بازدید 7637

تغييرات در استانداري تهران

وحيد كيارشي معاون برنامه‌ريزي استانداري تهران در اعتراض به وضعيت ساختمان استانداري تهران از سمت خود كناره‌گيري كرد/شنيده شده است يوسفعلي درون‌پرور معاون عمراني استانداري تهران نيز تغيير خواهد كرد.
کد خبر: ۱۰۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۵ 25 May 2010
معاون برنامه‌ريزي استانداري تهران از سمت خود كناره‌گيري كرد.

به گزارش ايلنا،در حالي كه هفته گذشته در فرمانداري تهران تغييراتي صورت گرفت و حسين طلا راهي اداره دخانيات شد ،وحيد كيارشي معاون برنامه‌ريزي استانداري تهران نيز در اعتراض به وضعيت ساختمان استانداري تهران از سمت خود كناره‌گيري كرد.

گفته مي‌شود بعد از تغيير ساختمان استانداري تهران،ساختماني در تپه‌هاي عباس آباد براي استانداري در نظر گرفته شد بود كه به دليل آنكه تاكنون تمام طبقات اين ساختمان تكميل نشده است فقط چند معاونت از جمله معاونت برنامه‌ريزي و عمراني استانداري به اين ساختمان انتقال داده شد و و ديگر معاونت‌ها و دفتر حوزه رياست موقتا در ساختماني در خيابان طالقاني تهران مشغول فعاليت هستند اين در حالي است كه نداشتن ساختماني واحد براي استانداري پايتخت آنچنان زيبنده متوليان امر و همچنين شهروندان استان نمي‌باشد.

از سوي ديگر شنيده شده است يوسفعلي درون پرور معاون عمراني استاندار نيز تغيير خواهد كرد و احتمال تصدي اين سمت از سوي محمودي كه اكنون مسئوليت ستاد حوادث استان را عهده‌دار است وجود دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی