می شوم، باید چه واکنشی نشان دهم، باید احترام بگذارم. ادبم را به جا بیاورم. من که دنبال سیاست نیستم.

* وقتی شخصی مثل رییس جمهور یا هر کس دیگری مقابلم بایستد، من می بوسم‌اش. من خاک پای همه‌ام. مثلا من چه می خواهم. چه نیازی دارم آخر؟ هر کس جای من بود همین کار را می کرد.

* یک‌سری می گویند نباید این کار را می کردی. آن ها نمی فهمند. من این را روی حساب این می گذارم که خیلی ها داغ‌اند و نمی دانند. وقتی من در همایش صدا و سیما دعوت دارم و روز خبرنگار است، باید ادب به جا بیاورم و از شخص اول که آنجا نشسته تا هزارمین نفر باید به همه عرض ادب کرد.

* می‌گویند افتخاری چرا این کار را کردی؟ ادب به جا آوردن، چرا ندارد.

* من همیشه عرض ادب می کنم. دورم هم نمی خواهم شلوغ شود. بلیط کنسرتم را هم نمی خواهم گران کنم...! طرفدار من خداست. من برای خدا خواندم. نخواندم که بقیه بخرند. هیچ وقت برای بنده های خدا نخواندم. خدا به من این صدا را داده، آنها باید هوای من را داشته باشند و حرصم ندهند و من را نگه دارند. نه این که سنگ جلوی پایم بیندازند. نه این که تهدیدم کنند و تو سایت مدام کامنت های تهدید بگذارند.

* من ادب به جا آوردم. آن ها به من بی ادبی می کنند. من که نرفتم فالوده بخورم.

* هر کسی می خواهد من را تهدید کند. اما شماهایی که 30 سال است برایتان خوانده ام، بدون چشم داشت، سنگ پرانی نکنید. من از آن آدم هایی نیستم که نان را به نرخ روز بخورم. ببینم کجا می خواهم کنسرت بدهم که دورم شلوغ شود. من برای خدا می خوانم. همین.

* باز هم رییس جمهور یا هر کس دیگری که به من لبخند بزند و محبت کند را در آغوش می گیرم. ادب هیچ وقت کهنه نمی شود. گفت بی ادب محروم شد از لطف رب، ما بی ادب نیستیم. نسبت به کسی که احترام‌اش واجب است، احترام می گذارم. کار خلافی نکردم که تحت شرایط احساس دیگران پشیمان شوم.

* اصلا دیگر نمی خواهم کسی صدایم را بشنود. خطاب به آدم هایی که با صدایم زندگی کردند، بزرگ شدند و ازدواج کردند. اگر خطایی از من سر زد، از دیوار خانه کسی بالا رفتم، یک ریال به کسی تعدی کردم، سر من را ببرید. تمام این مردم را دوست دارم و مطمئن هستم آن ها هم من را دوست خواهند داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۰
مودبانه و با ادب گفتند که ... کردم
درود بر افتخاری که به نماینده شجاع مردم احترام کرد دمش گرم
هرچی سرش بیاد حقشه
مطمئن نباش. چه از خود متشكر كه فكر مي‌كنه آدم‌هايي با صداي او بزرگ شده و زنده‌اند.
آقاي افتخاري، حرف هاي زيبايي زدي. خيلي هم مودبانه بود. اما بايد كمي هم به مردمي كه در دسته خس و خاشاك ها هستند احترام بگذاريد.
اصلا نباید میرفتین.
کارت درسته اقا شک نکن
افتخاری در قلب ما جای دارد .
تملق و چاپلوسي با ادب متفاوت است. كسي كه به خاطر خدا كار مي كند اين چيزها را مطمئنا متوجه مي شود.
آقای افتخاری درود بر انسانیت و ادب و نزاکت و صداقت در کلام و گفتارتان که تکلیف انسانی تان را در مقابل رئیس جمهوری منتخب یک ملت بزرگ بجا آوردی و شیر مادرت حلال تان باد ای بزرگ مرد .
دم استاد گرم.
واقعا که "ادب مرد به ز ذولت اوست". امیدوارم همه علاقه مندان به استاد این روش را آموخته و آمیزه جانشان کنند. حتی ....
مطمئن باش تا صبح دولتت بدمد
یکم از استادت یاد بگیر
برای ادب به جا آوردن نیازی به تملق گویی و زیاده روی نیست. آقای افتخاری شما تملق گفتی. در عرف ما مرز ادب و چاپلوسی کاملن مشخص است و همه این را به خوبی می فهمند . شما می توانستید در آن مراسم حاضر شوید با ایشان دست هم بدهید و یک خوش و بشی هم بکنید ولی سخنانی که به زبان آوردید متأسفانه مصداق بارز تملق گویی بود
شما حق نداری بگویی هرکس جای من بود همین کار را می کرد!!!!
کافر همه را به کیش خود خواند!!!!
همه نوارهایی که ازش داشتم دور انداختم.
من از آن آدم هایی نیستم که نان را به نرخ روز بخورم . واقعآ؟؟؟؟
اتفاقا به نظره من اینکارو کرد که فقط یکم صدا سیما اهنگاشو بیشتر پخش کنه !!!
دمت گرم و سرت خوش باد، استاد
ممنون اینهمه تواضع
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان