بازدید 16369

تعطیلی بازار طلای مشهد به دلیل ناامنی

به گزارش خبرنگار "تابناک" اسامى کشته شدگان عبارتند از رضا خجسته طوسى، حسام برنيايى و مجتبى ناصرآرا.
کد خبر: ۱۱۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۶:۳۱ 12 August 2010
بازار طلافروشان مشهد در اعتراض به حمله مسلحانه به بازار طلافروشان و قتل سه نفر از بازاريان دست به اعتصاب زدند.

 به گزارش خبرنگار "تابناک" اسامى کشته شدگان عبارتند از رضا خجسته طوسى، حسام برنيايى و مجتبى ناصرآرا.

به نظر می رسد سه حمله همزمان در بیست و چهار ساعت گذشته ـ حمله به بانک در کرج، حمله به طلافروشی در خیابان کرمان تهران و حمله به بازار طلافروشان مشهد ـ جملگی نشان از یک حرکت سازمان دهی شده برای ناامن نشان دادن کشور و ناکارآمدی نظام باشد که شایسته توجه و برخورد سریع دستگاه های موظف می باشد.

علاوه بر این موارد افزایش نسبی کیف قاپی و زورگیری نیز می تواند از همین دست اهداف باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
آقا سازمان دهی کدومه.تو کرج که همیشه داره از این اتفاقها می افتد.
چرا اين مشكل را هم ميخواهيد به بيگانگان مرتبط كنيد؟ وقتي سيستم قضايي با مجرمان و دستگيرشدگان برخورد شديد و سريع انجام نميدهد طبيعي است كه افراد بيشتري به خود اجازه انجام اين خلافها را ميدهند؟ آيا اگر سارقان مسلح قبلي ( كه اكثرا سابقه دار هم بودند) خيلي سريع اعدام ميشدند كسي جرات ميكرد اين كار را تكرار كند؟
موردي را در مارليك كرج به پليس 110 اطلاع دادم دقيقا دو ساعت و 20 دقيقه بعد در محل حاضر شدند .
مگه غير از اينه!!!؟ ديشب تو كوچه پر رفت و آمد ما چرخهاي دو تا ماشين رو بردند،!!!! امن!!!!؟؟؟؟
اقای تابناک تو چه بخوای چه نخوای بدان هیچ سازمان دهی هم در کار نیست این نشان از وضعیت بد اقتصادی است که چند سال است اقتصاد دانان کشور هشدار می دهند ولی کو گوش شنوا
بابا جون مادرتون ديگه دزدي رو گردن خارجي ها نندازيد. تنها دليل دزدي گشنگيه!!!!!
با سلام به جان خودتان دیگه دزدی را سیاسی نکنین یک نفر با مدرک فوق لیسانس باید بره باموتور مسافرکشی کنه چون پارتی نداره پس یک روز میره دزدی یک نفر را هم میکشه چند سال اسایش داره
تعجب اينكه رژيم درسركوب مخالفين،گروهك هاي معاند وايستاكي دربرابرقدرتهاي بزرگ واجماع جهاني قدرت خودرابخوبي نشان داده، چطوردرمقابله بازورگيران خياباني كه درروزروشن وحتي درنقاط پرجمعيت وجلوچشم رهگذران اقدام به جنايت مي كنندوياموردطلافروشي مشهدكه دروسط روزودرنقطه اي پرترددودرحاشيه خيابان اصلي جنايتكاران واردمغازه شده سه نفررابااصلحه گرم مي كشندوپس ازسرقت خارج شده وحتي درب مغازه رامي بندندومي رونددرحاليكه چندقدم اينطرف وآنطرف واحدهاي نظامي مستقرندوكنسولگري پاكستان كه قاعده تاازحفاظت نيروي انتظامي برخورداراست درمجاورت آن قراردارد!
کیف قاپی و زورگیری رو سیاسیش نکنید همه خوب می دونند بخاطر رشد ساعت افزون اعتیاد در کشور کیف قاپی و زورگیری و این نوع جرایم هم رشدش فزاینده است .
اينها نتيجه گرسنگي و بيكاري جوانهاست. چرا به همه چيز به چشم توطئه نگاه مي كنيد.
اين موارد اصلا مربوط به اوضاع بد اقتصادي نيست و فقط ميخواهند مملكت رو ناامن نشون بدن .
آقا چرا مسئله رو سیاسی می کنید اینها واقعیتهای جامعه هستند که متاسفانه با مسائل سیاسی سرپوش گذاشته می شوند
من كه يك روز بعد از حادثه از مقابل طلافروشي مذكور عبور كردم فقط چند طلافروشي اطراف اون تعطيل بود و لي بقيه طلافروشي ها باز بودند
جملگی نشان از یک حرکت سازمان دهی شده برای ناامن نشان دادن کشور و ناکارآمدی نظام باشد که شایسته توجه و برخورد سریع دستگاه های موظف می باشد.
در چند هفته قبل چندین مورد سرقت جمعی گوسفند در منطقه ندوشن شهرستان صدوق اتفاق افتاده است که در هربار بین 50 تا 60 گوسفند را برده اند
فکر کنم گرمی هوا گران شدن کالاها از همه مهمتر شاد نبودن و غمگین بودن مردم نشان از یک حرکت سازمان دهی شده برای ناامن نشان دادن کشور و ناکارآمدی .
بسه بسه بسه مگه مردم نمیفهمن با این کارا به کجا قراره برسیم خدا میدونه
سردار گفته ما با روزه خوارها مبارزه مي كنيم...ببینم جسارت برخورد با مجرمان را نداریم؟
اصلا هيچ ربطي هم به فقر و بي‌كاري نداره
اين حادثه در روز روشن و در نزديكي مقر نيروي انتظامي و كنار كنسولگري پاكستان و در بازار پر تردد مشهد اتفاق افتاده است .
دوستان وهموطنان عزيز،بيشترين مشكل ناامني كشور ما احكام ضعيفی است که برای این مجرمان جاری مشود و مجرمان را در اعمال مجرمانه خود گستاختر ميكنداگر كمي دقت كنيم ميبينيم اكثر جنايات توسط كساني اتفاق مي افتد كه يا از زندان مرخصي گرفته اند وديگر بازنگشته اند ويا توسط مجرميني كه مدت كوتاهي در زندان بوده ودر انجا بسيار راحت بوده اند...اگر براي خود قضات يك مشكلي توسط همين مجرمين ايجاد گردد انوقت ببينيد چه احكامي صادر ميشود
قابل توجه نیروی انتظامی ! در پارک هرمزان واقع در شهرک غرب تقریبأ در تمام ساعات روز اراذل و اوباش مشغول شراب خواری استعمال مواد مخدر حرکات نمایشی با اتوموبیل و ایجاد سر و صدا هشتند و با وجود اینکه چند بار به نیروی انتظامی اطلاع داده شده اقدامی صورت نگرفته است .
ماشينارو خط ميندازن بي مورد بلند بلند فحاشي ميكنند كه به فكر خودشون با نظام لجبازي كنند
نمیدانم سازماندهی شده است یا نه ولی ملت از گشنگی دارند می میرند یک فکری بکنید .
مسئله اقتصاد خراب هست و مسئله ضعف شدید دستگاه ها و پلیس هست... مسئله مجازات کم هست
ار یارانه ها اجرا بشه کشور چی میشه؟
ایندیگه از اون حرف هاست که می گویید می خواهند مملکت را نا امن نشان دهند . بابا مملکت نا امن تا وقتی که بخواهید واقعیت ها را انکار کنید همین میشه دیگه که یه سری آدم لاابالی و ارازل و اوباش هر کا دلشان می خواهد می کنند و مسولین نیروی انتظامی می گویند مملکت در امنیت کامله امنیت تهران عالیه... هر جا درگیری می شه زنگ می زنی پلیس بیاد بعد از ختم قائله و کشته و زخمی شدن چند نفر تازه پلیس سر و کله اش پیدا می شه...قبول کنید نا امنی داره بیداد می کنه
حتما كار عوامل خارجي بوده...اینجا نرخ بيكاري نزديك به صفره و آزادي بيان در حد نهايت خوب جووونها ي بيكار نداريم كه همچي كاري بكنن حتما اين كارا از اقدامات ...!
چه عجب خبرنگارتون مشهد اومد
بابا جمع کنین برنامه ریزی شده چیه؟من خیلی وقت می بینم بلدیم با بد حجابی برخورد کنیم دختر و پسر می گیریم تو مهمانی...همه چیز همه هم ضد انقلاب می کنیم!ولی اونایی که باید بگیریم رو کاری نداریم!مناطق جرم خیز پایین تهران یک گشت نمی بینم من!آنوقت بیاین بالای تهران گشت گشت ارشاد و...!گشت نوجوانان بسیج ایست بسیج ایست نیروی انتظامی....همه و همه در تلاشند تا بد حجاب نسبت های دختر و پسر ها را بدانند!!!جالب آنکه یک سری موتور سوار ارازل هم که به این ناحیه می آیند و مردم آزاری می کنند کسی با آنها کاری نداره!چرا؟!چون دختر و پسر و حجاب خرجی نداره دو تا هم می زنند تو سر مردم!ولی امان از برخورد با ارازل و مواد فروش و دزد و....کشور و نمی توانیم درست اداره کنیم انوقت می گویید حرکت سازماندهی شده!!!!!!!!
یعنی تا چدن روز پیش هیچ قتل و دزدی تو کشور اتفاق نمی افتاد و تازه شروع شده که میگید برای نا امن نشان دادن کشوره؟!!! تو این کشور 3 ثانیه جرات نمی کنی ناموست تو خیابون تنها وایسه!
