فرض کنیم که خودروسازان کاملا تعطیل شوند دولت با اعمال تعرفه اندکی بر واردات خودرو می تواند حقوق یک میلیون کارگر را ،حتی ببرد درب خانه و تقدیمشان کند ،ولی آن وقت سر مافیای خودروساز و قطعه ساز و ...بی کلاه می ماند
با واردات موافق نیستم
ولی با واردات خودرو موافقم
زیرا جان مردم در میان است
عصر تصادف گذشت
با خودروهای هوشمند که هم اکنون در حال استفاده اند و خودروهای ضد تصادف که تا سال ۲۰۲۲ رونمایی می شوند
تصادف بی معنی می شود و وجود خارجی نخواهد داشت
در دنیا و کل کره زمین متاسفانه به جز ایران
چرا بعد چهل سال خودروسازان نتوانسته اند یک خودروی کاملا ایرانی تولید کنند این همه سرمایه انسانی اعم از مهندسین و تکنسین های که در این شرکتها هستن خاطرات آقای قندچی رو بخوانید که چطور بدون کمک دولت پنجاه سال پیش کامیون تولید میکرد بون امکانات امروزی که در اختیار مدیران هست حقوقهای انچنانی را کی میگیره
صنعت خودروسازی یک فاجعه تمام عیار ملی است. بی لیاقت ترین صنعت خودروسازی دنیاست از یک طرف دست در جیب مردم دارد و از یک طرف جیب دولت را خالی می کند!!! بی کیفیت ترین ، بزرگترین آلاینده زیست محیطی ، گران ترین و .... خیلی جالب هست دولت تمام بازار ایران را برای این صنعت باز گذاشته اما همچنان ضرر ده می باشد ... حتما دنیا ما را مسخره می کند و خواهد کرد ...
خودرویی ها با این حرفشون یعنی منظورشون این بوده که :
اگر صنعت خودرو را می خواهید باید با شرایط ما کنار بیایید و بدون چون و چرا مردم تسلیم تصمیمیات آنها شوند و در صورت مخالف این صنعت را به جایی میکشانند که صنعت نایود شود .
یعنی هر کاری می خواهند انجام دهند و هیچ کسی هم انتقاد نکند .
صنعت خودرو سازی ! شماها یه پراید رو نمیتونین مونتاژ کنین یه پراید 75 رو با یه پراید 98 بیارید مقایسه کنید منهای حذف آنتن برقی و نصب یه مفتول روی سقف و چیزای دیگه یک تست تصادف براشون بگذارید نتیجشو ببینید و باعث این همه مرگ جاده ای رو بشناسید من پراید 77 فروختم پراید صفر 98 رو هم داشتم ...