خودروسازان هم خود فشلند و ملت رو فشل کرده اند که به به خاطر 700 هزار نفر یا بیشتر 80 میلیون نفر رو متحمل انواع خسارت جانی و مالی کرده اند . با پولی که متعلق به بیت الماله و مال مردمه رو گرفتین و آشغال تحویل مردم میدین و منت هم سر مردم میزارن و هیچ کدوم از مدیرانشون هم سوار تولیدات خودشون نمیشن و مردم فقط باید این خودروها رو سوار شن.
بنده به عنوان استاد دانشگاه وفعال صنعط خودروسازی باید به ارزتان برسانم که ما در بسیاری زمینه ها رتبه اول جهانیم خودرو هم اگر بخواهیم میسازیم و اینکه بعداز تهریم قطعات خوردوی ملی وجودنداشت یک توطعه از صمت دشمن بود.
شما اگر این خودروسازی بی خاصییت بعضا ، ارابه مرگ ساز ایران رو تعطیل کنین
نهایتا این خود مردم خواهند بود که خودروهای خوب خارجی را با قیمتی به مراتب اقتصادی تر از قیمت های موجود درایران ،به راحتی وارد خواهند کرد و عمدتا، هیچگونه باری از این بابت ،به دوش دولت گذاشته نخواهد شد
از طرفی :
چون تولیدات داخلی خودرو هم در زمان واردات خودرو ،انشالا تعطیل شده است ، پس دولت هم مجبور نیست تا به بهانه کمک به تولیدات داخلی ، ،نسبت به اعمال حدود ۱۱۰درصد تعرفه واردات خودرو اقدام کندو اینجاست که حد اکثر یک تعرفه گمرکی ۱۰ تا۲۰ درصد برای واردات خودرو ،البته با مشخصاتی که از طرف دولت برای واردات خودرو اعلام میشود ، کافی خواهد بود
نتیجتا:
-مردم ماشین خوب ،ایمن و حتی ارزانتر از تولیدات داخلی فعلی ، سوار خواهند شد:::)))
- دولت هم بجای ریختن بدون بازگشت منابع ریالی و ارزی خود در چاه ویل خودروسازان داخلی ، مفت و مجانی به دریافت حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد قیمت واردات خودرو .،،بعنوان تعرفه واردات خودرو ،به راحتی دست خواهد یافت::::))))
جالبه ینفر ازین برادران سایبری زیر این خبرا پیداش نمیشه کجا رفت مبارزه با استعمارتون این انحصار خودرویی انحصار نیست نتیجش کشته شدن و نقص عضو و مخدوش شدن امنیت خانواده ایرانی نیست؟ فقط اونا هست؟
یعنی در این مملکت ۴ تا مدیر پیدا نمیشه که به خودرو سازی سرو سامانی بدهد تا اولا مستقل و رو پای خودشون وایستن و اویزون دولت نباشند. دومآ رقابت پذیر بشن، سومآ تولیدات بروزی ارائه کنند.