بازدید 3402
۵

واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد

«ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.»
کد خبر: ۱۲۳۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸ 01 May 2024

به گزارش تابناک، مهدی محمدی، مشاور قالیباف درباره طرح نور هشدار داد: ممکن است شاهد یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشیم.

واکنش‌ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت.

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
دقیقا درست میگه
اینا با خودشون چند چندن تو مملکت که کی بود کی بود من نبودم راه میندازن؟ حالا مردم که هچ یا همون هیچ هیچ
استاد مشاور خسته نباشی!!! مقدمات شما هیچ ربطی به نتیجه گیری شما نداره.... آنقدر مردم تحت فشار های مختلف مالی و اقتصادی و اجتماعی و روانی هستند که هر لحظه ممکن هست یک عده به خیابان سرازیر بشوند... بعد شما می خواهی بگی: " من که گفتم این جوری می شه"... نه اخوی پیش بینی شما اظهر من الشمس هست...
اصلا معلومه این طرح از طرف کی داره اجرا میشه؟
چقدر این ها توهم توطیه دارند چه چیزهایی را به هم ربط می دهند بجای ارام کردن فضا و اجرای درست و بدون دردسر طرح ، دایما دنبال دشمن تراشی هستند
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی