بازدید 162580

واکنش عباس عبدی به بیانیه دوم درباره حوزه علمیه ازگل

عباس عبدی به بیانیه دوم درباره زمین‌خواری منسوب به کاظم صدیقی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۲۲۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۲ 22 March 2024

واکنش عباس عبدی به بیانیه دوم درباره حوزه علمیه ازگل

به گزارش «تابناک»، عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «حوزه آقای صدیقی در بیانیه دوم، دوباره بر جعل امضا تاکید کرده است. اگر این ادعا درست باشد به منزله تخلف دفترخانه رسمی نیز هست. ولی عجیبه که سازمان ثبت سکوت کرده و از خود هیچ دفاعی نمی‌کند. اگر کس دیگری چنین اتهامی را علیه آنان می‌زد فوری واکنش نشان می‌دادند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۱۵
هر ادعایی را مردم قبول نمیکنند چون عقل وشعور وسواد دارند چون همه میدانند که سند. قطعی زدن مستلزم یک سری کارها است که بدون رضایت واگاهی طرف قابل انتقال قطعی نیست مورد دوم هم که ماهیانه یک ملیارد تومان از بابت اجاره هتل به حساب شخصی اقای به اصطلاح صدیق واریز شده است کسی هم صداش درنمیاد چرا دادستان ویژه روحانیت ورود نمیکند جای سوال است برای همه
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
فرق بسار است بین خودی و ناخودی
بنظر خودت کدوم ادم عاقلی جعل سند می‌کنه اونم بنام صدیقی مگه مریض باشه چزا بنام خودش نزد ؟؟؟
پاسخ ها
فؤاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
آقای عبدی ذغال فروش ، خودتی آقای عبدی دوزاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
آنطوری که گفته می شود کسی که این کار را کرده، بخشی از زمین ها را بنام خود هم زده و برای اینکه این کار او ضایع نشود و افشا نگردد، صدیقی و پسران او را هم قاطی ماجرا کرده است
آخرش می‌کن کردیم ک کردیم ب شما چه
عاقبت ریاکاری
ولش کنیداین پیرمردگریه کن خدانکرده میترسیم ازگریه غش کندوازدستمان برود شایددرخواب ازغیب زده اند بنامش کسی چه میداند اوکه باعالم مکاشفه ار تباط دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
بیچاره بدون مدرک چه جوابی در پیشگاه خدا داری البته روزی جواب خواهی داد به من چه دیگران اتهام زنی کردند ومن تایید
مشکل ایران این است که مردم را به دو گروه خودی وغیر خودی تقسیم کرده اند پس افراد خودی اگر دزد هم باشند نباید دزدی انها را برملا کردزیرا به گفته ایشان نباید حرفی زد که دشمن شادکن باشد
سرشون شلوغه یا رفتن مسافرت ،لطفا اتهام نزنید.
پاسخ ها
Shahram
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
حیف این همه شهید و پاسدار و سرباز و کارگر جان فدای میهن یک سری در ارامش شکار میکنن افسوس افسوس
عبدی بولوف
| Germany |
۰۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
عبدی توازکجادرامدکسب میکتی وخانه ۷۵میلیاردی ساکن شدی ازکجااین پولهادراوردی بااین حرفهای چرت توانستی صاحب دههامیلیازدثروت بشوی !!؟؟،
ابدافشار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
?عجبببب
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
????????????????????
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
اصلاح طلب و اصول گرا هر دو سهمشونو میخوان بین بد و بدترن
دمت گرم
والا
خوشم میاد که جناب عبدی نخودهرآشی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
نهی از منکر و امر به معروف کرده دیگه
All
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
البته نه برای همه جناحش مهمه
درود به شرفت آقای عبدی که حرف دل یک ملت مظلومی.
پاسخ ها
امیر مختار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
در آینده نزدیک شاهد ماست مالی کردن خواهیم بود و شک نکنید
نام مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
چی رو داری میگی شرفت این مردک با اون بد کلام همین آقایون بودن برای خراب کردن احمدی‌نژاد دروغ میگفتن حالا هم یه حرفی زده که گفته باشه. اینا حرف مردم نیستن حرف دل ملت حکم برسی و اعلام حکم بی چون و چرا هست. نه ماس مالی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
هیچ کدوم از اینها به نفع مردم و مملکت صحبت نمی کنن .همه دنبال اهداف خودشون هستن .
دعوا سر لحاف ملاست ؟!!
پس اینا فکر کردن مردم اون مردم ۵۰سال قبل هستن قبول کن اشتباه کردین و زیاد دنبال راه فرار برای خودت و پسران نباش خیلی بهتر
به نظرم اداره ثبت هنوز از شوک این ادعا بیرون نیومده. از بس ادعای عجیب و غریبی بوده
خدا کنه درست نباشه مردم از داخل بهم مرزه
پاسخ ها
الگدا
| Canada |
۰۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
حالا این که گفتی یعنی چه ؟؟!!
این عباس عبدی چکاره هست در هر مسئله ای نظر میدهد اسم خودش رو هم گذاشته فعال رسانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
تو چیکاره ای که اینجا نظر میدی؟
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
عزیزم ناراحت نشو تو برو ساندیس بخور حالت خوب بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
آخه پولفوسول ،ایشون نمیدونستن باید از شماکه حتی یک جلد کتاب بدردبخور هم نخوندی اجازه بگیرن برای نظر دادن!!!
محمد
| Brazil |
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
چه اشکالی داره،نظرش رواعلام کرده،طرفداران صدیقی هم اگردفاعی دارندبیاینداعلام کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
تو چه کاره هستی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
سلام منتظر پاسخ مسئولینه که چرا صدیقی را برکنار نمیکنند
آرامش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
عباس عبدی کسیکه سعی میکنه مغزهای منجمد ومتعصب منطقی و عقلانی در مورد مسایل جامعه فکر کنن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
اصلا فکر کن آدم فضایی دنبال روشن شدن حقیقت چرا بهتون فشار میاد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
دوست عزیز آگاه من فعال رسانه ای یعنی همین دیگر .
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
خوب واقعا فعال رسانه ست و جزء وظایفش انتقاد و روشنگریست
وحید بهپوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
حتما باید کسی بود و نظر داد. خود شما چکاره هستید؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
همین طور که یکی مثل رائفی پور توی هر زمینه ای اظهار نظر می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
مهم نیست چه کاره است، مهم اینه که حرف حساب می زنه یا خیر
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
بعنوان یک شهروند ایرانی ، بعنوان فردی هز تین مملکت که دارای حق و حقوق میباشد داره حرف می زنه ، بجای من و تو بجای ماها که بلد نیستیم از حق و حقوق خودمان دفاع کنیم داره حرف می زنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
نظر دادن آزاده اخوی...
اونی که خیلی باید مراقبش باشی حق الناسه، حق یتیمه، بیت الماله
بد نیست آیه قرآن خطاب به کسانی که دیگران رو موعظه میکنن ولی خودشون در خفا خلافشو انجام میدن رو مرور کنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
عباس عبدی یک فعال سیاسی و صاحب نظره.، تو چکاره هستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
شاید حرف های ایشان به مذاق شما و همفکرانتان خوش نیاد ولی همه ایشان را به عنوان تحلیلگر سیاسی می شناسند البته اکر معنی تحلیلگر
را سیاسی
بداتید را
بن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
خودت سوال می‌کنی خودتم جواب خودتو میدید
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
شوهر عمه هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
همان کاره ای که رسانه های دیگر هستند،وهر دو گروه برامون اطلاع رسانی می کنند.اما کدامیااک درست می گویند بماند.همان کاره ای است که امثال تو که کاره ای نیستی قبولش نداری و اظهار نظر می کنی وملتی هم شما را قبول ندارند. که
اصغر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
یه نفره مثه شریعتمداری
عجب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
تو چرا داغ کردی مگر تو ماجرا ذی نفع بودی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
سلام، هموطن ،آدم باید چکاره باشد که در مورد موضوع اجتماعی نظر بدهد؟ جامعه و مسائل اجتماعی به همه مربوط است. باآرزوی بهروزی و اندیشه ورزی
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
عباس عبدی کاره ای نیست فقط شماهمه کاره هستی مال ملتوبه یغماببری مثل اینکه دوست نداشتی لو برید
نام و نام خانوادگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
اشتباه کرد نظر داد.شماببخشش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
یک شهروند مثل جنابعال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
شماکی هستی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
تواگه ناراحت شدی نشنیده بگیر
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
ایشان از قدیمی ترین و با سوادترین روزنامه نگاران ایران هستند. در ضمن هر شهروندی حق دارد پرسش ایشان را بپرسد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
هر کس که باشد باید از انتقاد استقبال کرد.
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
یگی از هزاران و بلکه میلیونها ایرانی که حرف حق میزنند و مطالبهگری میکنند و جواب درست میخواهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
شبیه پرفسور رائفی پور هست که مثل ابو علی سینا هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
به شماچی میرسه این وسط??
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
ازصدیقی این زمینخواریش آشکارشده چه کارهایی کرده که هنوز افشا نشده
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
فعال رسانه یعنی همین دیگه
عادلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
پس اگر عباس عبدی عالم را نمی شناسی پس تو نادانی.و حق نطر دادن را نداری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
فعال رسانه ای یعنی همین اینکه بجاش سکوت نکنی
امنه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
هرکی هست به عنوان یه شهروند ایرانی حق داره نظر بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
چرا شما بابت حرفی که عبدی زده دلخورمیشوی دلیل چی است بگوشاید درمانش پیدا بشه به نظرشما حرف بدی زده است شماچرا ناراحت میشوی
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
این انسان عضوی از این جامعه است که رسانه داره و حرف خیلی ها رو میزنه تو چیکاره ای که ناراحت شدی ؟
هدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
این کارای امثال آقای عبدی هست دنبال سوژه می‌گردن تا امثال صدیقی بنده خدا ساده هم هست بد نامش کنن
هتل جهان مشهد چی می شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
!!!چیزی نمیشه فعلا دارن مهمونای عید رو دارن پذیرایی می کنن
آرش کاوه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
واقعیت رو میگه چرا از واقعیت بدت میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
اگر صداقت باشه همه چیز حله
سارقلیخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
منظورت چیه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
هیچی
هستی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
کسی به هیچ چیز پاسخ نمی دهد اینم مثل بقیه.
کی بود کی بود من نبودم شروع شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
فعال رسانه‌ای یعنی اینکه در هر موردی اظهار نظر کند
نام و نام خانوادگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
گذر زمان همه چیو درست میکنه
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
هیچی باباسرکاریم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
سلام
ایشون تحلیل گر مسائل مختلف و یک روزنامه نگار باسواد و
. دلسوز هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
کسی که سیره خبراز گرسنه نداره،واسه همینه نمیتونن بفهمن مردم چقدر دارن از بی پولی عداب میکشن،واسه همینه توقع دارن مردم شرایط سخت و تحمل کنن چون خودشون تو رفاه کامل هستن.کاخ نشین شدن.واسه همین مخالف شاه بودن چون خودشون به جایی رسیدن.واسه همین نمیتونن مردم و درک کنن.وگرنه باید جلو دولت وای میایستادن تا مالیات نگیره دولت.خودشون دارن میلیاردی در ماه مالیات میدن.
جناب عبدی دقت نکردین . در بیانیه دوم گفته خودم رفتم امضا کردم پس در این مرحله جعلی محقق نشد . اما چرا کلمه جعل آورده والله اعلم باالنیات
آقای عبدی دمت گرم ،
امیدواریم قوه قضائیه و مسیولین بسادگی از این نگذرند چون دیگر حق ندارند از مردم عادی وفقرا و زباله جمع کنه و... طلبی داشته باشند زورشان به زنان دستفروش می‌رسد.‌مداحان میکروفون بدست حسینه ها کجایند جبهه رفته ها و هیاتی ها. دروغ تا کی و ماست مالی بزرگان تا کی و حتما آتویی داده اند دست اینها.
زمین که نبرده خونش هستش سند که بنام نزده داده گفنه کار کنن کار خلاف که انجام نداده
توی مملکت امام زمانی وابن ملت امام حسینی، فرق میکنه که کی باشی واز کدام طیف نزدیک به خودشون باشی،. اسم امامان روهم بی حرمت کردن،، خدایا به راه راست هدایتشان کن...
ادم انضا میزنه دفتر ثبت مدارک نگاه نمیکنه مهمتر ملک ب این بزرگی انگشت مهر نزده
ایشان نمی‌دانسته که عواقب ناشی از این کار خیر چیست ، قصد او دزدی نبوده ، او یک مرد پاک و ساده‌ای است و این کسانیکه او را بدین کار کشانده اند شاید قصد تخریب ایشان را داشته و دارند ، آقای صدیقی نیازی به این کار نداشته و ندارد ، لطفاً زود قضاوت نکنید ، رهبر ما او را حمایت کرده و میکند ، حتما به درستی و پاکی ایشان ایمان دارند
باسلام ؛اقای عبدی هر که باشد حرف دل مردم را زده ؛ مگر آقای عبدی ساکن ایران و ایرانی نیستند ؟؟ آخه حرف حق گفتن تلخ است همانند زهر مار به بعضی‌ها... والسلام
فقط خدا به داد ملت برسه دیگه از این حرفها گذشته هست یک چیزی را میشه به زور از کسی بگیری ولی به زور نمیشه چیزی به کسی بدی وا مکافاتا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
اموال کسانی که اوایل انقلاب فرار کردن و اموالشان مصادره شد چی شد
از آیت الله طالقانی به صدیقی !!!
واقعا به کجا چنین شتابان ؟.!
جعل انجام می‌شود جهت کسب منافعی حالا این وسط وقتی خریدار و فروشنده یک نفر باشه جعل چه معنی میده اونم وقتی که خود شخص رفته و امضا کرده هر دو قسمت رو
خدا نکندجهادکشاورزی بفهمداگرن میردتمامشابخاطرتقییرکاربری قلع وقعم میکند
همه که مثل شما واکنش سریع نیستن داش عباس
این یکی حرفش درسته فقط حتی اگر لز روی بغضی باشد
ملت رو چی فرض کردن؟؟؟
درسته امضا را میشه جعل کرد ولی اثر انگشت به هیچ عنوان قابل جعل نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
چرا جعل کنند به نفع دیگری
دورغ مگن
ازاین شیخ چه عجب
سلام فرقی بین راست و چپ و.... سیاسی نداریم .
حرف و مشخص شدن یک عمل و دست دارازی به اموال بیت المال حرام و باید شفا سازی و قطعا برخورد شود تا حکومت اسلامی به رسالت عدالتش عمل کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
بشین تا شفاف سازی بشه
البته آنهایی که بدون تحقیق نیش وکنایه واتهام زدند هم باید بازخواست بشوند وابروی افراد را بازیچه مقاصد شوم سیاسی خودنکنند
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
مگه مردم بیکار هست بره دونه دونه کار های این و اون رو تحقیق کنه
هوشنگ جوزائی
| United States of America |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
حالا اگه بدون تخقیق حرفی زدیم گناه ما هم قابل بخشش
هست
احتمالا رفتن به مشکلات کارگران سر و سامان بدهند
می خواهنداین پرونده راهم مثل پرونده چای دبش ماس مالی کنند
اگه تو مملکت ما همه چی سر جاش بود؛ تو هم کم یاوه نگفتی و کم نقطه سیاه نداری.
اگه قانون اجرا می شد الان شما تو حبس داشتی پیام می دادی.
والا??
باشه ،،اشتباه و جعلی زدن بنام ایشان،،،،،برگردانه،،،،
چرا حرف بزنه،احتمالا حاج آقا اونارو هم خریده،ملتی که پشت سر اینا نماز میخونن،بعد میگن چرا جوونا از دین زده شدن،وقتی امثال اینا پیش نمازن چه انتظاری دارید
اقايان بجاي اين همه مدرسه ديني مدرسه و دار الايتام و بيمارستان ساخته مي شد نفعش به مردم مي رسيد سروصدا هم نداشت اگر هدف کار برای خدا باشد
سلام.اسرار بر بی گناهی، از بعد روانشاختی، مبین انجام عمل هست.اگر حرف شان درست هست ،خواه میتوانند هم ا ز دست دفتر خانه وهم جاهلین به دادگا ه شکایت کنند. خداوند عاقبت مان را ختم بخیر کنه.
درود بر تو
تابناک رو دوست دارم چون در کنار لایک کامنتها، دیسلایک یا منفی هم قرار داده و هر عقل سلیمی با دیدن مثبت و منفی کامنتها پیمیبره که اکثریت جامعه چی میخوای و حرفشون چیه
عباس عبدی اگر باسواد هستی وجدانت هم باید بیدار باشه قبل از قضاوت دادگاه متهم کردن یک انسان گناه بزرگی است خیلی ها از شما خط میگیرند.
مگر نه اینکه در قانون اساسی هردایدانی میتواند نظر خود را بیان کند چه موافق و چه مخالف شما انتظار دارید همه مثل آقای شریعتمداری مسئول کیهان فقط چشم بسته به به و چه چه بگوید ?
چون از خودشونه یه جوری سر و تهش هم میارن
مگرخاوری ۳۰۰۰میلیاردبردچکارکردن آقای که ازخودشان خداکند که دروغ باشدخودش هم سربازامام زمان انشاالله ظهورمیکند خودش میداندبااینها چه کارکنه
ازایت الله صدیقی سئوال کنید .حالا باید برای کجا گریه کنیم .!!!!! خلاصه ما درگریه کردن آماده ایم .!!!!!!!
در تمام این ماجرا به صورت روز واضح است که خیانت در امانت و اختلاس و زمین خواری انجام شده است ... آقای عبدی به صورت در بسته گفته که دروغ گفتن به ملت بس است حقیقت را بیان کنید ... به دور از هر گونه تبعیض و پارتی بازی ... ما حقیقت را می‌خواهیم... این جا نماز آب کشیدن‌‌ها صدیقی و خانواده‌اش را تبرئه نمیکند
ضدانقلاب چرا در همه مسائل نظر میدی خدا نکنه این کشور به دست امثال تو بیفته
آقای عبدی ای کاش در مورد اونایی که شعار امید و تدبیر را می دانند و توی بورس پول مردم را بالا کشیدن هم میگفتی
هر کسی یک قیمت دارد
دفترخانه سامانه ثنا باید داشته باشی تا اثر انگشت را قبول کند مگه سندزدن جعلی الکیه؟
یه آدم فهمیده و باشعور به بنده حقیر بفرماید که این همه عحله در قضاوت در مورد دیگران واسه چیه؟؟؟!!!
توکی ساکت باش واظهارنظرنکن
پارتی بازی و فساد آشکارا، فساد اندر فساد که این فرد سوء استفاده از بیت المال و زمین خواری کرده و جرم بزرگی مرتکب شده ولی در مورد او یا سکوت میشه و یا حمایت!
طرف ۴۲۰۰ متر املاک تو شمال شهر تهران به اسم خودش زده
حالا که گندش دراومده، میگه امضای من رو جعل کردن
اون کسی که امضا رو جعل کرده، چرا به اسم خودش نزده؟ به اسم صدیقی زده؟
در صورتیکه دفترخانه علاوه بر امضا، اثر انگشت و پیامک موبایل شخص رو هم میخواد
و امکان جعل امضا اصلا وجود نداره
بعضی‌ها تافته جدابافته هستند کسی کاری بکارشون نداره ‌‌ایاکسی به فکر فقروبیچارگی‌بسیاری‌ازمردم‌هست شب روزکارمیکنند‌‌اما‌بازهم کم میارن وجلو زن‌و بچه‌وخانواده خود سرافکنده هستند
درودبرشمامگه قانون‌براهمه‌یکسانه‌فرق فوکولنس‌دایی جون
آقای عبدی صاحب نظر هستند.
باید مجازات بشه
پس عدالت علی دین اسلام کجاست . فقط برای مردم هست .قانون برا همه هست غیر از خودشان
اون دفتر خانه هرچی آقایون بگن درسته مگه جرات داره واقعیت و بگه؟؟؟
ناشناس
بوی ماست مالی میاد
همین ی مورد رو بفروشن بین مردم ایران تقسيم کنن.
این افتضاحی است که با حاشا کردن آن فقط در آن بیشتر مفتضح می شوید معذرت خواهی کنید و اموال بیت المال را به بیت المال برگردانید و از منصب دولتی استعفا کنید برید ی گوشه خودتان را فعلا پنهان کنید
پرسشگری و نظر دادن و انتقاد منصفانه و مودبانه به قصد اصلاح امور که منتج به شایسته سالاری شود نشانگر زنده و با نشاط بودن جامعه است باید باشد تا امور بر محور صحیح قرار گیرند. البته حرف حساب و منطقی باید از سمت مسئولین شنیده شود
هردم ازاین باغ بری میرسد!!!!!!!
اگه عبدی چه کاره هست،پس شریعت مداری چی؟
اگه جعل امضا درست باشه اونم توی دفترخونه، حتما جعل اثر انگشت هم صورت گرفته
ای خدااااااااا،فقط ای خداااااااااا،
صدیقی و پسران باید محاکمه علنی و مجازات درخور عملی که انجام داده‌اند، مگه خون صدیقی رنگین تر از مردم است؟؟؟چرا دستگاه قضایی عکس العملی نشان نمی دهد؟؟؟
چرا راه دور میروید دفترخانه که سند انتقال شده اسم و رسم داره و تاریخ ثبت و ساعت هست تو تمام دفتر خانه ها دوربین مدار بسته هست علم غیب نمی‌خواد برن ببین کی بوده هم جیز روشن میشه
همه ترفند کم کم از یاد بردن مسئله و گرنه هیچ جهلی در کار نیست
ای بابا چی شده مگه بزرگش نکنید بخور بخوره اینم خورده دیگه صد میلیارد کنعانی زادگان یا بخور بخور بازیکنان استقلال و پیروزی هی میخورن دیگه بزرگ نکنید
نمیدانم حوزه علمیه ازچه کسی وچی دفاع می‌کند.آیا ازاین حق الناس هم به همین شکل دفاع میکنید.وای به روزرسانی نزد پروردگار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
حوزه علمیه مورد نظر تحت کنترل و مدیریت جناب آقای کاظم صدیقی است این بیانیه هم احتمالا از جانب خود صدیقی نوشته شده بنام حوزه
تا این اینترنت است این مشکل برای آقایان هست هر چه زودتر آن را حرام کنند تا مشکل این قشر هم حل شود و با خیال راحت کارشان را پیش ببرند
سلام بابا رحم کنید دیگه چیزی نموند.
حالا بعضی‌ها هم مگه قبول میکنند که صدیقی. امضاء کرده
من یادم نمیاد دوران اصلاحات چنین افتضاحاتی اتفاق افتاده باشه!
فعلا هچی به هیچی نیست به قول نقی معمولی
خوش بحال کسانی که هم باغهای گرانقیمت و پول و مقام و قدرت دنیا رو دارن و هم باغهای آخرت با آنهمه حوری های خیلی خوشگل و شراب بهشتی
یه حرف از مادر عروس بشنوید
اشکال از ما ملت استکهست که فکر می کنیم روحانی معصوم است
نه بابا بجز ۱۴ معصوم هیچکس معصوم نیست
به تو ربطی نداره مگه دوران رفسنجانی و خاتمی و روحانی خوردید کسی بهتون حرفی زد
تنها انتظار مردم محاکمه صدیقی در دادگاه صالحی است
اداره ثبت بعد از ارتحال امام،چشم روی خیلی مسائل بست. املاکی را که سند و صاحب قبلی داشت، دوباره برایشان سند صادر کرد. یعنی یک ملک دو سند ۶ دانگ داشته باشد. امان از غاصبین که بعنوان مستضعف چه ها که نکردند.
چقدر پشت سر امام جمعه تهران صدیقی نماز خواندم..
شما وقتی یک متر زمین میخواهید به نام بزنید باید خودت حضور داشته باشی مدارک چک میشه غیر از امضا اثر انگشت ازتون میگیرن اثر انگشت خودتان نباشه تایید نمیشه حتما انگشت آیت الله هم قطع کردند دزدیدن. اصلا میگیم درست میگه بعد چند سال هنوز متوجه نشده بود که برگردونه . پولی که هر ماه از هتل براشون واریز می‌شده چی
متاسفانه چیزی که مغفول مانده و هزینه اش را میده و مردم را بی اعتماد می کنه وطن است.
مسولین رفته مسافرت تابعد از تعطیلات رسیدگی می شود بعد هم فراموشی ..؟
می خواهند با داستان سرایی به نظر خودشان درستش کنند از اونی که هست هم بدتر می‌کنند یک بار بیایید بگویید این کار شده است آنوقت مردم به راحتی قبول می‌کنند حاشیه رفتن کار از اونی که هست بدتر می‌کند
همین کارها ،باعث شده مردم از دین زده شند .بچه بوده گولش زدنند.
همه همه چیزو میدونن
سلام.‌ باعرض تبریک عید نوروز ، تا امروز چه کسانی از آن امکانات استفاده می کردند
کار فعال رسانه درست همین کار هست که درباره مسائل اجتماعی نظر بده برادر نمیدونی بدون
تاروشن شدن حقیقت قضاوت کردن خیلی مشکله مواظب قضاوتهامان باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
حقیقت همچون روز برای ملت ایران روشن و ، واضح شده ، شما سایبری ها چشم ها ، وجدانتان رو تعطیل کردید و مشغول انجام وظیفه و ماله کشی هستید خسته نباشید
من موندم که بعضی از مردم هنوز دارن از اینها حمایت میکنن.اینها دیگه جایی برای حمایت نذاشتن.مثل روز روشنه که صدیقی خبر داشته.حالا شما بگو شب است‌.
از قوه قضاییه چه خبر پرونده تشکیل نداده
خدا رو شکر که مسئولین ما همه پاک و پاکدست و بی ریا و با تقوا و معصوم و با بصیرت و خدا ترس و ساده زیست و عدالت گستر و چشم پاک و مردم دار و مردم دوست و ایرانی و ایراندوست و هستند...بر منکرش صلوات.
بیچاره مردم
دفترخانه ها مجوز از اداره ثبت میگیرند و تخلف آنها دخلی به اداره ثبت ندارد مثل گواهینامه که راهنمایی و رانندگی میدهد آیا در صورت تخلف راننده راهنمایی رانندگی باید پاسخگو باشد.
فعلٱاز هرطرفی به خاطرحفظ آبروی حوزه علمیه ومرجع روحانیت دنبال ماسمالی کردن قضیه هستند. ولی اگر شخص بدبخت ودرمانده ای بود که به دلیل نداری مجبوربود واردملک کسی شود یک کیلو آهن یا هرچیزی بدزدد باید حداقل یک سال زندان وسوء سابقه و آبروریزی شود.
در زمان ثبت سند فقط اثرانگشت با کارت ملی الزامی است امضای در کار نیست خودتونید
خسته نباشید آقای عبدی. اجازه بده ثبت هم لازم بشه وارد میشه . عجله نکن برای تخریب شخصیت هر آدمی
ثبت کار عادی مردمو انجام نمیده امروز و فردا میکنه تا ارباب رجوع متحمل پرداخت پول بشه
مردم سیخی چند ؟ کیلویی ، که نه ! البتهتنی چند ؟ دو ریال ؟ یا نه بی ارزشتر ! البته مولا علی میگه مردم خودشون لیاقتشان رو رقم می‌زنند !
ای خدا واقعا مارا ازهمون یک کم اعتقادی هم که دین ومذهب داشتیم اینا همونم ا زبین بردن
اگر کسی میخواد نیش و کنایه بهش نزنن .پس باید خودش رو با دلیل و مدرک تبرئه کنه.چرا اصلا تولیت یک مکان وقفی و مذهبی باید خانوادگی اداره بشه.یک دانشگاه رو خانواده مهدوی کنی و وابستگان اداره میکنن و یکی این.چند تا از اینها داریم چه خبره تو این مملکت.ترو خدا با آبروی دین و امام حسین بازی نکنید .و بزارید یک خرده اعتقادی برای مردم بمونه
ثبت باسند برابر است امضا واثر انگشت
سلام بی زحمت فیلم جلوی دفترخانه رو پخش کنید تا من بگم آقای صدیقی خبر داشته یا نه چون اگه خبر داشته تو فیلم نشان میده که از خوشحالی با عجله راه میره
چه کاخ های ساختن از کاخ های دوره پهلوی بیشتر خرج برداشته از جشن های 25000ساله پهلوی بیشتر خرج کردن ،، یه کارگر هستم با این اوضاع خراب مملکت نه خونه دارم نه بچه پسر مالیات هم میدم کجا می‌ره خدا میدونه
عزیزان دقت کردین تو دفتر اسناد حتی با خودکار خودتون نمی تونید امضا کنید حتما باید با خودکار دفتر خانه باشه.تازه اثر انگشت الکترونیک و ... هم که دیگه فکر نکنم بشه جعل کرد!
ایا کسی در ثبت احوال ملگ خود را بنام بچه تازه متولد شده کند بچه باید حضور داشته باشد یا نه
مرگ بر تمام متملیقین و چاپلوسان و نان را به نرخ روز
و خوران ،پشت به حق وحقیت کنندگان‌، درود بر افشاگران و استاد عبدی گرامی
هر طوری هست می خوان قضیه زمین خواری را ماست مالی کنن وقتی سندی به نام میشه دفترخانه کلی مدارک واثر انگشت هویت شخص را بررسی می کنه
اگر با این مسایل برخورد جدی شود نتنها به ضرر دین نیست که به نفع دین و حکومت است
به نظر من اگه جرمش احراز بش(( تمام مال اموالش )) مصادره و خودش هم باید اعدام بشه که من و هم ثال من قدرت خرید یک کیلو آجیل عید رو نداشتیم نفرتمون بیشتر نشه
درود بر شرف عبدی خوب حرف حق را زده. خدا را شکر حداقل یکی جرات داره حرف حق بزنه
از این حرف ها برای روحانی جون خودت نمی زدی عبدی زبان باز کردی؟
متاسفانه برخی در هر قضیه ای بدون اینکه ابعاد و حقیقت آن روشن شود شروع به قضاوت زودهنگام و بازی با آبروی افراد میکنند و قطع در پیشگاه عدل الهی درباره حق الناس قضاوت زود هنگام و آبروی ریخته افراد به شدت بازخواست خواهند شد .
ممکنه یه نفر به نام من و شما که مشهور نیستیم، بره دفترخونه و امضای ما رو جعل بکنه. اما جعل امضای صدیقی، با اون شهرتش توی دفتخونه، کاملا غیر محتمل هست.
به این ساه گی مردم باورکنن خیلی عجیب نیست
اگر ملک ثبتی و وقف بوده محضر ثبت اسناد در انتقال ملک از چند مرجع شهرداری ،ادار ه ثبت املاکو ، اداره اوقاف و... استعلام میگیره .یا شیخ همه این ادارات را ای ای ای و ایییی وگرنه در شرایط عادی انتقال سند امکان پذیر نیست حتی اگر شیخ خودش متولی یا ناظر وقف باشد هم انتقال مال وقف بنام شخص حقیقی امکان ندارد .دوره واقعا دوره آخرالزمان شده است
خیلی متأسفیم که هرروز اخبار اختلاس مسئولین در صدر اخبار دنیا است
اینها اومده بودند که مردم را به بهشت ببرند☺️???
خودش برداشته یه خط کشیده رو برگه گفته این امضا منه حالا هرکی میخواد جعلش کنه سند بزنه به نام من.
سلام بر عزیزان من قبول دارم جعل شده حتما هر اولاد امضای پدرش را میزنند حتما پسرانش امضای باباشان را جعل کرده هیچ موقع پیر مرد دروغ نمیگه اللخصوص آیت اله باشه شک نکنید بر شکاک لعنت
هرکه کار می‌کنه در مقابل دستمزد میگیره،اقای صدیقی هم اجرت این ه‍مه گریه کردن یکجا حساب کردن و به خاطر نداشتن پول نقد زمین زدن به نامش،این آقا غیر از گریه کردن هیچ کار دیگه ای بلد نبود
از کرامات شیخ ما این است
شیره را خورد گفت شیرین است
این آقای عبدی که در انتقاد کردن نمره شون بیسته چه اقدام عملی یا چه کاری تو عمرشون برا مردم انجام دادن آیا قدم عملی هم انجام دادن یا همش شعار مردم مردم میدن ؟؟؟
نباید این جور ادمها را راحت گذاشت ما مسئول خون شهیدها هستم
هیچ کس اجازه خلاف قانون ندارد در هر پست ومقامی ولی اول باید برسی شود وحقیقت را دقیق به مردم گفت واین کار سریع انجام شودتا جلوی یاوه گویها گرفته شود...
رگهای گردن اون هیأتی میزنه بیرون که چرا اون دو تا فوتبالیست خواننده مورد علاقشون هایده و معینه ولي اینجور موقع روزه سکوت میگیره و لام تا کام حرف نمیزنه راست میگن بحث سر خودی و غیر خودی بودنه
چندین ساله که توی دفترخانه‌ها واسه انتقال سند بایستی اثرانگشت بزنی.پس امضا معنایی نداره.حالا هم واسه راست ودروغ قضیه انتقال باغ ازگل نگاه کنین به دست طرف اگه همه انگشتانش هستش واقعا دروغ گفته ولی اگریک انگشتش قطع شده ادعاش درسته.حتما توخواب انگشتش بریدن ودزدگی بردنش ثبت وکارای انتقال سند انجام دادن
عباس عبدی نخود هر آش،الان اصلاحیا چنین کاری کرده بودن انقد حرف داشتی بزنی؟
در چنین شرایطی درگذشته آیه نازل میشد تنها راه عبور صدیقی از این مخمصه نازل شدن پیام از آسمان است
اقای عبدی بقول رفقا شما هم اگر لیست ثروت خودت را منتشر کنی بد نیست
هر قطره اشکش یک میلیارد از مال مردم رفت تو جیبش ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی