به نظر بنده کل شرکت سایپا و ایران خودرو با جاش تعطیل بشه. تمام وسایلش به شرکت های داخلی یا خارجی فروخته بشه،اگر هیچ کسی نبود وسلیلشوتو بخره ضایعاتی ها مطمءن باشین همه شو میخرن پولشو نقد هم میدن، زمین شرکتو هم بفروشن به کارگرهای این دو تا شرکت که توش میوه سبزی و این چیزا بکارن. دیگه نه کارگرا بیکار میشن نه مردم مجبورن ضرر بدن
اخوی پرسیدن چنین سوالی از عوام کوچه و خیابان مثل پرسیدن از یک کودک است که به تو واکسن بزنیم یا نه هم پاسخ کودک معلوم است و هم مصلحت او. همه کالاها قیمت جهانی دارد و هیچ دولتی حق ندارد که برای عوام گرایی آن کالا را زیر قیمت جهانی به فروش برساند و در این زمینه نظر مردم هیچ اهمیتی ندارد چون مسئولیت تبعات آن را برعهده نمی گیرند و به دنبال رفاه کوتاه مدت هستند.مشگل صنعت خودرو هم صرف نظر از مسایل کیفی و مدیریتی آن است که دولت های قبل به مدد پول نفت و در قالب یک سیاست عوامی طبقاتی از جامعه را صاحب خودرو کردند که نباید می شدند ولی دیگر امکان ادامه این سیاست وجود ندارد مسلما کسانی که این مزیت را از دست داده اند نا راضی می شوند و مسئول را خودروسازان می دانند که ابدا امر درستی نیست.دولت دیگر قادر به تامین ارز ارزان برای تولید خودروی ارزان نیست پس باید تولید کاهش یابد،قیمت خودرو افزایش یابد و اخر الامر دایره کسانی که می توانند خودرو بخرند محدود شود که اگر غیر این بود کل 1 میلیارد نفر هندی بالای 18 سال متقاضی داشتن خودروی شخصی می شدند.
با سلام ضرر و زیان را خودرو ساز باید متحمل شود چرا که در موقع ثبت نام و در ازای پولی که از مردم میگیرد باید در انبار قطعه جهت ساخت خودرو داشته باشد یا اینکه پولی که از مردم گرفته را جهت خرید قطعه در همان زمان صرف کند خودرو سازی که از من زمان دلار ۴۲۰۰ تومانی کلیه پول خودرو را گرفته و پیش فروش قطعی کرده باید با همان قیمت قبل تحویل دهد
طبق قانون برای پیش فروش یا باید ماشین داشته باشن یا سفارش داده باشن به مشتری ربطی نداره که شرکتها پول گرفتن حقوق دادن یا زمین خریدن الان باید گرونتر وارد کنن همون وقت باید اقدام میکردن تا ضرر نکنن
از سال ۹۶ ساندرو ثبت نام کردم هیچ کس الان جواب من رو نمیده مملکت بی قانون تر از اینجا نیست
اگه خودتون هم 2سال پیش زندگیتونو میفروختید تا یه ماشین برای خانوادتون بخرید و خودروساز پولتونو بالا میکشید باز هم این متن و مقاله رو چاپ میکردید؟
خودروساز رو اختلاسها، هزینه های هنگفت برنامه ریزی شده، پاداشهای مفت مدیران و هیات مدیره، حقوقهای نجومی و کارمندان سفارش شده به نابودی میکشونه نه خرید و حمایت مردم از تولید.