بازدید 4982
۲

خیابان‌های مشهد زیر آب رفت / دو نفر جان باختند

​بارش‌های رگباری و سیل‌آسای عصر امروز مشهد، منجر به مسدود شدن برخی تقاطع‌های این کلانشهر و گرفتار شدن برخی از خودروها در سیلاب شده است.
کد خبر: ۱۲۳۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵ 15 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری‌ها، بارش‌های رگباری و سیل‌آسای عصر امروز مشهد، منجر به مسدود شدن برخی تقاطع‌های این کلانشهر و گرفتار شدن برخی از خودروها در سیلاب شده است.

تقاطع‌های دارای زیرگذر در مشهد مسدود شد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اعلام کرد: در پی بارندگی شدید امروز تقاطع های دارای زیرگذر از جمله «جهاد، جمهوری و استقلال» مشهد دچار آب افتادگی شده و اکنون مسدود هستند.

ترافیک سنگین نیز در نقاط مختلف شهر مشهد بر اثر بارندگی وجود دارد‌، از شهروندان می‌خواهیم ‌تا از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

بارندگی شدید‌ باعث جاری شدن سیل و آب‌گرفتگی معابر در مشهد و حومه شده است.

به گفته حمیدرضا کافی نیا، مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد، «آتش‌نشانی در پی بارش‌های سیل‌آسا و رگباری امروز مشهد، به حالت آماده‌باش درآمد و آتش‌نشانان اکنون در حال انجام عملیات مربوطه هستند.» 

جان باختن دو نفر در سیلاب امروز مشهد

در سیلاب عصر امروز(۲۶ اردیبهشت) مشهد دو نفر که در خودرو گرفتار سیلاب شده بودند جان باختند.

غواصان آتش نشانی مشهد پیکر دو فرد جانباخته در سیلاب این شهر را از درون خودرو گرفتار در سیلاب پل انقلاب مشهد خارج کردند.

جانباختگان یک خانم و آقا با حدود سنی ۵۰ سال هستند که پیکرشان توسط غواصان آتش‌نشانی از درون خودرو غرق شده در سیلاب پل انقلاب مشهد خارج شد.

شهروندان در خانه بمانند

مسئولان تاکید می‌کنند در حال حاضر ترافیک در خیابان‌های مشهد امدادرسانی و خدمات را سخت کرده. آن‌ها از شهروندان خواسته‌اند به جز موارد ضروری از تردد در سطح شهر بپرهیزند.

هلال‌احمر، راهداری، شهرداری، آب و فاضلاب، آتش‌نشانی، سپاه و سایر دستگاه‌ها با حضور در مناطق درگیر سیلاب و آب‌گرفتگی در حال خدمات‌دهی و آماده‌باش هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
در طراحی کانال جمع آوری آب های سطحی راه ها، حداکثر بارش محتمل ملاک طراحی است
نظر من به سایت تابناک این است چند روز پیش نوشته بودی که افغانستان حق آبه ایران نداد 300افغانی آب برد حالا شما حق آبه کی یو ندادی خیابان های مشهد رفت زیر آب
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی