ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
یک وطن پرست به نابودی صنعتی که خودش هم بابت آن ضررو زیان زیادی متحمل شده را نمی پذیرد
تازه بعد از نابودی این صنعت میرویم در موقعیتی که برای دادن یک قطعه پول خونمون را میگیرند
استفاده از مدیران و متخصصان مدبر و متعهد و نه سیاست زده ووخطی راه حل برون رفت از این حال است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
تعطیلی مونتاژ کنندگان فرغون.
اینطوری جان و مال مردم حفظ میشه, کشور هم از لحاظ اقتصادی اینقدر ضرر نمیکنه.
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
بهترین راه بستن در این خودرو سازهاست و کسانی که همه با پارتی و رانت توش کار میکنن
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
* کدام یک مهم‌تر است؟ ضرر و زیان خودروساز یا مشتری؟ سوال شما از اساس ایراد دارد. آنها مونتاژ کار هستند با سرهم کردن قطعات نامرغوب چینی و با ادعای بومی سازی و با زد و بند به دنبال منافع شخصی هستند، نه تنهانباید حمایت شود بلکه باید محاکمه شود.
* راهکار برون رفت از این وضعیت چیست؟ این سطح از تجاوز به حقوق مردم بدون یک شبکه مافیایی عظیم در بدنه این دو شرکت در هیچ کشوری امکان پذیر نیست.
* اگر شما در این بزنگاه تاریخی، تصمیم‌گیر بودید، چه راه حلی را انتخاب می‌کردید؟ راه حل آن بستن این ذو شرکت فرغون ساز و جنایت کار و حمایت از قطعه سازان واقعی کشور.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
مردم.
چون مردم هیچ حق انتخابی نباید داشته باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
سری به شرکتهای خودرو سازی بزنید. ببینید مدیران اونها کجا درس خوندن، چقدر سواد دارن، چقدر کار بلدن، با چه مکانیزمی مدیر شدن؟ و اصولا کارشون چیه. من مدیری میشناسم که از پول مدیریت خرید ملک در اروپا کرده، از شما میپرسم که کارشناسهای این به ظاهر صنعت چقدر مفیدن؟ چقدر کار مفید انجام میدن؟ مکانیزم ورودشون به اونجا چطور بوده؟ آیا اونهایی هم که از دانشگاههای خوبی بودن چقدر انگیزه دارن؟! مدیریت ازشون چی ساخته؟ انگیزه و سازماندهی کار گروهی آیا وجود دارد؟ همشون هدفشون روزمرگی و گذرانه، انتظار چی دارید؟ اگر گاهی کاری هم انجام شده آیا هزینه‍ تحمیلی به مردم متناسب بوده ؟ خلاصه حرف زیاده، مدیرهایی که از آسمون میوفتن میشن مدیر، با حقوق ، آکورد و عیدی و امتیازات نجومی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
به قضيه به شكل صفر ويك نگاه نكنيم كه يا مردم بايد ضرر كنن ويا در خودرو سازي بسته بشه
(كه البته اميدوارم به حق پنج تن نيست ونابود بشه اين خودرو سازي ما به همراه مديراي زالو صفتش )
اما اجازه بديم خودرو از قالب دولتي در بياد با و خودرو هاي وارداتي با گمرك معقول وارد مملكت بشه اونوقت يك رقابت سالم ايجاد خواهد شد
هركي بهتر بود در بازار مي ماند و آشغالها و لگنها و فرغونها بايد به زباله دان بروند
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
1-سالیانه 14000 نفر در جاده می میرند. دست کم 50% مربوط به ماشینهای آشغال داخلی است. لذا هزینه مرگ و میر برای 7000 نفر به ازای نفری 300 میلیون تومان، چیزی حدود 2100 میلیارد تومان می شود. حدود یک چهرام هم ضرر مادی خودرو قرار دهیم برابر 500 میلیارد تومان می شود. هر چند در کشور ما جان افراد بی ارزش است اما ضرر شغلی این تعداد کمتر از 500 میلیارد تومان نیست. همین رقم هم برای هزینه افراد مجروح در نظر بگیرید. لذا عددی معادل 3600 میلیارد تومان به اقتصاد کشور آسیب وارد می شود. هزینه های نظارت پلیس، حمل و نقل مجروح و مردگان، دارو، آلودگی محیط زیست و تبعات ناشی از آن و مصرف بالای سوخت هم اضافه نمائید که من اضافه نکردم. اگر فرض کنید 50 هزار نفر به طور مستقیم در خط تولید حضور دارند و این افراد بخواهند بیکار شوند. سالیانه مبلغ 72 میلیون تومان به این افراد می رسد و نیاز نیست کار کنند و این همه بلا بیافرینند. پس خودرو سازی باید تعطیل شود و دست دزدان قطع گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
صنعت خودرویی که وارد کننده قطعات و نهایت زیان ده است. لزومی ندارد باز بماند. بجای ان کشاورزی را تقویت کنیم. خودرو با کیفیت و ارزانتر وارد کنیم که ضرری برای مردم و صنعت ایجاد نشود
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
سلام، سوال را بد مطرح کردید!!!!!
سوال: آیا خودرو سازان به کشور و مردم خیانت کرده‌اند؟
در کشوری که با اینهمه جوان تحصیلکرده، کاری، باهوش و... موشک و هواپیما و خودروهای زرهی و مکانیزه و ترابری می‌سازند چطور یک ماشین کوچک شهری و بین شهری ساخته نشده؟!!!
نظرات بیشتر