خودرو سازی که بعد 40سال تازه فهمیده زیان ده هست از حالا میخواد چکار کنه مردم فقط یک ماشین با کیفیت با قیمت مناسب میخوان آرزوی بزرگی نیست قرار نیست ایستگاه فضایی بسازین دست از سر مردم بردارین بذارین از تکنولوژی روز وارد بشه اگه نمیتونین بسازین
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
مديران خودروساز رو بايد بركنار كنيد برويد ببينيد تمام كارخانجات پفك سازي و پنير سازي و در و تخته سازي و غيره چجوري تونستن قيمت محصولاتشون رو تو اين دو سال اخير 4 برابر نكنند ياد بگيريد مديرهاي خودرو ساز الكي !!!!
هزینه های شرکت های خودرو سازی را جیب مردم می دهد . چه کسی هزینه خانواده هایی را که ایران خودرو و سایپا بدبخت کردند می دهد ؟ هیچکس تو این مملکت زورش به مافیای خودرو و قطعه ساز نمی رسد . صنعت خودرو و قطعه سازی دست اقایان و اقا زاده ها است
سلام دوستان به نظر من بهترین راه حل در این شرایط آزاد سازی ورود خودرو به ایرانه اول این که قیمت فرغون های خودمون افت شدیدی میکنه و دوما خودرو سازها خودشونو باید جم و جور کنن و مطابق با مردم بشن
اگه بخوای جواب این سوالها رو کامل بدی باید یه کتاب بنویسی...این وارد کننده کیه که قیمت خودرو رو تعیین میکنه????غیر از مافیاست????زد وبندها چه نقشی دارن?نماینده های متخلف?و......کدوم رو باید جواب داد?مگه غیر از اینه که مصرف کننده داره خسارت همه چیز رو از جیب میده????مفسد اقتصادی رو جریمه میکنن به نفع صندوق دولت!!!!هزینه چند برابری رو که من از جیبم پرداخت میکنم چه جوری جبران میشه???من دادم به مفسد اقتصادی'اونم میده به دولت'دولت هم که جاهای خاص هزینه میکنه
قطعا ضرر و زیان آشغال سازان!!!!
مثلا تو آلودگی هوا مردم ضررر می دهند!!! (2روز تعطیلی و مرگ و میر و آسم و...)
کاش مثلا4 روز خودروسازی را می بستند!!!! (مثلا برقشان 4 روز قطع و...)
آشغال از رده خارج می سازند!!! بعد میگند مردم مصرف بالای بنزین دارند !!!!
بابا ماشین کم مصرف بدید دست مردم ، مصرف بنزین درست میشه!!!
تاکی مردم ضرر بدهند!! (ضرر خودروی نا امین و مرگ ساز پیشکش!!!!)
باید واردات خودرو آزاد شود تا حساب کار خودروسازها دستشان بیاد!!!!
(از رانت و ویژه خواری هم اتوماتیک جلوگیری می شود)!!!!
از لحاظ قانونی اگر بییع ( معامله ای ) بین طرفین منعقد شد طرفین متعهد به رعایت آن می گردند.
وقتی خودرو ساز وجه را دریافت کرده در زمان قیمت آن بوده پس اگر در خرید قطعه کوتاهی کرده مشکل از خودرو ساز است
اما فضای رقابتی بی منطق و حمایت از این صنعت علیل باعث شده هیچگاه به خود نیاید و روی پا نایستاد
بهترین کار ورود بخش خصوصی و ایجاد بازار رقابتی به واردات بدون گمرک است.
حاکمیت که تا کنون از جیب این خودرو سازها خرج کرده بیاید و بدهی ها بپردازد و کارخانه ها رو به بخش خصوصی ( نه خصوصی خودشان ) تحویل داده و از طرفی بازار رقابتی با برداشتن مرحله ای گمرک مهیا کند ( در فاز اول 50 درصد گمرک بردارد)
اما تاکنون حاکمیت هم از خودرو ساز داخی چپاول می کرده و هم از گمرک سنگین
حال کنید از مدیریت کشور
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
قراردادها رو اول مطالعه كنيد بعد متهم كنيد . ايران خودرو تمام قراردهاي قطعي قبلي رو به قيمت قبل تحويل داد . اما قراردادهاي پيش فروش داخلش قيد شده قيمت خودروي تحويلي به قيمت روز مي باشد . پس شرايط معامله رعايت شده و حقي از كسي ضايع نشده است .
مگه تو ادعا نکردن توی تولید خودکاشدن؟پس یا خود گداهستن یا سرمردم شیره مالیدن این چند سال ومال مردم راچاپیدن
قیمت خودرو ایا معادل تلفات جانی به اضافه خسارت بیمه به اضافه قطع عضو مردم وبیکارموندن نان اورخانواده ها هست؟