بازدید 2653
۲

کل‌کل اینستاگرامی به قتل و قصاص ختم شد!

سه جوان که در پی کری‌خوانی اینستاگرامی با پسری او را کشته‌اند، به قصاص و حبس محکوم شدند.
کد خبر: ۱۲۳۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۴ 19 May 2024

 به گزارش تابناک، اعتمادآنلاین نوشت: مردی که در پی کری‌خوانی اینستاگرامی فرمان قتل جوانی را صادر کرده بود، به زندان محکوم شد و عامل قتل هم حکم قصاص دریافت کرد.

متهمان که سه نفر هستند با حمله به جوانی به نام مهراد او را با ضربه چاقو زده و به قتل رسانده‌اند.

این قتل دردناک مقابل یک جگرکی اتفاق افتاد. وقتی پلیس در محل حاضر شد و تحقیقات را آغاز کرد مشخص شد مقتول که مهراد نام دارد و از مدتی قبل با جوانی به نام وحید کری‌خوانی داشت. روز حادثه نیز وحید به همراه دو نفر دیگر به نام‌های ماهان و پیام در محل حادثه بودند.

به این ترتیب، ماموران سه متهم را شناسایی و بازداشت کردند. آنها در ابتدا منکر همه چیز شدند اما بعد به قتل اعتراف کردند و با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در جلسه رسیدگی، اولیای دم درخواست قصاص کردند و گفتند حاضر به گذشت نیستند. وقتی نوبت به متهمان رسید آنها جزئیات را تشریح کردند.

در ابتدا وحید در جایگاه قرار گرفت و گفت: من و مهراد در اینستاگرام کری‌خوانی داشتیم. مهراد حرف‌های بی‌ربط زیادی درباره من می‌زد. روز حادثه وقتی داشتم با ماهان و پیام از مقابل جگرکی عبور می‌کردم، او را دیدم. ما مشروب خورده بودیم و وضعیت خوبی نداشتیم. من به دوستانم گفتم می‌خواهم این بچه را گوشمالی بدهم. اصلاً قصدم کشتن او نبود. نمی‌دانم چرا چنین اتفاقی افتاد. حتی نمی‌دانستم ماهان با خودش چاقو دارد. وقتی جلوی مهراد را گرفتیم، او را زدیم. من در یک لحظه دیدم که ماهان با چاقو به جان مهراد افتاد و او را با چاقو زخمی کرد.

متهم گفت: من به پدر و مادر مقتول تسلیت می‌گویم. ما واقعاً قصدمان قتل نبود.

در ادامه پیام در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من اصلاً چاقو نداشتم و با مقتول هم درگیری نداشتم. فقط چون با وحید دوست بودم وارد این درگیری شدم.

سپس ماهان در جایگاه قرار گرفت و گفت: من مست بودم و خیلی یادم نمی‌آید درگیری چطور اتفاق افتاد. من با مقتول خصومتی نداشتم و از پدر و مادرش طلب حلالیت دارم.

در پایان هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و ماهان را به قصاص و دو متهم دیگر را به ۱۰ سال حبس محکوم کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
یه زمانی قمه کشا تو صدتا چاقو کشی یه نفر کشته نمیشد چون اگرم چاقوکش بودن واقعا اینکاره بودن الان یه مشت بچه سوسول با این اسم‌های خوشکل ادعای لاتیشون میشه که این کاره م نیستن یا دست خودشونو میبرن یا ضربه اول یه نفرو می‌کشن. هیچی دیگه تو دنیا سر جایش نیست
این حیوانات رو اینستاگرام هم بگیری تو پارک این کار و میکنند, هیـــــــــــــــچ ارتباطی با اینترنت واقعی نداره.!
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی