ببينيد چه مافيايي قلدري پشت اين دو خودروساز داخلي هست كه ديگههههه كسي جرات نداره از اونا بنويسه...پرايد 3 ميليوني و كردن 60 ميليون.......عهمه چي آرومه
ناشناس
|
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
4
67
پاسخ
گربه دهنش به گوشت نمیرسه میگه زهر هست. ایرانیان بهتره بجای حسادت و حقیر دیدن و کوچک کردن دیگر کشورها به خودشون و ایراداتشون نگاه کنند و اونها رو درست کنند .
ناشناس
|
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
2
29
پاسخ
الان دیگه ایرانخودرو و سایپا دلالی ها را معرفی کرده اند که برای ثبت نام ماشین ۴تا ۱۰ملیون از مردم پول می گیرند.در حالی که اگر با مردم صادق باشند نیاز به واسطه برای ثبت نام نیست.
مولا
|
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
1
23
پاسخ
همون قدر كه از خودروي ملي خودمون خبر داريم كافيه.
آریو سوئد
|
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
71
6
پاسخ
یک شرکت ایتالیایی بنام Pininfarina این خودرو را طراحی کرده. ترکها در طراحی دستی نداشته اند.
ناشناس
|
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
3
30
پاسخ
گركان كاراكاس نه، گورجان کاراکاش (قارا-قاش)
ناشناس
|
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
3
60
پاسخ
البته باید در نظر داشت که مفهوم "ملی" از دید ما و ترک ها متفاوت است. "ملی" از دیدگاه منطق اقتصاد و سیاست بازاری و لیبرالی حاکم بر ترکیه بر خلاف دیدگاه غالب در ایران، وجهی غیر دینی، غیر نژادی، غیر خاص گرایانه و البته بین المللی و جهانی دارد که این وجوه موجب می شود فکر و محصول ترکیه ای به سرنوشت فکر و محصول ایرانی منتهی نشود. به نظر من اتومبیل ملی ترکیه از مرزهای آن فراتر خواهد رفت و سرانجام آن همانند هیوندای کره جنوبی خواهد بود و نه مثل پیکان و پراید ما.
ناشناس
|
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
2
26
پاسخ
چه اصراري به درج غلط نام هاي خودرو ملي و مدير عامل كنسرسيوم داريد؟!!
گركان كاراكاس = گوگ هان كارا كاش
تاگ= توغ
بانام
|
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
4
29
پاسخ
ما هم وانت 405 می زنیم و برای اینکه چشم ترکیه در بیاد قراره توپولوفهای پارک شده را هم مانند پراید به انواع کاربری تغییر دهیم از وانت توپولوف گرفته تا آب پاش کردن آنها که یکی متفکران صنایع هوا زمین دریا چند وقت پیش پیشنهادش را داده بود
ناشناس
|
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
2
37
پاسخ
خودرو ملی ما هم دنا . واقعا خجالت آوره . احساس شرم کردم . یعنی چی باید گفت به این خودروسازا قلابی