بازدید 2425

اوسمار: ۲ سال پیر شدم، حالا آماده ۳بازی آخریم

کد خبر: ۱۲۳۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷ 11 May 2024

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی امروز به تیم هوادار بابت بازی خوبش تبریک گفت. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ اوسمار لوس ویرا شنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با تیم هوادار اظهار کرد: قبل از هر چیز به تیم هوادار تبریک می‌گویم. تیم خیلی خوبی بودند و بازی را برای ما بسیار سخت کردند.

او ادامه داد: بازی تیم هوادار من را یاد تیم فلورنینزه برزیل می‌اندازد و به خاطر همین به آن‌ها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پیش از این هم گفته بودم شاید بازی با هوادار موهای من را برای یکی دو سال سفیدتر کرد. به خاطر شانس‌ها و موقعیت‌های گلی که در نیمه اول داشتیم می‌توانستیم بازی را خیلی راحت و ساده کنیم.

او بیان کرد: در روزی که از نظر تاکتیکی و استراتژیک خوب نبودیم، می‌توانستیم برنده شویم که به همین صورت هم شد. در این چند بازی آخر دیدارهای فشرده و سختی داشته‌ایم. ما ۱۰ نفره بازی کردیم و بازی را به نفع خودمان برگرداندیم. با توجه به بازی‌های سختی که داشته‌ایم باید استراحت و خودمان را ریلکس کنیم تا به بازی‌های بعدی برسیم.

اوسمار عنوان کرد: بازی آن‌طور که می‌خواستیم نشد اما بازیکنانم همگی با قلب‌شان کمک کردند. خدا را شکر که ۳ امتیاز بازی را به دست آوردیم و گل زدیم و آماده سه بازی پایانی هستیم.

او در واکنش به این سوال که به نظر می‌رسد امروز از دست عالیشاه، عبدالرکریم حسن و آل‌کثیر حرص خوردید و فکر نمی‌کنید این برای تیم صدر نشین مشکلاتی ایجاد کند؟ گفت: اگر نتایج را ببریم و نتایج به همین شکل باشد اشکالی ندارد که فرصت را از دست بدهیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس با وجود موقعیت‌های زیادی که داشت فقط دو گل زد؛ آیا شما مهاجم جدید نمی‌خواهید؟ عنوان کرد: متوجه هستم که شما چه چیزی می‌گویید اما سه بازی باقی مانده و ۲۰ روز زمان داریم و باید به این سه بازی فکر کنیم تا آن‌ها را به نحو احسن به پایان برسانیم و این مسائل را باید به فصل آینده بسپاریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی