هرگاه تعرفه واردات خودرو به صورت منطقي محاسبه شود ويا اين كه كليه قطعات با تعرفه گمركي مناسب وارد شده و در اينجا فقط مونتاژ شود ، آنوقت مي توان ديد چه كسي سراغ اين فرغون سازان وطني رفته و به ايشان سفارش مي دهد
به اميد روزي كه توليد اين ارابه هاي مرگ كه دست خودرو سازان وطني است ، كلا متوقف شده و اين ملت به حق خود براي داشتن ماشين مناسب با استانداردهاي جهاني و آلايندگي كم برسند
کشور پرتغال خودرو ساز نیست اما
ارزش صنعت خودرو سازی پرتغال به بیش از ۱۱ میلیارد یورو است درسال ۲۰۱۵
حدود ۲۶۵ کارخانه ساخت قطعات خودرو در کشور پرتغال وجود دارد. در آمد به دست آمده این صنعت به ارزش ۵ درصد از درآمد تولید ناخالص کشور است.
ارزش صادرات قطعه خودرو ترکیه ۹ میلیارد دلار سال ۲۰۱۵ بود،این همه هم شعار و تهدید و سر و صدا ندارند.
کارمند باتک و آموزش و پرورش هر رور بد بختر می شود کارگر خودرو ساز حقوق ده و بیست میلیونی از جیب بانک می گیرد الاغ سوار بشویم بهتر است تا این دو شرکت سایپا و ایران خودرو را داشته باشیم
ا مملکتی داریم که اصلا نیاز به توضیح نداره فقط همینو بگیم که اگه هیچ ایرانی کار نکنه هم باید توی رفاه باشیم ... یه نگاه به این عرب ها کنید فقط نفت دارن . ما هم نفت و گاز داریم و یه ایران پر از الماس و طلا که هیچ نیازی به دیگران نداریم و میتونیم خیلی از کشور های دنیا رو تامین کنیم و حتی صنعتشون رو تامین کنیم . ولی ببینید همین مسئولان چه بلایی سر ما مردم آوردن که 80 درصد مملکت احساس فقر میکنن و نیازهای اولیه زندگی رو هم نمیتونن تامین کنن .
من رفیق داشتم ایران زندگی میکرد و مشکلات مالی زیادی داشت و بچه هاش بی کار ولی چون اصالتا کرد عراقی بود و اهل اربیل به چند سال هست برگشته اونجا زندگی میکنه و چی بگم دیگه از وضعیت مالیش و درامدش و کیفیت زندگیش ... حالا این عراق بود نه اروپا..
بعد از ۴۰ سال هنوز پیکککککککککان داریم ، کره کجا ما کجا ، ما ایرانی ها سزاوار این زندگی فشل نیستیم ، ما باید اقای دنیا باشیم ولی مسئولین ما نمیگذارند ، بقیه مسائل هم مثل خودرو سازی فشل و اشغال
به اميد روزي كه توليد اين ارابه هاي مرگ كه دست خودرو سازان وطني است ، كلا متوقف شده و اين ملت به حق خود براي داشتن ماشين مناسب با استانداردهاي جهاني و آلايندگي كم برسند