بازدید 261058
۱
شنیده های جدید درباره پرسشی بی پاسخ؛

مسعود رجوی به چه سرنوشتی دچار شده است؟

و سرانجام اینکه از نوزدهم فروردین سال 1382 تا کنون، تلویزیون منافقین در هر بهار و در برخی مناسبت های معدود اقدام به خواندن پیام مکتوبی از مسعود رجوی ـ که توسط مجری تلویزیون یا مریم رجوی با پس زمینه تصویری قدیمی از وی ـ می کند؛ که البته این نشانه آشکاری از حذف رجوی یا به علت مرگ و یا تسویه درونی است که...
کد خبر: ۱۰۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۵ 01 July 2010
هرچند زنده یا مرده بودن مسعود رجوی ملعون، تأثیری در فروپاشی تدریجی تشکیلات گروهک تروریستی منافقین ندارد، برخی شواهد و قرائن، حکایت از آن دارد که او دیگر وجود خارجی و یا دست کم حضور اثرگذار ندارد.

به گزارش «تابناک»، شواهد نشان از آن دارد که سرکرده گروهک منافقین، از فروردین سال 1382 یعنی درست از زمان حمله آمریکا و هم پیمانانش به عراق تاکنون، هیچ گونه حضوری در مجامع عمومی نداشته و حتی تصاویر جدیدی نیز از وی منتشر نشده است.

این موضوع سبب شد تا بسیاری به این نتیجه برسند که رجوی در حمله جنگنده های آمریکایی به اردوگاه اشرف، در خلال حمله علیه صدام، به همراه 20 تن دیگر از اعضای این گروهک از بین رفته است.

دیدار مسعود رجوی با صدام ملعون

بر پایه این گزارش، در خصوص احتمال کشته شدن رجوی در بمباران های یاد شده، ادعاهای بسیاری مطرح شد که از جمله می توان به این موارد اشاره کرد:

«منظر. ل» از شهروندان اهوازی که به مدت سه سال از ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ به عنوان مترجم فاطمه اروانی با مجاهدین همکاری می کرد و اینک از سازمان مجاهدین جدا شده نیز بر این باور است که در بمباران ناحیه ای در شهر اشرف که محل برگزاری کنسرت های موسیقی سازمان بود، مسعود رجوی کشته شد. او این اطلاع را از اروانی نقل می کرد که در آن دوره فرماندهی اشرف را بر عهده داشت.

شهید سرافراز امیر صیاد شیرازی که به دست عوامل گروهک منافقین به شهادت رسید

«میلاد آریایی» از اعضای سابق منافقین نیز در جایی با بیان چگونگی مذاکره منافقین با نیروهای آمریکایی در جریان حمله سال 2003 به عراق می گوید: در مذاکره با آمریکایی ها، شخصی به جز مسعود رجوی وارد مذاکره شد؛ بنابراین، این روشن است که اگر مسعود رجوی در صحنه حضور داشت، دلیلی نبود که مهدی براعی به جای رهبر سازمان وارد مذاکره با آمریکایی ها شود.

اما موضوع دیگری که به عنوان پرسشی تکراری اما بی پاسخ در افکار عمومی و فضای رسانه ای مطرح است، این که مسعود رجوی کجاست و اینکه چرا از فروردین سال 1382 تا کنون هیچ تصویر، صدا و یا ویدئویی از رجوی پخش نشده است؟ هرچند برای این پرسش ها، پاسخ هایی مبتنی بر برخی اطلاعات و گمانه زنی های جدید هست که در ادامه خواهد آمد، پیش از آن، بررسی پاسخ هایی که تاکنون عنوان شده، ضروری است.

هادی شمس حائری، عضو سابق شورای مرکزی منافقین و از رهبران این گروهک، درباره این پیام های کتبی در نوشتاری می گوید: جعل «پیام» تنها برای پاسخ به پرسش آزار دهنده «رجوی کجاست؟» هست، تا بگویند «رجوی هست»؛ اما رجوی هنوز «نیست»، زیرا اگر بود، باید خود را نشان می داد تا نیروهایش او را باور کرده و حضور او بتواند اوضاع نابسامان سازمان را بسامان کند، اما رجوی هنوز غایب است و ... غیبت رجوی همچنان ... فرقه را آزار می دهد و نه تنها مساله ای از سازمان حل نکرده است که ابهام را بیشتر هم کرده ... .

یکی از جنایات بمبگذاری منافقین

او در ادامه می افزاید: اسامه بن لادن با همه محدودیت هایی که سرویس های جاسوسی غرب و به ویژه آمریکا برای او پدید آورده و همواره در تعقیب اوست، هر از گاهی، پیامی شفاهی و یا نوار ویدئویی بیرون می دهد. مگر رهبری مجاهدین از چه محدودیتی بیشتر از بن لادن دارد که نمی تواند پیام صوتی و یا تصویری منتشر کند و در اختیار رسانه ها قرار بدهد؟ امکانات مجاهدین که کمتر از القاعده نیست.

همچنین «جیمز جفری» از مشاورین ارشد وزیر خارجه آمریکا گفته است: مسعود رجوی از زمان سقوط صدام حسین در تلویزیون این سازمان ظاهر نشده و صدایش هم در رادیوی این سازمان شنیده نشده و هر تصویر و صدایی که از او پخش می شود، از برنامه های ضبط شده مربوط به پیش از سقوط حکومت صدام حسین است... او در بازداشت ما نیست. تا آنجا که ما می دانیم، او هرگز در بازداشت ما نبوده است و تا آنجا که می دانم، او در اروپای غربی یا در خاورمیانه است؛ اما در اردوگاه اشرف نیست.

و سرانجام اینکه از نوزدهم فروردین سال 1382 تا کنون، تلویزیون منافقین در هر بهار و در برخی مناسبت های معدود اقدام به خواندن پیام مکتوبی از مسعود رجوی ـ که توسط مجری تلویزیون یا مریم رجوی یا پس زمینه تصویری قدیمی از وی ـ می کند؛ که البته این نشانه آشکاری از حذف رجوی یا به علت مرگ و یا تسویه درونی است.

از دیگر جنایات این گروهک، بمبگذاری در حرم مطهر امام رضا (ع)

بر پایه گزارش های غیر رسمی رسیده به «تابناک»، رجوی که خود استاد تسویه درون سازمانی و حذف رقیبانش بوده است، ظاهرا این بار خود دچار تسویه شده است.
این گزارش حاکی است، مسعود رجوی با نظر حامیان غربی سازمان منافقین و به سبب تنفر بی پایان همه ایرانیان از وی در تسویه ای داخلی که به «کودتای مریم» موسوم شده، از رهبری این گروهک خلع شده و از سال 82 به بعد این مریم رجوی است که رهبری این گروهک تروریستی را بر عهده گرفته است.

اما درباره اینکه سرنوشت مسعود رجوی چه شده، اطلاعات ضد و نقیضی به دست آمده؛ نخست اینکه گفته می شود رجوی در این تسویه از بین رفته، اما به سبب بسته بودن دایره تسویه کنندگان، مرگ وی افشا نشده و این گونه وانمود شده است که رجوی به سبب ملاحظات امنیتی در مکانی نامعلوم پنهان شده است!

اخبار دیگری نیز از هیأت رهبری این گروهک درز کرده است که حکایت از حبس مسعود رجوی در مکانی بیرون از عراق دارد، به گونه ای که رجوی جز نیازهای اولیه به هیچ امکان دیگری دسترسی ندارد.

با این اوصاف، به نظر می رسد، هرچند مسعود رجوی ممکن است زنده باشد، اما او دیگر عملا مرده به شمار می رود، زیرا از نظر حامیانش و همچنین جریان همراه مریم رجوی، او دیگر مهره سوخته ای بیشتر نبوده که وجودش هر گونه کار جدید از سوی این گروهک را با شکست روبه رو خواهد کرد.

و در مجموع اینکه سکوت سران گروهک تروریستی منافقین درباره سرنوشت مسعود رجوی، شکست بزرگ این گروهک محسوب می شود و این موضوع به شدت روحیه اندک باقی مانده های این گروهک را تضعیف نموده و روند فروپاشی کامل گروهک یادشده را تسریع کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹۰
انتشار یافته: ۱
بابا بیخیال؛ یه خبر تاپ رفتید برای این مرده شور!
عوضش یه خبر تاپ میرفتید برای مهدی هاشمی که زنده است و راست راست میچرخه !
جدا خاک بر سرتون با این خبرگزاریتون.
می شه خفه شید لطفا. احتمالا دیگه پولشون بهتون نرسیده که این خبرو زدید آشغالا
دنبال گمشده ها ميگرديد. يا اينكه ميخواهيد مرده زنده كنيد و در دادگاه محاكمه كنيد تا دقه دليتان خال شود؟
مسعود رجوی از 30خرداد 60 از نگاه مردم مرد نه19 فروردین 82.
از اين گروه قاتل افراطي و خائن به مردم و خاكشان به زودي زود جز خاطره تلخ چيزي باقي نخواهد ماند
زنده یا مرده اون آشغال هیچ ارزشی ندارد هرچند باید او زنده باشد و به دست ملت ایران بیفتد تا به سزای اعمال ننگین خود برسد.
خدا لعنتش كند كه خائن بود و هست
واقعامرده يازنده آن فرقي نمي كند
ايشالا مريم جونش هم مثل خودش بشه ....
مرگ بر منافقین
گور بابای رجوی احمق موجسوار
امیدوارم که همشون به درک واصل بشوند اینها از خود صدام هم کثیف تر بودند خائن کاش میشد روزی جنازه تکه تکه شده مسعود و مریم رجوی را ببینیم
باور کنید من چند روز پیش تو همین فکر بودم
که کجاست
یکی میگفت سرطان داره
حالا راست و دورغش رو نمیدونم
این عاقبت همه کسانی است که دستشان به خون آغتشه می شود . افسوس از فرزندان این مرز و بوم که فریب آنان را خوردند . واقعاٌ باید از آه و ناله کسی که جز خدا کسی را ندارد ترسید .
خدا واقعا لعنتش كنه
مرتيكه بيشرف و بي وجدان رو
اینها آدمهای لجنی هستند . به تسویه حسابهای درونی بیشتر می خوره .
ظلم پایدار نیست.
اگه بتونن مریم رجوی رو نیز مثل ریگی دستگیرش کنند خیلی خوبه.
اين مردك و اين گروه خائن آنقدر بي ارزش هستند كه حتي لياقت درج خبر هلاكت رو هم ندارند .
ومکرو و مکرالله والله خیرالماکرین !
عاقبت آنکه مثل سگ ها زیست مثل سگ های خیابانی نیز می میرد.
منافقین مجید دلبندم نه مجاهدین . مجاهد تعریفی دارد که در هیچ یک از اهداف وفعالیت های این اراذل وامانده نمی گنجد.
به گفته معاون وقت وزارت امور خارجه در زمان حمله آمریکا به افغانستان بمبگذاری حرم امام رضا(ع) کار القاعده بوده است. (یقین دارم چاپ منتشر نمی کنید)
مرگ بر منافق
از نظر ملت ایران او و سازمانش خیلی وقته که مردن
خدا لعنتشان کند.
با تشکر تابناک

با جنایاتی که این پست صفت انجام داده مرگش هم باید به دست آمریکایی های خون آشام و همایت کنندهایش باشد
هرکه باملت غیور ایران درافتد سرنوشتی بهتر ازاین جانی ندارد
اینها ازاینجا رانده وازآنجا مانده هستند لعنت خدابراینها باد
او نمرده به درک واصل شده.
بهتر است در اخبارتان وقتی نامی از "سازمان مجاهدین " می برید لغت "خلق " را هم در پی آن بیاورید. خیلی از جوانها شاید بین منافقین و "سازمان مجاهدین انفلاب" اشتباه کنند که این به تطهیر منافقین می انجامد. موفق باشید.
لطفا راجع به انسان ها صحبت کنید !
شتر زنده و مردش يك قيمته درعين حال اگر نمرده خدابكشتش كه كم به كشتن نداد بچه هاي مظلوم مردم را اگر هم كه مرده گور به گور بشه
امان از وقتی که تابناک پست منافق بخواد از اربابش بد بگه
تا ببینیم سایت تابناک منافق تا کی با این تحلیل های آبکی با منافقین فرو می پاشد.
ايكاش نميرد وبزودي او وساير منافقين خود فروخته كه بر اسلام وانقلاب و مردم عزيزمان خيانت كرده اند به دست خانواده شهداي عزيزمان به مجازات برسند
جدیدا اس ام اس هایی از طرف گروهک ایشون به موبایل ها ارسال میشه. لطفا این مسائل را پیگیری کنید که این گروهک از کجا فعالیت می کنند
ببخشید شما پیام های رجوی رو از کدوم شبکه گوش میدین؟!!!!!
این ملعونها ارزش خبر شدن را هم ندارند
اين سرنوشت همه تندروهاست
اگرچه مهدی هاشمی حق یا ناحق تهمت دزدی به او زده می شود اما از مشایی چه خبر که بعضی ها به او پست دادند که این امر برخلاف نظر ولی فقیه -که جانم فدایش باید- هم بود. سلام بر عدالت و ننگ بر خیانت و تف بر اسلام نماها
یادم میاید رجوی قبل از رفتن به عراق پسری شیرخواره داشت که به پدر برزگش داده شد. ( الان باید 29 ساله باشد). کسی از سرنوشت او خبر دارد؟
تابناک حجالت بکش اینقدر کلمه مقدس مجاهدین را برای این گروه تبهکار و جانی و هوس باز استفاده نکن امام فرمودند منافقین . همین و بس
مسعود رجبی خیلی وقته مرده
مسعود رجوی ملعون است در پیشگاه خدا و مردم کاش شما در این سی سال به جای مشغول بودن به حزب بازی کمی هم به فکر نسل جوان بودید واین اخبار را زودتر در اختیار جوانان می گذاشتید تا عده ای قربانی جهل خود و کم کاری شما نشوند!
مشکلات مملکتمون حل شد و موند بگردیم ببینیم مسعود رجوی کجاست .
به ماچه که کجاست . هرجا هست خدا نصفش کنه .
وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ تَعَالَوْا إِلَى مَا أَنْزَلَ اللَّهُ وَإِلَى الرَّسُولِ رَأَیتَ الْمُنَافِقِینَ یصُدُّونَ عَنْكَ صُدُودًا
و هنگامی که به آنها گفته شود: «به سوی آنچه خداوند نازل کرده، و به سوی پیامبر بیایید»، منافقان را می‌بینی که (از قبول دعوت) تو، اعراض می‌کنند!

«النساء/61»

فَمَا لَكُمْ فِی الْمُنَافِقِینَ فِئَتَینِ وَاللَّهُ أَرْكَسَهُمْ بِمَا كَسَبُوا أَتُرِیدُونَ أَنْ تَهْدُوا مَنْ أَضَلَّ اللَّهُ وَمَنْ یضْلِلِ اللَّهُ فَلَنْ تَجِدَ لَهُ سَبِیلًا
چرا درباره منافقین دو دسته شده‌اید؟! (بعضی جنگ با آنها را ممنوع، و بعضی مجاز می‌دانید.) در حالی که خداوند بخاطر اعمالشان، (افکار) آنها را کاملا وارونه کرده است! آیا شما می‌خواهید کسانی را که خداوند (بر اثر اعمال زشتشان) گمراه کرده، هدایت کنید؟! در حالی که هر کس را خداوند گمراه کند، راهی برای او نخواهی یافت.

«النساء/88»

بَشِّرِ الْمُنَافِقِینَ بِأَنَّ لَهُمْ عَذَابًا أَلِیمًا
به منافقان بشارت ده که مجازات دردناکی در انتظار آنهاست!
مسئولین محترم سایت تابناک از زحمات همه شما که نشانه بارز فرزندان واقعی این انقلاب هستید تشکر میکنم.خداوند یارتان باد.
واقعا چه اهمیتی داره که این روانی زنده ست یا مرده؟؟؟؟
ولی به نظرم میگفتن بعد از انتخابات ایران این ملعون در تلویزیون منافقین صحبت کرده ها ...یه بررسی بکنید
درفیلم مظنونین همیشگی کوین اسپیسی می گوید بزرگترین مکر شیطان این است که وانمود می کند وجود ندارد!این رجوی عمله ی درجه یک ابلیس است!
بنظر من اینهائی که در زیر خبر مربوط به منافقین فقط یکطرفه فحش و ناسزا به تابناک میدن آنهم به سبک لمپنهای علاف در گوشه و کنار شهرها خودشان هیچ فرقی با افراد وابسته به فرقه منافقین ندارند منتهی منافقین با شکلی دیگر و اینها با شکلی دیگر این جماعت منافقین و رجویه و این جماعتی که فقط به بهانه خبر تابناک چاک دهانشان را میکشند و مانند اراذل فحش میدهند هر دو روی یک سکه اند . منافقین و این جماعت به ظاهر ارزشی در یک امر دقیقا مشترک عمل میکنند و آنهم دیکتاتوری و فریبکاری این جماعتها دردشان نه اخلاقیات است و نه منافع ملی بلکه دردشان رسیدن به قدرت مطلق و ثروت به هر بهائی میباشد .
کاش تیتر میزدید مرگ تدریجی یک رویا!
رویایی که مجاهدین برای حکومت داشتند سوداگری متوهمانه بود. تشکیلات منظم منابع مالی فراوان هواداران و سمپات های هوایی همه و همه به خاطر تعصب کور و توتالیتار و فناتیک بودن افرادی مثل رجوی تبدیل به خاکستر شد!
جالب بود. فکر نکنم هیچ گروه سیاسی ای در ایران و دیگر کشور ها به اندازه ی گروهک منافقین منفور ملتش بوده باشد. سرنوشت شومی است! دلم برای اعضای این گروه می سوزد که یا شست و شوی مغزی شده اند و یا عملا در حبس نظام تروریستی و موحش منافقین گرفتار شده اند.
اللهم العنهم جميعا
انشالله اين خبر راست باشد و بره به درك
از بعد از انتخابات سال گذشته چه بر سر این مملکت آمده که این قدر فحش، ناسزا، هوچی گری و اعمال منتسب به شعبان بی مخ رواج یافته است. کسانی که در نظرات خود فحاشی می کنند خجالت بکشند.
آنانكه كه مسير خود را خود را از روحانيت آگاه مانند امام(ره) جدا كرده اند جملگي منحرف بودند يا منحرف شدند
سلام خوب بود آخر ملت ايران مي دانندسرنوشت اين ملعون ها طبق وعده الهي خواهد بود ودانستن وبيان آنها براي مردم لازم است.متشكر
نمیدونم چرا .قتی اسم این رجوی های احمق رو میشنوم هم لجم میگیره . . هم خندم میگیره . بابا این فسیلها رو به زباله دان تاریخ انداختیم رفت . مرگ بر کوردلان منافق .
حیف شد این مرتیکه رو باید تیکه تیکه می کردن
در اینکه منافقین جنایات بسیاری کرده اند شکی نیست اما بمبگذاری حرم مطهر ثامن الائمه ع کار وهابیون بود.
چرا خوانندگان اين سايت اينقدر فحش ميدن؟ شما چرا فقط فحشا رو نشون ميدين؟
گور بابای رجوی.اون سال 60 گور به گور شد نه 82 یادت باشه. ورزشی بنویس حال کنیم. آرژانتین قهرمان میشه خدا می دونه که حقشه به لطف یزدان و لیونل مسی آرژانتین قهرمان می شه لا لای لای...
ولی در جریان دستگیری اعضای شان در شهرک اشرف و پس از آز ادی آنها از طریق ویدئو یا آنها ساعتها گفتگو کرد و تلویزیون مجاهد هم پخش می کرد. صدا، صدای مسخره خودش بود اگر تصویرهای ویدئویی هم تقلبی بودند. ممکن است جوری آسیب دیده باشد که نتواند خود را ظاهر کند.
لعنت بر روح رجوی
متاسفانه نظرات کارشناسانه از سوی کاربران ارئه نمی شود .ناسزا گوئی بر خلاف اخلاق ملی و دینی ما ایرانیان است .اما با کمال تاسف خیلی باب شده است.خداوند همه را هدایت فرماید ومهر انسانها را دل یکدیگر تعبیه فرماید تا همه اصلاح شوند و به هموطن و کشور خود افتخار کنند.در اینکه این گروهک جنایتکار است وبرعلیه مردم خود شوریده و سلاح بر دست گرفته و با دشمن بعثی همدست شده و جوانان این مرز وبوم را به خاک وخون کشیده شکی نیست .انشاء الله علاوه ببر اینکه پاسخشان را از خداوند متعال دریافت خواهند کرد روز ی برسد در دادگاه عدل الهای برخاسته از متن این ملت محاکمه و به سرای اعمال خود برسند . کسانی هم که دستشان به خون این ملت آغشته نشده به راست هدایت شوند و به مسیر صحیح برگردند.نکته ای که باید اضافه نمایم این است که بظن بنده از زمانیکه این گروهک سلاح به دست گرفت وعلیه نظام جنگ مسلحانه اعلام ونسبت به آن اقدام کرد دیگر نباید به آنها منافق گفت .چون چهره واقعی خودرا آشکار نمود.آنها خصم شدند و باید دشمن نامیدشان.اکنون در کشور ودر دستگاههای دولتی بیش از حد منافق وجوددارد که بنام اسلام ونظام برعلیه این ملت خیانت می کنند .باید از این منافقان فرصت طلب متملق ترسید.خداوند یار و نگهدار این ملت نجیب باشد .(منهای اوباشهای سیاسی واقتصادی و فرهنگی .
مسعود رجوی یک خوک کثیف است،و کثیفتر از او مریم عضدانلو،معروف به مریم رجوی،زن سابق ابریشم چی،رفیق جون جونی مسعود خان است.مسعود رجوی در اردن است،و به خوش خدمتی استراتژیک به پادشاه اردن،اسراییل و امریکاییهاست.بنا به دلایلی، عده ای میخواهتد که نام این خوک کثیف کلا از صفحه تاریخ حذف شود،چون مریم رجوی، یا همان عضدانلو، خودش را برای رهبری جنبش سبز در خارج از ایران جلوی امریکاییها میخواهد لوس بکند.البته کور خوانده است،چون بخصوص نسل ما، هرگز خیانت، و کثافتکاریهای این اشغالهای خود فروخته به صدام حسین را فراموش نخواهد کرد.
مرگ بر رجوی
فقط در یک جمله مهره سوخته امریکای جنایتکار
کسانی که جزء ارتش کثیف بعثیان بودند ، کسانی که به روی نیروهای مسلح سرافراز ایران زمین در طول هشت سال دفاع مقدس تیغ کشیدند ، کسانی که اطلاعات داخل را به جنایت پیشگان بعثی می دادند و سرانجام کسانی که امیر سرافراز ایران زمین ، امیر علی صیاد شیرازی را ترور کردند و دل صدام لعین را شاد کردند و...... نفرین بر آنان باد
ممكنه كه خوانندگان سايت كلي فحش و بد و بيراه بگن. اما مسئول بازبيني اين مطالب نبايد اين فحش ها را چاپ كند. شايد هم با چاپ اين همه فحش و توهين هدف خاصي را دنبال مي كند!
به والله من با شنیدن اسم این گروهک جز نفرت و حقارت اینان چیزی به ذهنم نمیرسد اینان خیلی حقیرند خیلی ناچیزند توهم بیشماری در اینها لنگه ندارد
سلام
من تنفر دوستان وبرادران رو از این ملعون خبیث تحسین می کنم. اما با گذاشتن اسامی حیوانات روی این ملعون پست کاملا مخالفم چرا که توهین به حیوانات محسوب می شود . یک نکته را مد نظر داشته باشید . اینکه این ملعون تصمیم گرفته از انظار ناپدید بشه دلایل مختلفی می تونه داشته باشه. من هم مثل شما آرزو می کنم که خدا کنه که به درک واصل شده باشه یا به مرض لاعلاج مبتلا و زمینگیر شده باشه. اما از زوایای پنهان این امر هم نباید غافل شد که ممکن است این غایب شده وی طرحی یا نقشه ای باشد که اهداف خبیثی رو بدنبال داشته باشه. ما از این زاویه تا بحال ضربه خوردیم . پس کمی از لایه های احساس و هیجان بیرون بیایم و عقل و خرد رو پیش بگیریم
بیشترین لطمه به آزادی بیان وعقیده در ایران را این فرد، یعنی مسعود رجوی (لعنت الله علیه) وارد آورد.
آیا تا بحال کیفر خواستی رسمی برای تعقیب قضایی سران آدمکش وتروریست سازمان ضاله مجاهدین (منافقین) خلق که ناجوانمردانه ریس قوه قضاییه وقت کشورمان( مرحوم شهید بهشتی ) ودهها انسان ارزشمند و بی گناه دیگررا به قتل رسانده اند در دادگاههای جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است ودر این صورت چه موقع؟
خدا لعنت ابدي را نثار او و هم فكران خبيثش گرداند كه در بي رحمي و شقاوت در كل تاريخ اين سرزمين نظيري نداشته اند.
ا سلام
خدا را سپاسگذاریم که عاقبت خائنین به این ملت رشید و انقلابی را به این روزگار سیاه نشاند هیچ شک نداریم هرکس با هر لباس و هر شعار بخواهد این ملت را بیازارد عاقبت بدتر از سران نفاق و فتنه خواهند داشت این ملت شایسته منت و فشار نیست
هرگوري هست . انشاء الله غرق عذابه
من کاری به حکومت و سیاست ندارم اما این مردک لجن و زنیکه لجن مریم عضدانلو خائن به ایران و ایرانیان عزیز هستند.انها با کمک به صدام در جنگ تحمیلی روی هرچه خائنین به کشور را در طول تاریخ ان سفید کردند. کلمه منافق را هرکس بر اینها نام گذاشت خدا خیرش بدهد که چقدر دوراندیش بود.نسل ایرانی هرگز خیانت، و کثافتکاریهای این اشغالهای خود فروخته فراموش نخواهد کرد.
تابناک از تو متشکرم به خاطر این که اطلاعاتی از سرنوشت اون ملعون ارائه کردی.از کاربران محترم می خواهم : ما که همواره به فرهنگ خود می بالیم چرا اینگونه در اینجا حرفهایی رکیک میزنیم
بیایید کمی عاقلانه تر نظر دهیم
در جواب کاربر آخر:اقا شوخی میکنی؟رهبر جنبش سبز این زن احمق بشه؟؟بابا این بوزینه تو ایران به تعداد انگشتان دست طرفدار نداره دلت خوشه ؟احمقا یکی دو نفر رو اجیر کردن میرن با ماژیک به نفعشون شعار بنویسه و تو تلوزیونشون نشون بدن فکر میکنن ما سبزها طرفدار این آشغالها هستیم
با سلام

آقا شما دیگه چقدر بیکارید. این مرتیکه مشنگ روز روزش ایرانیها کاه بارش نمی‌کردند حالا که شب تاره. چه فرقی‌ میکنه حالا زنده یا مرده.

سلام
کسانی که تابناک را با منافقین یکی دونستن یا واقعا نمیدونن سازمان منافقین چیه و چه کرده یا اینکه فوق العاده ابله اند البته ببخشید ها!! و اما مسعود رجوی این جلاد رذل الان در امان پایتخت اردن زندگی میکنه و برخلاف چیزی که گفتید بعضی وقتها پیامهای صوتی جدیدی از اون پخش میشه ولی خوب بعد از انقلاب طلاق و گند کاری های اخلاقی بعد از اون دیگه از چشم سربازهای بدبدختش افتاده و از اون حساب نمیبرند و به همین خاطر مریم رجوی همه فرامین را صادر میکنه!
من بعید میدونم کشته باشنش یا حذفش کرده باشند جون اگه اینطور بود سعی میکردن به مرور زمان اسمشم حذف کنند اما روز به روز نظرات ایولوژیکش بیشتر ترویج میدن
من هم به قول دوستمون جند باز در جلسات اشرف صداشو شنیدم که داشت در مورد مسائل روز حرف می زد که این دوحالت بیشتر نداره که یا خودشه یا تقلید کننده صداش که اولی قوی تر هست-
من از ته دل آرزو میکنم سالم باشه>>>>>تا یک روزی به امید خدا در یک دادگاه عادل به تمام جنایتهایی که به هموطنان خودش بخصوص نیروهای خودش در اشرف کرده جواب بده و بعد هم ایشالله هر چی حقشه به سرش بیاد
لعنت خدا بر منافقین کور دل که منحرف ترین موجودات روی زمین هستند
اگر زندست لعنت خدا بر او و اگز هم هلاک شده چهنم خدا برای او ارزوی من است که به وطن خیانت کرد و با دشمن کشور علیه خاک و مردم ایران اسلحه کشید
راستی آیا این اخلاقی، انسانی و اسلامی است که بگویید گور پدر مسعود رجوی؟ هر چه میخواهید به خودش بگویید نه به پدر و مادر مسلمان و مرحومش.
واقعا برای بنده همیشه این سئوال مطرح بود که چرا همیشه تصویرش را نشان میدهند؟؟؟
اعلام خبر در مورد گروه منافقین واقعا بی ارزش کردن خودتونه. ملت ایران اصلا به اونها فکر نمی کنن چه برسه بخوان از اونها خبر پخش کنین
مرگ بر منافقين
رجوي از خرداد سال 1360 مرده بود. شايد او هيچگاه زنده نبوده است.
عاقبت غرور و انانیت همین است . آقایان مجاهدین کجایند تا انزجار مردم رو از خودشون در یک پست خبری ببینند ؟ مرگ بر قاتلین بی همه چیز و کم سواد به اصطلاح مجاهدین خلق ...
افسوس از افراطی هایی که موسوی و خاتمی بزرگ رو همردیف این جنایتکارا معرفی میکردند . شرممان باد اگر اشتباه کنیم . خوب یادم میاد که مریم ملعون در یک شبکه فرانسوی بعد از انتخابات در حال لعن و نفرین و دشنام موسوی بود . اونوقت افسوس به کسانی که اون لجن آلوده ی نفهم قاتل رو با مردان بزرگی چون موسوی مقایسه و همردیف می کنند
بعید و غیر منطثی است که رجوی در بمباران آمریکاییها کشته شده باشد و آنها این واقعه را بخواهند پنهان کنند ، سالها است که آنها شعار ضد امپریالیست بودن و مبارزه با آمریکار میدهند و حتی در جذب نیروهای جدید در اروپا بسیار بر این نکته پافشاری میکنند و از طرف دیگر جمهوری اسلامی ایران آنها را به جیره خوای آمریکا متهم میکند لذا اگر ایشان در جریان بمباران آمریکاییها کوچکترین خراشی بر میداشت آنرا در بوق و کرنا کرده و به عنوان سند مقاومت ضد امپریالیستی از او به عنوان قهرمان و شهید زنده خلق یاد میکردند ، از اخبار ضد و نقیصی که گاهی از درون سازمان و بین هوادرارن رده متوسط به بیرون درز پیدا میکند ظاهرا رجوی به دلیل کهولت سن دچار حواس پرتی شده و از مشاعر درست و جسابی برخوردار نمیباشد و به همین دلیل در تسویه حسابهای درون سازمانی کنار گذاشته شده است
برای من تمام اخبار ایران دروغ محض است .
حيف نيست اسم اين حيوان وخائن كثيف و بي غيرت به خاك عزيزمان را بياوريم و وقت خودمان را تلف كنيم
قحطي آْدم - ببخشيد حيوون - بود از رجوي گزارش زدين ؟؟؟
جام جهاني رو بچسب ...
سلام

جای خالی این رجوی منافق رو سران فتنه منافق امروز پر کرده اند نگران نباشید . تا حقیقت هست جریان نفاق هست ولی حق پیروز است .

امیدوارم بدون جانبداری منتشر کنید
خدا لعنت کند منافقین رو که از کفار بدترند.ملت اسلام هرگز همکاری این خائنین رو با صدام فراموش نخواهند کرد.اینها شقی ترین انسانهای عصر ما بودند که از لحاظ سیاسی به درک واصل شدند.
اینکه رجوی زنده است یا مرده فرقی نمی کنه .منافقین رانت خور داخلی را دریابید .
سخن درشت برخلاف ظاهر آتشين آن، حاوی اين پيام است که گوينده به موضوع اهميت می دهد. وگرنه اينقدر احساسات بخرج نمی رفت. درنتيجه شما نمی توانيد بنويسيد: آن فلان و بهمان اهميتی ندارد. اگر هم تاکنون اهميتی نداشت شما با اين رفتار تند مهم اش کردی. اين سرنوشت همه تندروی ها است، بر خلاف ظاهر به طرف مقابل خدمت می کند. با احترام
شکر خدا را که منافقین به سزای اعمال جنایتکارانش میرسند وخون شهدا عزیزمان برجای نمیماند
درود به شرفت که این همه سعه صدر داری و فحش ها رو هم نشون میدی. کاش یک کم هم سایت هایی مثل رجانیوز و ...
یاد بگیرند.
بهتر بود تاريخچه زندگي رجوي را هم مي نوشتيد تا تبليغ كامل تر بشه الان ديگه ميفهم شما ها چه طرز تفكري داريد تابناك بايد مثل بازتاب به زباله داني فضاي مجازي انداخته بشه
رجوي در پادگان اسعد عراق پنهان شده است و نمي تواند به راحتي با بيرون ارتباط برقرار كند.
مایه ننگن ایرانیان حرومزاده پست فطرت مسعود رجوی
آخر و عاقبت خیانت به مردم و مملکت همینه، امید داریم که درس عبرتی بشه برای اونایی که طرفدار کشتار و ریختن خون هموطناشونن.
اگر این پیام ها به رویت امام زمان برسد خجالت نمیکشید ؟ شما ها پیرو امام علی هستید؟ چرا فحاشی ؟ واقعا بویی از اسلام نبردید .
این گروهک همون موقع که پرید بغل عمو صدام،ضربه مغزی شد و مرد،آدم زنده یا حتی یه موجود زنده حداقل شعور رو باید داشته باشه که با دشمن ملت خودش دوستی نکنه،این فرقه لکه ننگی برای اسم ایران و ایرانی بوده و هست،ولی یه ضرب المثل قدیمی هست که می گه"آگه می خوای کسی رو بکشی کاری کن فراموش بشه"شما هم اجازه بدید ما مردم ایران فراموش کنیم این وصله های ناجور رو
رجوی هیچوقت زنده نبوده ! اونا فقط مهره های سوخته هستند!
تابناك دوست داريم...در ضمن منافق كسي است كه دو رو است.نه اين افرادي كه دستشان رو شده است.منافقان اصلي رو 10 سال ديگر در كتاب ها مي نويسند...
عده ای اگاهانه به این ملت خیانت میکنند و عده ای هم از روی حماقت و بی سوادی خود.
منافقین دشمن شناسنامه دار هستند و آنها که با ندانم کاری و دشمن تراشی به این ملت ضربه میزنند و زده اند کمتر از منافقین نیستند.
عاقبت کار آنها ممکن است از کار منافقین هم وخیم تر باشد.
مرگ بر رجوی
اسراییله فعلا
چه جالبه این همه نظر دادن! مردم به خون این قاتلین تشنه اند.
مرگ بر منافق ....مرگ بر منافق................................................
ناسزا گویی واقعا جزو فرهنگ ما نبوده است اما مدتی است به بهانه لعن دشمن باب این رذیله اخلاقی در میان مردم باب شده است این مساله که نه جایکاه دینی و نه فرهنگی دارد امروز به بهانه شعار علیه دشمن ترویج می شود
حیف نیست یک صفحه از سایتتونو به این آشغال ها اختصاص دادید؟
آخه این آشغال ها ارزششو دارن؟
مرگ بر منافقین!
تو بعضی نظرها اومده که چه کار به رجوی داریم. اگه اینطوره باید بگیم به صدام و شمر ذی الجوشن و غیره که تعداد زیادی آدم بی گناه رو کشتند چی کار داریم. احتمالا این افراد با عقاید رجوی و رجوی ها همسویی دارند یا اینکه غافل هستند و هنوز اینها رو نشناختند.
جون آدما دست خداست حالا هر کسی بخواد خدایی کنه ملعونه اما مسلمونا مدعی به آداب معاشرت و تهمت نزدن و خیلی از این خصایای حسنه هستن پس ظاهرا تو نظرات جز 3 یا 4 تا مسلمون وجود نداره و تابنام هم که ...
مرگ بر منافق
یعنی واقعا مدیریت سایت این توانایی را ندارد که اعلام کند اگر دشنام ، فحش یا توهین در متن نظرات باشد بدلایل ارزشی نمیتواند نظر را درح کند یا اینکه این مسئله واقعا ارزشی محسوب نمیشود . (خیلی از سایت ها این کار رو کردند)
واقعا خجالت آوره. پای هر خبری کرور کرور فحش و بد وبیراهه. اسممان را هم گذاشتیم مسلمان!!!!!
به قتل عمد دست می زند جز حرامزاده.
جنايت به هر نامي امروز نقل نبات سردمداران ظالم جهان شده است معود هم يكي از آن رهبران خونريز هست و بود
كسيكه خون هموطنش را ميريزد خيلي پيش ازاينها مرده
در جنايتكار بودن اين گروه ترديدي نيست اما نسبت دادن برخي جنايتها به اين گروه موجب تقويت يك گروه ملعونتر و منافقتر بوده است. بمبگذاري در حرم امام رضا و برخي ترورهاي كور اول انقلاب نياز به تحقيق و بررسي دارد.
مرگ بر منافقین حيف نيست اسم اين حيوان وخائن كثيف و بي غيرت به خاك عزيزمان را بياوريم و وقت خودمان را تلف كنيم مایه ننگن ایرانیان حرومزاده پست فطرت مسعود رجوی

اندكي تفكر بايد كرد شايد اين موجود كثيف باچهره جراحي پلاستيك داخل ايران باشد.....؟
من چند روز پیش یکی رو تو خیابون دیدم عین رجوی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر