بازدید 11054

حفاران گنج با فلزیاب به دام پلیس گیلان افتادند

فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری هفت حفار غیرمجاز با یک دستگاه فلزیاب برای کشف عتیقه در یکی از روستاهای این شهرستان واقع در جنوب گیلان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵ 15 May 2024
حفاران گنج با فلزیاب به دام پلیس گیلان افتادند


به گزارش تابناک از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ عیسی روشن‌قلب روز چهارشنبه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر حفاری غیرمجاز در محدوده یکی از روستاهای شهرستان رودبار توسط افردی سودجو، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی بخش رحمت‌آباد با تحقیقات نامحسوس صورت گرفته و اطمینان از صحت موضوع به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از دستگیری هفت نفر که گودالی به قطر ۲ و عمق چهار متر برای کشف عتیقه حفر کرده بودند و کشف یک دستگاه فلزیاب قاچاق خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دستگیری ۵۶ محکوم متواری در گیلان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۵۶ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک روزه در این استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرایم در سطح جامعه عنوان و اظهار کرد: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یک روزه به صورت متمرکز در سطح استان اجرا شد، از شناسایی و دستگیری ۵۶ محکوم متواری طی عملیات‌های جداگانه در اجرای این طرح خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

همچنین بنا به گزارش دیگری، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از کشف بیش از ۱۳ تن کود شیمیایی احتکار شده در این شهرستان خبر داد و گفت: محتکر ۴۱ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار کود داخل انبار یک واحد صنفی در شهرستان صومعه‌سرا، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به همراه نمایندگان ادارات جهاد کشاورزی و صمت به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از کشف ۱۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده در بازرسی از این مکان خبر داد و با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۲ میلیارد و ۳۲ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: در این رابطه متهم ۴۱ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با محتکران و اخلالگران نظام اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی