بازدید 6513

یادداشتِ تند محمدعلی رامین علیه مهناز افشار

مهناز که باپذیرشِ مأموریتِ ترویج بی‌حجابی و بی‌حیایی، مُحَرِک هر شایعه و کینه‌توزی علیه‌ تو بوده، حالا ظاهراً برای دفاع از مظلومیت ‌تو، با دریدگی تمام «لعنت به جمهوری اسلامی» می‌گوید؛ که البته یقیناً و حتماً، همین «لعن»، در دنیا و آخرت رهایش نخواهد کرد؛ بنابراین اگر هنوز ذره‌ای از اصالت و شعور در خودت سراغ داری، بفهم که بعداز سقوطِ کامل‌ِ تو، مهناز رهایت می‌کند! آنچه می‌بینم، باید بگویم: مهناز، واقعیت و مجازی را درهم ریخته و می‌خواهد با جذابیت زنانه‌اش، نقش "مریم رجوی زیبا" را بازی کند؛ اما تو "مسعود رجوی" او نیستی و کس دیگری نیاز خواهد بود که بتواند دست به کشتار ملت خود بزند؛ اما در ابتدای عطش‌ناک کینه‌جویی‌ها، هردوباهم تحریک‌پذیر در خدمت دشمنان ایران پادویی خواهید کرد؛ هم بخاطر رنج مشترکتان و هم بخاطر پیوندتان!
کد خبر: ۱۲۳۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۴ 17 May 2024

یادداشتِ تند محمدعلی رامین علیه مهناز افشار

مقام دولت احمدی نژاد، در واکنش به حاشیه های یاسین رامین فرزندش و مهناز افشار، برائت نامه ای نوشته که متن آن در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است.

به گزارش تابناک، در این نامه آمده است:

«یاسین ساده‌لوح! چرا فکر می‌کردی که خیلی زرنگ هستی و بهتر از بزرگترها زندگی را می‌فهمی!؟

ازدواج شماها، برای بهره‌برداری از موقعیت هم‌دیگر بود، نه برای تشکیل یک کانون امن و آرام زندگی خانوادگی!

اما مهناز افشار بعد از با فروپاشاندن خانواده‌ات، طبق تربیت خود، گام به گام تو را به سوی سقوط اعتقادی و سیاسی کشانید و تو نفهمیدی که ملاک دنیا و آخرت پدرت، ولی‌فقیه و ایستادن با انقلاب اسلامی در برابر اشرارجهانی بوده و هست!

مهناز که باپذیرشِ مأموریتِ ترویج بی‌حجابی و بی‌حیایی، مُحَرِک هر شایعه و کینه‌توزی علیه‌ تو بوده، حالا ظاهراً برای دفاع از مظلومیت ‌تو، با دریدگی تمام «لعنت به جمهوری اسلامی» می‌گوید؛ که البته یقیناً و حتماً، همین «لعن»، در دنیا و آخرت رهایش نخواهد کرد؛ بنابراین اگر هنوز ذره‌ای از اصالت و شعور در خودت سراغ داری، بفهم که بعداز سقوطِ کامل‌ِ تو، مهناز رهایت می‌کند!

آنچه می‌بینم، باید بگویم: مهناز، واقعیت و مجازی را درهم ریخته و می‌خواهد با جذابیت زنانه‌اش، نقش "مریم رجوی زیبا" را بازی کند؛ اما تو "مسعود رجوی" او نیستی و کس دیگری نیاز خواهد بود که بتواند دست به کشتار ملت خود بزند؛ اما در ابتدای عطش‌ناک کینه‌جویی‌ها، هردوباهم تحریک‌پذیر در خدمت دشمنان ایران پادویی خواهید کرد؛ هم بخاطر رنج مشترکتان و هم بخاطر پیوندتان!

کاش می‌توانستی، شعله تنفرش را کم کنی تا مجبور به انتخابی سخت نباشی!

نگارش این رنجنامه، برای «منِ پدروپدربزرگ» بازگویی تلخ‌ترین کابوس وحشتناکی است که ده‌سال از بیان آن اجتناب کردم تا زندگی‌تان آسیب نبیند؛ اما امروز ادامه سرنوشت‌ مشترکتان را پرتگاه مُهلکی می‌بینم که شاید جدا از هم، با درک خطر، هردو/هرسه نجات بیابید!

محمدعلی رامین تهران- ۲۵-اردیبهشت۱۴۰۳»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۱
مظلومیت!!!!
کدام مظلومیت جناب رامین ؟؟!!

پسر حضرتعالی از بیت المال سوءاستفاده کرده و رانت خواران کرده و طبق قانون باید محاکمه و مجازات شود

حالا اشک تمساح می‌ریزید و با سیبل کردن مهناز افشار ، دنبال مظلوم و بیگناه نشان دادن آقا پسر خودتان هستید ؟؟!!

نه جناب رامین
ما فراموش نمی کنیم
مهناز پشت دوربینی رو نه برعندازا قبول دارن نه ارزشی ها چون خودش هم اختلاس کرده هم از زمان بخور بخور وسط برخی مسئولین فاسد بوده
پاسخ ها
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
جناب رامین شما درست میفرمایید اون رانت عجیب و غریب تو هلال احمر کار من بوده اون شیر خشک ها رو مهناز افشار وارد کرده و الان ما باید توی زندان باشیم و نیستیم شماها بیگناه و مظلوم هستین
بزرگترین درد ورنج پدر ومادر انحراف فرزند ناخلف است خداوند به ایشان صبردهد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اینها توانایی تربیت بچه خودشان را نداشتند..بعد میخواهند ما را به زور داخل بهشت کنند
کی دنبال مهناز افشار
مطمین باشید هیچ جا جا نداره
چووووون شیر خشک فاسد فروشه
مه اگر ناز کند تازه چو مهناز شود .... چه شود اگر که مهناز چو مه ناز کند
امان از یاسین های ساده لوح !
این خانم در هیچ گروهی جا نداره نه اونور اب نه اینور
ببخشید چوب ،،،،هست
زیاد جوش نزن برای قلبت خوب نیست.
این آقا هم تئاتری است.
آقای رامین جان زیاد جوش نزن شیرت خشک می شه! مال حرام از یه جایی می زنه بیرون! از رانت آقازاده ات زد بیرون و این خانم هم عروس شما است! تحویل بگیر و خودت را کنار نکش! مقام و مسئول جمهوری اسلامی ایران باید تقوی داشته باشد اگرنه یک جوری خدا آبرویش را می برد!
رامینو ما از تو آلمان میشناسیم. خودش آدم افراطی و نامتعادلی بود. افراد افراطی همیشه خودشون یا اطرافیانشان دیر یا زود تفریطی میشن. صحبتهاشو من جدی نمی‌گیریم. بیشتر برای تبرئه خودش نوشته تا از مهناز و یاسین گلایه کنه. دوران چاپلوسها و ظاهراً ذوب در ولایتیها برای چپاول بیت المال و قدرت بسر اومده. م
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
افراطی؟ قیافه اش میخوره غربگدا باشه که
اين رنجنامه ، يك روي سكه هست
و بهتر است كه پدراني چون شما ، به دنبال علت العلل اين گونه رخدادها باشند و كمي انديشه كنند كه را فرزنداني كه در دامن و زير بال خود تربيت كردند و پرورش دادند ، در نهايت مسير ديگري را انتخاب كردند .
شايد خودتان و شيوه هايتان ، علت اصلي بروز اين مسائل هستيد
مشکلات درون خانوادگی را در رسانه ها فریاد زدن یعنی ریا و تزویر.تو که در خانواده خودت دچار مشکلات با فرزندانت هستی چطور برای مردم ایران تصمیم میگرفتی؟
اینها حاصل تربیت شما و و اون لقمه نان که از بیت المال برده ای سر سفره ات هست
زیاد شلوغ بازی درنیار اقای رامسن که خوب خودت میدونی رانت را تو برای پسرت فراهم کردی و خودت در همه این بازی ها شریکی پس ادای ادم خوبه را درنیار
جمع کن بساطتو بابا. انگار پرونده خودش خیلی پاکه. پسرت با همکاری افشار یه طلاق صوری گرفتن و کل پولای شیرخشک فاسد رو بردن آلمان. بعد هم با زدوبند پسرت رو تبرئه کردی و فرستادیش خارج، حالا ننه من غریبم بازیات برای کیه؟
کسانیکه مانند آقای رامین تندروی های وحشت ناک می نمایند،باید به آنها شک کنیم.ایشان خودش در عالم سیاست فیلم و تئاتری بودند و شاید این مباحث مطرح شده در مورد پسرش ، بخش کوچکی از مشکلات ایشان باشد.
حالا تو خودت کی هستی این وسط . پرده ها بیافتد خدا میداند تو پیش خدا عزیزتر هستی یا خانم افشار
خیلی تند بود .یاد داشت را می گم
برچسب منتخب
# انتخابات # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری