نزدیک ۴۵ سال هنوز تمام نشده ، این نشان ضعف وحشتناک مدیریتی و مهندسی یک کشور است که نتوانسته بعد از ۴۰ سال کار را تمام کند.
ناشناس
|
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
3
29
پاسخ
ایول به این قدرت !!!
ناشناس
|
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
40
پاسخ
افتضاح قرن
ناشناس
|
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
38
پاسخ
بعد از اینهمه سال و هزینه؟؟!!! اگر دست مهندسان و البته مدیران چینی بود با این وقت و هزینه پروژه آزادراه تهران پکن را اجرا می کردند.
هومان
|
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
2
25
پاسخ
و همچنين نشان ضعف و ناكارآمدي شديد مديران و مسئولان ايراني در اجراي پروژه هاي ملي است.
ناشناس
|
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
20
پاسخ
بعد سي سال ! زحمت كشيدين خسته نباشيد
حمید کلباسی
|
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
17
پاسخ
با افتتاح بزرگراه تهران چالوس ؛ مازندران زیر زباله دفن خواهد شد
ناشناس
|
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
4
12
پاسخ
تا جايي كه همه خبر دارند
كار شركت هاي خارجي بود
هم طراحي
و هم عمده اجرا....................
مهدی
|
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
18
پاسخ
سلام
32 دو کیلومتر در 24 سال(8760 روز) عجب قدرتی
تقریبا روزی270 متر عجب قدرتی
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
روزی 3متر
حمید کلباسی
|
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
3
13
پاسخ
چرا به جای هدر دادن سرمایه های ملی ؛ فکری برای ایمن سازی منازل روستایی مناطق زلزله خیز نمی کنید ؟ چرا به فکر توسعه خطوط ریلی نیستید؟ چرا همه کارهایتان نمایشی است؟