بازدید 1691

مدارس قم امروز تعطیل است/ فعالیت ادارات تا ظهر

استاندار قم گفت: مدارس این استان بدلیل استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت فردا سه شنبه اول خردادماه تعطیل و دانشگاه‌ها و ادارات این استان نیز تا ظهر فعالیت خواهند داشت.
کد خبر: ۱۲۳۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵ 21 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید محمد آقامیری دوشنبه شب در گفت وگویی ضمن عرض تسلیت شهادت رییس محترم جمهور و هیات همراهشان اظهار کرد: در آخرین جلسه‌ای که داشتیم مقرر شد با توجه به میزبانی مردم قم از پیکر مطهر شهدای راه خدمت؛ کلیه دستگاه‌های اجرایی و دولتی قم فردا تا ساعت ۱۲ فعالیت داشته باشند.

وی اشاره کرد: همچنین مدارس استان فردا اول خردادماه تعطیل بوده و دانشگاه‌های استان نیز تنها تا ظهر دایر هستند.

آقامیری گفت: مطابق تصمیم هیات دولت کلیه امتحانات مدارس در سراسر کشور تا پایان هفته لغو و زمان جایگزین از طریق وزارت آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به زمان تشییع پیکر پاک شهدای راه خدمت در استان قم عنوان کرد: پیکر مطهر این عزیزان عصر فردا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از بلوار پیامبر اعظم(ص) بر روی دست مردم شریف قم تا مسجد مقدس جمکران تشییع می شوند.

استاندار قم در ادامه با اشاره به روحیه اخلاقی و جهادی رئیس جمهور شهید گفت: آیت‌الله رییسی همواره دغدغه مردم را داشت و در جلسات مختلف به ما استانداران تاکید داشت که باید مراقب مردم باشیم.

وی افزود: ایشان عزم راسخی برای حل مشکلات مردم داشته و در این مسیر هرگز خسته نشده و کم نیاوردند.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی