20 سال طول کشید ساختنش طرحش که مربوط به قبلا هست و یه جاده ساختین اونم با سرمایه گذاري برادران کورونایي - کلي هم به محیط زیست آسیب رسوندین
شمس
|
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
18
پاسخ
تمام دوستان توجه کنید مهندسی و مدیریت دو چیز متفاوت است . طراحی و مهندسی هر چند خوب باشد سوء مدیریت نشان از بی لیاقتی سیستم های دولتی است.
عباسی108
|
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
2
10
پاسخ
دقیقا درست می فرمائید . چون رد شدن از آن پولیه
و فقط مال خودشون (پولدارا ) ساختن .
ارزونیه خودتون
ناشناس
|
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
2
28
پاسخ
طراحی سال ۱۳۵۴
فاز ۴ که کفی بود ۱۳۹۱
فاز ۱ ۱۳۹۸
بقیه فازها خدا عالم است!
ادعا در حد بنز!
واقعیت ژیان مهاری!
کشورهای دیگه توی ۳۰ سال تحپل اقتصادی میدن و پیشرفته میشن ما یه اتوبان نمیتونیم بکشیم!
ناشناس
|
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
18
پاسخ
مهندسی یعنی یک سکه با دو روی زمان و هزینه
اگه اینها توش لحاظ نشه اسمش مهندسی نیست بنابراین شرمنده ام کاری که انجام شده هیچ افتخاری نداره
ناشناس
|
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
25
پاسخ
40 سال طول کشیده !! چه قدرتی ؟ چه مدیریتی ؟؟؟
حمیدخان
|
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
11
پاسخ
حالا بچه پولدارها بجای به دور دور کردن در جردن و سعادت آباد ؛ در اتوبان تهران شمال دور دور می کنند
ناشناس
|
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
2
11
پاسخ
خیلی جالب سه رییس جمهور اومدند و رفتند دو قطعه راحتتر ان افتتاح شد و دو قطعه بعدی بعد از سه رییس جمهور (منظوردوره ۸ ساله) افتتاح میشه یعنی اگر وضع خوب باشد که الان دولت در غش به سر می بره
پس دو قطعه دیگه ۲۴ سال بعد یعنی ۱۴۲۲
واقعا افتخار بزرگی بایستی جای یک روحانی باشی !!!
KIA
|
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
11
پاسخ
خوشتون میاد برید روی اعصاب مردم ، تیتر می زنید داغ همه تازه بشه ، اولا" به مهندس ایرانی ربطی نداره بیشتر تجلی مدیریت ایرانی است که اونم .......