بازدید 6887

رئیس جمهور به استان مازندران سفر کرد/ جشن احیای ۳۵۹ واحد راکد تولیدی و صنعتی مازندران برگزار شد/ اجرای عملیات وعده صادق نشان داد هماهنگی و اجماع همه بخش‌ها چقدر در موفقیت اقدام موثر است

قرار است در جریان این سفر، طرح‌های متعددی در حوزه‌های مختلف عمرانی، مسکن و شهرسازی، بهداشتی مانند نیروگاه زباله‌سوز ساری، چندین زمین ورزش در بابل و پارک ۵۰۰ هکتاری ساری به ارزش ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری برسند.
کد خبر: ۱۲۳۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸ 16 May 2024

اجرای عملیات وعده صادق نشان داد هماهنگی و اجماع همه بخش‌ها چقدر در موفقیت اقدام موثر است
۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۸

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز میان همه بخش‌های کشور برای برخورد قاطع با سوداگران و سودجویان اجماع وجود دارد، گفت: تجربه اجرای موفق عملیات وعده صادق نشان داد که وجود اجماع و هماهنگی میان همه بخش‌ها چقدر در موفقیت اقدامات و برنامه‌ها تاثیرگذار است.

 

رئیسی در ادامه ضمن تمجید از نقش‌آفرینی و مشارکت فعال زنان و دختران استان مازندران در حوزه صنایع دستی در کنار مشارکت در بخش کشاورزی از همه مدیران استان خواست نسبت به استعدادهای درخشان بانوان در عرصه‌های اجتماعی، علمی، ورزشی و اقتصادی توجه ویژه داشته باشند.

 

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات پیگیری و حل مسائل و موضوعات ویژه در سفرهای استانی افزود: ما در دولت مردمی معتقدیم هیچ مشکل و مسئله‌ای در کشور وجود ندارد که راه‌حل نداشته باشد، اگر دیروز کسانی بودند که حل مسائل را به خارج از مرزها گره می‌زدند و می‌گفتند مشکلات فقط به دست بیگانگان حل می‌شود، ما به تاسی و تبعیت از رهبری معظم انقلاب می‌گوییم حل مسائل کشور به دست مردان و زنان توانای همین کشور رقم خواهد خورد چرا که بیگانگان گرهی از مشکلات هیچ کشور و ملتی باز نکرده‌اند.

 

 رئیسی تاکید کرد: بدانید بنده طلبه خدمتگزار، شأن خود را فقط نوکری و خدمتگزاری برای مردم ولایت و این کشور می‌دانم و در هیچ جایگاهی و هیچ کوی و برزنی جز به آنچه که مورد رضای خدا و منافع ملت باشد فکر نمی‌کنم.

 

رئیس جمهور در پایان همچنین بر عزم و اراده دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان تاکید و از مدیران استان خواست اجرای مصوبات سفر را به صورت جهادی و با تلاش مضاعف پیگیری نمایند.

ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان مازندران گفت: در دور نخست سفر مصوباتی داشتیم که اقدامات خوبی انجام شد. در دور دوم نیز اقدامات دور اول را رصد می‌کنیم تا نتایج آن مصوبات مشخص شوند.

وی افزود: خوشبختانه در این استان بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی ازجمله کارگاه و کارخانه که راکد بودند، احیا شده و به چرخۀ تولید بازگشته‌اند.

 رئیس‌جمهور در جشن احیای ۳۹۵ واحد راکد تولیدی و صنعتی مازندران در صنایع چوب و کاغذ مازندران، اظهار کرد: مردم استان مازندران افتخار زندگی با اهل بیت و عشق به ارزش‌های الهی را همواره با خودشان دارند.

وی افزود: آنچه در تاریخ انقلاب نگاشته شده روحیه انقلابی،بصیرت، دین مداری و ایثارگری، ایستادگی و شهادت در این دیار وجود داشته که یاد همه شهدا را گرامی می‌داریم.

رئیس‌جمهور بیان کرد: بسیار خرسندم از اینکه در واحد تولیدی که به دست کارگران و تدبیر مدیران به تولید با ظرفیت ۱۰ برابر رسیده است حضور یافته ام.

رئیسی با اشاره به اینکه صنعت چوب و نساجی از صنایع برجسته مازندران است، تصریح کرد: به دلیل خاصی این دو صنعت روز به روز شرایط افول قرار گرفتند و تا مرز تعطیلی رفته بودند.

وی با اشاره به سفرش به کارخانه چوب و کاغذ مازندران یادآور شد: یادم نمی‌رود روزی که به این کارخانه آمدم و کارگران از بی‌توجهی و واردات بی رویه گلایه می‌کردند ولی امروز شاهد رونق این واحد تولید و صنعتی هستیم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: خدا را شاکریم امروز این کارخانه با ۵۰۰ کارگر کار می‌کنند و در مدار تولید قرار دارد و براساس هدف گذاری صورت گرفته نیروی کار در این مجموعه به هزار کارگر قرار است، برسد.

رئیسی با تاکید بر اینکه اینکه محصولات استاندارد و تجاری‌ زمینه خوشحالی ما را فراهم می‌کند، اظهار کرد: از کارگران تشکر می‌کنیم با دست توانای آنان این واحد تولید در رونق تولید و استقلال کشور در حوزه کاغذ رسیده است.

وی بیان کرد: مصرف کاغذ در آموزش و پرورش، ادارات و سایر روزانه و ساعتی است این کار به دست توانای شما کارگران به خودکفایی رسیده است.

رئیس‌جمهور خطاب به کارگران با اعلام اینکه کارگران و مدیران شما افسران میدان هستند، افزود: این کارگران در سنگر تولید کشور را امیدوار و دشمنان را ناامید می‌کنند و استقلال اقتصادی کشور و رونق تولید را رقم می‌زنند.

رئیسی ادامه داد: تکانه‌ها همیشه هست اما انتظار داریم با تلاش و اهتمام شما تولید ما با تکانه‌ها تکان نخورد.

وی با بیان اینکه تولید صنعت کاغذ به ۱۰ برابر رسید، اظهار کرد: یادم نمی‌رود روزی که وضعیت صنعت نساجی نگران‌کننده بود ولی تلاش کردیم این صنعت را به چرخه تولید برداریم.

رئیس‌جمهور کشور با اشاره به اینکه احیای ۳۹۵ واحد تولیدی در مازندران را امروز جشن می‌گیریم، اظهار کرد: از تک تک شما کارگران و مدیران این مجموعه‌ها که با فکر و تلاش همه خط‌های تولیدی که درحال خاموشی و واگذاری بود را فعال کردند، باید تقدیر و تشکر کنم.

رئیسی خاطرنشان کرد: امیدواریم طریق تولید که راه بسیار مهمی است که ما برای استقلال کشور تولید را اساس و محور می‌دانیم به سرمنزل مقصود برسد.

وی یادآور شد: اینکه امروز در سنگر تولید دشمن را ناامید می‌کنید و نیاز کشور را برطرف می‌کنید و جلوی واردات بی‌رویه را می‌گیرید، ارزشمند است.

رئیس‌جمهور کشور بیان کرد: امیدواریم در کنار جهش تولید هر چه با میدان دادن به تعاونی‌ها و بخش‌های خصوصی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم که در استان مازندران شرایط و زمینه آن وجود دارد.

رئیسی هشدار داد: کاغذی که وارد بازار می‌شود صدها و هزاران شغل وارد بازار می‌شود درصورت کم‌توجهی این شغل‌ها بی‌رونق خواهد شد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: امیدواریم با کار و تلاش شاهد رونق بیش از پیش این کارخانه و نساجی و سایر واحدهای تولیدی استان باشیم.

وی یادآور شد: مازندران ظرفیت بسیار مناسبی مادی و معنوی و از همه مهمتر ظرفیت نیروی انسانی کارآمد و مخلص دارد،تاکید دارم وظیفه ما در سال جاری این است که زمینه مشارکت مردم باید به صورت جدی فراهم شده است.رئیس جمهور ادامه داد: راه توسعه کشور در اقتصاد و تولید بوده و همه قسمت‌ها و ادارات باید در این زمینه پیشگام باشند و برای همه فعالان تولید و اقتصادی باید زمینه توسعه فراهم شود.

وی با اشاره به تلاش‌ بانوان در مازندران در زمینه توسعه،گفت: از بانوان مازندران که برای توسعه استان به ویژه در زمینه صنایع دستی فعالیت می‌کنند تقدیر می‌کنند، بانوان مازندران در عرصه علمی و روزشی به خوبی می‌درخشند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

رئیسی با اعلام اینکه جلسه حل مسئله در استان مازندران را پیگیری می‌کنم و تاکید می‌کنم که هیچ مسئله در کشور وجود ندارد که امکان رفع آن در کشور فراهم نشود، حل مسائل کشور به دست مردان و بانوان این کشور بوده و بیگانگان هیچ گره‌ای از مشکلات سایر کشور نگشوده و آنها به دنبال منافع خودشان هستند.

وی اضافه کرد: بنده در هیچ جایگاهی جز به آنچه که رضای خدا و منافع ملی فکر نمی‌کنم، آنچه که در دستور کار پیگری پروژه نیمه تمام است و در این دو روز مسائل استان را پیگیر کرده دولت مردمی از کنار چاله‌ها عبور نمی‌کنیم مگر اینکه برای آن چاره اندیشی شود.

رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۵۰
بابل که طرح نداره. شهرستان 550000نفری وفراموش شده. زمین های ورزشی قدیمی هستش افتتاح برای چی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
روزنامه هم میهن :
اگر حمله به حسن روحانی را از دولت رئیسی بگیرند، هیچ حرفی برای گفتن ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت کشاورزی:
قیمت شکر افزایش یافت. قیمت برای مصرف‌کننده ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان تصویب شده. پیشتر قیمت هر کیلو ۲۸ هزار تومان بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
وزارت آموزش و پروش

یه مهلت ۲۴ ساعته تعیین کرده
برای دریافت
کارت ورورد به جلسه
امتهان نهایی
از چهار شنبه شب تا پنجشنبه شب
اما سایتش هک شده

تمام دانش آموزان و والدین در نگرانی بسر می برند

دریغ از یک اطلاع رسانی !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
ایکاش از این ۳۵۹ کارخانه تعطیلی ، حداقل نام ۳۵ عددش را می‌نوشتند!!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
لاستیک دولتی 34% گران شد.

به گزارش دنیای اقتصاد، مهدی امیدوار، سخنگوی اتاق اصناف ایران در برنامه «تهران۲۰» اعلام کرد که قیمت قدیم لاستیک سایز سیزده، ۷۷۰ هزار تومان بوده که اکنون به یک میلیون و ۵۰ هزار تومان رسیده‌ است. در سایز چهارده نیز از یک میلیون و ۱۸ هزار تومان به یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان رسیده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
هیچ طرح تولیدی یا صنعتی یا توسعه ای در مازندران در دستور کار قرار ندارد مردم مازندران معتقدند که دولت انها را فراموش کرده است. حتی برای گردشگری تهرانی هم هم زیرساخت کار نمی کنند
به جز نیویورک آن هم برای سخنرانی در سازمان ملل، رئیسی اولین رئیس جمهور ایران است که

پایش بر زمین یک کشور غربی قرار نگرفته است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
البته ایشان تحریم هم هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
رفتن و آمدن بی حاصل. سفرهای بی نتیجه. یک نفر اگر کار آمد باشه از تو دفتر خودش می تواند مدیریت کند. اینکه راه می افتد دور کشور مشخص می شه کسی حرف و بخشنامه و دستور را اجرا نمی کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
چطور می توان در مورد غرب اظهار نظر کرد، وقتی حتی برای یک لحظه هم آنجا نبود؟
آیا قضاوت در مورد غرب تنها بر اساس شنیده ها درست است؟
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
روسیه غرب حساب نمیشود؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
جالب است که در تمام سخنرانی هایش از غرب انتقاد کرده و بد و بیراه می گوید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
حداقل برود استانبول
والا ای کاش منم یک دهم ایشون میتونستم سفر کنم
دکتر میرفتی مشهد به وضع سیل زده ها رسیدگی میکردی تند زود سریع اقدام شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
پریروز مشهد بود. بارش باران از برکت وجود خودش بود خوب شد زودتر رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
وزیر کشور اومده
نیازی به حضور رئیس جمهور نیست
اتفاقات مشهد عمدتا محدود به یه زیر گذر و یک کوچه هستش که تا حدود زیادی برطرف شده
رییس جمهور محترم دکتر آیت الله رییسی چرا یک سری به زادگاه خودشون مشهد نمیزند این روزها؟ اب همه همشهری هایشان نبرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
اونجا هم رفت
بهتره یه سر به مشهد هم بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
کی چی بشه ؟
نظر رئیسی در مورد محکومیت 3 ساله وزیر اسبق کشاورزیش چیست؟

اگر برکنار شده بود چرا گفتند استعفا ؟
اگر استعفا کرد چرا می‌گویند خودمان به دستگاه قضایی معرفی کردیم ؟
اگر معرفی شده بود چرا صلاحیت او را دستگاه اجرایی تأیید کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
سابقه فساد چای دبش به دوران روحانی بر میگرده
در دوران رئیسی کشف و پیگیری شد
اطلاعات غلط به مردم ندهید
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
پاسخ 16:55
اونوقت رئیس قوه قضاییه دوران آقای روحانی کی بود ؟از سال 97 تا 1400 و بعد از اون به عنوان رئیس جمهور،در ثانی قوه قضاییه متولی امر مبارزه با فساد هست دیگه درسته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
اطلاعات غلط چیه ساندیس باز عزیز

صاداتی نژاد وزری معرفی شده از طرف ابراهیم ریسی بود نکنه میخوای بگی اینم کار دولت قبل بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه فایده، خروجی سفرها وقتی مثبته که مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم حل شده باشه
میخواد بیاد کدوم طرح اقتصادی رو افتتاح کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
همین ۳۵۹ طرح رو دیگه!!!!!
اگر با همین سرعت کارخانجات احیا بشون تا پایان چهار سال حدود جندین هزار کارخانه احیا خواهند شد !!!!!!!!!!!!!!!
از این ۳۵۹ طرح سی تای آنرا معرفی کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
بشنو ،، ولی ، باور ، نکن
خوش آمدی دست گل محمدی
همه چی در حال گران شدن! چاه‌های گاز و نفت یه داد مملکت و مردم نرسید ، مراکز تولیدی اگه راست هم باشه! قراره چی تولید کنه!؟
میشه اسم 1 دونه از این 359 تا اعلام بفرمایید ماهم در مازندران بریم اونجا سرکار!
ریاست جمهوری در ایران جنبه سمبلیک و تزیینی دارد خود دکتر رئیسی به خوبی خودش واقف است همینکه می‌روند مردم را از نزدیک می‌بینند مردم ذوق میکنند خودش مثبت است
اگر ایشان بتوانند حداقل هر هفته به سه استان سر بزنند ودستور بدهند قطعا مشکلات تند سریع جهادی رفع خواهد شد
اگه مثل کارخانه ازمایش مرودشت قراره احیا بشن که بهتره همینجور راکد بمونن
این دولت دولت آمار ساز و دستاوردساز هست ولا غیر.. وام کارآفرینی که دو سال پیش تصویب شده رو ما هنوز نتونستیم بگیریم.. هر روز به یک بهانه پرونده را مسترد میکنند.. بیچاره مردم ساده لوح مل که فریب این آمار را میخورند
آقای رئیسی زحمت بکش زیاد این دستوراتت رو خرج نکن یه مقداری از اونارو بذار برای کسانیکه گوش می کنن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
یه مقدارشو بزاره واسه چهار سال بعدی
آقای رئیسی عوام فریبی نکنید عاقبت خوشی نداره!
بابا جان لطف بفرمائید اسامی 50 واحد از این 359 واحد صنعتی !!!! مازندران را در همین سایت وزین و راست گوی تابناک منتشر بفرمائید. ممنون می شویم. لطفاً ما مردم را نادان و فرض نکنید.
ماشالا! رتبه اول تو سفر کردن باید به اقای رییسی داد ؛ سوالی دارم جناب ریسی به نظر شما اگر از دفتر ریاست جمهوری دستورات را صادر کنید بهتر نیست؟تااین بودجه سفرها خرج مشکلات مردم و کشور شود؟ کاش دستاوردی هم داشت بجز تبلیغات
همین که در یک کارگاه باز بشه و چراغش روشن یعنی احیا شده...حالا تولید نداشت و کارگرم توش کار نمیکرد مهم نیست
رفتن روستای خرما کلای قائم شهر گلخانه مرکبات افتتاح کردن !!!!!!!!!!!!!!!!!!
طرح اقتصادی تون این.بود. ؟
شوی قشنگی راه انداختن بعضی طرفداراش
شنيدم خيلى ازش استقبال شده
الان هر چقدر دولت رییسی کار کند کاسه لیس های غرب گرا آن را نمی بینند
مشکل ایران این است که یک رئیسی بیشتر ندارد. برای هر استان باید یک رئیسی ساخت. اصلا برای هر شهر یک رئیسی و یا شاید برای هر بخش.
اگر بخشدارها به اندازه ابراهیم رئیسی توانمند بودند و به روستاها سفر می کردند، قطعاً امروز مشکلی نداشتیم.
ایشون اومده رفته کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران
کارخانه ای از قبل از انقلاب در حال ساخت بوده و بعدتر در زمان دولت هاشمی رفسنجانی افتتاح شده و مشغول به کار بوده
الان اومده رفته میگه ما در دولت احیا کردیم! چیو احیا کردی مومن؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج