شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
بنده در سال 85 یک دستگاه کشنده ثبت نام کردم اجباراً مدتی به دفاتر و بعضا داخل شرکت ایران خودرو و یکی از شرکت های زیر مجموعه( لیزینگ خودروکار) رفت و آمدی داشتم در اتاقی که به اندازه نیم نفر کار بود 8 نفر بصورت فشرده میز بغل هم چیده و اکثراً با گوشی های خود مشغول بودند و در خود شرکت برای یک شغل 8-7 نفر بودند پس از تحقیق نا محسوس متوجه شدم تماماً با شفارش نمایندگان و مسئولین به این شرکت راه یافته اند اگر به اندازه کافی کارکنان خود را تعدیل کنند و هزینه های حاشیه ای را از قیمت خودرو حذف کنند مطمئن باشید پنجاه درصد قیمت پایین می آید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
من اصلا از این دوتا شرکت خودرو نمیخریدم که همچین مشکلاتی پیش بیاد.اما همیشه حق با مشتری هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
اگه بگیم اسباب بازی سازی بهتره
یا بگیم مونتاژی
دلتون خوشه ساختن کجا بود. فقط از مال مردم که میزنه هیچ جونشون را هم میگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
قطعا مردم را انتخاب میکردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
یستن درب کارخانه و واردات خودروی مرغوب و ارزان بهتربن کاره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
درحال حاضر بهترین راه این است که خودروسازان دندون طمع خود را بکشند. برن املاک و اموال مازاد خود را بفروشند و معوقات خود رو پرداخت کنند و مردم را راضی کنند. سپس هر گلی میخان به سر خودشون بزنن. الان یک سال و سه ماهه یه خودرو ثبت نام کردم هیچ خبری نیست.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
من از جمله افرادی هستم که در سال 96تیوولی در رامک خودرو پپت نام گردم ولی هنوز ماشین تحویل نشده چه باید بکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
اولا که خودرو ساز نباید خودرو پیش فروش کنه چون اگه اون می خواد سود ببره باید باید خودش سرمایه اولیه داشته باشه مثل هرکالای دیگه ثانیا اگه پیش فروش انجام میشه و مبلغی دریافت میشه باید در قیمت نهایی محاسبه خودرو درصد قیمت به قیمت روز ثبت نام محاسبه بشه یعنی اگه خودرو 20 میلون بوده و 10 میلیونشو مشتری داده حالا شده 40 میلیون باید ما به التفاوت 50 درصد قیمت یعنی 20 میلیون از مشتری دریافت بشه نه اینکه بگه من تو قرارداد نوشتم سود 18 درصد میدم! اینجوری به عدالت نزدیک تره
مرد منطقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
بیایید واقعیت خودروسازی ایران رو ببینیم.
چند تا شرکت که با رانت دولتی و نفوذ بی حد در دولت و مجلس، به اسم تولید ملی، انواع رانت از انحصار فروش گرفته تا ارز دولتی به مقدار زیاد مصرف می کنن، و در عوض چی تولید می کنن واقعا؟ تقریبا هیچی، یا کالا رو کامل وارد می کنن و میفروشن، یا نهایتا درصدی از فطعاتش رو مونتاژ می کنن، اون هم الان روشن شده که مقدار زیادیش به قطعه سازان چینی سفارش میشه.
هر جا سودشون تهدید بشه، از اشتغال جوانان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنن.
گاوشیرده دولت ها هستن، و ابزار خریدن نمایندگان مجلس.
بالاترین آمار تصادفات جاده ای در جهان مربوط به ایرانه، که یکی از متهمین اصلیش خودروسازی ها هستن.
صنعتی که بعد از بیش از 50 سال حمایت همه جانبه از جیب مردم، به جای خودکفایی هر چه میگذره وابسته تر میشه، شایسته ی حمایت نیست.
اگر بر فرض محال فردا در خودروسازی ها بسته بشه و با تعرفه ی معقولی خودرو وارد بشه، شیرینی ش به کام بیش از 80 میلیون جمعیت ایران میشینه.
ناصر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
بایستی مدیریت خودروسازی را به صنایع نظامی- سپاه یا ارتش واگذار کرد. تا همانطور که در کارشان موفق بودند عمل کنند.
آمریکا نیز بعدازجنگ جهانی همینکارو کرده چین هم بعد از جنگ سرد بهترین کیفیت خودروهاشو با امکانات و مدیریت صنایع نظامی تولید می کنه.
نظرات بیشتر