بیکاری و اعتیاد چی؟؟در افزایش اینگونه موارد بی تاثیر هستن که هیچ نامی نبردین!!!!
آره. براي ناامن نشان دادن كشور سرقت ‌زياد شده. ديشب هم يه نفر جيب منو تو مترو زد . فكر كنم صهيونيست يا انگليسي بود.
خدا رحمتشون کنه
امیدوارم مجرمان در زندان بپوسند
چرا توهم می زنید ؟ مشکل بیکاری و اعتیا مردم و جوانان است .حالا اتفتقی در 24 ساعت چند خبر با هم پخش شده والا این اتفاق هر روز در کوچه ها و خیابانها می افتد . مثلا همین جزیره کیش که تا چند سال قبل به قول بعضی حتی یک سرقت نداشت حالا ببینید چقدر دزدی زیاد شده .
سال ها قبل وقتی شخصی مورد حمله قرارمی گرفت وفریاد می زد" آی دزد.آی دزد همه بکمکش می آمدند ودزد فرارمی کرد دراین سالها دزد :ه می آید وعربده می کشد باآرامش کارش راانجام می دهد ومردم فرار می کنند علت چیست ؟
دمشون گرم. ما بازاريان كلي ماليت ميديم براي تامين امنيت ولي معلوم نيست كجا خرج ميشه!!!؟
حتما باز دست آمریکا و استکبار جهانی در کار بوده!! روش خوبیه برای فرار از مسولیت!
ناامن هست واقعاً نيروي انتظامي ما فقط قدرت مقابله با يكسري جوان و بدحجاب و يا سركوب اغتشاشگران دارد و همه تبليغات را هم روي اين موضوع ها دارد وگرنه قدرت مقابله با هيچ گروه خلاف كاري را ندارد
باید برای این قضیه به راه حلهای ضربتی متوسل گردید. مثلا یک قانون عمومی تصویب گردد تا کلیه سارقان مسلح به محض دستگیری و بدون محاکمه ابتدا از هر دو چشم کور گردند.
تازه به نطر می رسد؟؟ باورتون نمی شه که ناامنی زیاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام ، چنر روز پیش بود برایتان یک ایمیل فرستادم اما متاسفانه آن مطلبی که من نوشتم برای شما مهم نبوده که بازتابی از آن در سایت ندیدم
چند شب پیش به اتفاق همسرم از خیابان دمائند تهران حدفاصل خیابان آیت و سی متری نیروی هوایی در حال عبور بودیم که عده ایی اراذل واوباش جمعا 8 نفر خیابان رابسته و با قمه وقداره راه عبور ماشین ها را بسته بودند وبه مردم بی دفاع و بی پناه حمله می کردند
وقتی اوضاع در خیابان های تهران این طور است آن وقت بازار و.. دیگر جاها چطور؟
توهم دارید شما....
یعنی چه تلاش برای بی امن نشان دادن جامعه؟!..خوب هست. لابد اینم کار آمریکاست!! خجالت بکشید به جای اینکه دنبال رفع نواقص و مشکلات باشید دائم دنبال این هستید که تقصیر را بیندازید گردن این و آن. بس کنید دیگه!
آیا امنیت مردم نظام ارزش ندارد؟ آیا اقتدار نیروهای انتظامی و امنیتی که لشکرکشی های خیابانی و نمایش قدرتشان را دیده ایم برای حفظ امنیت مردم قابل استفاده نیست؟
به نظر اینجانب دشمنان اسلام و ایران ودر راس آن با توزیع منابع مالی و حمایت آموزشی از عوامل خودفروخته و فریب خورده سعی در ایجاد انواع خطرات و ناامنیها در جامعه داشته و از سوی دیگر با رواج بدحجابی در بین جوانها سعی در انحراف توجه نیروهای خدوم انتظامی از مسایل امنیتی کشور می شوند . پیشنهاد می شود برای مدتی در بازارها و اماکن عمومی نیروهای خدوم مستقر شوند تا این توطئه همانند توطئات قبلی شکست بخورد.
مشکلات اقتصادی، بیکاری، طلاق، بی انگیزه ای و... همه مشکل این سه محور شرور است و ما خود هیچ عیبی نداریم
نه دروغ میگوئیم، نه حرام میخوریم، در معاملات انصاف داریم، به هم رحم میکنیم و...
براي نيروهاي امنيتي متاسفم
در پاسخ به فردی که گفته ما بازاریان مالیات میدهیم باید گفت که شما تمام مالیات خود را نمیدهید بلکه کمتر از یک درصد از مالیاتی که باید بدهید میدهید
کارمندان هنوز حقوق خود را نگرفته اند 10 درصد از حقوقشان بابت مالیات کم میشود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار