بازدید 2061
۶

سخنگوی دولت: سفرهای نوروزی رشد داشته است

علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت ظهر امروز سه‌شنبه (۱۵ فروردین‌ماه) در نشست خبری خود ضمن تبریک سال نو و آرزوی بهره‌مندی از توفیقات ماه مبارک رمضان گفت: شهادت مستشاران نظامی ایران در سوریه را تسلیت عرض می‌کنم. رژیم صهیونسیتی بار دیگر نشان داد در مواقع بحران‌های داخلی، دست به اقدامات تروریستی بیرون از مرز می‌زند که قابلیت پیگیری حقوقی و دیپلماتیک دارد و بدون پاسخ هم نخواهد ماند.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ 04 April 2023

به گزارش تابناک، علی بهادری جهرمی در مورد آمار سفرهای نوروزی امسال بیان کرد: در این ایام ۲۰ دستگاه مختلف برای آرامش، تأمین امنیت و سلامت مردم در سفرهای نوروزی مشارکت کردند. در بخش ریلی با یک میلیون و ۶۰۰ هزار سفر رشد ۳۰ درصدی داشتیم. در بخش هوایی با جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون نفر، رشد ۲۰ درصدی را تجربه کرد. در حوزه دریایی نیز در ایام نوروز بیش از ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تردد در دریا داشتند که همزمان ۶۰۰ هزار خودرو نیز جابه‌جا شد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشت.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در سال گذشته ۳۵۰ نقطه پرحادثه جاده‌ها اصلاح شد، اظهار کرد: در ۱۴۶۵ پایگاه جمعیت هلال احمر، نزدیک به ۸۰ هزار نفر از نیروهای داوطلب و کادر در طرح نوروزی هلال احمر به فعالیت امداد و نجات و ارائه خدمت به مردم پرداختند. در مجموع بیش از ۴ هزار مأموریت از سوی نیروهای جمعیت هلال‌احمر در نوروز ۱۴۰۲ انجام شده و به ۵۸ هزار نفر از آسیب دیدگان حوادث مختلف خدمت ارائه شد

آقای بهادری جهرمی همچنین در مورد نظارت‌ها برای جلوگیری از گران‌فروشی گفت: از ۸ اسفند گشت‌های نظارتی سازمان تعزیرات حکومتی فعال شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۴ هزار گشت انجام شده که بیش از ۱۰۰ هزار مورد بازرسی صورت گرفته است. در حوزه کالا و خدمات بیش از ۱۹ هزار پرونده به این سازمان ارسال شده است.

وی در ادامه در مورد مهمترین اقدامات صورت گرفته دولت از ابتدای سال جاری اظهار کرد: از نمونه اقدامات دولت می‌توان به تکمیل فهرست انتشار صورت‌های مالی ۱۱۲۰ شرکت دولتی در سامانه کدال، افتتاح سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اعلام نتایج بررسی علل بروز مشکلات پرداخت حقوق اسفندماه معلمان و امتیازات قانون رتبه‌بندی اشاره کرد.

وی ادامه داد: بررسی و تصویب آخرین اصلاحات آیین‌نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، تفویض اختیار به بانک مرکزی برای بررسی وضعیت و تعیین تکلیف تعدادی از مؤسسات اعتباری در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ادامه تشکیل جلسات کمیسیون تدوین برنامه هفتم توسعه و شکست امریکا مقابل ایران در دیوان بین المللی دادگستری لاهه، بخش دیگری از مهم‌ترین اقدامات دولت از ابتدای سال جاری بوده است.

آقای بهادری جهرمی با اشاره به ابلاغ بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، گفت: مطابق این بخشنامه برای هر یک از زوجهایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از سال ۱۳۹۸ بوده است، مبلغ یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال و با دوره‌ی بازپرداخت ده ساله اختصاص پیدا می‌کند. البته برای زوجهای زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ دو میلیارد و دویست میلیون ریال خواهد بود. همچنین دستورالعمل تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری نیز ابلاغ شده است.

وی همچنین خبر داد که بعد از جلسه امروز کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری، پنجمین جلسه مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی فرداشب به میزبانی دولت برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
لابد اینم بخاطر قطار پیشرفت بوده؟!!!!!!!


اقای سخنگو دیدی مردم عزیزمان در وضعیتی رفتند سفر نوروزی؟ برپایی چادر و درست کردن غذا در پیاده رو و پارک و ....
مثلا برای رشد مسافرت میگن مردم شاد و پولدار هستند
نه عزیز دل برادر آمار های خودتون نشان میده کنار پیاده رو و تو چادر خوابیدن و یا خراب شدن سر اقوام آمار ورودی هتل ها رو هم بزارید!!!!؟؟؟؟
بله خودتون تو دنياي اقتصاد نوشتيد
كسي شهر نرفته همه رفتن بيابون و بر جاده
يك نون خوردن واسه غذا دسشويي هم صحرايي
برااااي فرار از خرج ديد و بازديد
امار هتل هاتون بگيريد امار قطار و هواپيماتىن خخخخخ
كسي با اينها نرفته
ذرف يك پرايد و وانت انداخته شش نفر ريخته توش فرار كررررده از خرج عيد
چي مبگيد شما؟؟؟؟؟
بیشتر فشار بدید حالا. هنوز جا داره
همه مسافرها توی چادر وکنار پارک ها و خیابونها میخابن بخاطر پول نداشتن
بعد خسته و بیخواب راه میفتن تو جاده و نتیجش میشه تصادف .
کیفیت سفرها افتضاحه بیماری هم که غوغا کرده
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج