بازدید 3385

جاده فریمان-مشهد بسته شد

- رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده اصلی فریمان -مشهد قبل از محدوده «فرهاد گرد» به علت وقوع سیلاب و ایمن نبودن مسیر تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده است.
کد خبر: ۱۲۳۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲ 15 May 2024

به گزارش تابناک، یوسف بنی اسدی روز چهارشنبه در گفت وگو با  ایرنا افزود: هم‌اکنون بارش باران جاده های فیروزه، طرقبه- شاندیز، درگز، فریمان و سرخس را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با اشاره به وجود مه غلیظ رقیق در گردنه تیوان اظهار کرد: ترافیک در سایر جاده‌های استان خراسان رضوی به صورت عادی و روان جریان دارد.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی از عصر دیروز، سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی در استان فعال شده است، این سامانه تا اوایل هفته آینده بارشهای رگباری همراه با رعد و برق و صاعقه، بارش تگرگ توام با وزش باد شدید و آبگرفتگی، رواناب و سیلاب را در پی دارد.

هواشناسی خراسان رضوی همچنین نسبت به بارش تگرگ، کاهش نسبی دما و امکان اختلال در سیستم حمل و نقل استان در این فاصله زمانی هشدار داده است.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که جایگاه دوم را در این بخش نصیب این استان کرده است. از مجموع راه های استان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی