الان اکثرا خودرو را برای کسب سود میخرند مصرف کننده واقعی بسیار بسیار کمه تو بازار نباید اجازه داد نکاه مردم در خودرو نگاه سرمایه گذاری باشد . درضمن اگر دفترخانه ها از چرخه نقل انتقال خودرو حذف شود پلیس راهنمایی رانندگی با بانک اطلاعاتی قوی که در خودرو دارد به راحتی میتواند بازار را کنترل کند و حذف دلالها و واسطه ها
این سازوکار نیست کلاهبرداری تو روز روشن و استثمار مردم هست.چرا تیراژ تولید رو بالا نمی برن اون جوری کسی سمت دلالی نمیره اینجوری پول مردم چند ماه میخوابه بعد یک ارابه مرگ تحویل میدن.
ختم کلام فقط تا ابانماه صبرکنید اگرحوبایدن رای بیاره دقیق میشه مانند زمان قطعنامه ۵۹۸ که ایران پذیرفت ومسکن وطلا قیمتش ریزشی شد اگرترامپ رای بیاره احتمال درگیری با ایران زیاد است وباشروغ درگیری قیمتها مثل زنان جنگ منظورقیمت مسکن وخودرو ریزش میکند واگر جنگ هم نشود همین وضع که اکنون هست ادامه میابد رکود عمیقتر میشود ومسکن قیمت ان ریزشی میشود چون پولی دست مردم نیست ودربورس سرمایه گذاری شده بذا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هم درپیش است که بسته به اینکه کدام دولت وجناح رای بیاره اتفاقاتی خواهد افتاد وبا مجلس هماهنگی بیشتری میشود
تا. زمانی هر جنسی تولید می شود به قیمت تمام شده با سود ۱۰در صد نباشد نه بازار نه مرد م روی خوش اقتصاد و زندگی را نخواهند رمانی به قانون بر نگردید مملکت درست نخواهد شد
تمام کسانیکه به اسم ایجاد اشتغال جلوی واردات خودرو با کیفیت را گرفتندچه پاسخی برای مردم ایران خواهند داشت؟ خودروسازان ما ثابت کردند خودروساز نیستند وقتی بعد از 50 سال وانت نیسان را با همان قیافه و کیفیت بدتر تولید میکنند این یعنی حرفی برای گفتن در این صنعت ندارند و با انحصاری که دولت برایشان ایجاد میکنند فرصت خوبی را به آنها میدهد تا بازهم به جولان دادنشان ادامه دهند و هر طور میخواهند با مشتری رفتار کنند
سلام تا جریان پول و کالا در کشور رصد نشه که کی گرفت کی داد کار کشور اصلاح نمیشه پس مالیاتها هم علی الراس و ناحسابی است هرکشوری واقعیات خودش را داره و با هیچ جا قابل مقایسه نیست فقط اصول را از سایرین میشه گرفت اما ما باید تحلیل خودمان را داشته باشیم چون همه بازارها همینه تا دولت کسری بودجه (بخوانید افزایش نقدینگی)را از مالیات داشته باشه و ولخرجی نکنه