خودرو ملی را فقط چند کشور می توانند درست کنند یکی امریکا و چین و ایران است البته اگر بخواهند و خودرو ملی این کشور جوک است
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
خخخخخخخ
ناشناس
|
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
6
156
پاسخ
اگر هیولایی مثل ایران خودرو و سایپا داشتند موفق به ساخت این خودرو نمی شدند
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
میلیون ها بار با شما موافقم
ناشناس
|
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
5
124
پاسخ
ما هم فقط ادعا
soroush
|
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
2
64
پاسخ
قابل توجه خودروسازان وطنی ! لطفا سریعا نسبت به تشکیل خط مونتاژ خودرو تاگ بصورت وانت در ایران اقدام لازم را مبذول فرمایید .
علی
|
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
2
64
پاسخ
آقایون خانومها، اینقدر گلایه و شکایت نکنید، به گوش باشید ببینید پراید چه زمانی ثبت نام میشه سریع ثبت نام کنید تا گرون تر نشده بی صاحاب.
ناشناس
|
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
3
62
پاسخ
انشالله یک روز ماهم فرغون ملی میسازیم
ناشناس
|
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
73
6
پاسخ
به نظر من ترکیه حالا هم که تصمیم گرفته تصمیم اشتباهی گرفته آخه وقتی تسلا و چند تا خودروساز فانتزی دنبال خودرو برقی افتادن نمیشه اون رو زیاد جدی گرفت درست مثل تاکسی هوایی شهر دوبی
ناشناس
|
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
3
43
پاسخ
باعث تاسف بیشتر برای صنعت خودروی ماست که ۵۰ ساله مونتاژکاره. الودگی وحشتناک هوا هم که از نتیجه عملکردش.
نکته مهم اینجاست که سرمایه گذارها دولتی نیستن و از لژیونرهای صنعت خودرو بعلاوه یک هد بدرد بخور استفاده شده.
پراید و ۴۰۵ و سمند نتیجه بی لیاقتی ها و سوء مدیریتهاست.
ناشناس
|
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
4
62
پاسخ
آفرین به اردوغان - ممکنه با بعضی از سیاست های خارجی ترکیه مخالف باشم ولی سیاست داخلی ترکیه خیلی خوبه