ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
بروز کردن صنعت و تنظیم قیمت در مقایسه با خودرو های وارداتی. مثلاً اگر بتوان خودرویی مثل هیوندای تولید کرد و با قیمت بازار هیوندا به مشتری دارد هم این صنعت رشد می کند و هم بی رویه ماشین های نا مناسب وارد خیابانها نمی شود.
تقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
بجای پرداخت هزینه در سوریه وعراق ویمن و افغانستان و سایر کشورها خسارات مردم رو بدهید و با دنیا تعامل نمایید تا قطعات وخودروسازی با کیفیت داشته باشیم ؟؟
دانیال
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
خوانده میشویم اما پس از خوانده شدن سانسور میشویم.پس نظر نوشتن را چه سود.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
ببخشید اصلا این مقوله قابل قرار گرفتن کنار یکدیگر نیستند. اگر خودروساز داخلی توانایی تولید ندارد برای چه پیش فروش می کند و وجوه مردم را می گیرد. چرا اعلام نمی کند که با توجه به عدم توانایی در تولید دولت برنامه واردات را در پیش بگیرد . شاید با عدم مدیریت خودروسازها هزینه های تمام شده خودرو به برای پراید به 1000000000 تومان رسید انگاه مردم باید ان را پرداخت کنند. سوالاتان کاملا بی جاست. قرارداد نوشته شده و طبق قرارداد باید خودرو تحویل شود. زیان انباشته خودروسازها و هزاران میلیارد تومان زیان انباشته شان ناشی از مدیریت ضعیف آنها و بی برنامه بودنشان است و مردم نباید تاوان این بی برنامگی را پرداخت کنند. از روز اول پیشنهاد دادم تعرفه هی را کاهش بدهید و حتی صفر کنید تا کفایت خودروهای داخلی ثابت شود.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
اینها کارخانه خودرو سازی نیست کارخانه ناراضی سازی است
ظلمی که اینها تو این چهل سال به مردم کردند کمتر از صدام نبود
مگر در اسلام انحصار حرام نیست چرا گریبان مردم را بدست این دو کارخانه داده اید
هرکس از اینها دفاع کند خودش منافع دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
انحصار فقط در خودرو سازي است ؟
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
با سلام
دقیقا چه زمانی مردم عادی از سود شرکت خوردسازی بهرمند میشدند که الان این سوال مطرح شده :
" ضرر و زیان مردم یا خودروسازان؛ کدام را انتخاب می‌کنید؟ "
علت این سوال خاص چیست ؟ کسی راضی به ضرر و زیان خودش نیست .
یعنی اگر خورو ساز جایی کم بیاره از جیب مردم باید خرج بشه ؟ چرا به فکر جبران ضرر و زیان مشتری بیچاره نیستید ؟!!
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و سیاسی داغون مملکت نمیشه خودروسازی رو احیا کرد اونم یه تیککه از این پازله در هر صورت تا فساد سیتماتیک در تمام مملک هست وضعیت خودرو هم همینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
خداوکیلی می رفتم مدرسه جندتا از دوستام در تصادف کشته شدند رفتم دانشگاه جند تا از دوستام در تصادف کشته شدند رفتم سربازی چندتا از بچه ها کشته شدند رفتم یه جایی کار کنیم تعداد زیادی از همکاران در تصادف کشته شدند در این مدت تعدادی از اقوام هم در تصادفات جان خودشون رو از دست دادند در بیشتر این تصادفات هم قاتل زنجیره ای به نام پراید دست داشت
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
طبق قانون خودروساز بایستی قطعات مورد نیاز در دپو داشته باشد که بتواند اقدام به پیش فروش کند و یا خودرویی را وارد کند تا بفروشد در مورد اول مطمعنیم که بیش از نودوپنج درصد قطعات در دپو وجود داشته است پس بایستی به قیمت روز پیش فروش خودرو مردم را تحویل بدهد ولی خودروسازان و شرکایشان سفسطه میکنند گه حق مردم را بخورند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
یک مقام مسئول بیاد توضیح بده که چرا وارادت خودرو آن هم به شیوه درست مثل سایر کشورها ندارید که این شرکتهای داخلی خودروساز اینطور خون مردم را می مکند باز هم احتمال ورشکستگیشان هست.
البته اگر مقام مسئول!!! وجود دارد. که درد کشور همین عدم مسئولیت و سوء مدیریت.
نظرات بیشتر