بازدید 1188

شناسایی ۸۷۴۰۰۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل

رئیس قرارگاه جهادی ۲۰۲۰ محله گفت: ۸۷۴ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل با کد ملی شناسایی شده‌اند و در قرارگاه جهادی محله ۲۰۲۰ برای بازگرداندن آنها به مدرسه تلاش می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲ 14 May 2024


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی آقامحمدی؛ رئیس قرارگاه جهادی 2020 محله در اولین جشنواره معلمان جهادی سراسر کشور اظهار کرد: قراردادی با دبیرستان البرز منعقد شده است تا در شیفت بعد از ظهر برای دانش‌آموزان محروم کلاس‌های کنکور برگزار شود. دانش‌آموزان توانمند تحصیلی نیز در این طرح به عنوان پشتیبان در کنار دانش‌آموزان ضعیف‌تر حضور خواهند داشت.

وی افزود: 874 هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل با کد ملی شناسایی شده‌اند و در قرارگاه جهادی محله 2020 برای بازگرداندن آنها به مدرسه تلاش می‌شود.

همچنین حمیدرضا خانمحمدی؛ رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در اولین جشنواره ملی معلمان جهادی سراسر کشور نیز اظهار کرد: تعهد و فداکاری در شغل معلمی نقشی اساسی دارد. می‌توان با ایجاد یک شبکه گسترده از معلمان متعهد، که شامل یک میلیون نفر باشد، بر این امر تأکید کرد. این شبکه می‌تواند به 16 میلیون دانش‌آموز تحت تعلیم خود خدمات ارائه دهد.

وی بیان کرد: عوامل مخرب ذهن دانش‌آموزان، خانواده‌ها را نیز در تیررس خود قرار داده‌اند. با انجام کار جهادی و طراحی و اجرای برنامه‌های هدفمند، می‌توانیم به ساختن آینده‌ای روشن برای کشورمان کمک کنیم. جهاد تبیین نیز در این راستا نقشی اساسی ایفا می‌کند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: به اطلاع دانش‌آموزانی که در استفاده از فضای مجازی افراط می‌کنند، می‌رسد که جهت بررسی مشکلات تحصیلی و ارائه راه‌حل‌های مناسب با حضور والدین در مدرسه حاضر شوند.

خانمحمدی ادامه داد: معلم جهادی فراتر از صرفِ ارائه دو ساعت درس در عصرها به دانش‌آموزان است. رسالت او، همچون پیامبران، پرورش و نجات انسان‌هاست.

بهسازی 110 هزار کلاس درس توسط گروه‌های جهادی

وی با اشاره به اینکه تربیت باید در دبستان اتفاق بیفتد، متذکر شد: بهسازی 110 هزار کلاس درس با مشارکت 15 گروه جهادی انجام شده است.

وی با تاکید بر اهمیتِ نهادینه شدن تربیت در دوره ابتدایی، خبر از بهسازی 110 هزار کلاس درس با مشارکت 15 گروه جهادی داد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اضافه کرد: رویکرد اصلی فعالیت‌های جهادی، تربیتی است و ضروری است که این موضوع به گفتمان غالب در آموزش و پرورش تبدیل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی