بازدید 8217
بسته ترند‌ها در هفته گذشته

مسائل مالی موسسه علی اکبر رائفی پور زیر ذره بین افکار عمومی/ ماجرای قطع نخاع نوزاد پس از شکستن قولنج/ حواشی جدید پیرامون جزئیات مرگ زهره فکور صبور/ کالابرگ الکترونیکی کی واریز می‌شود؟

لحظات درگذرند و خبر‌ها از پی هم می‌آیند و می‌روند؛ اما در این میان، برخی اخبار و حوادث بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار می‌گیرند و توجهات بیش از حد به آن‌ها جلب می‌شود؛ اخبار و تیتر‌هایی مانند برنامه امتحانات نهایی خرداد ماه، زهره فکور صبور، بازی‌های باقی‌مانده استقلال و پرسپولیس، جام باشگاه‌های اروپا، کالابرگ الکترونیکی کی واریز می‌شود؟ شکستن قولنج نوزاد قطع نخاع، علی اکبر رائفی پور و موسسه مصاف و... که هفته گذشته در کانون توجهات قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۲۳۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰ 14 May 2024

به گزارش «تابناک»؛ آنچنان که مورد اشاره قرار گرفت، در میان اخبار و حوادثی که هفته گذشته در فضای مجازی مطرح شد، تعدادی از اخبار برای مدت چشمگیری در کانون توجهات قرار داشتند که در این بسته خبری به اهم آن‌ها اشاره می‌شود. با این توضیح، علاوه بر اشاره به اصل موضوع و یا خبر، تلاش می‌کنیم تا مقداری نیز در مورد چرایی ترند شدن و جزئیات آن توضیح دهیم.

برنامه امتحانات نهایی خرداد

با نزدیک شدن به ایام امتحانات نهایی خردادماه دانش آموزان، یکی از پرسش‌ها و موضوعات مورد توجه کاربران در فضای مجازی که البته عمدتاً مخاطبان این آزمون هستند، عنوان برنامه امتحانات نهایی خرداد ماه است.

براساس جداول منتشرشده، امتحانات از ۳۰ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۹ خرداد ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام مرکز سنجش و پایش آموزش و پرورش، نمونه سوالات و ریز نمرات امتحانات پیش از برگزاری امتحانات در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

در ادامه به جزئیات این برنامه‌ها اشاره می‌شود؛

 

 

برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد

برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد

برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد

به این بخش باید بیفزاییم که زمان برگزاری امتحانات کشوری پایه ششم تغییر کرد و دانش‌آموزان باید به جای ۸ خرداد در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در امتحان هماهنگ کشوری درس ریاضی شرکت کنند.

تسنیم در خبری نوشت: امتحانات هماهنگ کشوری در پایه ششم دبستان برای دروس علوم و ریاضی برگزار می‌شود.

پیش از این، زمان برگزاری امتحانات هماهنگ کشوری پایه ششم ۳۰ اردیبهشت و ۸ خرداد ۱۴۰۳ اعلام شده بود.

زهره فکور صبور هنرپیشه معروف و محبوبی بود که در سال ۱۴۰۰ به طرز مشکوکی از دنیا رفت. بازداشت فردی که گفته می‌شود در قتل او موثر بوده است، حالا دوباره پرونده مرگ او را مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار داده است.

مروری بر زندگی زهره فکور صبور؛ او چگونه از دنیا رفت؟

دهم اسفند سال ۱۴۰۰ به دنبال پیدا شدن جسد بی‌جان زهره فکور صبور، بازیگر جوان سینما و تلویزیون در خانه‌اش تحقیقات گسترده‌ای درباره این حادثه آغاز شد. بررسی‌های پزشکی قانونی، بررسی صحنه حادثه و تحقیقات تخصصی نشان می‌داد که بازیگر جوان خودکشی کرده است؛ اما با این حال حضور یک مرد در زندگی این بازیگر، باعث شد که فرضیه اینکه وی در مرگ او نقش داشته است، مطرح شود.

در ادامه و با به دست آمدن شواهدی که نشان می داد، این مرد مرموز پیش از مرگ بازیگر جوان دست به تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از او زده بود، خانواده زهره فکور از وی شکایت کردند.

شکایت آن‌ها دو بخش داشت: بخش نخست اتهام درباره اتهام قتل و نقش متهم در مرگ بازیگر جوان بود و بخش دوم به ماجرای تهدید، اخاذی و کلاهبرداری این مرد از زهره فکور اختصاص داشت. در این شرایط، بخش اول پرونده به دادسرای جنایی تهران فرستاده و بخش دوم نیز در دادسرای عمومی رسیدگی شد.
با بررسی‌های انجام شده در دادسرای جنایی تهران و اداره آگاهی، معلوم شد که متهم پرونده در مرگ بازیگر جوان نقشی نداشته و این بازیگر بر اثر مرگ خودخواسته جان باخته است. به همین دلیل اوایل اردیبهشت ماه، وی از اتهام قتل تبرئه شد، اما هنوز بخش دوم پرونده او به اتهام تهدید، اخاذی و کلاهبرداری در حال رسیدگی بود.
در نهایت و پس از بررسی‌های انجام شد، برای دادسرا محرز شد که متهم اقدام به تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از زهره فکور کرده بود و در این شرایط پرونده وی به دادگاه قدوسی فرستاده شد و وی بر اساس اتهامات مطرح، گناهکار شناخته و به تحمل ۴ سال و یک روز حبس و همچنین شلاق محکوم شد.
با این حال هیچ نشانی از محل زندگی متهم در دست نبوده تا اینکه وکیل زهره فکور امروز، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از دستگیری این فرد از سوی ماموران کلانتری انقلاب در حوالی میدان انقلاب خبر داد.

بازی‌های باقی مانده استقلال و پرسپولیس

با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر عناوینی مانند جدول لیگ برتر، بازی‌های باقی مانده استقلال و پرسپولس و مسابقات این دو تیم  پیوسته مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار دارد و ترند می‌شود.

در حال حاضر استقلال با ۶۰ و پرسپولیس با ۵۹ امتیاز تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر هستند.

بازی‌های باقیمانده استقلال و پرسپولیس در لیگ ۱۴۰۳-۱۴۰۲

بر اساس جدول مسابقات دو تیم در سه بازی آینده خود باید بر اساس جدول زیر به مصاف رقبای خود بروند.

استقلال
سه شنبه ۱ خرداد در قائمشهر با نساجی
یکشنبه ۶ خرداد در تهران با گل گهر
جمعه ۱۱ خرداد در تهران (دستگردی) با پیکان

پرسپولیس
سه شنبه ۱ خرداد در تهران با استقلال خوزستان
یکشنبه ۶ خرداد در قزوین با شمس آذر
جمعه ۱۱ خرداد در تهران (آزادی) با مس رفسنجان

جام باشگاه‌های اروپا

بازی‌های جذاب و دیدنی در جام باشگاه‌های اروپا که به مرحله پایانی خود رسیده است، سبب شده تا این جام نیز در کانون توجه کاربران فضای مجازی و علاقمندان به ورزش فوتبال قرار بگیرد. به ویژه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی این مسابقات که با حواشی فراوانی به ویژه در بحث داوری همراه بود.

کالابرگ الکترونیکی کی واریز می‌شود؟

با توجه به تجربه سه ماهه واریز کالابرگ الکترونیکی به حساب شهروندان که به منظور خرید اقلام معیشتی از آن استفاده می‌شد و رسیدن موعد واریز این کالابرگ، دوباره این موضوع نیز در کانون توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

کالابرگ اردیبهشت ۱۴۰۳ کی واریز میشود

یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوار‌های مشمول ۳۰ ام واریز می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوار‌های مشمول ۳۰ ام واریز می‌شود. یارانه نقدی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نیز مطابق با روال ماه‌های قبل، طی امروز یا فردا واریز خواهد شد.

هنوز خبری از ادامه طرح کالابرگ در اردیبهشت ماه نیست. سیدرضا یحیوی، مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعلام کرده است که تصمیم‌گیری در خصوص نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید در سطح دولت انجام خواهد شد. وزارت رفاه مدل‌هایی را برای این طرح طراحی کرده و تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای آن اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

شکستن قولنج نوزاد قطع نخاع

هفته گذشته خبر تلخی پیرامون شکستن قولنج یک نوزاد و قطع نخاع شدن او در فضای مجازی منتشر شد که به شدت مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

این خبر تلخ را یکی از پزشکان متخصص شهر گلستان اعلام کرد و گفت: چند روز پیش یک کودک با اعلام عدم تحرک در ناحیه دست و پا به مطب مراجعه کرد.
دکتر مسعودی با اشاره به توضیحات پدر و مادر این کودک، خاطرنشان کرد: کودک ۵ ماهه کاملاً سالم بود و از ناحیه دست و پا مشکل نداشت تا زمانی که چند روز پیش عمه نوزاد کودک را بغل می‌کند و قُلنج کودک را می‌شِکَنَد.

آنطور که این متخصص اطفال می‌گوید: متأسفانه شکستن قُلنج باعث قطع نخاع این نوزاد شده بطوری که دیگر قادر به حرکت از ناحیه دست و پا نیست و فعلاً در تخت عملِ جراحی است. با این حال، بعید به نظر می‌رسد که دیگر بهبود پیدا کُنَد.

این حادثه ناگوار بار دیگر خطرات شکستن قُلنج به خصوص در کودکان را به وضوح نشان می‌دهد. متخصصان پزشکی بار‌ها هشدار داده‌اند که شکستن قُلنج می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد، از جمله آسیب به اعصاب، رگ‌ها و حتی مرگ.

علی اکبر رائفی پور و موسسه مصاف

در هفته گذشته ماجرا‌های مالی موسسه مصاف و واکنش‌های علی اکبر رائفی پور- رییس این موسسه که در مقام پاسخگویی به منتقدان برآمد زیر ذره بین افکار عمومی و نهاد‌های نظارتی قرار گرفت و به صدر اخبار آمد.

چند روزی است که حواشی فراوانی پیرامون مسائل مالی موسسه مصاف و علی اکبر رائفی پور در فضای مجازی شکل گرفته است. با اینکه رائفی پور ۳۰ دقیقه در رابطه با گردش مالی مصاف ویدئویی توضیح داد، منتقدان هنوز قانع نشده اند.

براساس اعلام روابط عمومی بانک مرکزی، محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی عصر پنجشنبه و به محض اطلاع از انتشار غیرقانونی اطلاعات مالی موسسه مذکور با تشکیل جلسه‌ای فوری با حضور معاونین و مدیران مربوطه و ضمن اطلاع به مدیران موسسه مذکور و تاکید بر اینکه صیانت و حفاظت از حساب ها، سپرده‌ها و تراکنش‌های بانکی افراد و موسسات، از وظایف اصلی بانک‌های عامل محسوب می‌شود به معاونین فناوری‌های نوین، حقوقی و رئیس مرکز حراست بانک مرکزی دستور داد ضمن بررسی دقیق ابعاد فنی چگونگی دسترسی و انتشار غیرقانونی اطلاعات مالی این موسسه، گزارش کاملی از این موضوع و افراد ذیربط به قید فوریت تهیه و ارائه کنند.

فرارو در ارتباط با مسائل مالی موسسه وابسته به رائفی پور نوشت: در بین واریزی‌های موسسه مصاف رائفی‌پور، نام یک دختر خارجی به نام الونا واشچنکو به چشم می خورد که به او در پنج شیفت متوالی پول داده بودند تا خودش را جلوی دوربین یک زن به نام طاهره واشچنکو معرفی کند. حتی با الونا مصاحبه گرفتند. با تیتر مصاحبه با بانوی اوکراینی که مسلمان شد. طبق سندی دیگری، ادعا شده مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان به حساب خانمی به نام روجا صفرپور واریز شده است. او همان زنی است که در انتخابات ۱۱ اسفند بدون حجاب سر صندوق رای حاضر شد و رای داد و سپس به دیدار رائفی پور رفت. از او در رسانه‌ها به عنوان خورشید خانم یاد شده است.

نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی

نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دومین نیز در روز‌های گذشته مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار داشت.

بر اساس این خبر در دور دوم انتخابات در برخی حوزه‌های انتخابیه مانند تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شد و نتایج آن نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.

پس از برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس در یازدهم اسفند ۱۴۰۲ و راه‌یابی ۲۴۵ کاندیدا به مجلس، مرحله دوم انتخابات برای تعیین تکلیف پارلمان دوازدهم و انتخابات ۴۴ کرسی باقی مانده در ۲۲ حوزه انتخابیه، روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور باشکوه مردم در این حوزه‌ها برگزار شد.
در مرحله نخست انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، ۲۴۵ نماینده به مجلس راه یافتند و تعیین تکلیف ۴۵ نماینده باقی مانده به مرحله دوم انتخابات موکول شد. مهلت قانونی رای‌گیری انتخابات در ساعت ۲۲ جمعه ۲۱ اردیبهشت به پایان رسید و با پایان مهلت رای‌گیری در شعب اخذ رای، شمارش آرا در ۲۲ حوزه انتخابیه شامل «تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی»، «ملایر» و «ورامین» آغاز شد. مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه انتخابیه «تبریز و آذرشهر و اسکو»، «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «آبادان»، «شیراز و زرقان»، «خرم آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی»، «ملایر» و «کرمانشاه» تماماً الکترونیکی برگزار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳۲
یا خدا چه اعجوبه ایه این رائفی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
دعوا بر سر قدرت و ثروت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
در بهترین شکل لیسانس حسابداری از کیهان و فضا حرف های دارد که جامعه تحمل شنیدن ان را ندارند...... خود خود روح جیمز وبه
پس بگو
اگر اطلاعات مالی موسسه دیگری فاش شده بود اقای فرزین به همین سرعت و حدت واکنش نشان می داد یا اینگونه واکنش مربوط به موسسات خودی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
باید نوع واکنش آقای فرزین هم مورد بررسی قرار بگیرد
رائفی پور خط قرمز ماست اگر به ایشان گیر بدهید کفن پوش قیام می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
ظاهرا تاریخ مصرفش تموم شده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
باسوادتونه دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
لیسانس حسابدار اختر شناس منجم فیزیک دان سیاستمدار عمق استراتژیک دان نقاش مجسمه ساز به زبانی سادن نابغه همه اعصارو قرون
بازنشسته حداقلی بگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
باید مشخص گردد که این صدها میلیارد تومان را چه کسانی و از چه محلی و با چه اهدافی
به رائفی پور و دهها مثل او در این اوضاع اسفبار و فلاکت بار اقتصادی که اکثریت مردم با آن دست به گریبان هستند تامین و جابجا شده است ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
استغفر الله، کی جرأت داره متعرض آقای راثفی پور بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
بازنشسته حداقلی بگیر!
من توی خبر، مبلغ صدها میلیارد تومان ندیدم...خدا با شما میلیاردی حساب خواهد کرد هم در دنیا و هم در آخرت بحق مهدی...
ناشناس
| France |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
همونطوری که رفتید غزه؟
جالبه از روی صورت حساب ، به قصد از واریز هم پی برده اند .
این ها همش تلاش هایی برای خاموش کردن صدای استاد رائفی پور است که خواستار شفاف شدن مسئولین برای مردم شده است .
چون ایشان خواستار شفاف سازی توصیه نامه ها شده است.
چون ایشان خواستار شفاف سازی هدیه های دریافتی توسط مسئولین شده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
خوب اینکه استاد شفاف سازیه اول زحمت بکشه همین پرداختهارو شفاف سازی کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
شفاف سازی.....! بهرام که گور می گرفتی همه عمر
دیدی که چگونه گور بهرام گرفت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
برای شفافیت پول به حساب برادرش رفته؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
با دستمال کثیف و چرک و آلوده ، نمی‌توان شیشه های کدر و کثیف را پاک کرد !!؟؟؟

طرف اول باید پاسخگو باشد که اینهمه صد میلیارد تومان وجوه نقد را چه کسی و با چه هدفی به او بخشیده ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
زحمت بکشن اول موارد خودشون رو شفاف سازی کنن تا مردم بقیه شفاف سازیهای ایشون رو بپذیرند که از سر دلسوزیه نه ....
به پرونده های چای دبش و صدیقی هم با همین سرعت عمل رسیدگی می شود؟ برای آنها هم جلسه فوق العاده گرفته شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
نه دیگه ، قرار نشد که وارد معقولات پرونده های چند میلیارد دلاری بزرگان بشوید !!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
سوال : چگونه می توان غیر قانونی به حساب های موسسه ای دست یافت و آن را انتشار داد . و در مورد تراکنش های آن هم قضاوت و جو سازی کرد ؟؟ با چه نفوذی؟؟
جواب همین سوال رو هم پیدا کنی متوجه پروژه تخریب می شوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
آسیاب به نوبت. این قدر پرونده های فساد زیاد است که فکر میکنم قرنی طول بکشد تا به حساب همه رسیدگی شود. چای دبش احتمالا فوریت ندارد.
یک عدد سر پلوس تیبا یک میلیون و دویست هزار تومان !!!
چرا این تورم ایجاد شد ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
عجیبه مگه ما تورم داریم. دکتر رییسی فرمودند تورم را کنترل و چهار میخه به بند کشیدنش
25 میلیارد برای یک موسسه پولی نیست خوب این پولم برای بیت المال نیست برای مردم خیلی از موسسات بیست پنج هزار میلیارد پول دارند مردم هم که همیشه در کنترل مافیا هستند
به حساب مؤسسات خیریه ای که برای گرفتن رشوه افتتاح شده اند نیز رسیدگی شود. جایی من را مجبور به دادن رشوه کردند بعد شماره حساب مؤسسه خیریه ای را دادند تا مبلغ رشوه را در آن حساب واریز کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
متاسفانه تعدادشان هم کم نیست و سر هر کوچه و پس کوچه ای یک خیریه است
آقای دادستان آیا شما نباید تحقیق کنی این پولها از کجا آمده و چرا اینگونه توزیع شده این خورشید خانم کیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
نیاز به تحقیق ندارد پرواضح است از کجا میاد
روجا صفر پور یا همون خورشید خانوم اصلا ایرانی نیستن ، ایشون اوکراینی هستن اسمشون هم جعلیه .
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی