بازدید 4120

صعود پراسترس سپاهان به نیمه‌نهایی با حذف ملوان

کد خبر: ۱۲۳۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶ 16 May 2024

قهرمان چهار دوره جام حذفی فوتبال توانست به مرحله نیمه نهایی فصل ۰۳-۱۴۰۲ این مسابقات صعود کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهان همراه بود.

ترکیب ابتدایی سپاهان: نیما میرزازاد، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، برایان دابو، سیدمحمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی، آریا یوسفی، امید نورافکن و شهریار مغانلو.

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب ابتدایی ملوان: افشار صداقت، میلاد باقری، رضا جعفری، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، مهران احمدی، میلاد سرلک و محمدرضا سلیمانی.

سرمربی: مهدی تارتار

صعود پراسترس سپاهان به نیمه‌نهایی با حذف ملوان

شرح گل

گل سپاهان دقیقه ۳۹ توسط فرشاد احمدزاده: ارسال امید نورافکن پشت مدافعین ملوان بر روی تیرک دوم به احمدزاده رسید و ضربه سر شیرجه‌ای این بازیکن با اشتباه عجیب افشار صداقت تبدیل به گل صعود طلایی‌پوشان شد.

 

فرشاد احمدزاده در دقیقه 39 موفق به گلزنی شد و حکم صعود سپاهان به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی را امضا کرد. سپاهان در مرحله بعدی مقابل گل‌گهر سیرجان به میدان می‌رود.

طلایی‌پوشان که قهرمانی در لیگ برتر فوتبال را از دست داده‌اند، حالا فرصت بسیار خوبی دارند تا پنجمین قهرمانی خود را در ادوار مختلف جام حذفی تجربه کنند. ملوان بندر انزلی نیز که سه بار جام قهرمانی جام حذفی را بالای سر برده است، از این رقابت‌ها کنار رفت.

امیرسامان سلطانی داور این مسابقه به بازیکنی از دو تیم، کارت زرد یا قرمز نشان نداد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج