به نظر من خودروسازان که در زمان های قبل از تحریم هم به فکر مردم نبودند و کاهش قیمت نمیدادن و با خودروهای بی کیفیتشون مردم رو به کام مرگ میکشوندند مستحق ورشکستگی هستند
راه برون رفت هم اینه که از جیب خودروسازانی که یک عمر از همین تحریم ها ارتزاق میکردند پرداخت بشه
ناشناس
|
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
2
پاسخ
دست دلال ها کوتاه شود نه مردم ضرر میکنن نه خودروساز. قبل گرانی دلار این همه خودرو آماده توی پارکینگ های خودرو سازان بود با افزایش قیمت دلار قیمت ها را چندین برابر کردن خودروساز هیچ وقت ضرر نمیکند چه سودی از این بابت خودرو ساز و دلال ها ی وابسته با آنها کردن
ناشناس
|
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
4
پاسخ
دولت که اینهمه پولدار است چرا پول زلزله زدگان و سیل زدگان را نمیدهد
چرا بدهی خود به تامین اجتماعی را پرداخت نمیکند و ....
علی
|
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
2
پاسخ
خب خودرو ساز که مثلا 70 میلیون قبل از گرونی گرفته رفته باهاش هر چی خریده باشه 4 برابر شده پس باید به همون قیمت قبلی بفروشه و اگر هم پولش را در حساب بانکی گذاشته و کاری نکرده از اول بیخود داره از مردم پول پیش میگیره لذا به نظرم اگر به قیمت قبل بده نابود نمی شه بلکه سود باد آورده نخواهد کرد
سیروس
|
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
1
پاسخ
نابودی خودرو سازان آرزوی قلبی ماست و امیدوارم تا قبل از کشته شدن ما توسط یکی از این ارابه های مرگ این آرزو به انجام برسد .
و اما از منظر اقتصادی بهترین حالت آنستکه دولت نگاه خود به عنوان قلک را از این خودرو سازها بردارد ، انها را بصورت واقعی به سرمایه گذار در سطح بین المللی بفروشد و مطلقا در کار آنها دخالت نکند علی الخصوص در قیمت گذاری .
اما با سیاست گذاری درست امکان هرگونه انحصار را از آنها سلب کند .
به قول عامیانه نسق آنها را بکشد .
بابک
|
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
پاسخ
تابناک اين مطلب را اشاره نکرده که خودروساز بايد قطعات خودرو پيش فروش را داشته باشد سپس به فروش اقدام نمايد پس طبق قانون خودروساز مرتکب تخلف شده است . پس اين ضرر بايد به خودرو ساز برسد نه مصرف کننده.
حسین اکبری
|
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
2
پاسخ
دوخودروساز بزرگ راتعطیل ووروداتومبیل راآزادکنید واز سود بازرگانی وعوارض گمرکی حقوق آنها پرداخت کنید تابتدریج جذب کارخانجات دیگر شوند.
سعید
|
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
2
پاسخ
یکبار هم که شده بگذارید خوردو ساز وعوامل پشت پرده وتصمیم گیرندگان آن ضرر نمایند همش که نمیشود مردم متضرر گردنند .2- چابک سازی و جوان گرائی در این صنعت وجذب فارغ التحصیلان این رشته میباشد. وحذف سهم خوهان و کوتاه کردن دست دولت و دولت مردان ومجلسیان وبانکها ،واعلام افراد سهامدار در این صنعت .3-عوارض گمرگی را کم میکردم و می گذاشتم مرد م خودرو دلخواه خود را با هزینه ایکه داشتن انتخاب می کرددند.
ناشناس
|
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
پاسخ
خودروسازی که بیش از نیم قرن هنوز توانایی تولید یک خودرو رو نداره. و باید به صورت cdk تولید کنه، نابود بشه و به جاش کارخانه تولید دوغ و کشک بزنن به نفع مردم است.
مجیدوووو
|
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
پاسخ
سپردن صنعت خودرو سازی به دست جوانانی که باور را ساختن
این صنعت با این مدیران 40 سال دیگر هم همینی است که هست و بدتر هم خواهد شد
راه برون رفت هم اینه که از جیب خودروسازانی که یک عمر از همین تحریم ها ارتزاق میکردند پرداخت بشه