خودرو سازی را جمع کنید و این مدیران را در هیچ جایی استفاده نکنید . مگر میشود محصولات خودروسازی شده چند برابر ولی شرکت هیچ سودی نداره پولا کجا میره . مگه میشه خودروی بی کیفیت رو چند برابر قیمت به صورت انحصاری به مردم میفروشید بعد همش هم ضرر ده هستید پولاتون کجا میره ؟ لطفا یکی جواب بده پول این خودرو سازا کجا میره مردم الان دیگه حتی پراید هم نمی تونن بخرن از بس گران هست و صد البته بی کیفیت .
صنعت خودرو که اکنون پس از 60 سال فعالیت میبایست بازوی توانای عمران و آبادانی کشور باشد تبدیل شده به بحران لاینحل ! که مدیران مالی از اینکه این صنعت وبال گردنشان شده ناراضیند و مدیرا ن حودرو سازی هم منت دارند سر دولت که فلان تعداد شغل ایجاد کرده اند. و از همه مهم تر اینکه مصرف کننده تولیدات این صنعت هم همیشه در حال مقایسه محصولات تولید داخل با نمونه خارجی حتا چینی آن ،و در نهایت ناراضی و مغبون. به این میگن صنعت سه سر باخت.!!!
درصورت واردات آزاد خودرو هم ارز کمتری صرف میشود هم خودروهای خیلی بهتر و ارزانتری در اختیار مردم قرار میگیرد و هم اشتغال بیشتری از طریق مراکز سرویس و تولید قطعات ساده اتومبیلهای خارجی ایجاد میشود. مافیای خودرو و دلالان این عرصه هم حذف میشوند.
با سلام ضمن تشکر طبق مصاحبه با آقای بهینا سخنگوی انجمن قطعه سازان در وب سایت خبرگزاری فارس : 45 درصد قیمت خودرو به وجوهات دولتی تعلق دارد و 55 درصد بقیه به دستمزد و قطعات اختصاص دارد اگر می خواهند قیمت خودرو پایین بیاید وجوهات دولتی را کاهش دهند : پیشنهاد می نمایم بر اساس گفته آقای بهنیا 45 درصد قیمت به وجوهات دولتی تعلق دارد سریعا توسط قوه قضاییه رسیدگی شود که ذینفعان چه کسانی هستند اگر ااشخاص خاصی یا نهاد یا هر ارگانی می باشند سریعا توسط قوه قضاییه 45 درصد فوق الذکر قطع یا حذف شوند تا قیمت تمام شده صنعت خودرو. کاهش و افزایش توان رقابت با محصولات خارجی ( سال 99 انشاءالله بودجه بدون نفت ) افزایش اشتغال و تقویت پول ملی داشته باشیم . ضمنا پیشنهاد بعدی ام در رابطه با آن 45 درصدیها توسط اشخاص یا هر نهاد یا ارگانی که می باشند به صورت شفاف یا صلاحدید کشور از طریق بودجه سالانه دولت تامین مالی شوند نه از طرق صنعت خودرو و یا هر صنعت دیگر . فقط تامین مالی 45 درصدیهای اشخاص خاص از طرق بودجه سالانه دولت اقدام گردد. لذا علت اصلی فشل بودن صنعت خودرو ناشی از بی انضباطی مالی ( 45درصدی ها ) می باشند. لطفا در صورت امکان پیام اینجانب در وب سایت درج نفرمایید و محرمانه تلقی نمایید.
در یکی از اتوبانها اخذعوارض کاملا الکترونیک شده و باجه ها جمع شدند و درنتیجه عده ای کارمند عوارضی بگیر بیکار شدند..سازمانی این نیروها رو به کار گرفت...حقوقها درمقابل حقوق کارکنان سازمان نجومی بوده و خیالات این کارمندان رو برداشته که حقوقمون یه وقت کم نشه...خب پس امکان جمع آوری وجود داره اما کارگران به حقوق بیرون از ۴دیواری خودروسازها راضی نمیشن درحالیکه بیرون از اون۴دیواری حقوقها چیز دیگه ای رو میگه...واقعیت اینه که خودروساز مسئول بیچاره کردن کارگرهاش در زمان جمع آوری کارخانه هستش...میگن برای اینکه کارگری رو بیچاره کنی بهش حقوق زیاد بده.
طنز ماجرا
وی افزود: یکی از عوامل اصلی انباشت ۱۸۰ هزار دستگاه خودرو ناقص در پارکینگ ایران خودرو و سایپا همین موضوع بوده که باعث مسدود شدن ۶ تا ۷ هزار میلیارد تومان از دارایی خودروسازان بابت انباشت این خودروها شده است
سلام انگار با دسته کورها طرف هستند.پول همین 180 هزار خودور که قبلا پیش پیش از مردم دریافت شده پس دارایی مسدود نشده است
حتما بهانه جدید ایران خودور و سایپا گرفتن هزینه پارکینگ بابت ندادن خودرو به مشتریان می باشد
مدیران بی لیاقت خودروساز چند سال یک خودرو در کشور تولید میشود مگر یک کارخانه چندسال باید کار کند تا به سود دهی برسد ظرف سه الی پنج یا ده سال ,شما دارید یک خودرو را میلیونها به ملت قالب میکنید اونم با پول پیش ملت بعد میگوید ضرر کردید چه ضرری تا کی دروغ ،دولت هم که مرتب به شما دارد ارز جهت واردات قطعات چینی میدهد پس شما تولید کنند ه نیستید بلکه مونتاژ کار هستید چه ضرری دارید که دولت ارز بدهد و مردم ریال ،کجای دنیا پول جلو از مردم میگیرند یکسال یا بیشتر توصف تولید خودرو میمانند شده صف نانوایی مش باقر ،بخدا شرم آور است این حرفها ،بخدا فقط بی عرضه کی مدیران هست تاکی ظلم