بازدید 2267
اسکای اسپورت:

سرمربی گیر نیامد، توخل در بایرن ابقا شد!

مذاکرات بین توخل و بایرن بر سر مدت قرارداد در حال انجام است. سرمربی آلمانی خواهان تمدید قرارداد برای حداقل دو سال دیگر، تا سال ۲۰۲۶، است. بایرن نیز تمایل دارد با توخل ادامه دهد، اما هنوز توافق نهایی حاصل نشده است.
کد خبر: ۱۲۳۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵ 16 May 2024

سرمربی گیر نیامد، توخل در بایرن ابقا شد!

برنامه باواریایی‌ها برای تغییر در کادر فنی این تیم دستخوش تغییراتی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، شبکه اسکای اسپورت آلمان اعلام کرد توماس توخل فصل آینده هم سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ خواهد بود.

بعد از ناکامی باواریایی‌ها در دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در بوندس‌لیگا و شکست مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفته شد که توخل برکنار خواهد شد. بایرن مونیخ حتی با سرمربی سابقش هانسی فلیک مذاکراتی هم داشت که البته در نهایت به توافق ختم نشد.

گویا بعد از همان اتفاق ، مسئولان باشگاه بایرن مونیخ در برنامه‌های‌‌شان تجدیدنظر کرده و جلسه‌ای با توخل داشته‌اند که نتیجه آن توافق دو طرف برای ادامه همکاری برای یک فصل دیگر بوده‌ است.

اسکای اما ادعا کرد که بایرن همچنان روبرتو دزربی و اریک ‌تن‌هاخ را به‌عنوان دو گزینه اضطراری در فهرست جانشینان احتمالی توخل نگه داشته است.

طبق گزارش این شبکه آلمانی، مذاکرات بایرن مونیخ با توخل برای تمدید قرارداد او تا سال 2026 است که اگرچه قطعی نشده، اما به‌زودی اعلام رسمی خواهد شد. سرمربی آلمانی خواهان تمدید قرارداد برای حداقل دو سال دیگر، تا سال ۲۰۲۶، است. بایرن نیز تمایل دارد با توخل ادامه دهد، اما هنوز توافق نهایی حاصل نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج