بازدید 2357
۲

حماس: ۷۰ درصد اسرای صهیونیستی کشته شده‌اند

یک مقام ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پنجشنبه شب اظهار کرد: دشمن صهیونیستی می‌خواهد اسرای خود را با زور نظامی آزاد کند، اما در بمباران‌ها باعث کشته شدن ۷۰ درصد آنها شده است.
کد خبر: ۱۲۳۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲ 17 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، خلیل الحیه رئیس دفتر روابط اسلامی و عربی حماس به شبکه المنار لبنان گفت: برای مدتی طولانی توان مقاومت در برابر دشمن هستیم.

وی افزود: پس از گذشت هشت ماه از حمله به غزه و با وجود جنایت متعدد رژیم اشغالگر و کمک آمریکا دشمن در نابودی مقاومت شکست خورده است.

الحیه گفت: مقاومت قادر خواهد بود که برای مدتی طولانی و ماه‌های متوالی به مقابله با اشغالگران صهیونیست و دفاع از ملت خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: مقاومت آن بخش از توانمندی‌های آسیب دیده خود را بازسازی کرده است و می‌تواند خود با شرایط مختلف حسب امکانات خود وفق دهد.

مقام ارشد حماس گفت: ما به دنبال توافقی هستیم که اسرای خود را در مقابل اسرای صهیونیستی آزاد کند.

وی تصریح کرد: جبهه‌های یمن، لبنان و عراق توقف حملات خود را منوط به توقف تجاوز به غزه کرده‌اند.

الحیه ادامه داد: وقتی با نیروهای مقاومت در منطقه دیدار می‌کنیم تاکید می‌کنیم که نبرد یکی است و مذاکرات هم یکی است.

وی گفت: نبردی که دشمن خواهان طولانی کردن آن است، باید همه برای مدتی طولانی آماده باشند و ملت ما جز مقاومت و مبارزه انتخاب دیگری ندارد.

الحیه با بیان این که "هدف ما از مذاکرات، توقف کامل جنگ، عقب نشینی کامل نظامیان اسرائیلی از نوار غزه و توافق برای مبادله اسرا بعد از آن است"، خبر داد: طرح اخیری که به ما پیشنهاد شد، بسیار به خواسته‌هایمان نزدیک است اما دشمن نه به طرح و نه به میانجیگران احترام نگذاشت.

وی در پایان هشدار داد: گذرگاه رفح به پادگان نظامی اسرائیل تبدیل شده است و ما خواهان خروج تمامی اشغالگران از گذرگاه هستیم و غیر از این خروج مورد قبول ما نخواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آثار بهشتی بود مگر نباید در چهره نمایان باشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
چشم بصیرت میخواهد، آثار بهشتی در اعمال انسان هست نه در چهره، بلال حبشی که معرف حضورتون هست اگه از تاریخ اسلام چیزی خونده باشی؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج