بازدید 1289

دیدار رهبران حماس و جهاد اسلامی درباره فلسطین

هیاتی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس و جهاد اسلامی فلسطین با هم دیدار و درباره آخرین تحولات فلسطین گفت وگو کردند.
کد خبر: ۱۲۳۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۰ 16 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از المیادین، هیات حماس متشکل از خلیل الحیه نائب رئیس دفتر سیاسی این جنبش در غزه و محمد نصر و اسامه حمدان از رهبران این جنبش و هیات جهاد اسلامی نیز متشکل از زیاد النخاله دبیرکل این جنبش و اکرم العجوری عضو دفتر سیاسی آن بود.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که مکان آن در این گزارش نیامده است، در مورد آخرین تحولات میدانی و سیاسی فلسطین گفت وگو شد و طرفین ثبات و پایداری ملت فلسطین در مقابله با دشمن صهیونیستی در نبرد طوفان الاقصی و حمایت و پشتیبانی از مقاومت را ستودند.

دو طرف در این دیدار تاکید کردند که گزینه ملت فلسطین ادامه مبارزه برای تحقق هدف آزادی و بازگشت است.

رهبران حماس و جهاد اسلامی همچنین در مورد تلاش‌های انجام گرفته برای توقف جنگ علیه غزه و به بن‌بست رسیدن مذاکرات به سبب کارشکنی‌ها و سرسختی دشمن صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا از این رژیم، با یکدیگر گفت وگو کردند.

هیات‌های حماس و جهاد اسلامی در این دیدار نقش جبهه‌های پشتیبانی در لبنان، یمن و عراق در حمایت از غزه را نیز ستودند.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج