چاره کار وارادت خودروهای خارجی کارکرده و استاندارد اروپایی و تبدیل خط مونتاژ خودروها به قطعه ساز برای تامین قطعات همین خودروهای وارداتی است..در نتیجه نه مردم خودروی بی کیفیت و ناامن سوار میشن و نه کارگران بیکار..
ناشناس
|
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
1
6
پاسخ
بهانه دولتها و مسئوولین مملکت برای ادامه فعالیت باصطلاح خودروسازان اینه که اگه این دو کارخانه خودرو سازی تعطیل بشن 200 هزار نفر شغلشون رو از دست میدن. خب دولت های محترم که همیشه ادعا میکنند که سالانه حداقل یک میلیون شغل ایجاد میکنند لطفا اول برا این 200 هزار نفر کارکنان ایران خودرو و سایپا شغل پیدا کنند و بعد هم درب هر دو کارخانه رو گل بگیرند یا به عنوان موزه عبرت سوء مدیریت و انحصار رانت مورد بازدید عموم قرار بگیرد و با پول بلیط فروشی موزه به درآمدزایی واقعی برسد.
هادی
|
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
1
5
پاسخ
ما به بهانه خرید خودروی ملی داریم با افزایش قیمت ارز خودروی گران میخریم.خب چه کاریست خودرویی که قرار است با افزایش دلار گران شود که ملی نیس اسمبل و مونتاژی است . خب بهتر که همان خودروی گران شده را مستقیم از خارج وارد کنیم. تا مردم به خاطر به ظاهر ملی ماهها انتظار نکشند.الحمدالله چین علیه السلام هم که آماده است که بازار ایران را بدون اعتنا به تحریم ها پر کند. در ضمن اگر قرار است رانتی باشد و آقازاده ای باشد دست کمتر میشود فقط لب کمک چند نفری میخورند و به ما میرسد نه اینکه قطعه ساز، خودروساز، وارد کننده ، قطعاتی ، و هزاران فرد در هر قطعه ماشین دلالی و رانت خوری کنند و قیمت سوبله چوبله شود . و از همه مهمتر به خاطر ماتحت خودرویی که هزینه های سرسام آوی جهت مطالعه میبرد دیگر این هزینه را هم چینی ها کرده اند و فساد ایجاد نمیشود
ناشناس
|
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
1
7
پاسخ
بنظر میرسد 40 سال نابودی مصرف کننده کفایت می کند خودرو سازان به خودشان بیایند.
ناشناس
|
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
1
1
پاسخ
با یک مقایسه بی جانبه بین آمار تلفات و صدمات انسانی ناشی از تصادفات ناشی از نواقص خودرو نا ایمن که منجر به خسارت بزرگ به دولت و ملت از باب از دست دادن خیل 17000نفری جوانان و میانسالان مولد و کارآمد کشور می شود به اضافه خانواده های بی سرپرست شده سربار ستزمان های دولتی در مقایسه با میزان اشتغال مستقیم و غیر مستقیم خودروسازان بی مسئولیت و بی کیفیت ...می توانید پاسخ قاطع خود را بیابید ..و به این عوام فریبی ها پاسخ دهید....آنچه که در اولویت برای هر ملت و دولت باید باشد کما اینکه در کشورهای پیشرفته هم هست نیروی انسانی و جمعیت است !!!
سوسان
|
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
1
9
پاسخ
مگه اینها خودروسازند اگه بنز و وولوو و بی ام و و شورلت ... ماشین میسازند اینها چی میسازند اگه خودرو ساز بودند ارزش سرمایه گذاری رو داشت اینها فرغون سازند
ناشناس
|
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
2
8
پاسخ
به نظر من تقصیر پزشکاست!
ناشناس
|
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
1
17
پاسخ
واردات خودرو آزاد شود . تا ببینیم دیگه کسی پیدا میشه برای این تابوت های سرگردان 70 میلیون پول بده ؟!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
موافقم واردات رو آزاد كنيد با 70ميليون بنز و بي ام و بخريم خسته شديم از فرغون
ناشناس
|
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
1
7
پاسخ
شما خودت بگو! ناراحتی و آسیب جامعه آماری 70 میلیونی مهمتره یا ناراحتی و آسیب جامعه آماری نهایت 500 هزار نفری خودرو ساز؟
هزینه دیه فوتی ها و جرحی های تصادفات بیشتر به دولت ضرر میزنه یا سود کمتر خودروساز ؟؟
ناشناس
|
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
1
7
پاسخ
خداوکیلی سرجمع پراید کیلویی حساب کنید جن میارزه؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
پرايد فقط 15 تومن قيمت آهن خامش هست
ناشناس
||
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
پرايد پيشكشت داداش ، الان يه دو چرخه ميخواي بخري 4 تومن بايد بدي ! چرا به اون اعتراضي نداري ؟