ارزش صنعت خودرو سازی پرتغال به بیش از ۱۱ میلیارد یورو است درسال ۲۰۱۵
حدود ۲۶۵ کارخانه ساخت قطعات خودرو در کشور پرتغال وجود دارد. در آمد به دست آمده این صنعت به ارزش ۵ درصد از درآمد تولید ناخالص کشور است.
ارزش صادرات قطعه خودرو ترکیه ۹ میلیارد دلار سال ۲۰۱۵ بود
کسی با صنعت خورو مخالف نیست با سو استفاده و کیقیت نازل و قیمت بالا ی ان مخالفند ما بهترین طراحان و مهندسین خبره را در میهنمان داریم که در بخشهای صنعت و نظامی ایفا گر نقش برجسته ایی هستند چرا چون ان نهاد ها یا سازمانها از مدیران دلسوز و انقلابی بهره میبرند لذا مشکل صنعت خودرو مدیریت است و نباید از این صنعت که جناب همتی فشل نام میبرد به این طریق در هر شرایطی دفاع کرد بسم ال.. تحول بنیادی ایجاد کنید ملت و دولت و مسولین هم پشت سرتان هستند.
متاسفم چه نامم این صنعتو
بهتره بگید چند نفر باید کشته بشه چون ایمنی لازمو نداره خودرو ها
چقدر بنزین هدر بره بابت مصرف بالا
بخدا پول همین پراید هم ندارم با حقوق 1700 چه وضعشه
طلبکارم هستن
نه کیفیت نه خدمات پس از فروش نه...
فقط پول
چرا اینجوریه این صنعت
چرا
وقتي با كل دنيا رابطه نداريم فرضا خودرو وارد كنيم از كدام كشور؟ چه خودرويي وارد ميكنيم؟ بعد خدمات و قطعاتش چي ميشه؟ ايا يك وابستگي بلند مدت ايجاد نميكنه؟
جنگ زرگری بین بانک مرکزی و خودرو سازان . هر دو طرف خوب می دانند چگونه مردم را سرگرم کنند و سر کار بگذارند. همه رئیس و روسا و مدیران بانکها و خودرو سازان از طرف دولت منصوب میشوند البته برای خالی نبودن عریضه در حکم رئیس یا مدیرعامل نوشته می شود بنا به تصمیم مجمع عمومی یا هیات مدیره ، شما منصوب میشوید.
بعد از بیش از چهل سال یک بار وبرای همیشه اجازه واردات خودرو برای شخص یکدستگاه در طی پنج سال با حجم موتور حداکثر ۱۸۰۰ سی سی داده شود ومافیای خودرو درای کار دخالت نکند انوقت خودرو سازهای داخلی بدنبال پاداش پایان سال مالی هییت مدیره باشند با عرض پوزش وزیر وقت صنعت ووزیر وقت اقتصاد ورییس بانک مرکزی با تزریق وام ۱۸ درصد بخریداران کمپین خودرو داخلی را نخریم شکست واین حاصل همان دفاع از تابوت چهار چرخ ذاخلی است